Nehquote:Op vrijdag 1 december 2017 10:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Al vullen ze het op met Jaqueline Govaert, Di-Rect en Racoon, maar doe gewoon iets.
Dan gaan ze een andere gemeente moeten zoeken vrees ik. Als je kijkt hoeveel gezeur er elk jaar daar is..quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:25 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vind dat wel prima, maar goed snap nog steeds niet waarom de campingangers donderdag avond niet welkom zijn. Zodat je die vrijdag een beetje op tijd open kan.
Tsja Pinkpop zou het formaat festival moeten zijn wat best eens met zijn vuist op tafel mag slaan. Als je ziet wat het betekend voor Limburg en wat ze voor die provincie doen, en ook voor de gemeente. Dan mag daar wel wat tegenover staan dat ene weekend in het jaar.quote:Op vrijdag 1 december 2017 10:12 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Dan gaan ze een andere gemeente moeten zoeken vrees ik. Als je kijkt hoeveel gezeur er elk jaar daar is..
Daarom buiten, zou Snow Patrol geen mooie sub voor Bruno Mars zijn? Zou mooi passen lijkt me.
Eens, blijft een rare situatie..quote:Op vrijdag 1 december 2017 10:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tsja Pinkpop zou het formaat festival moeten zijn wat best eens met zijn vuist op tafel mag slaan. Als je ziet wat het betekend voor Limburg en wat ze voor die provincie doen, en ook voor de gemeente. Dan mag daar wel wat tegenover staan dat ene weekend in het jaar.
En Snow Patrol... yes please
Te logisch. Meen ik serieus. Kijk hoe Pinkpop programmeert, die 'lijn' ontbreekt vaak totaal waardoor een verdwaalde metalband ineens voor een popheadliner staat terwijl de gedroomde sub (voor die popheadliner) gelijktijdig op de 3FM staat af te sluiten.quote:Op vrijdag 1 december 2017 10:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Pearl Jam (main) - Snow Patrol (3FM) - A Perfect Circle (sub)
Foo Fighters (main) - Avenged Sevenfold (3FM) - 30 Seconds To Mars (Sub)
Bruno Mars (main) - Arcade Fire (3FM) The Script (sub)
Zoiets?
Doe Maar voor Rammsteinquote:Op vrijdag 1 december 2017 10:45 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Te logisch. Meen ik serieus. Kijk hoe Pinkpop programmeert, die 'lijn' ontbreekt vaak totaal waardoor een verdwaalde metalband ineens voor een popheadliner staat terwijl de gedroomde sub (voor die popheadliner) gelijktijdig op de 3FM staat af te sluiten.
Ach...leuk om weer even te zien zeg.quote:
FFDP op de Bieber dag met alleen maar popacts.quote:
-nvm- Je heb gelijk. Placebo werd doorgeschoven ivm Depeche Mode..quote:Op vrijdag 1 december 2017 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snow Patrol was headliner in 2009.
Ergens ook de charme. Dan krijg je Rammsteinshirtjes die uit volle borst meebrullen met Lionel. All night long hoor!quote:Op vrijdag 1 december 2017 10:45 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Te logisch. Meen ik serieus. Kijk hoe Pinkpop programmeert, die 'lijn' ontbreekt vaak totaal waardoor een verdwaalde metalband ineens voor een popheadliner staat terwijl de gedroomde sub (voor die popheadliner) gelijktijdig op de 3FM staat af te sluiten.
Geen idee, ik snap sowieso niet waarom er tegenwoordig zo gewichtig wordt gedaan over de status van zgn sub headliner op festivals.quote:Op vrijdag 1 december 2017 11:37 schreef DavetheNL het volgende:
Of is het tegenwoordig zo dat de 3fm afsluiter groter is dan de sub?
Bij bepaalde acts scheelt het net of je wel of niet een kaartje koopt. Denk dat de dagkaarten voor FF en PJ toch wel uitverkopen dus daar boeit het eigenlijk niet. Bij de Bruno dag kan een tactische sub net het verschil maken op zowel de dag als de weekendkaarten denk ik.quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geen idee, ik snap sowieso niet waarom er tegenwoordig zo gewichtig wordt gedaan over de status van zgn sub headliner op festivals.
Snap ik. Maar lees hier en ook in LL topic altijd best veel gespeculeer over wat dan subheadliners zijn, terwijl dat in mijn ogen nauwelijks enige status heeft. Lijkt me meer een kwestie van in de breedte interessant programmeren zodat iedereen buiten de headliner een paar acts heeft die aanspreken. Bij LL vind ik headliners sowieso minder boeiend, maar dat is een andere discussie.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:21 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Bij bepaalde acts scheelt het net of je wel of niet een kaartje koopt. Denk dat de dagkaarten voor FF en PJ toch wel uitverkopen dus daar boeit het eigenlijk niet. Bij de Bruno dag kan een tactische sub net het verschil maken op zowel de dag als de weekendkaarten denk ik.
Lowlands moet het sowieso minder van headliners hebben en echt van de breedte van het programma, staat natuurlijk ook een stuk meer dan op Pinkpop plus nachtprogramma. Pinkpop moet het veel meer hebben van de grote headliners (die ze ook kwijt kunnen daar) en een redelijk tot goed dagprogramma.quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Snap ik. Maar lees hier en ook in LL topic altijd best veel gespeculeer over wat dan subheadliners zijn, terwijl dat in mijn ogen nauwelijks enige status heeft. Lijkt me meer een kwestie van in de breedte interessant programmeren zodat iedereen buiten de headliner een paar acts heeft die aanspreken. Bij LL vind ik headliners sowieso minder boeiend, maar dat is een andere discussie.
Of bier drinken op de campingquote:Op zaterdag 2 december 2017 17:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Lowlands moet het sowieso minder van headliners hebben en echt van de breedte van het programma, staat natuurlijk ook een stuk meer dan op Pinkpop plus nachtprogramma. Pinkpop moet het veel meer hebben van de grote headliners (die ze ook kwijt kunnen daar) en een redelijk tot goed dagprogramma.
Lowlands (of een DTRH/BKS/PukkelP) moet het ook meer hebben van de sfeer, PP ga je meer voor de muziek. Staat er een dag niet iets wat je leuk vind kan je beter thuisblijven.
quote:Op maandag 4 december 2017 09:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteraard op Kensington gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |