Alle goede dingen komen aan een eindquote:
Die gozert was echt een schijtlollig mannetje die aandacht probeert te trekken over de rug van Mikey.quote:
Ik regel later vanavond wel een topic net als vorig jaarquote:Op woensdag 29 november 2017 19:14 schreef franklop het volgende:
Ik had het hele programma al wel in de OP verwacht
Jij weet wel van wanten hequote:Op woensdag 29 november 2017 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik regel later vanavond wel een topic net als vorig jaar
Ik ben nog bezig joh dakhaasquote:Op woensdag 29 november 2017 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overigens staat prijzengeld er niet bij en staan er geen uitzendtijden
FLOPMOD
Mogen we nou helemaal geen vragen meer stellen?quote:
quote:Op woensdag 29 november 2017 21:17 schreef Max23 het volgende:
Heeft iemand dat gifje van MVG en McDine nog
Dat was echt episch, McDine die de gebaartjes van MVG nadeed, toen die een set won
In de volgende 2 sets won McDine geen leg meer om daarna in vijfde set met 2-0 voor te staan in legs. Mike pakte toen 3 legs op een rijquote:
Won de 1e ronde 3 xquote:Op woensdag 29 november 2017 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Kwam McDine ooit tot een stadium van het toernooi waarin het best of 7 sets was ja?
Het WK2009(?) was legendarisch met hem. Toen kwam hij 3-0 voor tegen Dennis Smith, ging hij een beetje jolig en gek doen en verloor hij alsnog met 3-4quote:
Dart scot randgod eigenlijk nog?quote:Op woensdag 29 november 2017 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het WK2009(?) was legendarisch met hem. Toen kwam hij 3-0 voor tegen Dennis Smith, ging hij een beetje jolig en gek doen en verloor hij alsnog met 3-4.
Al drie jaar niet meer bij de PDCquote:Op woensdag 29 november 2017 21:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dart scot randgod eigenlijk nog?
Was toen ook zo'n korte hype. Bijna nog 9 darter genotquote:Op woensdag 29 november 2017 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al drie jaar niet meer bij de PDC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |