Het staat op mijn werk op en het ging er vrijwel de hele (werk)dag over. Inclusief live verbindingen met de stembus en een top 2000 shuffleknop in de studio waar ze op drukken en dan geheel "at random" een nummer uit de lijst van 2016 wordt gespeeld. Ik zet het tussen aanhalingstekens.quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Iemand vandaag nog een beetje Radio 2 geluisterd?
Kreeg vanochtend/vroege middag nou niet echt de indruk dat ze de Top 2000 sfeer probeerden te creëren..
quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Twisted is met Kut Klose toch
Ik heb liever de studioversies eruitquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
hopelijk vliegen Lola (live) en Like The Way I Do (live) eruit
Lola mag echt eens optyfen inderdaad. Daarentegen mag nooit de studioversie van Real Men van Joe Jackson gedraaid wordenquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
hopelijk vliegen Lola (live) en Like The Way I Do (live) eruit
Bij de tweede wel, bij de eerste niet. Vind die liveversie niet boeiendquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb liever de studioversies eruit
R Pedo Kellyquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:30 schreef Cee het volgende:
Next is van Too Close.
Oooh tweede lijstje ga ik straks The world's greatest van R Kelly zetten.
Trapped In The Closet hoort erin trouwens.quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:30 schreef Cee het volgende:
Next is van Too Close.
Oooh tweede lijstje ga ik straks The world's greatest van R Kelly zetten.
Bedoel je niet de live versie van Is she really..?quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:30 schreef Bugno het volgende:
[..]
Lola mag echt eens optyfen inderdaad. Daarentegen mag nooit de studioversie van Real Men van Joe Jackson gedraaid worden
Even eerlijk, we willen allemaal wel zo'n 15 jarig bloempje tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
Ik mag hopen dat ze daar de studioversie van draaien, die a capellaquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bedoel je niet de live versie van Is she really..?
Shit, ik twijfelde al (maar geen zin om op te zoeken)quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bedoel je niet de live versie van Is she really..?
quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:31 schreef Bugno het volgende:
[..]
Even eerlijk, we willen allemaal wel zo'n 15 jarig bloempje tochAaliyah was wel een fantastische zangeres.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
More Than A Woman hoort ook in de Top trouwensquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aaliyah was wel een fantastische zangeres.
Ik wil nog eens bij Annemiek bij een goed stel Aaliyah en Alizee aanvragen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aaliyah was wel een fantastische zangeres.
De werken van Timbaland zijn uitmuntend inderdaadquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:33 schreef Bugno het volgende:
[..]
More Than A Woman hoort ook in de Top trouwens
(Timbaland was in die jaren echt bizar goed)
Heb nog even getwijfeld of ik Apologize van One Republic zou stemmen maar misschien ga ik het alsnog doen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:33 schreef Bugno het volgende:
[..]
More Than A Woman hoort ook in de Top trouwens
(Timbaland was in die jaren echt bizar goed)
En dan als bonus Music van Madonna?quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik wil nog eens bij Annemiek bij een goed stel Aaliyah en Alizee aanvragen.
Allebei nét niet Ali B.
LCD Soundsystem zal de lijst toch niet halen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:34 schreef Gretzl het volgende:
Ik zie opeens dat Låpsley - Operator (DJ-Koze’s Disco Edit) ook gewoon in de keuzelijst staat, vet!
Maar het is eigenlijk wel van de zotte dat we haar wel in de keuzelijst terug kunnen vinden maar dat tegelijkertijd grote alternatieve artiesten die een Grammy-nominatie op zak hebben zoals The National en LCD Soundsystem stelselmatig worden genegeerd door Radio 2.
Is dan ook een zeldzaam overrated Talking Heads-kloon.quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
LCD Soundsystem zal de lijst toch niet halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |