Was het maar andersomquote:Op zaterdag 2 december 2017 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alles van Boudewijn de Groot wat geen Avond heet heeft ook bizarre klappen gehad terwijl ik dat juist van het beste materiaal van de 60s vind
Van dit lijstje vind ik een aantal namen juist behoorlijk overgewaardeerd.quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:45 schreef Piebe het volgende:
Uit het vorige topic.
De lijst met bands die niet (meer) de waardering krijgen die ze toekomt.
Uitgebreid met wat toevoegingen van zowel andere FOKKERS als ondergetekende zelf.
Wederom toevoegingen zijn welkom
Het ligt aan de interface van Radio 2. Er zijn twee menu's waaruit je vrije keuzes kunt selecteren.quote:Op zaterdag 2 december 2017 15:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zie het nu.
Maar ja titel - Artiest
Artiest - titel
Klopt, heel hinderlijk.quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het ligt aan de interface van Radio 2. Er zijn twee menu's waaruit je vrije keuzes kunt selecteren.
In de ene staat Artiest - Titel (zoals het hoort) en die andere Titel - Artiest
Beginnen we toch wat eerderquote:Op zaterdag 2 december 2017 17:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Omdat ze anders teveel tijd kwijt zijn bij het verwerken van alle nummers? (als de keuze volledig vrij zou zijn).
Best wel waardeloos inderdaadquote:Op zaterdag 2 december 2017 17:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het ligt aan de interface van Radio 2. Er zijn twee menu's waaruit je vrije keuzes kunt selecteren.
In de ene staat Artiest - Titel (zoals het hoort) en die andere Titel - Artiest
Deep Purple vind ik niet in dit lijstje horen moet ik zeggen. Die staan er niet zo heel vaak in en zijn toch wel erg goed.quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Van dit lijstje vind ik een aantal namen juist behoorlijk overgewaardeerd.
AC/DC
Deep Purple
Genesis
Led Zeppelin
Metallica
Toto
Yes
Kinks staat er al bij.quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had ik al de Kinks geroepen? Die hebben ook zoveel prachtige liedjes. Qua niveau in de buurt van de Beatles.
En dan moeten we het straks doen met dat ene hitje Lola, dat is echt over een paar jaar al
Ik ga even aan de redactie vragen hoe ze hier mee om gaan. Ik vermoed dat er honderden zo niet duizenden mensen zijn die het op deze manier verkeerd invullen.quote:
Ik kan m wel aanhoren moet ik zeggen, maar echt goed vind ik het niet.quote:Op zaterdag 2 december 2017 18:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou inderdaad, wat een vreeeeselijk nummer
quote:Op zaterdag 2 december 2017 18:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ga even aan de redactie vragen hoe ze hier mee om gaan. Ik vermoed dat er honderden zo niet duizenden mensen zijn die het op deze manier verkeerd invullen.
Het is dat ik gisteren nog even snel een dubbelcheck deed, anders had ik ook een paar missers gehad.
Totaal niet over nagedacht dit door diegene die de (nieuwe) website heeft gebouwd.
het is het lievelingslied van Symph, soms lopen onze smaken niet echt sychroonquote:Op zaterdag 2 december 2017 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan m wel aanhoren moet ik zeggen, maar echt goed vind ik het niet.
Boards of Canadaquote:Op zaterdag 2 december 2017 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deep Purple vind ik niet in dit lijstje horen moet ik zeggen. Die staan er niet zo heel vaak in en zijn toch wel erg goed.
Ik vind juist dat sommige grondleggers (Kinks, Boudewijn de Groot, Procol Harum) onterecht grond verliezen terwijl er middelmatige liedjes wel hoog blijven staan. Daar hoort Metallica en AC/DC in mijn ogen bij, verder vooral Guns 'n Roses en ook de Foo Fighters.
Hard rock wordt wel te hoog ingeschaald.
Hiphop en electronica leent zich gewoon niet echt voor een allertijdenlijst. Ik ga niet op Boards of Canada of Madvillain of Kendrick Lamar of Stars of the Lid stemmen, terwijl ik het heel goed vind. Dat moet je echt in albums luisteren.
Countryfolk, de soort die in Amerika heel populair is en Amerikaanse soul en r&b (van alle tijden) zijn wel echt ondergewaardeerd. Geen Emmylou Harris bijvoorbeeld... geen Dionne Warwick zoals ik zei.. ben verder niet zo goed bekend met de niches uit de 90's en 00's op dat gebied, zijn ook niet helemaal mijn genres.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |