Dat is ook zo ja al vind ik dat wel iets te zwaar. Je kan een keer prive problemen hebben of een blessurequote:Op maandag 27 november 2017 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je echt een eerlijke Tour wil; ga je naar een one year-rolling order of merit. Dan heb je ook geen last van grapjassen die een jaar bagger presteren of aan een sabbatical doen en er alsnog inrommelen.
Ratajski, Meulenkamp, Van Duijvenbode, De Graafquote:Op maandag 27 november 2017 18:21 schreef Mani89 het volgende:
Welke 4 spelers zouden zich dit jaar eigenlijk hebben gequalificeerd via de west-europese ranking? Ik denk Meulenkamp sowieso. Jammer dat die er niet meer is.
quote:Op maandag 27 november 2017 18:21 schreef Mani89 het volgende:
Welke 4 spelers zouden zich dit jaar eigenlijk hebben gequalificeerd via de west-europese ranking? Ik denk Meulenkamp sowieso. Jammer dat die er niet meer is.
Zuur voor onze jongens.quote:Op maandag 27 november 2017 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ratajski, Meulenkamp, Van Duijvenbode, De Graaf
Komend jaar wel een extra Euro Tour in Nederland die een zetje in de goede richting kan zijn!!!11!!!!!!quote:
Ja.quote:Op maandag 27 november 2017 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
De verliezer verspeelt toch tegen Quantock?
jaquote:Op maandag 27 november 2017 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
De verliezer verspeelt toch tegen Quantock?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |