SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
SPOILER: Lieve SintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
andere postids in bondages linkquote:Op maandag 27 november 2017 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
maar ik weet eerlijk gezegd niet hoe dat moet, lees; ik heb mij ed nog niet in verdiept.
Bv de punten van alleen het vorige topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 november 2017 17:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Bv de punten van alleen het vorige topicoh niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
In de zak.quote:Op maandag 27 november 2017 17:36 schreef defokkingfoker het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
raak je niet in de war ?quote:Op maandag 27 november 2017 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goede.
Waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 27 november 2017 17:42 schreef _--_ het volgende:
Met welke optie kan ik de smiley met de achtergrond mee bewegen?
[ afbeelding ]
zijn nog bezigquote:Op maandag 27 november 2017 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je tactiek faalt nu een beetje.
Die witte? die beweeg helemaal nietsquote:
Nouquote:Op maandag 27 november 2017 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goede.
Jij was vandaag zo vrolijkquote:Op maandag 27 november 2017 17:41 schreef defokkingfoker het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sushi is overrated is mijn spreukquote:Op maandag 27 november 2017 17:45 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Want ik werkte thuis + zo sushi en sushi = life
If you are not with me then you are against mequote:Op maandag 27 november 2017 17:46 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wij kunnen geen vrienden worden dan
swsquote:
Nee, de rijst door rookworst vervangen.quote:Op maandag 27 november 2017 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
sws
gewoon vis door rookworst vervangen bij het maken van sushi
Vis met rookworst?quote:Op maandag 27 november 2017 17:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, de rijst door rookworst vervangen.
ok wat jij wilquote:Op maandag 27 november 2017 17:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, de rijst door rookworst vervangen.
Hoe kom je trouwens aan goud als je alle challenges hebt gedaan? Is het verstandig om 100 goud aan een goud-mijn uit te geven?quote:
Ultieme paleo hipster sushi.quote:Op maandag 27 november 2017 17:54 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Vis met rookworst?
ik voorspel een enorme comeback van de rookworst in alle soorten gerechtenquote:
Ik vraag me af of er veel mensen zitten te wachten op de rookworstbal. Lijkt me wel lekker trouwens.quote:Op maandag 27 november 2017 17:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik voorspel een enorme comeback van de rookworst in alle soorten gerechten
Vanaf een bepaalde level (ik weet niet meer welke) kun je met je geld goud kopen. En elke vrijdag (bij ons soms pas zaterdag) krijg je gratis goud of diamanten. En als je in level omhoog gaat krijg je ook tientallen goud.quote:Op maandag 27 november 2017 17:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe kom je trouwens aan goud als je alle challenges hebt gedaan? Is het verstandig om 100 goud aan een goud-mijn uit te geven?
(ben nog niet zover, zit pas op level 51)
98.quote:Op maandag 27 november 2017 17:59 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Vanaf een bepaalde level (ik weet niet meer welke) kun je met je geld goud kopen. En elke vrijdag (bij ons soms pas zaterdag) krijg je gratis goud of diamanten. En als je in level omhoog gaat krijg je ook tientallen goud.
En de laatste vraag zou ik met ja beantwoorden, aangezien ik dat zelf ook heb gedaan. Na 100 keer innen krijg het ook weer terug.
Je gaat wel snel, zeg!
Benieuwd welke level Flip nu us.
Er zijn een aantal dingen die veel XP geven. Ik heb 2 shipyards en dat gaan als een tierelier. Ik heb ook een raketbasis (unlocked was bijna 2M) en daar krijg ik een diamant/6 uur.quote:Op maandag 27 november 2017 17:59 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Vanaf een bepaalde level (ik weet niet meer welke) kun je met je geld goud kopen. En elke vrijdag (bij ons soms pas zaterdag) krijg je gratis goud of diamanten. En als je in level omhoog gaat krijg je ook tientallen goud.
En de laatste vraag zou ik met ja beantwoorden, aangezien ik dat zelf ook heb gedaan. Na 100 keer innen krijg het ook weer terug.
Je gaat wel snel, zeg!
Ja, dat kan. Eerlijk gezegd kijk ik nauwelijks naar de challenges. Ik heb nog steeds challenges open, trouwensquote:Op maandag 27 november 2017 18:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn een aantal dingen die veel XP geven. Ik heb 2 shipyards en dat gaan als een tierelier. Ik heb ook een raketbasis (unlocked was bijna 2M) en daar krijg ik een diamant/6 uur.
Ik vind het te makkelijk worden, ik krijg nu al 40-60 m per dag.quote:Op maandag 27 november 2017 18:01 schreef Hexx. het volgende:
[..]
No way!
Ik ben nog steeds 131 na een jaar spelen!
Daar ga ik me nu ook een beetje mee bezig houden.quote:Op maandag 27 november 2017 18:04 schreef Hexx. het volgende:
Ik bouw en inn en richt steden in. Dat is mijn spel
gewoon normaalquote:Op maandag 27 november 2017 18:05 schreef Hexx. het volgende:
Echt hinderlijk al die smiley's. Post gewoon normaal!
quote:Op maandag 27 november 2017 18:05 schreef Hexx. het volgende:
quote:Op maandag 27 november 2017 18:05 schreef Hexx. het volgende:
Ik heb steden van anderen ook bezocht en ik merk dat met name de mannen, spelen op jouw manier. Gebouen kopen en plempen. Hele rijen van dezelfde gebouwen. Geen echte stad.quote:Op maandag 27 november 2017 18:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind het te makkelijk worden, ik krijg nu al 40-60 m per dag.
Gewoon die kantoorgebouwen veel en die commerciele gebouwen voor 100 goud en die van diamanten neurpleuren.
Zal vanavond even screen plaatsen.
WELKE GAME DANquote:Op maandag 27 november 2017 18:09 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik heb steden van anderen ook bezocht en ik merk dat met name de mannen, spelen op jouw manier. Gebouen kopen en plempen. Hele rijen van dezelfde gebouwen. Geen echte stad.![]()
Eerst geld verdienen.quote:Op maandag 27 november 2017 18:09 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik heb steden van anderen ook bezocht en ik merk dat met name de mannen, spelen op jouw manier. Gebouen kopen en plempen. Hele rijen van dezelfde gebouwen. Geen echte stad.![]()
Dat is barcelona ookquote:Op maandag 27 november 2017 18:09 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Haha ja. Heb je ook al helicopters? Ze hebben nu ook een militaire helicopter toegevoegd.quote:Op maandag 27 november 2017 18:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar ga ik me nu ook een beetje mee bezig houden.
Wat wel grappig is is als je een vliegveld hebt en je 2-3 vliegtuigen tegelijkertijd ziet landen/opstijgen. Zelfde met de trein/metro waar de treinen doorelkaar heen rijden op hun spoor.
Lelijkquote:Op maandag 27 november 2017 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is barcelona ook
[ afbeelding ]
En een gemiddelde vinexwijk
[ afbeelding ]
Wat saaiquote:Op maandag 27 november 2017 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is barcelona ook
[ afbeelding ]
En een gemiddelde vinexwijk
[ afbeelding ]
Is dat een protocol ofzo dat het zo satisfying is?quote:Op maandag 27 november 2017 18:13 schreef hemarookworst het volgende:
Vind Barcelona wel wat hebben, maar van de meeste vinexwijken word ik wel treurig van
quote:Op maandag 27 november 2017 18:13 schreef hemarookworst het volgende:
Vind Barcelona wel wat hebben, maar van de meeste vinexwijken word ik wel treurig van
edit: kut net een punt voor haagsquote:
geen ideequote:Op maandag 27 november 2017 18:14 schreef _--_ het volgende:
[..]
Is dat een protocol ofzo dat het zo satisfying is?
Niet alle spellen van supercell op je telefoon hebben.quote:Op maandag 27 november 2017 18:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Moet nog veel verslepen.
Wie ben jij nou weerquote:Op maandag 27 november 2017 18:20 schreef _--_ het volgende:
[..]
Niet alle spellen van supercell op je telefoon hebben.
Nee je bent mij niet hoorquote:
Ik zeg ook geen mij. Ik zei letterlijk 'jij'. Leer lezen.quote:
quote:
Wat wil die gast van mij?quote:
ja?quote:Op maandag 27 november 2017 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
Hier kantoorhouden als je bij Rotterdam Stadsontwikkeling werkt
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 november 2017 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
Hier kantoorhouden als je bij Rotterdam Stadsontwikkeling werkt
[ afbeelding ]
Nouquote:Op maandag 27 november 2017 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
geen idee? Maar ik heb een vraag aan hem.
Kan jij er voor zorgen dat de scores aan het eind van de dag op 30 november gereset worden en er een mooie update in de OP komt?quote:
Kan jij ook.quote:Op maandag 27 november 2017 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan jij er voor zorgen dat de scores aan het eind van de dag op 30 november gereset worden en er een mooie update in de OP komt?
uh ja, maar is dat de bedoeling?quote:Op maandag 27 november 2017 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan jij er voor zorgen dat de scores aan het eind van de dag op 30 november gereset worden en er een mooie update in de OP komt?
Het is al besproken enzo? Iedereen eens enzo?quote:
quote:Op maandag 27 november 2017 18:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik draag het graag over
siquote:Op maandag 27 november 2017 18:30 schreef _--_ het volgende:
[..]
Het is al besproken enzo? Iedereen eens enzo?
Stadsontwikkeling van de gemeente Rotterdam is in De Rotterdam gevestigd jaquote:
Wat een kut naamquote:Op maandag 27 november 2017 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Stadsontwikkeling van de gemeente Rotterdam is in De Rotterdam gevestigd ja
Haags is de gene die aangesproken moet wordenquote:Op maandag 27 november 2017 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
Uhhh is het niet elke 500 delen reset?
Goedenavond aloa.quote:
quote:Op maandag 27 november 2017 18:37 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Wie er de volgende ronde gediskwalificeerd wordt.
Doe mij dan maar, zal wat mensen bekoren.quote:Op maandag 27 november 2017 18:37 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Wie er de volgende ronde gediskwalificeerd wordt.
quote:Op maandag 27 november 2017 18:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Doe mij dan maar, zal wat mensen bekoren.
Yup.quote:Op maandag 27 november 2017 18:40 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]![]()
Dan zal ik wel wat gemist hebben of zo.
Geen 1979 delen?quote:
Ik een beetje meer dan jij.quote:
haagsquote:Op maandag 27 november 2017 18:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik een beetje meer dan jij.
Maar vind de reset wel een beetje onduidelijk, eerst zou het elke maand, toen elke 500 delen en nu weer elke maand.
er zou een poll komen!quote:Op maandag 27 november 2017 18:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar vind de reset wel een beetje onduidelijk, eerst zou het elke maand, toen elke 500 delen en nu weer elke maand.
Is vernoemd naar Stoomschip De Rotterdam, vertrok dus vanuit die locatie.quote:
Ja ik stel voor dat iedereen zijn of haar suggesties geeft en dan gekeken wordt wat de meerderheid wilt, mij boeit het niet zolang de meeste het er mee eens zijn en niet iedereen het ineens kut vindt.quote:Op maandag 27 november 2017 18:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In de tweede kamer wordt een wet toch ook niet gewijzigd direct nadat die is aangenomen.quote:Op maandag 27 november 2017 18:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik stel voor dat iedereen zijn of haar suggesties geeft en dan gekeken wordt wat de meerderheid wilt, mij boeit het niet zolang de meeste het er mee eens zijn en niet iedereen het ineens kut vindt.
totaal niet gewoon.quote:Op maandag 27 november 2017 18:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die wil gewoon resetten omdat hij de uitdaging mist. Alsof wij dat kunnen helpen.
Oh sorry, geheime pet, beste jongen, dit is de tweede kamer niet ik ben bang dat je verkeerd bent.quote:Op maandag 27 november 2017 18:47 schreef _--_ het volgende:
[..]
In de tweede kamer wordt een wet toch ook niet gewijzigd direct nadat die is aangenomen.
quote:Op maandag 27 november 2017 18:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh sorry, geheime pet, beste jongen, dit is de tweede kamer niet ik ben bang dat je verkeerd bent.
Nog niet. Komt wel.quote:Op maandag 27 november 2017 18:10 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Haha ja. Heb je ook al helicopters? Ze hebben nu ook een militaire helicopter toegevoegd.
Het gaat mij totaal niet om het winnen. Heb ook meerdere keren voorgesteld om te resetten en mij uit de stand te halen.quote:
Dat kan natuurlijk wel een optie zijn: de winnaar van de vorige ronde komt in de filter lijst voor de volgende ronde.quote:Op maandag 27 november 2017 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
en mij uit de stand te halen.
Het is immers bijna kerst.quote:Op maandag 27 november 2017 18:59 schreef FlippingCoin het volgende:
We kunnen de nummer een ook gewoon kruisigen, beetje out of the box denken.
ja dat vind ik primaquote:Op maandag 27 november 2017 18:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk wel een optie zijn: de winnaar van de vorige ronde komt in de filter lijst voor de volgende ronde.
Ja daarom, misschien komt die na een reset ook wel weer gewoon terug.quote:Op maandag 27 november 2017 18:59 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Het is immers bijna kerst.
Ohja de kerstverdubbelaar.quote:Op maandag 27 november 2017 18:59 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Uh.. daar ben ik persoonlijk op tegen.quote:Op maandag 27 november 2017 18:59 schreef FlippingCoin het volgende:
We kunnen de nummer een ook gewoon kruisigen, beetje out of the box denken.
Ik zal een poll maken.quote:Op maandag 27 november 2017 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uh.. daar ben ik persoonlijk op tegen.
Jezus had constant een stijve omdat hij niet van zijn kruis af kon blijven.quote:Op maandag 27 november 2017 18:59 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Jezus wat slecht.quote:Op maandag 27 november 2017 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus had constant een stijve omdat hij niet van zijn kruis af kon blijven.
Dat zijn alleen dingen die alleen bondage kan regelen, en wil hem ook niet te veel vragen omdat die al een hoop onzin voor ons maakt.quote:Op maandag 27 november 2017 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
Sowieso een extra punt als je precies op het hele uur post.
En nog 1 extra als dat precies op 01-01-2018 om 0:00u isquote:Op maandag 27 november 2017 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
Sowieso een extra punt als je precies op het hele uur post.
Die heeft toch een week vakantiequote:Op maandag 27 november 2017 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat zijn alleen dingen die alleen bondage kan regelen, en wil hem ook niet te veel vragen omdat die al een hoop onzin voor ons maakt.
Gaat nog iemand doen ook dan.quote:Op maandag 27 november 2017 19:02 schreef noodgang het volgende:
[..]
En nog 1 extra als dat precies op 01-01-2018 om 0:00u is
His hands are tied.quote:Op maandag 27 november 2017 19:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die heeft toch een week vakantie
Ja nou ja moeten we hem minstens een kratje bier geven of zo.quote:Op maandag 27 november 2017 19:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die heeft toch een week vakantie
Zou mooi zijn.quote:
pissen ook.quote:Op maandag 27 november 2017 19:11 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Dat kan meerdere keren per dag. Zonder moeite.
Ik ook, al was het maar heel even..quote:Op maandag 27 november 2017 19:15 schreef aloa het volgende:
[..]
het gaat mij totaal niet om het winnen.
Stond al op 1 trouwens.
ben je toch 1e geweest. Dat kunnen niet veel zeggen nuquote:Op maandag 27 november 2017 19:16 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik ook, al was het maar heel even..
"Filter user uit lijst, geen score invloed"quote:Op maandag 27 november 2017 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel leuk dan speel ik niet mee maar wel mee posten. Dan zie ik degene 's ochtends vroeg altijd tyfus veel punten pakken
Hier heb je een koekje:quote:Op maandag 27 november 2017 19:16 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik ook, al was het maar heel even..
Prima hoor.quote:Op maandag 27 november 2017 19:17 schreef devzero het volgende:
[..]
"Filter user uit lijst, geen score invloed"
Ben JIJ ready?quote:
Ik neem jouw account over, aloamans.quote:
Maar ik laterquote:
owquote:Op maandag 27 november 2017 19:37 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik neem jouw account over, aloamans.
HvJ wjnmk bffever #metooquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |