Geen XTC?quote:Op zondag 3 december 2017 17:52 schreef peaceman het volgende:
Een hele bevalling maar dit is het geworden:
SPLIT ENZ - MESSAGE TO MY GIRL
PINK FLOYD - SHINE ON YOU CRAZY DIAMOND
TALK TALK - LIFE'S WHAT YOU MAKE IT
THE ISLEY BROTHERS - THE HIGHWAYS OF MY LIFE
NICK CAVE & THE BAD SEEDS - INTO MY ARMS
THE WATERBOYS - DON'T BANG THE DRUM
BOB MARLEY & THE WAILERS - NO WOMAN NO CRY
AC/DC - WHOLE LOTTA ROSIE
BEASTIE BOYS - SABOTAGE
SINEAD O'CONNOR - TROY
CRAZY WORLD OF ARTHUR BROWN - FIRE
ENIGMA - SADENESS PART 1
THOMAS DOLBY - I SCARE MYSELF
THE MOODY BLUES - QUESTION
GRANDMASTER FLASH & THE FURIOUS FIVE - THE MESSAGE (EDIT)
ECHO & THE BUNNYMEN - KILLING MOON
DEEP PURPLE - CHILD IN TIME
STEVIE WONDER - MASTER BLASTER (JAMMIN')
BILLIE HOLIDAY - STRANGE FRUIT
GORILLAZ & BOBBY WOMACK - STYLO
THE TURTLES - HAPPY TOGETHER
ART OF NOISE - MOMENTS IN LOVE
RADIOHEAD - EXIT MUSIC (FOR A FILM)
ARCADE FIRE - NO CARS GO
HEART - MAGIC MAN
INXS - ORIGINAL SIN
SMALL FACES - TIN SOLDIER
RAYMOND VAN HET GROENEWOUD - TWEE MEISJES
DE DIJK - NIEMAND IN DE STAD
MARIANNE ROSENBERG - ICH BIN WIE DU
FRANZ FERDINAND - ULYSSES
JEFFERSON AIRPLANE - WHITE RABBIT
JOE JACKSON - REAL MAN
STOOGES - I WANNE BE YOUR DOG
PROCOL HARUM - HOMBURG
Alser een andere Muse voor uitgaat is het prima. Die hebben nu voldoende noteringen vind ik.quote:Op zondag 3 december 2017 18:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoop zo dat Citizen Erased (Muse) het deze keer haalt
quote:
quote:Op zondag 3 december 2017 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alser een andere Muse voor uitgaat is het prima. Die hebben nu voldoende teveel noteringen vind ik.
Mwah als je de beste liedjes van Muse erin zou zetten vind ik wel dat hun aantal noteringen klopt.quote:
hoeveel hebben ze nu dan?quote:Op zondag 3 december 2017 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah als je de beste liedjes van Muse erin zou zetten vind ik wel dat hun aantal noteringen klopt.
stuk of 12 toch? Hun beste 12 liedjes horen bij mij wel bij de beste 2000 liedjes ooit, om en nabij.quote:
Vind ik ook wel, ondanks dat ik groot fan van ze ben.quote:Op zondag 3 december 2017 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alser een andere Muse voor uitgaat is het prima. Die hebben nu voldoende noteringen vind ik.
13 dus... dat is echt teveel.quote:
Vooral Mercy is echt een draak van een plaat. Daarbij ga je verlangen naar Blof..quote:Op zondag 3 december 2017 18:31 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vind ik ook wel, ondanks dat ik groot fan van ze ben.
Mercy, Psycho, Undisclosed Desires en Feeling Good allemaal eruit
dat gehaat op die plaat vind ik ook overdreven maar bijzonder is ie niet, feeling good mag er ook wel uit.quote:Op zondag 3 december 2017 18:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vooral Mercy is echt een draak van een plaat. Daarbij ga je verlangen naar Blof..
UD vind ik ook erg tof, maar naast die nu in de lijst staan, zou ik deze wel eruit halen.quote:Op zondag 3 december 2017 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat gehaat op die plaat vind ik ook overdreven maar bijzonder is ie niet, feeling good mag er ook wel uit.
Undisclosed Desires moet er juist wel in blijven, onderscheidende plaat (net als bijvoorbeeld Supermassive Black Hole)
Hoezo gehaat? Ik vind het echt het ergste van Muse wat ik ken. Vanaf de eerste keer een hekel aan dat nummer gehad. Echt tenenkrommend..quote:Op zondag 3 december 2017 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat gehaat op die plaat vind ik ook overdreven maar bijzonder is ie niet, feeling good mag er ook wel uit.
quote:Op zondag 3 december 2017 18:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoezo gehaat? Ik vind het echt het ergste van Muse wat ik ken. Vanaf de eerste keer een hekel aan dat nummer gehad. Echt tenenkrommend..
Dat magquote:Op zondag 3 december 2017 18:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoezo gehaat? Ik vind het echt het ergste van Muse wat ik ken. Vanaf de eerste keer een hekel aan dat nummer gehad. Echt tenenkrommend..
Van Muse hoort Space Dementia in de lijstquote:Op zondag 3 december 2017 18:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Heel OoS eigenlijk. Minus Feeling Good en dan plus Futurism.quote:Op zondag 3 december 2017 18:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Van Muse hoort Space Dementia in de lijst
Dat nummer is echt, maar dan ook écht waardeloos. Alsof Matt fruity loops heeft ontdektquote:Op zondag 3 december 2017 18:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Dig Down danDat is echt de grootste drol die Matthew ooit gelegd heeft.
quote:Op zondag 3 december 2017 18:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Die vind ik inderdaad echt niks, Unsustainable en Madness vind ik ook vreselijk.quote:Op zondag 3 december 2017 18:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Dig Down danDat is echt de grootste drol die Matthew ooit gelegd heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |