Ricky gaat gek worden van tempo Dolan.quote:Op maandag 27 november 2017 16:17 schreef Tagliano het volgende:
Dolan gaat eruit tegen Payne/Evans, noteert u die maar.
En toch gaat hij hem pakken, of Paynequote:Op maandag 27 november 2017 16:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ricky gaat gek worden van tempo Dolan.
Hij doet mee aan de 25 YEARS PDC hypequote:Op maandag 27 november 2017 16:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
De speler die hier callt en schrijft heeft volgens mij niet in de gaten dat de spelers ook wel kunnen zien dat een pijl in de bull zit
Vind je ?quote:Op maandag 27 november 2017 16:22 schreef Szura het volgende:
Wel sjonnietattoos die Meulenkamper heeft zeg
Zoals boswachter al zei, past echt niet bij hem.quote:Op maandag 27 november 2017 16:22 schreef Szura het volgende:
Wel sjonnietattoos die Meulenkamper heeft zeg
Als hij die match dart net gemaakt had was wel wow geweest.quote:Op maandag 27 november 2017 16:24 schreef hafcfan het volgende:
Opzich is Ron best aardig, maar om nou te zeggen van woww
HOLLANDSE FAquote:Op maandag 27 november 2017 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik juich nu voor Ricky en Paul en Ron en Jeffrey
Daar is helemaal niks mis meequote:Op maandag 27 november 2017 16:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog helemaal geen Dolen gifjes gezien in dit topic.
Dolan-Tabernquote:Op maandag 27 november 2017 16:33 schreef de_boswachter het volgende:
Last 16
Brendan Dolan - | - Alan Tabern
Ricky Evans - | - Josh Payne
- | - Mick McGowan
- | - David Pallett
Chris Quantock - | - Barrie Bates
Nathan Aspinall - | - Ron Meulenkamp
Jim Walker - | - Jeffrey de Graaf
Ted Evetts - | -
Nice! Die gast nog helemaal niet gezien vandaag maar hij blijft wel winnen.quote:
Evans is een jankbalquote:Op maandag 27 november 2017 16:37 schreef Slobeend het volgende:
Ik pray voor een finale Evans-Evetts
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Iemand die al 4 jaar zonder succes op de Challenge Tour gooit.quote:
Een van de betere spelers van de dag op basis van de vorm vandaag.quote:
Ik zit niet te wachten op die Ierse goudvis.quote:Op maandag 27 november 2017 16:47 schreef Nober het volgende:
Hopen op
Evans - McGowan
Meulenkamp - Evetts
Ik zie ineens geen livestream meer? Alleen herhalingen?quote:Op maandag 27 november 2017 17:00 schreef Mani89 het volgende:
Tabern kan er helemaal geen klote van. Smerige lucky loting voor Dolan.
Gaat nog prima hier.quote:Op maandag 27 november 2017 17:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zie ineens geen livestream meer? Alleen herhalingen?
https://www.facebook.com/(...)8762/?type=2&theaterquote:Op maandag 27 november 2017 17:02 schreef de_boswachter het volgende:
Huh ik zie dit;
Final
Jeffrey de Graaf 0 | 0 Ricky Evans
Gewoon keihard gefixt dus.quote:Op maandag 27 november 2017 17:02 schreef de_boswachter het volgende:
Huh ik zie dit;
Final
Stream loopt n beetje achter.quote:Op maandag 27 november 2017 17:02 schreef de_boswachter het volgende:
Huh ik zie dit;
Final
Thanks!quote:Op maandag 27 november 2017 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)8762/?type=2&theater
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |