Oh dat is echt oorlog dan manquote:Op donderdag 30 november 2017 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Brr, die koude handen.
Vent die koud van de fiets in bed komt liggen, meteen klaarwakker.
Ik gilde, dat werkte. Alleen toen was mijn rug al koud, dat was wel jammer.quote:Op donderdag 30 november 2017 11:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat is echt oorlog dan man![]()
Slaan en alles
Ik hoek altijd eerstquote:Op donderdag 30 november 2017 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gilde, dat werkte. Alleen toen was mijn rug al koud, dat was wel jammer.
Lekker warm van het sporten, douchen en daarna bijna meteen mijn bed in. Echt geweldig.
Ik had dit gisteren niet...quote:Op donderdag 30 november 2017 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ze dat goed klaar maakt krijgt ze een beurt.
Ik gok dat je mijn macaroni saai vind, ik neem er geen saus bij of zo. Das vies.quote:
Mijn arm had genoeg gehoekt voor één avond.quote:
Koud en ijsklomp is een groot verschil.quote:Op donderdag 30 november 2017 11:55 schreef Arch-Indar het volgende:
Stelletje wijven zeg.
Koud is lekker. En is heerlijk om iemand even lekker goed beet te pakken dan met kouden handen.
Of andere koude lichaamsdelen tegen je aan te voelen.
zondequote:Op donderdag 30 november 2017 11:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik gok dat je mijn macaroni saai vind, ik neem er geen saus bij of zo. Das vies.
Ja ik steek graag míjn koude poten tegen iemand anders, maar andersom hoeven mensen niet te proberenquote:Op donderdag 30 november 2017 11:55 schreef Arch-Indar het volgende:
Stelletje wijven zeg.
Koud is lekker. En is heerlijk om iemand even lekker goed beet te pakken dan met kouden handen.
Of andere koude lichaamsdelen tegen je aan te voelen.
quote:Op donderdag 30 november 2017 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ze dat goed klaar maakt krijgt ze een beurt.
nou nou agressieveling.quote:Op donderdag 30 november 2017 12:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik steek graag míjn koude poten tegen iemand anders, maar andersom hoeven mensen niet te proberen
Dat wordt meppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |