Ik heb geen flauw idee. Het was maar een garpje.quote:Op donderdag 30 november 2017 20:35 schreef illusions het volgende:
Lol, neem aan dat 9 van de 10 mensen hier werkt?
Ben je nog niet ontwaakt dan? Anders moet je even het meme-topic een tijdje volgenquote:Op donderdag 30 november 2017 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mag een normaal mens godverdorie ook even werken?
Hij is nog een slapende slaaf van het kwade systeem.quote:Op donderdag 30 november 2017 20:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ben je nog niet ontwaakt dan? Anders moet je even het meme-topic een tijdje volgen
Wat is hier BNW aan? Wat is het complot?quote:Op zaterdag 2 december 2017 09:43 schreef controlaltdelete het volgende:
2017 Het kan allemaal. Transgender en transracial. Mooi om te zien hoe dat gekke mens het toejuicht. This is totally okay. It's the inside what counts.
Het complot is dat je je slaafs moet conformeren naar wat van bovenaf wordt opgelegd. Deze persoon heeft zich daarvan bevrijd en bepaalt zelf wie of wat hij is of wil zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2017 09:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is hier BNW aan? Wat is het complot?
quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het complot is dat je je slaafs moet conformeren naar wat van bovenaf wordt opgelegd. Deze persoon heeft zich daarvan bevrijd en bepaalt zelf wie of wat hij is of wil zijn.
Dat is dus geheel in lijn met de BNW gedachte.
Zie ook de vele memes elders op dit subforum.
Mooi hoe de hoaxy BNW-ers hier altijd roepen over je freedom, maar anderen diezelfde vrijheid maar wat graag ontnemen, want eng en onbekend en dat mag niet.quote:Op zaterdag 2 december 2017 09:43 schreef controlaltdelete het volgende:
2017 Het kan allemaal. Transgender en transracial. Mooi om te zien hoe dat gekke mens het toejuicht. This is totally okay. It's the inside what counts.
-edit- de wereld zal je moeten delen met mensen die anders denken dan jij en tijden veranderen of jij het nou wel of niet meer kan volgen .quote:Op zaterdag 2 december 2017 09:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is hier BNW aan? Wat is het complot?
Juist.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:00 schreef Wantie het volgende:
Het complot is dat je je slaafs moet conformeren naar wat van bovenaf wordt opgelegd. Deze persoon heeft zich daarvan bevrijd en bepaalt zelf wie of wat hij is of wil zijn.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh de ironie. DE IRONIE.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:03 schreef Summers het volgende:
[..]
de wereld zal je moeten delen met mensen die anders denken dan jij en tijden veranderen of jij het nou wel of niet meer kan volgen .
And there it goes ... -edit-quote:
Als iemand als witte als een neger door het leven wilt gaan omdat die roti en rap geweldig vindt moet jij dat gewoon accepteren want transracial daar is niets mis mee.-edit-quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:03 schreef Summers het volgende:
[..]
de wereld zal je moeten delen met mensen die anders denken dan jij en tijden veranderen of jij het nou wel of niet meer kan volgen .
Dus naast homohater ben je nu ook al racist.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als iemand als witte als een neger door het leven wilt gaan omdat die roti en rap geweldig vindt moet jij dat gewoon accepteren want transracial daar is niets mis mee. Uhuh. Verder niet op ze ingaan.
Maar vooral niet accepteren dat mensen anders denken en zijn en willen veranderen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:09 schreef Scrummie het volgende:
Dus naast homohater ben je nu ook al racist.
Exact dit ja.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar vooral niet accepteren dat mensen anders denken en zijn en willen veranderen.
Hij is echt zo prachtig, temeer daar de heldere lichten zelf niet in de gaten hebben hoe ontzettend stupide ze tegen hun eigen belief dan wel memes ingaan.
Ja maf niet?quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar vooral niet accepteren dat mensen anders denken en zijn en willen veranderen.
Hij is echt zo prachtig, temeer daar de heldere lichten zelf niet in de gaten hebben hoe ontzettend stupide ze tegen hun eigen belief dan wel memes ingaan.
Vrije geesten ... zo conservatief en angstig voor alles wat anders is als de neten.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:16 schreef Wantie het volgende:
Ja maf niet?
Hele tijd schoppen dat we ons moeten bevrijden van de indoctrinatie die ons slaafs allemaal in 1 gewenste richting op duwt en dat we onze eigen identiteit en pad moeten vinden, maar zodra iemand dat daadwerkelijk doet wordt die neergesabeld...
Mja, dat je zelf mag bepalen wie je bent is dus crap?quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Zo jong mogelijk beginnen met die crap 'be what you want to be'.
Dat is wat ons hier geleerd wordt.quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Nee hoor is geen crap, uhuh. Versgeboren al meteen mee beginnen. Een baby geen luier om en met speelgoed laten smijten moet kunnen. Dat bevordert de vrije geest.
Nonchalante gedrag van nabestaanden/geliefden/ familieleden/getuigen/overlevenden enz.als verdachte gedrag in 'n moordzaak gezien is.quote:Op woensdag 29 november 2017 23:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je wilt zo graag bewijs voor iets waarvan jij al weet dat er geen bewijs voor is. De fake shooting is al weer 2 maanden geleden en nog vraag je dag in dag uit aan mij om bewijs. Vind je dat zelf niet een beetje gek?
En als ze emoties tonen dan acteren ze, toch?quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nonchalante gedrag van nabestaanden/geliefden/ familieleden/getuigen/overlevenden enz.als verdachte gedrag in 'n moordzaak gezien is.
Politie zou je wel op de 'persons of interest' lijst zetten.
Het is circumstantial evidence. Genoeg indirect bewijs kan tot 'n rechtzaak en vonnis leiden.
Dan heb je de belachelijk CPR dummy vid e.a. bvb.
Ligt eraan hoe goed ze kunnen acteeren. In sommige echte moordzaken dat ook duidelijk te zien is.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:59 schreef Kamina het volgende:
[..]
En als ze emoties tonen dan acteren ze, toch?
Ja, precies. Het komt uiteindelijk op hetzelfde neer.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe goed ze kunnen acteeren. In sommige echte moordzaken dat ook duidelijk te zien is.
Als de emoties overdreven overkomt dat ook als verdachte gedrag gezien is.
Mooi toch tijdje terug vlaams vrouwtje die denkt dat ze een kat is.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:39 schreef controlaltdelete het volgende:
Hier kunnen we hem haar aanschouwen.
Doet me denken aan Ting Tong van Little Britain.
Sleep voor het gerecht zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nonchalante gedrag van nabestaanden/geliefden/ familieleden/getuigen/overlevenden enz.als verdachte gedrag in 'n moordzaak gezien is.
Politie zou je wel op de 'persons of interest' lijst zetten.
Het is circumstantial evidence. Genoeg indirect bewijs kan tot 'n rechtzaak en vonnis leiden.
Dan heb je de belachelijk CPR dummy vid e.a. bvb.
Ja maar emotie maakt je appart en ben je geen schaap.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:59 schreef Kamina het volgende:
[..]
En als ze emoties tonen dan acteren ze, toch?
Ja joh moet kunnen als ik denk dat ik een neger ben of een helicopter is dat inmiddels volkomen normaal. -edit-quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mooi toch tijdje terug vlaams vrouwtje die denkt dat ze een kat is.
Lekker laten gaan.
Zij is gewoon happy, of mag je niet lekker in je vel zitten.
Als je maar gelukkig bent.
Ik snap niet waarom je er aan stoort.
Heb je er zelf veel last van, zulke mensen? Maken ze de wereld voor jou heel anders?quote:Op zaterdag 2 december 2017 15:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja joh moet kunnen als ik denk dat ik een neger ben of een helicopter is dat inmiddels volkomen normaal.
Toch is dat ironisch genoeg wel wat hier gebeurt. Een ander zijn of haar vrijheden worden aangevallen door mensen die zelf het hardst roepen dat we vrij moeten zijn...quote:
Dat zijn geen vrijheden maar insane in the mad brain wat over the top gaat. Maar mag je niet zeggen want social justice for all.quote:Op zaterdag 2 december 2017 16:00 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Toch is dat ironisch genoeg wel wat hier gebeurt. Een ander zijn of haar vrijheden worden aangevallen door mensen die zelf het hardst roepen dat we vrij moeten zijn...
Of het normaal is moet iedereen voor zichzelf bepalen toch?quote:Op zaterdag 2 december 2017 15:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja joh moet kunnen als ik denk dat ik een neger ben of een helicopter is dat inmiddels volkomen normaal.
Geestesziek dus. Geldt dat voor iedereen die zich niet identificeert met het gender waar hij of zij mee geboren is?quote:Op zaterdag 2 december 2017 16:03 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat zijn geen vrijheden maar insane in the mad brain wat over the top gaat. Maar mag je niet zeggen want social justice for all.
Een normaal antwoord zit er ook gewoon echt niet in.quote:Op zaterdag 2 december 2017 16:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Komen ze weer aan de sjw's en hun dooddoeners die denken mij te kennen. Oh dear me. Ik ben niet links en niet rechts. Ik ben een helikopter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |