die mongool in dat groene shirt kan t aardigquote:
quote:Op dinsdag 28 november 2017 07:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
die mongool in dat groene shirt kan t aardig
quote:Op dinsdag 28 november 2017 07:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
die mongool in dat groene shirt kan t aardig
quote:Op maandag 27 november 2017 21:24 schreef Tagliano het volgende:
Op veler verzoek.Rob Cross genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vermoed totaal aantal posts WK reeks vorig jaarquote:Op dinsdag 28 november 2017 16:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van wanneer is dit?
Groetjes Simon Whitlock.
De Order of Merit van dit hele DRT jaar.quote:Op dinsdag 28 november 2017 16:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van wanneer is dit?
Groetjes Simon Whitlock.
Gerrie!!!!quote:Op dinsdag 28 november 2017 16:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Order of Merit van dit hele DRT jaar.
Maar wat blij mee. Even wat minderen met posten voordat mijn IQ drastisch omlaag gaat.quote:
Vanaf het WK 2019 moeten we posts verdedigen t.o.v het WK 2017.quote:Op dinsdag 28 november 2017 16:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar wat blij mee. Even wat minderen met posten voordat mijn IQ drastisch omlaag gaat.
Doe maar 20:10 danquote:Op dinsdag 28 november 2017 16:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik wil fast forwarden naar 14-12-2017 20:00 verdomme
mijn vraag ook. Vorig jaar kreeg ik zelfs een DMquote:Op dinsdag 28 november 2017 17:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
Gvd zin in nu na die loting. Komt er weer een voorspeltopic?
Als Barry Hearn klaar is met het schema maken, ga ik het in elkaar zetten. Ik denk dat het schema morgen of donderdag gepubliceerd wordt.quote:Op dinsdag 28 november 2017 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stijn gaat voorspeltopic starten binnenkort
Spekpotquote:
Zou meedoen 10/10quote:Op dinsdag 28 november 2017 17:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
Gvd zin in nu na die loting. Komt er weer een voorspeltopic?
Hij zit weer in de file.. even geduldquote:Op dinsdag 28 november 2017 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Barry Hearn klaar is met het schema maken, ga ik het in elkaar zetten. Ik denk dat het schema morgen of donderdag gepubliceerd wordt.
Zou lachen zijn als we allemaal een euro per post kregen van Dagobert Hearn voor het populariseren van zijn spelletjequote:Op dinsdag 28 november 2017 16:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Order of Merit van dit hele DRT jaar.
fixedquote:Op dinsdag 28 november 2017 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou volkomen terecht zijn als we allemaal een euro per post kregen van Dagobert Hearn voor het populariseren van zijn spelletje
Geile filmquote:Op dinsdag 28 november 2017 21:34 schreef Szura het volgende:
Jongens gaan we straks Knock Knock kijken en becommentariėren?
Nu speed voor de 40e xquote:Op dinsdag 28 november 2017 21:34 schreef Szura het volgende:
Jongens gaan we straks Knock Knock kijken en becommentariėren?
quote:Op dinsdag 28 november 2017 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stijn gaat voorspeltopic starten binnenkort
- ROB CROSSquote:Op woensdag 29 november 2017 00:15 schreef Grifte het volgende:
Hallo jongens. Wat heb ik gemist qua darts de afgelopen maand? Heb enkel iets gezien van darteritus van De Peer.
Godverdomme dat klinkt wel genottelijk. Kijk uit naar aankomende maand, lekker alles meepikken.quote:Op woensdag 29 november 2017 00:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
- ROB CROSS
- Barney die voor de honderdste keer zijn afscheid aankondigt na een verliespartij in een genotsinterview
- Super Ted Everest die het kwalificatietoernooi de moeder schroeit
- Jan Dekker die MVG om zijn moeder laat roepen
- Ron Meulenkamp is 129 kilo afgevallen
- Barney is opnieuw opa geworden
- Co Stompe kaal haar
- Vincent VDV VetDik
- Marcel Maijer gat in zijn hoofd
- Whitlock is weer bezig met kloten aan zijn pijlenquote:Op woensdag 29 november 2017 00:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
- ROB CROSS
- Barney die voor de honderdste keer zijn afscheid aankondigt na een verliespartij in een genotsinterview
- Super Ted Everest die het kwalificatietoernooi de moeder schroeit
- Jan Dekker die MVG om zijn moeder laat roepen
- Ron Meulenkamp is 129 kilo afgevallen
- Barney is opnieuw opa geworden
- Co Stompe kaal haar
- Vincent VDV VetDik
- Marcel Maijer gat in zijn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |