Hoe hij er over denkt vertelt dit verhaal ook niet, dit verhaal vertelt eigenlijk alleen maar wat jij er voor problemen bij verzint.quote:Op donderdag 30 november 2017 10:56 schreef Ouder1 het volgende:
P.s.: Hoe zijn ex hierover denkt vertelt het verhaal niet.
Uh, nee.quote:Een man met meerdere langere relaties achter de rug, nooit echt lang single, kinderen bij diverse vrouwen en zo'n plek in je adresboekje waar veel in gekrast is, dikke lagen typex en uiteindelijk maar etiketten overheen zijn geplakt om het laatste adres leesbaar te houden.
Dit is niet zijn laatste ex en normaal uit elkaar gegaan zijn ze ook niet bepaald wat je zou kunnen bedenken nadat ik vertelde dat ze zijn gescheiden omdat hij vreemd ging bij het leven.quote:Op donderdag 30 november 2017 10:58 schreef Leandra het volgende:
Als mijn man en ik uit elkaar zouden gaan zou ik het ideaal vinden als ik hier zou kunnen blijven wonen en hij het huis van de buurvrouw zou kopen, hoewel dat geen optie is, want de buurvrouw verkoopt niet, maar dat is wat anders.
2 huizen op een andere locatie naast elkaar zou me dan ook wel wat lijken, zeker als het een normaal einde van de relatie is zie ik daar geen probleem in en vooral een voordeel voor onze zoon.
Daarnaast lijkt het me ook een extra dimensie in het opvoeden; Als het van Mama niet mag vraag ik het wel even aan papa.. Kind zit tegen de puberteit aan...quote:Op donderdag 30 november 2017 11:10 schreef Chai het volgende:
Vooral lullig voor kind 2. Kind 1 kan nu de deur bij vader platlopen, maar voor kind 2 is dat waarschijnlijk wat lastiger.
Dat zeg je nu. Als je man is vreemd gegaan en je enorm veel pijn heeft gedaan, wil je hem echt niet meer dagelijks zien.quote:Op donderdag 30 november 2017 10:58 schreef Leandra het volgende:
Als mijn man en ik uit elkaar zouden gaan zou ik het ideaal vinden als ik hier zou kunnen blijven wonen en hij het huis van de buurvrouw zou kopen, hoewel dat geen optie is, want de buurvrouw verkoopt niet, maar dat is wat anders.
2 huizen op een andere locatie naast elkaar zou me dan ook wel wat lijken, zeker als het een normaal einde van de relatie is zie ik daar geen probleem in en vooral een voordeel voor onze zoon.
Zoals bij ouders die wel nog bij elkaar zijn bedoel je? Is niet echt een nieuwe dimensie, maar vrij gewoonquote:Op donderdag 30 november 2017 11:12 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Daarnaast lijkt het me ook een extra dimensie in het opvoeden; Als het van Mama niet mag vraag ik het wel even aan papa.. Kind zit tegen de puberteit aan...
quote:Op donderdag 30 november 2017 11:12 schreef Catkiller het volgende:
Haha TS haar ex komt naast haar wonen en ze heeft nog gevoelens voor hem terwijl hij al lang over haar heen is.
Als je jezelf zo druk zou maken om je oude ex die naast je woont dan is het misschien tijd om eens over die persoon heen te komen (haha niet zo gekkie). Want als je dat bent dan boeit het je geen reet wat die persoon doet met wie, toch?
Sorry hoor, maar daar kun je als ouders toch gewoon over overleggen?quote:Op donderdag 30 november 2017 11:12 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Daarnaast lijkt het me ook een extra dimensie in het opvoeden; Als het van Mama niet mag vraag ik het wel even aan papa.. Kind zit tegen de puberteit aan...
Ik had dan ook "een normaal einde van de relatie" gepost, als hij vreemdgaat kan hij doodvallen, liefst zo snel dat de levensverzekering nog aan mij uitgekeerd wordt.quote:Op donderdag 30 november 2017 11:13 schreef 2682000 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Als je man is vreemd gegaan en je enorm veel pijn heeft gedaan, wil je hem echt niet meer dagelijks zien.
Mmm.. nee. Als je nog samen bent heb je toch doorgaans wel een consensus in de opvoeding; een gezamenlijke lijn en gaan die dingen over kleinigheidjes.quote:Op donderdag 30 november 2017 11:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Zoals bij ouders die wel nog bij elkaar zijn bedoel je? Is niet echt een nieuwe dimensie, maar vrij gewoon
Ja en? Zoals het tussen je ex en jou gaat is de standaard?quote:Op donderdag 30 november 2017 11:22 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Mmm.. nee. Als je nog samen bent heb je toch doorgaans wel een consensus in de opvoeding; een gezamenlijke lijn en gaan die dingen over kleinigheidjes.
Vaak verandert dat behoorlijk na een scheiding. De regels bij mijn ex wijken echt extreem af van de regels hier. Van mij mogen ze veel meer dan van hem.
Ik woon in een appartementencomplex, maar merk niet meer van het doen en laten van mijn buren dan in een woonwijk.quote:Op donderdag 30 november 2017 11:15 schreef Ouder1 het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, ik woon wel in dezelfde wijk als mijn ex maar ieder aan een andere kant van die wijk.
Ideaal voor de kinderen en ideaal voor de ouders.
Van goed gezamenlijk overleggen is maar zelden sprake tussen exen als het gaat om de kinderen.quote:Op donderdag 30 november 2017 11:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar daar kun je als ouders toch gewoon over overleggen?
"Mama, mag ik een gevulde koek?"quote:Dat probeert ieder kind ongeacht of papa en mama bij elkaar wonen of dat een van de ouders aan de andere kant van de wereld woont, afhankelijk van hoe je dat als ouders aanpakt ga je daarmee nat of niet.
Maar het is echt niet zo dat het kind daartoe ineens de mogelijkheid heeft omdat papa de buurman is.
Ja vast, dat zal het zijnquote:Op donderdag 30 november 2017 11:32 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Van goed gezamenlijk overleggen is maar zelden sprake tussen exen als het gaat om de kinderen.
[..]
"Mama, mag ik een gevulde koek?"
"Nee, we gaan zo eten."
"Papa, mag ik een tosti bakken? Wij eten laat."
"Prima, doe maar."
Gaat toch lastig als je niet naast elkaar woont.
Om nog maar te zwijgen over een kind dat gewoon naar de ouder next door gaat als die niet thuis is en daar doet wat ze wil.
Ik denk dat je aardig naïef bent als het gaat om gescheiden ouders en pubers.
Ik spreek niet alleen uit eigen ervaring, ik ken veel gescheiden ouders en daar zijn dat soort dingen toch wel een hotitem. Als je kijkt wat hier op R&P gepost wordt daarover zou je ook beter moeten weten. Ga anders eens snuffelen op ouderalleen.nl.. Uitgebreid zoeken op internet is tenslotte je hobby.quote:Op donderdag 30 november 2017 11:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en? Zoals het tussen je ex en jou gaat is de standaard?
Jullie hadden ook gewoon 50/50 co-ouderschap?
Nee.. ik ken wel een vrouw die drie huizen verderop om de hoek bij haar ex is gaan wonen..quote:Op donderdag 30 november 2017 10:56 schreef Ouder1 het volgende:
Bijna iedereen kent wel zo iemand denk ik.. Een man
Nee, als je een omgangsregeling hebt zoals nu de gewenste standaard is (50/50 co-ouderschap) dan valt er weinig te verwennen, want daar ga je als ouder zelf ook nat mee.quote:Op donderdag 30 november 2017 11:37 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik spreek niet alleen uit eigen ervaring, ik ken veel gescheiden ouders en daar zijn dat soort dingen toch wel een hotitem. Als je kijkt wat hier op R&P gepost wordt daarover zou je ook beter moeten weten. Ga anders eens snuffelen op ouderalleen.nl.. Uitgebreid zoeken op internet is tenslotte je hobby.
Vaak is het trouwens de vader die de kinderen tot op het bot verwend omdat hij ze toch al zo weinig ziet.
Welke omgangsregeling ik en mijn ex hebben doet hier totaal niet ter zake dus daar ga je geen antwoord op krijgen.
Dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 30 november 2017 11:38 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee.. ik ken wel een vrouw die naast drie huizen verderop om de hoek bij haar ex is gaan wonen..
Die vrouw is namelijk mijn ex.. Leuk voor de kinderen.. maar het is in een heel klein dorp.. dus iedere date werd feilloos geregistreerd en in de buurtsuper besproken..
Om nog maar te zwijgen van mevrouw die echt niet over haar ex heen kwam.. (dat is normaliter al een drama omdat je door de kinderen tot elkaar veroordeeld bent, maar in dit geval wist ze van iedere zucht en scheet die ie liet..)
Man die wat doet? Steeds verhuizen en veel opeenvolgende relaties en er een handje van heeft om vreemd te gaan?quote:Dus nee ik ken geen enkele man die dat doet..
Hoezo ben ik jaloers? Waarop dan en op wie? Ik ben bezorgd om die kennis en vooral ook om die kinderen omdat ik de bui al zie hangen. Het is mijn ex niet.quote:ik ken wel enorm jaloerse vrouwen... en die praten net zo als jij TS...
Dat gebeurt toch maar 1 keer? Daarna overleg je even en is het klaar met dat soort onzin.quote:Op donderdag 30 november 2017 11:32 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Van goed gezamenlijk overleggen is maar zelden sprake tussen exen als het gaat om de kinderen.
[..]
"Nee, we gaan zo eten."
"Prima, doe maar."
Om nog maar te zwijgen over een kind dat gewoon naar de ouder next door gaat als die niet thuis is en daar doet wat ze wil.
Of kind wordt standaard doorverwezen naar de ouder waar hij/zij die dag eet en slaapt. Als kind bij moeders eet en bij jou komt binnenlopen om een tosti te bakken moet er toch wel een lampje gaan branden.quote:Op donderdag 30 november 2017 11:32 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
[..]
"Nee, we gaan zo eten."
"Prima, doe maar."
Daarom dus dichter bij elkaar gaan wonen, kan de vader zijn kroost vaker zien.quote:Op donderdag 30 november 2017 11:37 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik spreek niet alleen uit eigen ervaring, ik ken veel gescheiden ouders en daar zijn dat soort dingen toch wel een hotitem. Als je kijkt wat hier op R&P gepost wordt daarover zou je ook beter moeten weten. Ga anders eens snuffelen op ouderalleen.nl.. Uitgebreid zoeken op internet is tenslotte je hobby.
Vaak is het trouwens de vader die de kinderen tot op het bot verwend omdat hij ze toch al zo weinig ziet.
Welke omgangsregeling ik en mijn ex hebben doet hier totaal niet ter zake dus daar ga je geen antwoord op krijgen.
Je bedoelt denk ik een maisonnette woningquote:Op donderdag 30 november 2017 10:56 schreef Ouder1 het volgende:
Ik hoorde pas dat een kennis van mij een appartement heeft gekocht naast zijn ex.
Bijna iedereen kent wel zo iemand denk ik.. Een man met meerdere langere relaties achter de rug, nooit echt lang single, kinderen bij diverse vrouwen en zo'n plek in je adresboekje waar veel in gekrast is, dikke lagen typex en uiteindelijk maar etiketten overheen zijn geplakt om het laatste adres leesbaar te houden.
Ik ken er dus ook zo één. En al zijn relaties zijn beëindigd omdat hij vreemd ging.
Met de moeder van zijn eerste kind had hij een huisje gekocht in een arbeiderswijkje. Na de scheiding verkocht, ergens op een kamer gezeten en al snel met de moeder van zijn tweede kind een mooie woning gekocht. Zoals te verwachten viel hield ook deze relatie geen stand, dit keer gelukkig geen huwelijk dus na enkele tijdelijke relatiebreuken definitief uit elkaar. Huis weer verkocht. Huren is zo gemakkelijk niet meer dus woonde hij een aantal maanden in een tent. Nu hoorde ik dat hij een appartement heeft gekocht. Naast de moeder van zijn eerste kind. Zo'n flat van 3 verdiepingen met trappenhuizen met op iedere verdieping een voordeur linksen een voordeur rechts. Zijn voordeur zit dus tegenover die van zijn ex.
Voor hun gezamenlijke kind wel gemakkelijk natuurlijk... even het trappenhuis oversteken en ze zit bij de andere ouder.. Maar mij lijkt dit rampzalig. Op dit moment zijn ze beide single... maar daar gaat uiteraard gedate worden. Zij mannen over de vloer, hij vrouwen. Voor de neus van je ex.. en je kind die bij de andere ouder zit.
Controle op van alles. Hoe laat je thuis komt, welke boodschappen je naar binnensleept (denk gezeik over alimentatie) en met pech kan je elkaar nog letterlijk verstaan ook als je met iemand zit te praten op je balkon. Om maar te zwijgen over meningsverschillen in de opvoeding...
Zouden jullie dit willen?
P.s.: Hoe zijn ex hierover denkt vertelt het verhaal niet.
Dat dus. Vooral ook als je hoort dat je ex uit elkaar getrokken wordt door iemand met een grotere piemel dan jij had.quote:Op donderdag 30 november 2017 11:03 schreef hugecooll het volgende:
lijkt me een beetje raar en ongemakkelijk
Shoot, dat is precies het woord wat ik daarnet in een DM zocht maar niet op kon komenquote:Op donderdag 30 november 2017 13:51 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik een maisonnette woning
Dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk maar ik begrijp wat je bedoeltquote:Op donderdag 30 november 2017 13:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat dus. Vooral ook als je hoort dat je ex uit elkaar getrokken wordt door iemand met een grotere piemel dan jij had.![]()
quote:Op donderdag 30 november 2017 13:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk maar ik begrijp wat je bedoelt
Of je bent gewoon volwassen en begrijpt dat er voor jou en na jou ook anderen overheen zullen gaan. Ligt dan niet in een hoekje van de douche te huilen, maar zit er niet mee en bent zelf ook doorgegaan met je leven.quote:Op donderdag 30 november 2017 13:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat dus. Vooral ook als je hoort dat je ex uit elkaar getrokken wordt door iemand met een grotere piemel dan jij had.![]()
Jij kent hem? Ik hoorde toch echt appartement.quote:Op donderdag 30 november 2017 13:51 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik een maisonnette woning
Is misschien maar goed ook dat je dat per ongeluk te weten bent gekomen, anders had je in alle onwetendheid het huis naast hen kunnen kopenquote:Op maandag 4 december 2017 06:17 schreef FredvZ het volgende:
Ik...moet...er...niet...aan...denken!
Dan heb ik die gozer waar ze er mee vandoor is gegaan ook als buurman. Tis al erg genoeg dat ik per ongeluk te weten ben gekomen waar ze nu woont.
Zal je gebeurenquote:Op maandag 4 december 2017 08:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is misschien maar goed ook dat je dat per ongeluk te weten bent gekomen, anders had je in alle onwetendheid het huis naast hen kunnen kopen
Of hun huisquote:Op maandag 4 december 2017 08:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is misschien maar goed ook dat je dat per ongeluk te weten bent gekomen, anders had je in alle onwetendheid het huis naast hen kunnen kopen
Oh, zo kwam je er bij toeval achterquote:Op maandag 4 december 2017 11:23 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Of hun huisHet was dat ik bepaalde items herkende die tot enkele jaren geleden bij mij in huis stonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |