allemaal hetzelfde, heb ik van deze grote filosoof geleerdquote:
Giovinazziquote:
en Wehrlein schijnt nogal een attitude met zich mee te brengen....quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wehrlein maakte sowieso geen kans meer. Als er al iemand anders zou rijden zou dat Giovinazzi zíjn. Maar blijkbaar heeft Ferrari Sauber er niet van kunnen overtuigen om een volledig junior team te worden.
Jen Luk-klurkquote:Op zaterdag 2 december 2017 13:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weer een heel jaar horen hoe Olav Ericsson op z'n Engels uitspreekt om onverklaarbare redenen.
Tja... ik heb het idee dat het hem of Leclerc zou worden. En dan zou ik het ook wel weten.quote:Op zaterdag 2 december 2017 19:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien toch te licht bevonden
Moet eerst z'n schuld nog afbetalen vanwege het kort rijden van al die auto's dit jaar.quote:Op zaterdag 2 december 2017 19:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De eerste race van Giovidinges in de Formule 1 was best goed, maar hij heeft ook een aantal malen dingen laten zien waarvan je denkt: hoe krijgt ie het voor elkaarquote:Op zaterdag 2 december 2017 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja... ik heb het idee dat het hem of Leclerc zou worden. En dan zou ik het ook wel weten.
Ik zie hem tzt Ericsson wel vervangen. Leclerc zou ook zomaar naar Ferrari kunnen verdwijnen als ie een beetje leuk kan rijden komend jaar. Verder heb ik niet echt het idee dat er veel in de kweekvijvers zit. Norris misschien, maar verder...quote:Op zaterdag 2 december 2017 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De eerste race van Giovidinges in de Formule 1 was best goed, maar hij heeft ook een aantal malen dingen laten zien waarvan je denkt: hoe krijgt ie het voor elkaar
Russell bij Mercedes doet het ook niet slechtquote:Op zaterdag 2 december 2017 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie hem tzt Ericsson wel vervangen. Leclerc zou ook zomaar naar Ferrari kunnen verdwijnen als ie een beetje leuk kan rijden komend jaar. Verder heb ik niet echt het idee dat er veel in de kweekvijvers zit. Norris misschien, maar verder...
Russell, Norris en Leclerc lijken veel belovend.quote:Op zaterdag 2 december 2017 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie hem tzt Ericsson wel vervangen. Leclerc zou ook zomaar naar Ferrari kunnen verdwijnen als ie een beetje leuk kan rijden komend jaar. Verder heb ik niet echt het idee dat er veel in de kweekvijvers zit. Norris misschien, maar verder...
Leclerc is al bevestigd hè, die telt niet meer mee.quote:Op zaterdag 2 december 2017 19:56 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Russell, Norris en Leclerc lijken veel belovend.
Nee. Ik denk dat Sauber zijn eigen inbreng niet helemaal wilde opgeven.quote:Op zaterdag 2 december 2017 19:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat schijnt hij al weer achter zich gelaten te hebben.quote:Op zaterdag 2 december 2017 16:05 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
en Wehrlein schijnt nogal een attitude met zich mee te brengen....
niets synisch aan. Ericsson is steevast doodlaatste van de coureurs die een volledig seizoen hebben gereden laatste 3 jaren. Constanter kun je ze niet krijgen.....quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik hoop dat je post inderdaad cynisch is
Ericsson wordt toch ook nog financieel ondersteund door de eigenaren van Sauber.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat Sauber zijn eigen inbreng niet helemaal wilde opgeven.
Damn, hij gebruikt dus echt maar 1 handquote:Op maandag 4 december 2017 10:49 schreef RingBewoner het volgende:
Kubica op de simulator:
https://streamable.com/bnvz7#
ik weet niet hoe actueel dit filmpje is maar feit blijft dat Williams nog over Kubica twijfelt omdat hij toch niet snel genoeg is.quote:Op maandag 4 december 2017 11:17 schreef flipsen het volgende:
[..]
Damn, hij gebruikt dus echt maar 1 handEn de vingers van zijn andere hand bewegen ook totaal niet. En dat kan dan rustig een F1 auto meer dan 100 rondjes over het circuit laten vliegen, bizar... Of is dit puur omdat het een rallysim is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |