Eens. Dat een Green er nu niet bij is, is ook belachelijk. Had alleen maar de pech tegen tedgod te moeten.quote:Op maandag 27 november 2017 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou willen pleiten voor het afschaffen van de PDPA Qualifier. In zeven jaar hebben alleen Evans en Bowles iets gepresteerd.
Geef desnoods een ticket aan de winnaar van de Challenge Tour, roep de European Tour OoM weer in leven.
Denken dat Dolan wint van Tedgodquote:Op maandag 27 november 2017 18:04 schreef T3hTommay het volgende:
Jezus jongens, geef die eerste ronde plek maar meteen aan Dolan.
Die voegt ook niks toe.quote:Op maandag 27 november 2017 18:04 schreef T3hTommay het volgende:
Jezus jongens, geef die eerste ronde plek maar meteen aan Dolan.
Snap je punt, maar als hij deze vorm meeneemt kan hij het wel bijna iedereen lastig maken. Die anderen kunnen dat sowieso dus nietquote:Op maandag 27 november 2017 18:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niks. Iemand die gewoon een dagje goed is naar WK.
Dat gaat sowieso nergens over. Al die kutlandjes nodig je maar op een ander toernooi uit. Op het WK horen de beste 64quote:Op maandag 27 november 2017 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien ga ik nu doorslaan maar ik vind sowieso dat ze van elke qualifier af moeten die er is. Zoals in Duitsland dat ticket wordt bepaald met een Super League is prima, maar om voor elke afkomst een ticket te geven gaat nergens over. Zet dan per regio zoals Scandinavië, Oost-Europa etc een Order of Merit of een Tour op. Dan ontwikkelen ze zich, krijg je ook geen toestanden waar een mongool met een vorm van de dag de boel wint.
Nou nou nou, maar op zijn minst een Tour of iets dergelijks per regio zou al helpen. Vorm-van-de-dag-grapjassen zoals op de GSoD is verschrikkelijk.quote:Op maandag 27 november 2017 18:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso nergens over. Al die kutlandjes nodig je maar op een ander toernooi uit. Op het WK horen de beste 64
Ze volgen steeds één bord, als het daarop pauze is krijg je dit soort beelden.quote:Op maandag 27 november 2017 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn er al de hele dag van dit soort slechte leprabeelden?
Klopt. Maar ik wil gewoon op het wk krakers in de 1e ronde. Nu zijn er straks gewoon weer minimaal 8 met een bye. Dat gaat nergens over. Het niveau wordt toch niet beter in China enzo. Maar nu vorm van de dag zo kort voor het WK is nog wel oke. Dan is hij sowieso in vorm. Ik bedoel spelers als Benito en Vincent heb je nu helemaal niks aan.quote:Op maandag 27 november 2017 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou nou nou, maar op zijn minst een Tour of iets dergelijks per regio zou al helpen. Vorm-van-de-dag-grapjassen zoals op de GSoD is verschrikkelijk.
Als je echt een eerlijke Tour wil; ga je naar een one year-rolling order of merit. Dan heb je ook geen last van grapjassen die een jaar bagger presteren of aan een sabbatical doen en er alsnog inrommelen.quote:Op maandag 27 november 2017 18:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik wil gewoon op het wk krakers in de 1e ronde. Nu zijn er straks gewoon weer minimaal 8 met een bye. Dat gaat nergens over. Het niveau wordt toch niet beter in China enzo. Maar nu vorm van de dag zo kort voor het WK is nog wel oke. Dan is hij sowieso in vorm. Ik bedoel spelers als Benito en Vincent heb je nu helemaal niks aan.
Dat is ook zo ja al vind ik dat wel iets te zwaar. Je kan een keer prive problemen hebben of een blessurequote:Op maandag 27 november 2017 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je echt een eerlijke Tour wil; ga je naar een one year-rolling order of merit. Dan heb je ook geen last van grapjassen die een jaar bagger presteren of aan een sabbatical doen en er alsnog inrommelen.
Ratajski, Meulenkamp, Van Duijvenbode, De Graafquote:Op maandag 27 november 2017 18:21 schreef Mani89 het volgende:
Welke 4 spelers zouden zich dit jaar eigenlijk hebben gequalificeerd via de west-europese ranking? Ik denk Meulenkamp sowieso. Jammer dat die er niet meer is.
quote:Op maandag 27 november 2017 18:21 schreef Mani89 het volgende:
Welke 4 spelers zouden zich dit jaar eigenlijk hebben gequalificeerd via de west-europese ranking? Ik denk Meulenkamp sowieso. Jammer dat die er niet meer is.
Zuur voor onze jongens.quote:Op maandag 27 november 2017 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ratajski, Meulenkamp, Van Duijvenbode, De Graaf
Komend jaar wel een extra Euro Tour in Nederland die een zetje in de goede richting kan zijn!!!11!!!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |