Jij snapt het verschil niet tussen een willekeurige Fok!ker, of iemand die net is veroordeeld tot 20 jaar celstraf wegens misdaden tegen de mensheid? De beste man zou zijn overleden achter de tralies, prima dat je hier wat grappen over maakt.quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:21 schreef jodelahity het volgende:
Zo moeilijk is het niet. Het gaat om een recente zelfmoord, of je daar genoegdoening uit krijgt of niet maakt niet bepaald uit wat dat betreft. Gaan we ook loltopics toestaan over fokkers die zelfmoord hebben gepleegd omdat we hen niet mochten of er gewoon wat grappigs van denken te kunnen maken?
Daarbij was het geen zielige depressieve man die uit pure treurnis een einde aan zijn leven maakte.quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij snapt het verschil niet tussen een willekeurige Fok!ker, of iemand die net is veroordeeld tot 20 jaar celstraf wegens misdaden tegen de mensheid? De beste man zou zijn overleden achter de tralies, prima dat je hier wat grappen over maakt.
Misdaden tegen de mensheidquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij snapt het verschil niet tussen een willekeurige Fok!ker, of iemand die net is veroordeeld tot 20 jaar celstraf wegens misdaden tegen de mensheid? De beste man zou zijn overleden achter de tralies, prima dat je hier wat grappen over maakt.
Hij is door de rechtbank toch echt veroordeeld voor moord en verkrachting.quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Misdaden tegen de mensheiddie man heeft alleen bevel gegeven om een brug op te blazen wat volgens het Joegoslavië tribunaal disproportioneel veel schade heeft toegebracht aan de moslimbevolking. Een brug. Waarvan zelfs het tribunaal zei dat het een legitiem militair doelwit was. Hij heeft niet eens iemand vermoord, gemarteld en is ook niet verantwoordelijk voor genocide.
Drink zelf ook liever een beker gif dan dat ik de rest van m'n leven onschuldig in de gevangenis zit.
Had-ie toch ook gedaan? Dit was toch het hoger beroep, geloof ik?quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hij is door de rechtbank toch echt veroordeeld voor moord en verkrachting.
Als je echt overtuigd bent van je onschuld dan teken je beroep aan.
Nouja meer dat de eenheden waar hij verantwoordelijk voor was hebben gemoord en veerkracht. Vraag me af of hij het persoonlijk heeft gedaan.quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hij is door de rechtbank toch echt veroordeeld voor moord en verkrachting.
Als je echt overtuigd bent van je onschuld dan teken je beroep aan.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja meer dat de eenheden waar hij verantwoordelijk voor was hebben gemoord en veerkracht. Vraag me af of hij het persoonlijk heeft gedaan.
Maarja, terug naar de paints. Hard moeten lachen om een aantal, dus ga vooral verder
Ik wilde net beginnen aan hem een neger te laten pijpen zonder het meteen banwaardig te maken, maar dat het wel duidelijk genoeg blijft!quote:
In ieder geval wel een langer stuk te zien; op het nieuws werd het steeds afgekapt op het moment dat hij begon te drinken.quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:30 schreef Appeltaart_met_slagroom het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_drinkspelletje.html Iemand hem al gezien?
#paintmetooquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:51 schreef ToT het volgende:
Misschien tijd om een actiegroep op te starten "Kick Out ONZ Paintjes"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |