Een vrijgekochte moorse slaaf natuurlijk!1!!1quote:Op dinsdag 28 november 2017 14:29 schreef Re het volgende:
[..]
zwarte piet is natuurlijk wel moslim, dat wordt wel eens vergeten...
De PVV is wel vooral anti-islam, niet in de laatste plaats om redenen die ik in mijn vorige post aangaf. Alleen de voorgeschreven aanpak van Wilders vind ik mensonterend en neigen naar handelingen die racisme in de hand werken. Racistisch op zichzelf, dat niet.quote:Op dinsdag 28 november 2017 14:27 schreef ABombali het volgende:
[..]
Ik kan wel een minimum geven, hoeveel zetels heeft de PVV?
Dat is ook gewoon zo, hij is er landelijk bekend mee geworden.quote:Op dinsdag 28 november 2017 14:25 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
omdat hij zogenaamd de discussie 'publiekelijk' zou hebben gestart.
Racisme is de norm ? Ik hoor je nooit over alle vluchtelingen die hier opgevangen worden enquote:Op dinsdag 28 november 2017 14:23 schreef ABombali het volgende:
[..]
Je doet alsof racisme in Nederland niet voorkomt, een heel groot deel van de bevolking haat gekleurde mensen, moslims etc, racisme is de norm tegenwoordig en dat komt niet door mij hoor
Ja maar in de jaren 60, 70 en 80 is het ook al eens besproken...quote:Op dinsdag 28 november 2017 14:32 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon zo, hij is er landelijk bekend mee geworden.
''In juni 2011 startte Gario samen met de Ghanees-Nederlandse kunstenaar Kno'ledge Cesare het kunstproject "Zwarte Piet Is Racisme". Toen op 12 november 2011 de intocht van Sinterklaas plaatsvond in Dordrecht droegen Gario en Cesar T-shirts met daarop de tekst "Zwarte Piet Is Racisme", waarna ze beiden gearresteerd werden, wat in het (internationale) nieuws kwam.''
1372941 stemmen. Op 14 miljoen mensen, dus ongeveer 9.8% van de autochtone bevolking is racistisch.quote:Op dinsdag 28 november 2017 14:27 schreef ABombali het volgende:
[..]
Ik kan wel een minimum geven, hoeveel zetels heeft de PVV?
En vergeet niet dat de Televaag wel eens een paar artikelen heeft gepubliceerd!!11quote:Op dinsdag 28 november 2017 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar in de jaren 60, 70 en 80 is het ook al eens besproken...
quote:Op dinsdag 28 november 2017 14:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En vergeet niet dat de Televaag wel eens een paar artikelen heeft gepubliceerd!!11
DENK is ook een ontzettend eng clubje ja.quote:Op dinsdag 28 november 2017 14:32 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
1372941 stemmen. Op 14 miljoen mensen, dus ongeveer 9.8% van de autochtone bevolking is racistisch.
Denk heeft 216147 stemmen, op 1 miljoen mensen, dus ongeveer 21.6% van de moslim bevolking is racistisch.
Dus moslims zijn meer dan 2x zo ractisch als blanke mensen, je kan weer rustig slapen.
Ik heb je net meerdere voorbeelden genoemd waarin andere mensen zich al veel eerder kritiek uitte op Zwarte Piet. Dat werd toen ook al publiekelijk gedaan, zowel in de kranten als op TV.quote:Op dinsdag 28 november 2017 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Dan moet hij er ook niet naar vragenquote:Op dinsdag 28 november 2017 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We hebben niks aan jouw minimum of wat jij vind...
Niemand heeft ook gezegd dat het nooit besproken is...quote:Op dinsdag 28 november 2017 14:35 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Ik heb je net meerdere voorbeelden genoemd waarin andere mensen zich al veel eerder kritiek uitte op Zwarte Piet. Dat werd toen ook al publiekelijk gedaan, zowel in de kranten als op TV.
http://www.dbnl.org/tekst(...)02cult01_01_0011.php
Voor mij is het dan een buitenlands iemand die probeert Nederlands te praten. Sinterklaas en zijn Zwarte Pieten komen tenslotte niet uit Nederland, maar uit Spanje volgens het huidige gangbare verhaal. In Spanje praten ze geen Nederlands, dus best knap dat én de Sint én het overgrote deel van de Zwarte Pieten zo goed Nederlands spreken.quote:Op dinsdag 28 november 2017 14:33 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Serieuze vraag: waarom hoor jij Surinaams en niet Spaans of Turks?
Hij vroeg om een onafhankelijke bron, niet om je eigen hersenscheten nogmaals op te schrijven.quote:Op dinsdag 28 november 2017 14:36 schreef ABombali het volgende:
[..]
Dan moet hij er ook niet naar vragen
Hoezo? je antwoord toch waar je zin in hebt met onderbuik gevoelens, haat en andere verzonnen bagger... het is niet zo dat je eerlijk en feitelijk antwoordt.quote:Op dinsdag 28 november 2017 14:36 schreef ABombali het volgende:
[..]
Dan moet hij er ook niet naar vragen
De aap komt uit de mouw, zwarte piet is niet racistisch, maar wij wel. Maar dat komt niet door zwarte piet maar door zwarte mensen, en het sinterklaasfeest gaan we extra vieren omdat gekleurde mensen dat niet leuk vinden.... duidelijkquote:Op dinsdag 28 november 2017 14:30 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Niet omdat ze zwart zijn... eerder door asociaal gedrag. Om dezelfde reden hebben veel mensen een hekel aan Amsterdammers, moslims, voetbalhooligans, hangjeugd, Amerikanen en OEM-landers.
Dit laatste gaat natuurlijk vooral over het gebruik van ZP als 'scheldwoord' tegen donkere mensen, wat natuurlijk belachelijk is.quote:Op dinsdag 28 november 2017 14:35 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Ik heb je net meerdere voorbeelden genoemd waarin andere mensen zich al veel eerder kritiek uitte op Zwarte Piet. Dat werd toen ook al publiekelijk gedaan, zowel in de kranten als op TV.
http://www.dbnl.org/tekst(...)02cult01_01_0011.php
quote:Op dinsdag 28 november 2017 14:37 schreef ABombali het volgende:
[..]
De aap komt uit de mouw, zwarte piet is niet racistisch, maar wij wel. Maar dat komt niet door zwarte piet maar door zwarte mensen, en het sinterklaasfeest gaan we extra vieren omdat gekleurde mensen dat niet leuk vinden.... duidelijk
En het Algemeen Handelsblad, 4 december 1968, Trouw, 22 november 1986, De Nieuwe Bijlmer, 1 december 1983, Leeuwarder Courant, 8 december 1971, Het orthodox-protestantse Nederlands Dagblad en nogmaals de De Nieuwe Bijlmer, 27 november 1980, en Sesamstraat. Ga zo maar door.quote:Op dinsdag 28 november 2017 14:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En vergeet niet dat de Televaag wel eens een paar artikelen heeft gepubliceerd!!11
Kuzu en held in één zin gebruikenquote:Op dinsdag 28 november 2017 14:15 schreef BoneThugss het volgende:
Ach, de heer A.Bombali aka 'grote boem' spreekt ook over 'het overnemen van Nederland door allochtonen' en vindt Kuzu een held.
Gekkies.
Weet je wat ik wel hoor? Dat al die kut vluchtelingen beter moeten verdrinken en dat ze verantwoordelijk zijn voor alle problemen die we in Nederland hebbenquote:Op dinsdag 28 november 2017 14:32 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Racisme is de norm ? Ik hoor je nooit over alle vluchtelingen die hier opgevangen worden en
een uitkering en een huis krijgen?
Het debat werd dus pas publiekelijk vanwege social media?quote:Op dinsdag 28 november 2017 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niemand heeft ook gezegd dat het nooit besproken is...
Je snapt niet dat dat op een heel ander niveau is dan tegenwoordig met de facebooks, instagrams en twitter?
En weer huilie slachtoffer rol mbt Quincy. Is dat je pa ofzo? ik zou de discussie wat groter gaan zien dan Quincy.quote:Op dinsdag 28 november 2017 14:38 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
En het Algemeen Handelsblad, 4 december 1968, Trouw, 22 november 1986, De Nieuwe Bijlmer, 1 december 1983, Leeuwarder Courant, 8 december 1971, Het orthodox-protestantse Nederlands Dagblad en nogmaals de De Nieuwe Bijlmer, 27 november 1980, en Sesamstraat. Ga zo maar door.
Maar het is allemaal de schuld van Quinsy Gario.
Gaat toch nergens over, dus omdat ZP in Sesamstraat benoemd wordt en ''voordat Sinterklaas in het land is alle zwarte volwassenen en kinderen voor ZP uitgemaakt worden'', wat gewoon je reinste quatsch is, was het een 'publiekelijk debat', of zo.quote:
Ook dat zeg ik nergens, de grootte ervan is wel immens toegenomen doordat veel meer mensen mee doen aan de discussie dmv die platformen.quote:Op dinsdag 28 november 2017 14:39 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Het debat werd dus pas publiekelijk vanwege social media?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |