Hadden ze die team sprints lekker in moeten doen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:37 schreef Montov het volgende:
[..]
NOS wil die afstand gebruiken om een dweilpauze op te vullen.
Ja, dat dusquote:Op zaterdag 2 december 2017 20:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als je gewoon op tv gids kijkt snap ik wel dat je het mist. Je verwacht toch wel dat ze er vanaf het begin bij zijn
ik vrees dat we ouderwets/oud zijnquote:Op zaterdag 2 december 2017 20:38 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Je kijkt in de gids, ziet schaatsen van half negen tot elf uur, als ze er een hele avond voor uittrekken is het vreemd om de eerste afstand over te slaan.
Kai telt daar ook toch?quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:38 schreef heywoodu het volgende:
Eerste Japanner ooit onder de 1:08, dat had ik niet verwacht.
Als je nog een papieren gids hebt wel ja.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:38 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik vrees dat we ouderwets/oud zijn
Ik gebruik gewoon het knopje 'guide' op mijn afstandsbedieningquote:Op zaterdag 2 december 2017 20:40 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Als je nog een papieren gids hebt wel ja.
Maar als het de VPRO gids is krijg je weer +5 bonuspunten
Nou ja, lesje voor de volgende keer dus, gewoon even op de ISU-site kijkenquote:Op zaterdag 2 december 2017 20:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon het knopje 'guide' op mijn afstandsbediening
Ik TV Gids appquote:Op zaterdag 2 december 2017 20:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon het knopje 'guide' op mijn afstandsbediening
Of in dit topic, daar stond het ook ergensquote:Op zaterdag 2 december 2017 20:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, lesje voor de volgende keer dus, gewoon even op de ISU-site kijken
Eurovision heeft zelfs een aftelklokquote:Op zaterdag 2 december 2017 20:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van mij is het nog stommer, ik had daar wel gekeken, maar niet op de tijden gelletquote:Op zaterdag 2 december 2017 20:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Te veel landen in zo'n zwart pak ook... één pak nat.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:43 schreef MiLalaa het volgende:
Koreanen in een blauw pak went ook niet
Huh, in wat voor pak moeten ze dan rijden?quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:43 schreef MiLalaa het volgende:
Koreanen in een blauw pak went ook niet
hoort daar niet te zijn. De andere russen ook niet.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet echt indrukwekkend van Yuskov
nouja, niet dít blauw. Meer blauwzwart.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, in wat voor pak moeten ze dan rijden?
Wotherspoon de snelste?quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:51 schreef heywoodu het volgende:
24.49, gedeeld 12e snelste rondje ooit
Het is net rodelen/bobsleeën/skeletonquote:Op zaterdag 2 december 2017 20:52 schreef showtimer het volgende:
"Als het groen wordt zijn ze sneller"
jaquote:Op zaterdag 2 december 2017 20:52 schreef showtimer het volgende:
"Als het groen wordt zijn ze sneller"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |