Is dat mogelijk?quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:38 schreef F1gamer het volgende:
Max verneukt het Ja/Nee item van Olav en Jack
Dat doet hij al 25 jaar. Wat een verschrikkelijke eikel is het toch.quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:14 schreef Ghost_Nappa het volgende:
Olav is met verkeerde been uit bed gestapt volgens mij..
Discussiëren is niet mogelijk inderdaad, Olav heeft gelijk..quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:14 schreef Ghost_Nappa het volgende:
Olav is met verkeerde been uit bed gestapt volgens mij..
Ja robert en rob die elkaar liepen te stangen... En niet serieus waren...quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:31 schreef tralalala het volgende:
Iedereen zat zich te ergeren aan elkaar. Pijnlijke uitzending
Wie gaan daar naar toe? Er zijn kennelijk al kaarten verkocht.quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:34 schreef Martinello het volgende:
Theatershow met Mol en PlooijDat kunnen mijn tenen niet aan.
Je moet niet naar kijken als je eraan ergertquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:34 schreef Martinello het volgende:
Theatershow met Mol en PlooijDat kunnen mijn tenen niet aan.
twitter:SauberF1Team twitterde op zaterdag 02-12-2017 om 12:05:53Not to mention we have also just revealed the livery concept show car for the #F1 #2018 #AlfaRomeoSauberF1Team chal… https://t.co/77XwAK8GK7 reageer retweet
Ik denk dat het rood wel blijftquote:Op zaterdag 2 december 2017 12:20 schreef Geralt het volgende:
Wel sjiek, maarja, concept showcar livery, die kan voor hetzelfde geld nog pimpelpaars met groene stippen worden eer we in Melbourne staan natuurlijk.
Waarom blijft Ericsson een plekje krijgenquote:Op zaterdag 2 december 2017 12:14 schreef franklop het volgende:
Ericsson en Leclerc bevestigd bij Sauber
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |