Faallijf én faalhuisarts?quote:Op donderdag 30 november 2017 12:10 schreef Molo het volgende:
Ben benieuwd of en wanneer mijn kuthuisarts nog eens terug belt
Strookje papier in een bakje pies stoppen moet toch niet zo heel moeilijk zijn
Een selfie met Slayer op de achtergrond.quote:
Ik hoop toch zo dat je in een doodstille kantoortuin zit nuquote:Op donderdag 30 november 2017 12:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Schoot in de lach, zo maar.
quote:Op donderdag 30 november 2017 12:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat je in een doodstille kantoortuin zit nu
Dat vraag ik me dankzij de spierpijn ook af nu.quote:
Ik denk nog steeds zelfde, nog klachten na antibioticakuurquote:Op donderdag 30 november 2017 12:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Laatste keer kon ik daar gewoon op wachten?
Is het nou nog niet over, of is dit een nieuwe?
Nee, ooit eens gedacht dat ik misschien een blaas ontsteking zou kunnen hebben, maar was niet zo. Al wel 10 jaar terug of zo, maar had gedacht dat ze dat nu nog wel sneller kunnen testen dan toen?quote:Op donderdag 30 november 2017 12:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds zelfde, nog klachten na antibioticakuur
En jij had een nierbekkenontsteking???
was te verwachten.quote:Op donderdag 30 november 2017 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een selfie met Slayer op de achtergrond.
Zou ik daar nu 50% minder kans op hebben?quote:Op donderdag 30 november 2017 12:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds zelfde, nog klachten na antibioticakuur
En jij had een nierbekkenontsteking???
Yesquote:
Vertrouwen is zo belangrijk, goed dat je overstapt dan.quote:Op donderdag 30 november 2017 12:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes
Ik ga binnenkort op zoek naar andere huisarts. Heeft weinig met mijn faallijf te maken maar vertrouwen na flink wat gekut wel aardig kwijt.
Maar ze mogen wel mijn pis nog even nakijken
Mannen hebben die bijna nooit vanwege langere plasbuisquote:Op donderdag 30 november 2017 12:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, ooit eens gedacht dat ik misschien een blaas ontsteking zou kunnen hebben, maar was niet zo. Al wel 10 jaar terug of zo, maar had gedacht dat ze dat nu nog wel sneller kunnen testen dan toen?
quote:Op donderdag 30 november 2017 12:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zou ik daar nu 50% minder kans op hebben?
Score
Ja het is echt treurig, niet eens zin om uit te typen maar ben er wel klaar meequote:Op donderdag 30 november 2017 12:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vertrouwen is zo belangrijk, goed dat je overstapt dan.
Ik had over hem/haar heengeplast
Steek daar maar een papiertje in.
Als het toeslaat weten ze iig wel waar ze moeten zoeken.quote:Op donderdag 30 november 2017 12:19 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Wie weet!
Of twee keer zoveel kans?
Buh. Is de energie niet waard. Neem je Koos en Larf mee?quote:Op donderdag 30 november 2017 12:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja het is echt treurig, niet eens zin om uit te typen maar ben er wel klaar mee
Moeten die ook in potje piesen?quote:Op donderdag 30 november 2017 12:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Buh. Is de energie niet waard. Neem je Koos en Larf mee?
Jaquote:Op donderdag 30 november 2017 12:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Buh. Is de energie niet waard. Neem je Koos en Larf mee?
Nee, over de huisarts. Wel bijblijven hequote:Op donderdag 30 november 2017 12:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Moeten die ook in potje piesen?
quote:Op donderdag 30 november 2017 12:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Moeten die ook in potje piesen?
Cat die kan niet zo goed rappen,quote:Op donderdag 30 november 2017 12:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, over de huisarts. Wel bijblijven he
"Kurk in je hol"quote:Op donderdag 30 november 2017 12:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Cat die kan niet zo goed rappen,
Maar zeker wel goed happen...
Even oefenen voor suck santa gedicht.
ik zeg niksquote:Op donderdag 30 november 2017 12:25 schreef Molo het volgende:
Oh ze belden net, urine was ok.
Dus ik ben gewoon gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |