Ik vind de diagnostiek daar nog niet zo slechtquote:Op donderdag 30 november 2017 12:25 schreef Molo het volgende:
Oh ze belden net, urine was ok.
Dus ik ben gewoon gek
quote:Op donderdag 30 november 2017 12:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik vind de diagnostiek daar nog niet zo slecht
Tegenwoordig eigenlijk verrassend weinigquote:Op donderdag 30 november 2017 12:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Molo typt vaak onder het genot van het leggen van een drol...
genot? of drol?quote:Op donderdag 30 november 2017 12:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Tegenwoordig eigenlijk verrassend weinig
Das best wel geinig.quote:Op donderdag 30 november 2017 12:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Tegenwoordig eigenlijk verrassend weinig
Fokken tijdens poepenquote:
Beneden deur of boven deur?quote:Op donderdag 30 november 2017 12:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bezorger weer onderweg, ik lig bij de voordeur, hopelijk vindt ie de bel.
Hopelijk heeft niemand je bel gesaboteerdquote:Op donderdag 30 november 2017 12:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bezorger weer onderweg, ik lig bij de voordeur, hopelijk vindt ie de bel.
nooit geprobeerdquote:Op donderdag 30 november 2017 12:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Fokken tijdens poepen
Tegenwoordig Facetime ik meestal met AI
Boven, beneden in de hal is het veel te koud voor mij.quote:
Heb je wel recent nog getest of je bel beneden wel doorkomt naar boven?quote:Op donderdag 30 november 2017 12:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Boven, beneden in de hal is het veel te koud voor mij.
Vorig jaar had een of andere malloot het hele bellenpaneel gesaboteerd.quote:Op donderdag 30 november 2017 12:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Hopelijk heeft niemand je bel gesaboteerd
Zou bést vandaag weer eens kunnenquote:Op donderdag 30 november 2017 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vorig jaar had een of andere malloot het hele bellenpaneel gesaboteerd.
Daar is een of andere gast een dag mee bezig geweest om de boel te vervangen.
Die bel doet het, de kans dat die kapot is, is nihil, ik hoop gewoon op een slimmere bezorger.quote:Op donderdag 30 november 2017 12:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heb je wel recent nog getest of je bel beneden wel doorkomt naar boven?
Misschien alle deuren open zetten en beneden even lang op de bel drukken om te horen of ie het nog wel doet?
Nee, dan had ik dat al lang geweten.quote:
Slimme bezorgers.quote:Op donderdag 30 november 2017 12:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die bel doet het, de kans dat die kapot is, is nihil, ik hoop gewoon op een slimmere bezorger.
Als ie slimmer is dan die van gisteren, de bel kan vinden en hem ook weet te gebruiken, hoor je mij verder niet klagen.quote:Op donderdag 30 november 2017 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slimme bezorgers.
Als 'ie slim is, regelt is asap een andere baan.
Je bent in de war met postorder.quote:Op donderdag 30 november 2017 13:11 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon bijna nooit iets online bestellen, ik krijg van online shoppen nog steeds een "autitische Mien uit Almere heeft een kek jurkje gevonden" gevoel, fossiel dat ik ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |