Ohja, jij zit in BKK natuurlijk.quote:Op woensdag 29 november 2017 23:27 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Beetje vuurwerk kijken op Siam Square ofzo
Daar hebben ze geen oliebollen....quote:Op woensdag 29 november 2017 23:27 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Beetje vuurwerk kijken op Siam Square ofzo
ja, ik moest nog even aan het idee wennen en zo hmmquote:Op woensdag 29 november 2017 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had al volmondig beaamd dat we weer eens een keer moesten meeten
Ja het wordt vast weer leukquote:Op woensdag 29 november 2017 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Dat vind ik leuk! Dat wordt een geweldig boek na een paar Tunel.
Ahja, dat is ook sneu.quote:Op woensdag 29 november 2017 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik Tweede Kerstdag vrij heb. Ik heb jaren opgesloten in een Hongaars huis met Hongaarse schoonfamilie![]()
Oud & Nieuw bij mijn ouders. Anders zitten die weer zo alleen met de hond.
Maar wel gefrituurde sprinkhanenquote:Op woensdag 29 november 2017 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen oliebollen....
quote:Op woensdag 29 november 2017 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Buda laat zich niet eens vangen voor een meetje
JIJ stelt het voorquote:Op woensdag 29 november 2017 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, ik moest nog even aan het idee wennen en zo hmm
Met poedersuiker lijkt me dat best te doen!quote:Op woensdag 29 november 2017 23:30 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Maar wel gefrituurde sprinkhanen
Komende zondag? Zaterdagavond moet ik werkenquote:
Maandag begin ik met een nieuw project....quote:Op woensdag 29 november 2017 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komende zondag? Zaterdagavond moet ik werken
Ik heb het nog nooit aangedurfdquote:Op woensdag 29 november 2017 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met poedersuiker lijkt me dat best te doen!
quote:Op woensdag 29 november 2017 23:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat jaar zit mijn agenda al redelijk vol met dood zijn.
Dus? Kunnen we dan niet zondagavond knetter laag gaan en een woeste nacht hebben en zo? Nee zeker he? Wel jammer op zichquote:Op woensdag 29 november 2017 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maandag begin ik met een nieuw project....
quote:Op woensdag 29 november 2017 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus? Kunnen we dan niet zondagavond knetter laag gaan en een woeste nacht hebben en zo? Nee zeker he? Wel jammer op zich
Nee, zaterdagnacht kan welquote:Op woensdag 29 november 2017 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus? Kunnen we dan niet zondagavond knetter laag gaan en een woeste nacht hebben en zo? Nee zeker he? Wel jammer op zich
Praat eens Hongaarsquote:Op woensdag 29 november 2017 23:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Als je een paar woordjes Russisch spreekt wordt Whiskers gek. Drie topics geleden bleef ze maar bezig over Russische mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |