zal de gemeente bellen dat ze moeten strooien tussen de kroeg en mn huisquote:
Is het zo ver dat je niet te voet kan gaan?quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal de gemeente bellen dat ze moeten strooien tussen de kroeg en mn huis
ik ga te voet, maar er zit wel een redelijk hellingspercentage in de weg. kan af en toe nog wel en verraderlijk stoepje zijnquote:Op vrijdag 1 december 2017 09:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is het zo ver dat je niet te voet kan gaan?
Of met een slee...
zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn cake mag er wezen, hij is heerlijk.
Denk dat ik maar een helft invries want zo veel eet ik ook weer niet.![]()
maar is ontdooide cake ook nog heerlijk?quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn cake mag er wezen, hij is heerlijk.
Denk dat ik maar een helft invries want zo veel eet ik ook weer niet.![]()
Ik vraag het me ook af idd...quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar is ontdooide cake ook nog heerlijk?
Heb het nooit eerder gedaan, maar logischer wijze zou het moeten kunnen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk van niet.quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nog tricolore in de dv.quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:44 schreef Molo het volgende:
Cake opwarmen in de magnetron en dan een bol goed vanilleijs erbij is wel een idee
hmm, is het ook in andere kleuren te krijgen?quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand van de heren in voor een kerstkostuum van de Aldi?
Vanaf 9 dec verkrijgbaar voor een luttele 10 euro.
Rood en blauw.quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, is het ook in andere kleuren te krijgen?
Jezusquote:
Tof!quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand van de heren in voor een kerstkostuum van de Aldi?
Vanaf 9 dec verkrijgbaar voor een luttele 10 euro.
Je bent een zeikerd.quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Jezus
Ken die nog wel van vroeger, niet te eten dat spul maar zoet en veel dus als kind vonden we dat prachtig
jammer, geen oranjequote:
Zoiets heb ik voor Larf gekochtquote:Op vrijdag 1 december 2017 09:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben overigens ook lelijke kersttruien.
die hadden we vroeger ook thuis, van de eismann. die deur aan deur kwam met zn diepvries wagen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Jezus
Ken die nog wel van vroeger, niet te eten dat spul maar zoet en veel dus als kind vonden we dat prachtig
En die arme man blijft maar rondjes rijden rn aanbellen in de hoop dat je eens open doetquote:Op vrijdag 1 december 2017 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die hadden we vroeger ook thuis, van de eismann. die deur aan deur kwam met zn diepvries wagen.
hij rijdt nu nog steeds rond, alleen ben ik dan nooit thuis..
waar is het bier?quote:
-5 hierquote:
als de helling de goede richting op is dan niet strooienquote:Op vrijdag 1 december 2017 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga te voet, maar er zit wel een redelijk hellingspercentage in de weg. kan af en toe nog wel en verraderlijk stoepje zijn
quote:Op vrijdag 1 december 2017 08:21 schreef crv het volgende:
Speciaal voor Cat en Molo
Food update
[ afbeelding ]
klopt, misschien moet ik hem toch maar eens vragen of hij niet wat later wil komen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:57 schreef Molo het volgende:
[..]
En die arme man blijft maar rondjes rijden rn aanbellen in de hoop dat je eens open doet
beter afvegen dan voortaanquote:Op vrijdag 1 december 2017 09:57 schreef Arch-Indar het volgende:
Goedemorgen op deze koude ik moest krabben morgen.
Je moet meestal heen en terug, dus heuvelachtig is altijd inspannend.quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:59 schreef crv het volgende:
[..]
als de helling de goede richting op is dan niet strooien
naar de kroeg toe is bergaf, thuis komen is altijd vermoeienderquote:Op vrijdag 1 december 2017 10:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet meestal heen en terug, dus heuvelachtig is altijd inspannend.
terug kruipend, de alcohol dampen ontdooien het wegdek welquote:Op vrijdag 1 december 2017 10:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet meestal heen en terug, dus heuvelachtig is altijd inspannend.
Creepyquote:Op vrijdag 1 december 2017 09:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaaaa, en nog even dan kan ze een leuke badjas aan.
Ik heb betere ervaringen met DHL dan met PostNL wat nauwkeurigheid betreft.quote:Op vrijdag 1 december 2017 10:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vandaag pakketjesdag![]()
DHL mag zich bewijzen tussen 11 en 15 uur.
Ik nietquote:Op vrijdag 1 december 2017 10:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb betere ervaringen met DHL dan met PostNL wat nauwkeurigheid betreft.
datquote:Op vrijdag 1 december 2017 10:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb betere ervaringen met DHL dan met PostNL wat nauwkeurigheid betreft.
Bezorgt PostNL ook bij jou dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |