Abombali: "Alsof wij wel echte democratie hebben.."quote:
Dat was niet best maar wel waar.quote:Op woensdag 29 november 2017 18:42 schreef ABombali het volgende:
[..]
Abombali: "Alsof wij wel echte democratie hebben.."
Jaroon: "Gekleurde mensen in de bijlmer krijgen kinderen en weten niet wie de ouders zijn"
Wat vreemd dan dat als ik zoek op Nowruz Iran / images dat ik alleen maar beelden krijg van allerlei danseressen?quote:Op woensdag 29 november 2017 18:32 schreef ABombali het volgende:
[..]
Tijdens het Iraans nieuwjaar waren dat wel belangrijke figuren. Papa nowruz en haji...
Wat heeft Zwarte Piet er nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 29 november 2017 18:43 schreef ABombali het volgende:
En dan nog durven te beweren dat zwarte piet niks met racisme te maken heeft
Ja maar dit is geen topic om random zwarte mensen te bashen, alhoewel het wel geaccepteerd lijkt te worden.quote:
Alles ligt onder vuur. Alles, noem mij anders iets wat niet bekritiseerd wordt.quote:Op woensdag 29 november 2017 18:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[..]
Ja maar we kunnen dus constateren dat hij ook daar onder vuur ligt vanwege zijn blackface.
Het was gewoon een persoonlijke mening. Niet een random iets.quote:Op woensdag 29 november 2017 18:44 schreef ABombali het volgende:
[..]
Ja maar dit is geen topic om random zwarte mensen te bashen, alhoewel het wel geaccepteerd lijkt te worden.
Het is 1 groot feest, het wordt op verschillende manier gevierd. Dans/toneel/muziek, maar die 2 figuren waren wel het belangrijkst bij dat feest... althans tot een paar jaar geleden, het wordt steeds minderquote:Op woensdag 29 november 2017 18:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat vreemd dan dat als ik zoek op Nowruz Iran / images dat ik alleen maar beelden krijg van allerlei danseressen?
Het bewijs voor de laatste stelling van Fermat.quote:Op woensdag 29 november 2017 18:44 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Alles ligt onder vuur. Alles, noem mij anders iets wat niet bekritiseerd wordt.
Dat Nattekat met zijn misleidende plaatje de plank weer eens volkomen misslaat. Waarom verbaast me dat nou weer niet.quote:Op woensdag 29 november 2017 18:44 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Alles ligt onder vuur. Alles, noem mij anders iets wat niet bekritiseerd wordt.
Dus wat is je punt?;)
Ben jij uit Iran?quote:Op woensdag 29 november 2017 18:45 schreef ABombali het volgende:
[..]
Het is 1 groot feest, het wordt op verschillende manier gevierd. Dans/toneel/muziek, maar die 2 figuren waren wel het belangrijkst bij dat feest... althans tot een paar jaar geleden, het wordt steeds minder
Ik denk dat je dat maar moeilijk met elkaar kan vergelijken. Of hebben vandaag ook 200 semi-bekende Iraniërs zich tegen Zwarte Piet uitgesproken?quote:Op woensdag 29 november 2017 18:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[..]
Ja maar we kunnen dus constateren dat hij ook daar onder vuur ligt vanwege zijn blackface.
Ik weet niet of je het doorhebt, maar dit is het zwarte pieten topic. Ja zwarte piet heeft er niks meer mee te maken, het gaat er om dat gekleurde mensen worden gehaat, en die moeten gepest worden. Maakt niet uit hoe, zwarte piet is enkel een middelquote:Op woensdag 29 november 2017 18:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heeft Zwarte Piet er nou weer mee te maken?
Niet dat ik weet. En je punt is?quote:Op woensdag 29 november 2017 18:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat maar moeilijk met elkaar kan vergelijken. Of hebben vandaag ook 200 semi-bekende Iraniërs zich tegen Zwarte Piet uitgesproken?
Hèhè, ein-de-lijk iemand van de anti-kant die het begrijpt. Het duurde evenquote:Op woensdag 29 november 2017 18:47 schreef ABombali het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het doorhebt, maar dit is het zwarte pieten topic. Ja zwarte piet heeft er niks meer mee te maken, het gaat er om dat gekleurde mensen worden gehaat, en die moeten gepest worden. Maakt niet uit hoe, zwarte piet is enkel een middel
Dit wordt al een deeltje of 100 geroepen hoorquote:Op woensdag 29 november 2017 18:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hèhè, ein-de-lijk iemand van de anti-kant die het begrijpt. Het duurde even
Ik begreep het gisteren al toen je zei dat je een hekel had aan zwarte mensenquote:Op woensdag 29 november 2017 18:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hèhè, ein-de-lijk iemand van de anti-kant die het begrijpt. Het duurde even
quote:Op woensdag 29 november 2017 18:49 schreef ABombali het volgende:
[..]
Ik begreep het gisteren al toen je zei dat je een hekel had aan zwarte mensen
Het zijn allen de propieten die dat roepen. Iedereen die dat door heeft, heeft niks tegen Zwarte Piet. Waarom iets weg willen als het niks met het echte probleem te maken heeft?quote:Op woensdag 29 november 2017 18:49 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dit wordt al een deeltje of 100 geroepen hoor
Jaja, jij bedoelt je reactie sarcastischMaar ik ben precies om die reden voor zwarte piet.
quote:Op woensdag 29 november 2017 18:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het bewijs voor de laatste stelling van Fermat.
Mooi dat je het zelf even onderstreept.quote:Op woensdag 29 november 2017 18:36 schreef ABombali het volgende:
[..]
Je praat echt veel onzin... meer dan ik zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |