Klein maar fijnquote:Op zaterdag 2 december 2017 07:43 schreef Edwin_Posse het volgende:
das nog net geen kaboutertje , je hebt geluk gehad
Het zit je niet meequote:Op zaterdag 2 december 2017 07:44 schreef Edwin_Posse het volgende:
maar ik heb ook minpunten ik ben vaak te schuw en niet ijdel genoeg
pfff maak anders lekker je eigen topic waar jij met je dwergenvriendjes kan zijn maar ga niet mijn topic lopen verpesten,,,,quote:
je mot je dikke tyfusmuil houwen als ik net wakker benquote:Op zaterdag 2 december 2017 07:51 schreef Edwin_Posse het volgende:
[..]
pfff maak anders lekker je eigen topic waar jij met je dwergenvriendjes kan zijn maar ga niet mijn topic lopen verpesten,,,,
ja dat had je beter niet kunnen zeggenm ik ben door mijn lengte 191 dikke vrienden met lange frans, tsja had je maar moeten nadenken voordat,... jij komt iig hilversum niet meer in,,.,quote:Op zaterdag 2 december 2017 07:52 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
[..]
je mot je dikke tyfusmuil houwen als ik net wakker ben
sorry dat ik zo tegen je uit viel, ik had nog geen koffie opquote:Op zaterdag 2 december 2017 07:57 schreef Edwin_Posse het volgende:
[..]
ja dat had je beter niet kunnen zeggenm ik ben door mijn lengte 191 dikke vrienden met lange frans, tsja had je maar moeten nadenken voordat,... jij komt iig hilversum niet meer in,,.,
oke ik ga nu frans bellen, zijn knokploeg was al onderweg naar jou, maar ik alles op alles zetten om ze te stoppen, spreek je dalijk...quote:Op zaterdag 2 december 2017 08:00 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
[..]
sorry dat ik zo tegen je uit viel, ik had nog geen koffie op
onwaar, meestal hebben kleine mensen kleinere * kg hersentjesquote:Op zaterdag 2 december 2017 08:11 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
1984![]()
En qua hersenen 1337![]()
![]()
Neehoor sgat heerlijk xxxxquote:Op zaterdag 2 december 2017 09:58 schreef RobjeGeus het volgende:
23 cm... Ik vind het niet vervelend maar de vrouwtjes wel
Gelukkig ben jij de enige ekte die hem helemaal in je keeltje neem...daarom i love u xoxoxoxwjnmkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |