ajb nietquote:Op zondag 10 december 2017 23:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik nomineer dit als kutste topic.
Trouwens. Gezien de hele Braddie streams en auto reeksen, kan die ook ergens voor genomineerd worden?
Die streamreeksen waren vooral in web toch?quote:Op zondag 10 december 2017 23:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
Trouwens. Gezien de hele Braddie streams en auto reeksen, kan die ook ergens voor genomineerd worden?
Kun ne dit ook ff posten in het andere topic?quote:
Die publiceer ik niet, zodat het hoe dan ook niemand beïnvloedt.quote:Op maandag 11 december 2017 00:45 schreef Toto69 het volgende:
Waar is de tussenstand
Wil weten of er ook nog maar 1 iemand mij kent
Beetje vreemd dat je een externe partij gebruikt om de stemmen te tellen.quote:Op maandag 11 december 2017 00:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die publiceer ik niet, zodat het hoe dan ook niemand beïnvloedt.
Yes gedaan, de topics liepen door elkaar in Myat.quote:Op maandag 11 december 2017 00:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kun ne dit ook ff posten in het andere topic?
Is makkelijker terugvinden voor me over een week.
Je kan gewoon Braddie nomineren dan, want één van zijn accounts was vast wel geregistreerd in 2017.quote:Op zondag 10 december 2017 23:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
Je moet je username opgeven en later in het topic laten weten dat je het ook echt bent.quote:Op maandag 11 december 2017 08:21 schreef kmkmmr het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat je een externe partij gebruikt om de stemmen te tellen.
Er is namelijk geen koppeling tussen Google Docs/Forms en FOK!, dus hoe controleer jij of het stemmen eerlijk gaat?
Hoe weet je dat de persoon die zegt te stemmen ook daadwerkelijk degene is die gestemd heeft?
Juist het posten van je nominatie in een stemtopic diende als bewijs; het is nu niet meer transparant en valt ook niet meer te controleren.
Beetje vreemd. Google Docs/Forms is prima voor een anonieme poll, maar voor dit doel totaal niet geschikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |