Zeer terechte klachtquote:Op maandag 27 november 2017 21:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Van die mensen die dat dan zeggen en tijdens het handen geven/drie zoenen gedoe je niet eens aankijken maar al bezig zijn om de volgende idioot de ongemeende beste wensen te geven
Altijd als ik denk dat ik een roepende in de woestijn ben, zitten mijn geestverwanten gewoon op FOK!quote:Op maandag 27 november 2017 21:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Van die mensen die dat dan zeggen en tijdens het handen geven/drie zoenen gedoe je niet eens aankijken maar al bezig zijn om de volgende idioot de ongemeende beste wensen te geven
Dat viel mij ook al op jaquote:Op maandag 27 november 2017 21:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zeer terechte klacht![]()
Ik zie Van Gerwen dat overigens bij de opkomst ook vaak doen bij de callers.
Je hebt gewoon verkeerde vriendenquote:Op maandag 27 november 2017 21:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zeer terechte klacht![]()
Ik zie Van Gerwen dat overigens bij de opkomst ook vaak doen bij de callers.
Wat heb jij met Hans Kazan eigenlijk?quote:Op maandag 27 november 2017 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Op oudejaarsdag altijd aidstelevisie. Welgeteld een keer genoten en dat was de conference van Herman Finkersgod.
Een Dobey UI bedoel je Rikkert.quote:Op maandag 27 november 2017 21:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik wil een cross ui maar dat mag niet
#Me2quote:Op maandag 27 november 2017 21:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Weet ik niet. Wat heb jij met Arie Slob? Waarom ben je voor Feyenoord? Waarom?quote:Op maandag 27 november 2017 21:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat heb jij met Hans Kazan eigenlijk?
??????????quote:Op maandag 27 november 2017 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel zoals het hoort op Oudejaarsdag de finale.
Kerstkaarten versturenquote:Op maandag 27 november 2017 21:19 schreef Zipportal het volgende:
Run op kerstzegel Sandd
https://www.telegraaf.nl/(...)-op-kerstzegel-sandd
Zuunige Nederlanders.
Ik probeer het altijd te vermijden maar als het toch moet kijk ik diegene tenminste aan en probeer ik het nog gemeend over te laten komen.quote:Op maandag 27 november 2017 21:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Altijd als ik denk dat ik een roepende in de woestijn ben, zitten mijn geestverwanten gewoon op FOK!
Dat doen vooral mensen die ik niet ken, zoals je nare buurman.quote:Op maandag 27 november 2017 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je hebt gewoon verkeerde vrienden
Nou zegquote:Op maandag 27 november 2017 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Wat heb jij met Arie Slob? Waarom ben je voor Feyenoord? Waarom?
Die mensen wens ik sowieso nietsquote:Op maandag 27 november 2017 21:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat doen vooral mensen die ik niet ken, zoals je nare buurman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |