Ja maar ik neem nooit mijn telefoon mee naar de avondwinkel dus ik kon weer geen foto maken.quote:Op woensdag 29 november 2017 23:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoveel soorten??? Dat heb ik wel eens eerder gezegd trouwensDe Pinguin is ook lekker. Die is wat zoeter.
Beleefd welquote:Op woensdag 29 november 2017 23:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook katvrouwtje en niet kattenvrouwtje.
Ga weg jij spreekt vloeiend RUssisch als het moet. Jij bent daar zo vaak geweest, en ook off the beaten track en zo.quote:Op woensdag 29 november 2017 23:49 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik had in Litouwen destijds ook zo'n zinnetje:
As ne suprantu Rusiskai, prasom kalbeti Lietuviskai. (Ik spreek geen Russisch, spreekt u alstublieft Litouws). Gingen gelijk veel deuren open.
Nu gaat die vlieger niet meer op, m'n Litouws ben ik helemaal vergeten, Russisch spreek ik tegenworodig wel een beetje.
Als dit geen neuken wordt!quote:
Sprak jij niet Esperanza? Of ben ik in de war met een andere fietsvakantie-ert?quote:Op woensdag 29 november 2017 23:49 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik had in Litouwen destijds ook zo'n zinnetje:
As ne suprantu Rusiskai, prasom kalbeti Lietuviskai. (Ik spreek geen Russisch, spreekt u alstublieft Litouws). Gingen gelijk veel deuren open.
Nu gaat die vlieger niet meer op, m'n Litouws ben ik helemaal vergeten, Russisch spreek ik tegenworodig wel een beetje.
Ik kom een keer naar Den Haag om die winkel te plunderen.quote:Op woensdag 29 november 2017 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar ik neem nooit mijn telefoon mee naar de avondwinkel dus ik kon weer geen foto maken.
Kan je gelijk Whiskers meten,quote:Op woensdag 29 november 2017 23:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom een keer naar Den Haag om die winkel te plunderen.
Pciesquote:Op woensdag 29 november 2017 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan je gelijk Whiskers meten,
In principe kan ze haar maten ook gewoon hier posten.quote:Op woensdag 29 november 2017 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik neem mijn liniaal mee!quote:Op woensdag 29 november 2017 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon Liesje én Whiskers meeten.quote:Op woensdag 29 november 2017 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 29 november 2017 23:55 schreef Hallojo het volgende:
[..]
In principe kan ze haar maten ook gewoon hier posten.
Maar dan moet Budapestenaar helemaal naar Den Haag komen om je te meten.quote:
Klopt, ik spreek ook Esperanto.quote:Op woensdag 29 november 2017 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sprak jij niet Esperanza? Of ben ik in de war met een andere fietsvakantie-ert?
Mijn definitie van echt spreken is dat ik een fatsoenlijk klantgesprek kan voeren in die taal. Met Russisch lukt me dat niet. In Rusland m'n gang kunnen gaan en wat smalltalk lukt best. Een discussie met oom agent kan ik ook nog wel aan in Rusland.quote:Op woensdag 29 november 2017 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga weg jij spreekt vloeiend RUssisch als het moet. Jij bent daar zo vaak geweest, en ook off the beaten track en zo.
quote:Op donderdag 30 november 2017 00:02 schreef Hallojo het volgende:
Maakt trouwens op zich niet zo veel uit, want hij wilde toch al naar Den Haag komen.
Heus wel. Een keertje.quote:Op woensdag 29 november 2017 23:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil gewoon Liesje én Whiskers meeten.
Afgezien van alles, Dordt - Den Haag is geen wereldreisquote:Op donderdag 30 november 2017 00:01 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Maar dan moet Budapestenaar helemaal naar Den Haag komen om je te meten.
Ohja zo heette dat.quote:Op donderdag 30 november 2017 00:02 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Klopt, ik spreek ook Esperanto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |