kwou dat eens iets normaal kon gaan hier
Daar wordt je down van, dus mijn advies: stop ermee en maak een kasboekje van
alles wat goed is gegaan.
Voel je je meteen veel beter. Eigen baas in eigen hoofd nietwaar?
Succes
een oom van mij is ook overleden( welliswaar ruim 2 maanden geleden)
ook aan hem denk ik nog regelmatig.
ook aan mijn neefje van 6 die aan leukemie is overleden.
en andere familie leden
Maar je moet niet blijven hangen in de dingen die minder leuk zijn.
Er is altijd nog een morgen en morgen biedt weer andere leukere dingen die je je vandaag nog niet kunt voorstellen.
geloof me na regen komt zonneschijn.
groeten en sterkte Lex
quote:
Op donderdag 19 december 2002 18:44 schreef Yolien het volgende:
- vriendjes die ik gehad heb die niet liev voor mij waren
en mij gebruikten goed opletten wat je kiest voor vriendje
- heb gezien hoe mijn beste vriend in
elkaar werd geslagen terwijl ik niks kon doen meisjes slaan er niet zo gauw op los, ze zijn nou eenmaal zwakker
- andere mensen die zijn overleden;mijn beste vriendin, mijn oom, mijn andere opa's en oma's enz.
iedereen heeft mensen in z'n omgeving die overlijden
- ik blijf vast zitten dit jaar, heb allemaal kutcijfers ben 2 keer blijven zitten door vette ruzies met leraren en een lol dat ik had man
- mijn vader en moeder die nooit thuis zijn praat er over met ze
- een jongen die ik kende die onder de trein is gekomen
bij het spoor voor onze school klinkt niet echt als een warme vriendschap
- mijn oom die zelfmoord heeft gepleegd respecteer het, had hij vast een goede, diepgaande reden
- mijn nicht die terwijl ze zwanger was drugs gebruikte en dat daarom haar zoontje nu in een rolstoel zit, en nu wil ze niet meer voor hem zorgen je nicht is een kuthoer die waarschijnlijk sterft aan een overdosis, een ruggegraat heeft ze waarschijnlijk niet. misschien dat jij haar es kan laten zien dat er er meer is in het leven dan drugs?kwou dat eens iets normaal kon gaan hier
willen we dat allemaal niet...
quote:Sorry hoor, maar zelfmoord valt écht niet te respecteren
- mijn oom die zelfmoord heeft gepleegd respecteer het, had hij vast een goede, diepgaande reden
quote:Wie zegt jou dat je op op de moeilijkste manier van je problemen af moet komen??
Op donderdag 19 december 2002 21:15 schreef Tha-Gnome het volgende:[..]
Sorry hoor, maar zelfmoord valt écht niet te respecteren
.
Dat is de gemakkelijkste manier om van je problemen af te komen, en problemen zijn er om opgelost te worden!
quote:Ja en regels zijn er om overtreden te worden.
Op donderdag 19 december 2002 21:15 schreef Tha-Gnome het volgende:[..]
Sorry hoor, maar zelfmoord valt écht niet te respecteren
.
Dat is de gemakkelijkste manier om van je problemen af te komen, en problemen zijn er om opgelost te worden!
quote:
Op donderdag 19 december 2002 21:22 schreef TrenTs het volgende:[..]
Ja en regels zijn er om overtreden te worden.
Iemand die zelfmoord wil plegen moet dat doen; wie ben jij om te beslissen over iemand anders z'n leven? Als er voor die persoon in zijn visie geen weg meer is en die persoon lijdt aan het leven... waarom zou je dan nog verder kaopt gaan als je voor jezelf rust kan vinden?
quote:Graag gedaan.
Op donderdag 19 december 2002 21:23 schreef Anemoon het volgende:[..]
Hulde voor deze insteek.
quote:meisjes zijn nou eenmaal zwakker?
Op donderdag 19 december 2002 20:32 schreef TrenTs het volgende:[..]
ROT OP!!!
ps: leuk zo, je haar!
quote:noem jij het positief als iemand zegt dat
Op donderdag 19 december 2002 21:42 schreef Anemoon het volgende:
Je hebt wel de neiging om alleen het negatieve te zien en niet het positieve...ps: leuk zo, je haar!
quote:Ken jij zo veel meisjes die sterker zijn dan jongens?
Op donderdag 19 december 2002 21:39 schreef Yolien het volgende:[..]
meisjes zijn nou eenmaal zwakker?
klinkt niet echt als warme vriendschap?
mijn nicht is een kuthoer?ROT OP!!!
Als je te zwak bent voor eerlijke antwoorden, post dan gewoon niets.
De opmerking: was geen warme vriendschap dan, vind ik misplaatst en volstrekt onnodig.
quote:Soooow jij weet wel hoe je iemand op moet beuren heh...
Op donderdag 19 december 2002 21:50 schreef TrenTs het volgende:[..]
Ken jij zo veel meisjes die sterker zijn dan jongens?
Nee zo klinkt het zeer zeker niet nee.
Oh nee je nicht is een heel erg lief warm aardig zeer solidair meisje; dat merk je wel aan haar zoontje nu. (Een kuthoer dus)Als je te zwak bent voor eerlijke antwoorden, post dan gewoon niets.
je kunt ook overdrijven met je mening.
quote:Als je niet in staat bent eerlijke antwoorden te geven post dan niets.
Oh nee je nicht is een heel erg lief warm aardig zeer solidair meisje; dat merk je wel aan haar zoontje nu. (Een kuthoer dus)Als je te zwak bent voor eerlijke antwoorden, post dan gewoon niets.
[Dit bericht is gewijzigd door thoth op 19-12-2002 21:57]
quote:In mijn wereld, en zeker die van velen, is er nog steeds een verschil tussen een 'vaag iemand' en een 'erg goeie vriend'. Bij de eerste is het erg als die onder de trein komt, bij de 2e is het wel even wat erger.
Op donderdag 19 december 2002 21:53 schreef thoth het volgende:
Ik bespeur een beetje een rare wending in het hele verhaal. Ze kende de persoon die onder de trein terecht is gekomen. Dat soort gebeurtenissen hebben de neiging een impact op mensen te hebben ongeacht of het nou een vreemde, kennis of hechte vriend was.De opmerking: was geen warme vriendschap dan, vind ik misplaatst en volstrekt onnodig.
quote:dankje
Op donderdag 19 december 2002 21:55 schreef thoth het volgende:[..]
Als je niet in staat bent eerlijke antwoorden te geven post dan niets.
Nee het is geen goede zaak dat een kind slachtoffer wordt van de gedragingen van haar moeder maar aangezien je er geen idee van hebt wat er gebeurd is stel ik voor dat je je kortzichtige mening of anders inkleed of gewoon voor je houdt.
quote:Wat er gebeurd is? Geloof dat dat vrij duidelijk is huh.
Op donderdag 19 december 2002 21:55 schreef thoth het volgende:[..]
Als je niet in staat bent eerlijke antwoorden te geven post dan niets.
Nee het is geen goede zaak dat een kind slachtoffer wordt van de gedragingen van haar moeder maar aangezien je er geen idee van hebt wat er gebeurd is stel ik voor dat je je kortzichtige mening of anders inkleed of gewoon voor je houdt.
quote:
Op donderdag 19 december 2002 21:56 schreef TrenTs het volgende:[..]
In mijn wereld, en zeker die van velen, is er nog steeds een verschil tussen een 'vaag iemand' en een 'erg goeie vriend'. Bij de eerste is het erg als die onder de trein komt, bij de 2e is het wel even wat erger.
quote:Wees duidelijk of zeg niets.
Op donderdag 19 december 2002 22:02 schreef Yolien het volgende:[..]
quote:Dank je.
Je nicht is een kuthboer imo... een kind zijn leven bij voorbaat al vergallen, alleen omdat je zelf niet ff van de drúgs af kan blijven?? high zijn is dan blijkbaar belangrijker voor haar dan de gezondheid van een ongeboren kind... --> kuthoer
quote:ehm ja goed
Op donderdag 19 december 2002 22:02 schreef TrenTs het volgende:[..]
Wat er gebeurd is? Geloof dat dat vrij duidelijk is huh.
Daarnaast mag jij mijn mening kortzichtig vinden, maar als jij niet in staat bent bij te dragen maar wel om iemand aan te vallen op posts is het misschien een fijn plan om te stil te houden.
quote:Sorry dit is me een beetje ontgaan
Op donderdag 19 december 2002 22:07 schreef TrenTs het volgende:.
[..]Dank je.
quote:Oh nee hoor, van mij hoef je nou niet over de tafel te springen en te roepen dat je je herboren voelt.
Op donderdag 19 december 2002 22:10 schreef Yolien het volgende:[..]
ehm ja goed
wie valt wie nou aan hier
d8 je dat ik me fijner zou voelen door jou berichten?
Je wilt alleen jou mening posten voor jou voldoening
want het is wel erg duidelijk dat niemand anders
er iets aan heeft.
quote:je komt alleen met je openingspost om ff zielig te doen en van iedereen te horen dat je overal gelijk in hebt en een geweldig persoon bent en dat alles weer goedkomt?
Op donderdag 19 december 2002 22:10 schreef Yolien het volgende:[..]
ehm ja goed
er iets aan heeft.
sterkte..
quote:Lezen lezen lezen..
Op donderdag 19 december 2002 22:12 schreef Yolien het volgende:[..]
Sorry dit is me een beetje ontgaan
sinds wanneer precies is dit jouw probleem geworden?
quote:volgens mij kun je beter hier gaan posten om je af te reageren... je lijkt niet echt een punt te maken hier...
Op donderdag 19 december 2002 22:12 schreef Yolien het volgende:[..]
Sorry dit is me een beetje ontgaan
sinds wanneer precies is dit jouw probleem geworden?
Het verbaasd me dat jullie nog nix "eerlijks"
hebben gezegd over mijn opa
(had je ook niet moeten doen trouwens)
Dit is net zoiets als dat je tegen
iemand zegt, die een vader heeft die op sterven ligt:
ach hij had toch een kutleven
Ja we proberen hier alleen maar eerlijk te zijn
quote:als je termen als "kuthoer" nodig acht om je mening omtrent de ethische bezwaren
Op donderdag 19 december 2002 22:03 schreef jdmorpheus het volgende:
Je nicht is een kuthboer imo... een kind zijn leven bij voorbaat al vergallen, alleen omdat je zelf niet ff van de drúgs af kan blijven??![]()
high zijn is dan blijkbaar belangrijker voor haar dan de gezondheid van een ongeboren kind... --> kuthoer
Soms he? Dan heeft Bassie toch gelijk: wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen..
Ook voor jou schijnt de zon.
quote:Ga jij maar ff ergens anders posten. Jij bent degene die hier helemaal geen punt maakt....
Op donderdag 19 december 2002 22:15 schreef jdmorpheus het volgende:[..]
volgens mij kun je beter hier gaan posten om je af te reageren... je lijkt niet echt een punt te maken hier...
ciao
quote:vind je het gek, gebaseerd op de informatie die je ons verschaft?
Op donderdag 19 december 2002 22:19 schreef Yolien het volgende:
het zal allemaal wel
ik kom met mijn verhaal
(probeer helemaal niet zielig te doen wou gwoon mn ei kwijt)
en dan krijg ik allemaal reacties van
je nicht is een kuthoer
quote:zo beschrijf je het in ieder geval niet echt
was geen warme vriendschap
quote:ja doe je ook, omdat je de rest meteen aanvalt bij een verschil in mening.
je probeer zielig te doen
quote:oooeee moeten we nu bang worden ofzo? zelfmoord is zijn goed recht in mijn mening, maar als ik hier nu tegen was geweest en had gezegd dat ik dit egoďstisch vond en asociaal ten opzichte van de familie en dierbaren? wat dan? ga je dan slaan? oooch....
Het verbaasd me dat jullie nog nix "eerlijks"
(had je ook niet moeten doen trouwens)
quote:hehehe
Dit is net zoiets als dat je tegen
quote:sjonge dit wordt echt morbide en stompzinnig...
Op donderdag 19 december 2002 22:14 schreef TrenTs het volgende:[..]
Lezen lezen lezen..
quote:Als je je ei kwijt wil moet je open staan voor reacties die niet in jouw straatje passen.
Op donderdag 19 december 2002 22:19 schreef Yolien het volgende:
het zal allemaal wel
ik kom met mijn verhaal
(probeer helemaal niet zielig te doen wou gwoon mn ei kwijt)
en dan krijg ik allemaal reacties van
je nicht is een kuthoer
was geen warme vriendschap
je probeer zielig te doenHet verbaasd me dat jullie nog nix "eerlijks"
(had je ook niet moeten doen trouwens)Dit is net zoiets als dat je tegen
Toen mijn tante stierf was ik blij dat ze het hoekje om was omdat ze een ziekbed had waar je u tegen zegt. Wat als iemand dat tegen me gezegd had? Dan had ik 'm groot gelijk gegeven.
quote:Ze hoeft niets te onderbouwen. Jij had ook niet hoeven reageren. Wat probeerde je er precies mee te bereiken (behalve je vriend steunen en een beetje lol trappen ten koste van iemand anders). Probeer jezelf niet als lichtend voorbeeld van een gemiddelde Fokker af te schilderen dat is meer een belediging dan een compliment.
Op donderdag 19 december 2002 22:13 schreef jdmorpheus het volgende:[..]
je komt alleen met je openingspost om ff zielig te doen en van iedereen te horen dat je overal gelijk in hebt en een geweldig persoon bent en dat alles weer goedkomt?
nee, man dan is Fok toch de verkeerde plaats, hier geven mensen hun eerlijke en ongecensureerde mening over de openingspost die jij maakt. Of je daar nu tegen kan of niet. Voor sentimenteel gedoe bel je de correlatielijn maar dan... hier zeggen mensen wat ze vinden. En dat is hun goed recht. (bovendien doen zij dit ook nog eens onderbouwd, iets wat ik bij jou niet heb gezien....)
voor de rest,,,sterkte..
quote:
Op donderdag 19 december 2002 22:22 schreef Shyte het volgende:
Yolien,Soms he? Dan heeft Bassie toch gelijk: wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen..
Ook voor jou schijnt de zon.
quote:ik gebruik slechts dit woord omdat ik het eens ben met de persoon die dit woord als eerste in gebruik nam, meer niet.
Op donderdag 19 december 2002 22:21 schreef Anemoon het volgende:[..]
als je termen als "kuthoer" nodig acht om je mening omtrent de ethische bezwaren
van dit probleem kenbaar te maken...pfffff dan schiet je wel tekort in je eigen ethiek en je taalgebruik hoor...
en ik ben bovendien wel echt van mening dat je niet naar fok komt om een gevoelige openingspost te doen met beperkte informatie en de mededeling van "wat heb ik het toch slecht" om vervolgens mensen frontaal aan te vallen wanneer deze het er niet mee eens zijn. ( + dreigementen?? lachwekkend.)
quote:my god....wat ben jij zieluuuuugggggg!!
Op donderdag 19 december 2002 22:23 schreef jdmorpheus het volgende:[..]
vind je het gek, gebaseerd op de informatie die je ons verschaft?
[..]zo beschrijf je het in ieder geval niet echt
[..]ja doe je ook, omdat je de rest meteen aanvalt bij een verschil in mening.
[..]oooeee moeten we nu bang worden ofzo? zelfmoord is zijn goed recht in mijn mening, maar als ik hier nu tegen was geweest en had gezegd dat ik dit egoďstisch vond en asociaal ten opzichte van de familie en dierbaren? wat dan? ga je dan slaan? oooch....
![]()
[..]hehehe
geeneens commentaar op nodig...
quote:Kan je beter doen ja!
Op donderdag 19 december 2002 22:24 schreef Yolien het volgende:[..]
thnx, zoiets wou ik even horen
kga maar slapen denkik
doei
Trusteh en laat je niet de afgrond inslepen door monsters van gedachten!!!
quote:
Op donderdag 19 december 2002 22:24 schreef thoth het volgende:[..]
Ze hoeft niets te onderbouwen. Jij had ook niet hoeven reageren. Wat probeerde je er precies mee te bereiken (behalve je vriend steunen en een beetje lol trappen ten koste van iemand anders). Probeer jezelf niet als lichtend voorbeeld van een gemiddelde Fokker af te schilderen dat is meer een belediging dan een compliment.
quote:
Op donderdag 19 december 2002 22:25 schreef jdmorpheus het volgende:[..]
ik gebruik slechts dit woord omdat ik het eens ben met de persoon die dit woord als eerste in gebruik nam, meer niet.
en ik ben bovendien wel echt van mening dat je niet naar fok komt om een gevoelige openingspost te doen met beperkte informatie en de mededeling van "wat heb ik het toch slecht" om vervolgens mensen frontaal aan te vallen wanneer deze het er niet mee eens zijn. ( + dreigementen?? lachwekkend.)
Had de inrichting vandaag geen plekje meer voor je?
quote:*Ik hoooor je niettt*
Op donderdag 19 december 2002 22:26 schreef TrenTs het volgende:
Tip: post es
normale zinnen
want op deze manier
leest het best wel irritant eigenlijk
quote:jep
Op donderdag 19 december 2002 22:28 schreef Anemoon het volgende:[..]
![]()
Had de inrichting vandaag geen plekje meer voor je?
quote:Hey JD we worden gevleid.
Op donderdag 19 december 2002 22:27 schreef Anemoon het volgende:[..]
Kan je beter doen ja!
Trusteh en laat je niet de afgrond inslepen door monsters van gedachten!!!
quote:nog een slechte smoes ook.
Op donderdag 19 december 2002 22:27 schreef jdmorpheus het volgende:[..]
ik reageer omdat ik het niet met de reactie van topicstarter op reacties van medefokkers eens ben, en ik probeer mezelf al helemáál niet af te schilderen als role model
hehe, als je één voorbeeld níet moet volgen...
ik geef slechts mijn mening onderbouwd door argumenten vanuit mijn perspectief op de zaak gezien...
En een belediging voor mijn intelligentie om ervan uit te gaan dat ik dit wel geloof.
quote:nee, ik had het niet over jou. Ik dacht wel dat je zo arrogant zou zijn om te denken
Op donderdag 19 december 2002 22:30 schreef TrenTs het volgende:[..]
Hey JD we worden gevleid.
quote:want?!?!?!? goeie argumenten wederom
Op donderdag 19 december 2002 22:30 schreef Anemoon het volgende:[..]
nog een slechte smoes ook.
quote:rofl... is goed albert...
En een belediging voor mijn intelligentie om ervan uit te gaan dat ik dit wel geloof.
quote:D'OH, zó intelligent ben je...
Op donderdag 19 december 2002 22:32 schreef Anemoon het volgende:[..]
nee, ik had het niet over jou. Ik dacht wel dat je zo arrogant zou zijn om te denken
dat jij weer onderwerp van gesprek zou zijn.
Monsters van gedachten bedoel ik de negatieve opsomming van haar eigen gedachten mee. Dat zij zich daar niet mee naar beneden laat slepen.
damn.. ok weet ik dat niveau ook weer...
quote:Ach aangezien jij zo tegen ons twee was leek het mij heel normaal dat je het over ons twee zou hebben. Dat jij gedachten als monsters omschrijft moet je zelf weten.. als je maar onthoudt dat je zelf die gedachten maakt.. en je er dus instopt hoe iets werkt in jouw wereld...
Op donderdag 19 december 2002 22:32 schreef Anemoon het volgende:[..]
nee, ik had het niet over jou. Ik dacht wel dat je zo arrogant zou zijn om te denken
dat jij weer onderwerp van gesprek zou zijn.
Monsters van gedachten bedoel ik de negatieve opsomming van haar eigen gedachten mee. Dat zij zich daar niet mee naar beneden laat slepen.
quote:Ik denk dat ze heel dicht tegen anemoon is aangekropen en dat die nu geruststellende woordjes in haar gewillig oor giet.
Op donderdag 19 december 2002 22:41 schreef jdmorpheus het volgende:
hey trents, zou ze nu echt slapen zijn, of gewoon vol pissigheid zitten te lezen en eigenlijk niet weten wat ze nu moet antwoorden?
quote:
Op donderdag 19 december 2002 22:43 schreef TrenTs het volgende:[..]
Ik denk dat ze heel dicht tegen anemoon is aangekropen en dat die nu geruststellende woordjes in haar gewillig oor giet.
quote:ik kan er nog best inkomen hoor, ik heb genoeg gezeik gehad met mijn ouders inclusief enkele malen uit huis geschopt worden, maar wat mij behoorlijk stoort is dat ze zich zo verschrikkelijk aangevallen voelde na commentaar over die nicht..
Op donderdag 19 december 2002 22:51 schreef TrenTs het volgende:
Het mag ongepast enzo overkomen.. maar wat heeft ze d'r aan als we allemaal gaan zitten zeggen dat het erg is? Dat ze bevestiging zoekt snap ik maar als ze niet met haar ouders kan praten omdat ze weg fijn moet ze juist daar met haar ouders over praten. Desnoods een brief neerleggen met wat je denkt.
Een andere, nieuwe kijk kan erg prettig zijn; als je die accepteert.
quote:Ben ik het wel mee eens.. ze moet weten dat drugs doen. Bijna elke junk weet dat. Junk is misschien wat hard maar als je zo veel gebruikt dat je kind er door in een rolstoel komt kun je daar wel vanuit gaan.
Op donderdag 19 december 2002 22:54 schreef jdmorpheus het volgende:[..]
ik kan er nog best inkomen hoor, ik heb genoeg gezeik gehad met mijn ouders inclusief enkele malen uit huis geschopt worden, maar wat mij behoorlijk stoort is dat ze zich zo verschrikkelijk aangevallen voelde na commentaar over die nicht..
ok, dat met die vriend... mwaaoaah dat had best subtieler uitgedrukt kunnen worden maar daarvoor verschafte ze ook niet genoeg info, maar over die nicht.. hoe kún je daar nog een positieve mening over vormen? hoe lief of aardig die ook in het dagelijks leven is, ná zo'n daad... nah.. hoefde bij mij niet meer aan te komen hoor...
quote:my point exactly.. maarja ik ga douche en pitte.. ik denk niet dat topicstarter of Anemoon nog wederkeren in onze verhitte discussie... wij zijn het toch eens.. dan is de thrill van een discussie weg..
Op donderdag 19 december 2002 22:58 schreef TrenTs het volgende:[..]
Ben ik het wel mee eens.. ze moet weten dat drugs doen. Bijna elke junk weet dat. Junk is misschien wat hard maar als je zo veel gebruikt dat je kind er door in een rolstoel komt kun je daar wel vanuit gaan.
Iemand die expres z'n kind verminkt vind ik toch wel... gruwelijk eigenlijk. Daar kun je inderdaad geen goed woord voor overhebben.
quote:Zeker!
Op donderdag 19 december 2002 22:40 schreef TrenTs het volgende:[..]
Ach aangezien jij zo tegen ons twee was leek het mij heel normaal dat je het over ons twee zou hebben. Dat jij gedachten als monsters omschrijft moet je zelf weten.. als je maar onthoudt dat je zelf die gedachten maakt.. en je er dus instopt hoe iets werkt in jouw wereld...
Je maakt ze zelf, maar je hebt ze domweg ook nodig in deze dualistische dimensie.
Heb je geen kennis gemaakt met je eigen monsters, dan zul je nooit je eigen paradijslijke gedachten leren kennen.
Maar je moet je slechte gedachten niet de overhand laten nemen. Daar ben je zelf bij! Tot zover ben ik het met je eens hoor, maar ik vond je verder echt over de schreef gaan. GIng echt te ver!
quote:Elke jankerd heeft een harde trap nodig zo nu en dan. Klinkt hard en dat is het ook vast wel.. maar als je die niet uitdeelt dan gebeurt er ook niks in het leven van diegene en dan verdrink je in zelfmedelijden op een gegeven moment.
Op donderdag 19 december 2002 23:01 schreef Anemoon het volgende:[..]
Zeker!
Je maakt ze zelf, maar je hebt ze domweg ook nodig in deze dualistische dimensie.
Heb je geen kennis gemaakt met je eigen monsters, dan zul je nooit je eigen paradijslijke gedachten leren kennen.
Maar je moet je slechte gedachten niet de overhand laten nemen. Daar ben je zelf bij! Tot zover ben ik het met je eens hoor, maar ik vond je verder echt over de schreef gaan. GIng echt te ver!
quote:uit heel veel ervaring eens is.
Op donderdag 19 december 2002 23:06 schreef TrenTs het volgende:[..]
Elke jankerd heeft een harde trap nodig zo nu en dan. Klinkt hard en dat is het ook vast wel.. maar als je die niet uitdeelt dan gebeurt er ook niks in het leven van diegene en dan verdrink je in zelfmedelijden op een gegeven moment.
als iemand op het punt staat zelfmoord te plegen is het beter om te zeggen stel je godverdomme niet zo aan, dan wanneer je je inleeft en zegt dat het ooit wel goed komt... ik vind dit een vergelijkbare situatie, maar nu ga ik toch echt pitten!!
trustuh
quote:Slaaaaap lekker.
Op donderdag 19 december 2002 23:28 schreef jdmorpheus het volgende:[..]
uit heel veel ervaring eens is.
als iemand op het punt staat zelfmoord te plegen is het beter om te zeggen stel je godverdomme niet zo aan, dan wanneer je je inleeft en zegt dat het ooit wel goed komt... ik vind dit een vergelijkbare situatie, maar nu ga ik toch echt pitten!!
trustuh
quote:Zou je wel ffe willen opzouten met lullig doen
quote:Zelfde geld voor jouw.
Op donderdag 19 december 2002 22:03 schreef jdmorpheus het volgende:
Je nicht is een kuthboer imo... een kind zijn leven bij voorbaat al vergallen, alleen omdat je zelf niet ff van de drúgs af kan blijven??![]()
high zijn is dan blijkbaar belangrijker voor haar dan de gezondheid van een ongeboren kind... --> kuthoer
quote:Je kan je naam wel veranderen naar hitler
Elke jankerd heeft een harde trap nodig zo nu en dan. Klinkt hard en dat is het ook vast wel.. maar als je die niet uitdeelt dan gebeurt er ook niks in het leven van diegene en dan verdrink je in zelfmedelijden op een gegeven moment.
quote:Godsamme wat ben jij dom zeg.....je moet je ogen eens openen man!
Op vrijdag 20 december 2002 13:59 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Je kan je naam wel veranderen naar hitler
quote:*jacko mee eens is*
Op donderdag 19 december 2002 21:23 schreef Anemoon het volgende:[..]
Hulde voor deze insteek.
quote:Kijk, en als je je nu een spiegel voor houdt weet je wat je zelf doen moet, TrenTs
Op donderdag 19 december 2002 22:02 schreef TrenTs het volgende:[..]
Wat er gebeurd is? Geloof dat dat vrij duidelijk is huh.
Daarnaast mag jij mijn mening kortzichtig vinden, maar als jij niet in staat bent bij te dragen maar wel om iemand aan te vallen op posts is het misschien een fijn plan om te stil te houden.
quote:Pcies. Hij VERoordeeld mensen en begrijpt blijkbaar niet eens waarom je de topic-start geschreven hebt. Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik vind dat die k*topmerkingen van hem weg-gemod mogen worden.
Op donderdag 19 december 2002 22:10 schreef Yolien het volgende:
ehm ja goed
er iets aan heeft.
quote:Ach, wie weet was jouw tante ook een kuthoer. Met zo'n neefje
Op donderdag 19 december 2002 22:24 schreef TrenTs het volgende:Toen mijn tante stierf was ik blij dat ze het hoekje om was omdat ze een ziekbed had waar je u tegen zegt. Wat als iemand dat tegen me gezegd had? Dan had ik 'm groot gelijk gegeven.
quote:jacko????
Op vrijdag 20 december 2002 14:55 schreef jacko het volgende:[..]
Ach, wie weet was jouw tante ook een kuthoer. Met zo'n neefje
![]()
quote:Zoals ik je hier lees geef ik je ouders groot gelijk. Hopelijk hebben ze je er 1x vaker uitgeschopt dan dat ze je weer binnen gelaten hebben.
Op donderdag 19 december 2002 22:54 schreef jdmorpheus het volgende:[..]
ik kan er nog best inkomen hoor, ik heb genoeg gezeik gehad met mijn ouders inclusief enkele malen uit huis geschopt worden
Ouders van jdmorpheus?
quote:Sorry..woest
Op vrijdag 20 december 2002 14:56 schreef DarkElf het volgende:[..]
jacko????
quote:nee ok, ik schrok ffies
Op vrijdag 20 december 2002 15:00 schreef jacko het volgende:[..]
Sorry..woest
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 14:52 schreef jacko het volgende:[..]
Pcies. Hij VERoordeeld mensen en begrijpt blijkbaar niet eens waarom je de topic-start geschreven hebt. Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik vind dat die k*topmerkingen van hem weg-gemod mogen worden.
quote:Kijk, ik ben echt niet het type dat alleen maar "knufknuf..aaiaai" doet, maar als ik dat soort botte, asociale, smerige en ondoordachte reacties zie als van die 2....
Op vrijdag 20 december 2002 15:05 schreef DarkElf het volgende:
nee ok, ik schrok ffiesben dit niet gewend van je
*jacko telt tot 10* 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10....
Nope, ik edit mijn reacties niet..
quote:...maar het lucht wel op ;-)
Op vrijdag 20 december 2002 15:07 schreef Yolien het volgende:
![]()
bedankt
maar je hoeft niet boos op ze te worden ofzo
heeft tog geen zin, heb ik al wel gemerkt.
Ehh, even over jouw bericht (sjips, gisteren helemaal over het hoofd gezien); een van de antwoorden vond ik wel mooi; over dat "kasboekje met negatieve dingen" en eenzelfde boekje gaan bijhouden over de positieve dingen. Vond ik wel een leuke suggestie. Probeer het eens.
quote:Jij hebt geen eens ogen
Op vrijdag 20 december 2002 14:39 schreef Bonzi_Buddy het volgende:[..]
Godsamme wat ben jij dom zeg.....je moet je ogen eens openen man!
quote:das ook wel eens goed
Op vrijdag 20 december 2002 15:13 schreef jacko het volgende:[..]
...maar het lucht wel op ;-)
quote:kom ook even bij mijn topic langs ajb
Op vrijdag 20 december 2002 15:30 schreef Kreator het volgende:[..]
Nee, Wolfie.
quote:Sjonge wat doe jij hatelijk.
Op vrijdag 20 december 2002 14:55 schreef jacko het volgende:[..]
Ach, wie weet was jouw tante ook een kuthoer. Met zo'n neefje
![]()
Waarom??
quote:Hmmmmzzzz ik denk daar toch anders over.
quote:Ha ha, jij nu ook!
Op vrijdag 20 december 2002 13:59 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Je kan je naam wel veranderen naar hitler
quote:Tijdelijke ontoerekeningsvatbaarheid
Op vrijdag 20 december 2002 15:38 schreef Anemoon het volgende:
Sjonge wat doe jij hatelijk.Waarom??
quote:Aha, *snapt*
Op vrijdag 20 december 2002 15:42 schreef jacko het volgende:[..]
Tijdelijke ontoerekeningsvatbaarheid
Ik werd woest door die k*tpostings van die puber..
toch jammer dat je dat tegen lui doet die het eigenlijk niet verdienen, maar ja zo gaat dat.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |