Toen ik net kwam kijken was het nog niet zo Storm-achtig als het nu lijkt. Ik ben dus nog van voor de oorlog.quote:Op dinsdag 28 november 2017 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt? je zit toch al wel langer op FOK!?
Het valt allemaal wel mee, misschien is het jouw perceptie gewoon die nog softer is geworden.quote:Op dinsdag 28 november 2017 12:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Toen ik net kwam kijken was het nog niet zo Storm-achtig als het nu lijkt. Ik ben dus nog van voor de oorlog.
Ja daagquote:
Oh dat zou best goed kunnen. Dat ik als een diamant geslepen wordt door het gesteente om mij heen. Bedankt voor dit inzicht.quote:Op dinsdag 28 november 2017 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee, misschien is het jouw perceptie gewoon die nog softer is geworden.
[..]
Ach, bijna hetzelfde.quote:Op dinsdag 28 november 2017 12:31 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Bron?
InB4 "20% wil aanpassingen".
Daar staat nergens "20% heeft er last van"
Goed en duivels argumentquote:Op dinsdag 28 november 2017 12:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Meer mensen hebben last van Marokkanen. Maar als je zegt dat Marokkanen weg moeten ben je opeens racist.
Zwarte Pieten [ afbeelding ]
Marokkanen [ afbeelding ]
Leuke draai aan je relaasquote:Op dinsdag 28 november 2017 12:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh dat zou best goed kunnen. Dat ik als een diamant geslepen wordt door het gesteente om mij heen. Bedankt voor dit inzicht.
Nee. Iets heel anders. Ik wil óók veranderingen van zwarte piet, maar heb er geen last van (anders dan dat ik onpasselijk wordt van de strontpieten).quote:
Ik heb van allebei geen last, ik heb wel last van het gezeur en de discussie over beiden.quote:Op dinsdag 28 november 2017 12:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Meer mensen hebben last van Marokkanen. Maar als je zegt dat Marokkanen weg moeten ben je opeens racist.
Zwarte Pieten [ afbeelding ]
Marokkanen [ afbeelding ]
Lijkt mij een goed punt.quote:Op dinsdag 28 november 2017 12:39 schreef DrDentz het volgende:
Maar ik denk dat onze oude omaatjes zich veiliger voelen wanneer ze een groepje Zwarte Pieten zien lopen die wat snoep uitdelen, dan wanneer ze een groepje Marokkanen zien in het winkelcentrum. Zwarte Pieten zijn niet oververtegenwoordigd in de criminaliteit.
Hangt ook wat af van waar je woont.quote:Op dinsdag 28 november 2017 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb van allebei geen last, ik heb wel last van het gezeur en de discussie over beiden.
Gewaagd....quote:Op dinsdag 28 november 2017 12:39 schreef DrDentz het volgende:
Maar ik denk dat onze oude omaatjes zich veiliger voelen wanneer ze een groepje Zwarte Pieten zien lopen die wat snoep uitdelen, dan wanneer ze een groepje Marokkanen zien in het winkelcentrum. Zwarte Pieten zijn niet oververtegenwoordigd in de criminaliteit.
Ik zie daar nergens iets staan over herstelbetalingen. Alleen dat ze de weerstand tegen Zwarte Piet op professionele wijze aanpakken.quote:Op maandag 27 november 2017 21:51 schreef Montagui het volgende:
[..]
In deze post staat e.e.a.
[..]
Inmiddels kunnen we dat aanvullen met zijn 'evaluatie van de laatste 6 jaar'
http://www.iisr.nl/kennis(...)d-tegen-zwarte-piet/
En met de name de focus op de volgende speerpunten:
-Focus op scholen, kinderen en gezinnen
Check, daar wordt nu vol op ingespeeld met voorlichtingsavonden en het al eerder ingevoerde 'lesprogramma'.
-Internationalisatie
Check, na VN, Roberson Report, Sunny Bergman zie je de laatste tijd veel anti-Pieten in het Engels twitteren.
Maar goed, het is meestal toch voor dovemansoren. Niettemin bij deze.
quote:Op dinsdag 28 november 2017 12:39 schreef DrDentz het volgende:
Het gaat meestal niet over moslims die tegen zijn toch?quote:Op dinsdag 28 november 2017 12:49 schreef DrDentz het volgende:
Daarom moet ik ook zo lachen om de moslims in het programma Nieuwe Maan die wel eventjes ons Sinterklaasfeest aanpassen. We moeten maar een beetje flexibel zijn. Terwijl de problemen in Nederland niet veroorzaakt worden door Sinterklaasvierders, en dat aanpassingsvermogen blijkbaar niet opgaat wanneer het om hun eigen bekrompen en middeleeuwse ideeën uit de Mohammedaanse doodscultus gaat.
Je vergeet de blanke christelijke Nederlanders die ook voor een kleine aanpassing zijn, maar gelukkig heb je weer een vijand gevonden om te haten.quote:Op dinsdag 28 november 2017 12:49 schreef DrDentz het volgende:
Daarom moet ik ook zo lachen om de moslims in het programma Nieuwe Maan die wel eventjes ons Sinterklaasfeest aanpassen. We moeten maar een beetje flexibel zijn. Terwijl de problemen in Nederland niet veroorzaakt worden door Sinterklaasvierders, en dat aanpassingsvermogen blijkbaar niet opgaat wanneer het om hun eigen bekrompen en middeleeuwse ideeën uit de Mohammedaanse doodscultus gaat.
Ik denk juist dat de grootste problemen in Nederland niet in beeld komen omdat er continu mensen zoals jij zijn die zich druk kunnen maken om ZP, moslims, Marokkanen etc.quote:Op dinsdag 28 november 2017 12:49 schreef DrDentz het volgende:
Man man manquote:Op dinsdag 28 november 2017 12:53 schreef DrDentz het volgende:
Zwarte Piet is geen karikatuur, hij kan juist een positief rolmodel zijn voor donkere kinderen. Eindelijk zien ze een donkere man die leuk is met kinderen (papa is er meestal niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |