Schedule of Playquote:Format
First Round - Best of 11 legs
Second Round - Best of 11 legs
Third Round - Best of 19 legs
Quarter-Finals - Best of 19 legs
Semi-Finals - Best of 21 legs
Final - Best of 21 legs
World Youth Championship Final - Best of 11 legs
quote:Friday November 24
First Round
Afternoon Session (12.45pm)
Main Stage
Darren Webster v Antonio Alcinas
Robert Thornton v James Richardson
Joe Cullen v Jamie Caven
Dave Chisnall v Joe Murnan
Stephen Bunting v Benito van de Pas
Kim Huybrechts v Chris Dobey
Adrian Lewis v Mike De Decker
Stage Two
Steve Lennon v Zoran Lerchbacher
Justin Pipe v Mark Webster
Richard North v Peter Hudson
Mervyn King v Brendan Dolan
Steve Beaton v Ronny Huybrechts
Steve West v Ryan Searle
Jermaine Wattimena v Keegan Brown
Peter Jacques v Cristo Reyes
James Wade v Kevin Painter
Evening Session (7pm)
Main Stage
Ian White v Raymond van Barneveld
Mensur Suljovic v Andy Boulton
Rob Cross v Robert Owen
Daryl Gurney v Jeffrey de Zwaan
Gary Anderson v Mickey Mansell
Michael van Gerwen v Paul Nicholson
Peter Wright v Steve Hine
Stage Two
Simon Whitlock v Christian Kist
Gerwyn Price v Jimmy Hendriks
James Wilson v William O'Connor
John Henderson v Darren Johnson
Vincent van der Voort v Robbie Green
Jonny Clayton v Jeffrey de Graaf
Kyle Anderson v Ron Meulenkamp
Michael Smith v Jan Dekker
Alan Norris v Jelle Klaasen
Saturday November 25
Afternoon Session (12.45pm)
Second Round
Main Stage
Chisnall/Murnan v Wilson/O'Connor
Suljovic/Boulton v Bunting/Van de Pas
Gurney/De Zwaan v Van der Voort/Green
Cross/Owen v Lennon/Lerchbacher
G Anderson/Mansell v Wattimena/Brown
Van Gerwen/Nicholson v West/Searle
Wright/Hine v Jacques/Reyes
Stage Two
D Webster/Alcinas v King/Dolan
K Huybrechts/Dobey v Thornton/Richardson
Clayton/De Graaf v Price/Hendriks
North/Hudson v Lewis/De Decker
K Anderson/Meulenkamp v Pipe/M Webster
Norris/Klaasen v Beaton/R Huybrechts
Cullen/Caven v Wade/Painter
Smith/Dekker v Whitlock/Kist
White/Van Barneveld v Henderson/Johnson
Evening Session (7pm)
Third Round
Main Stage
Cross/Owen/Lennon/Lerchbacher v North/Hudson/Lewis/De Decker
G Anderson/Mansell/Wattimena/Brown v Norris/Klaasen/Beaton/R Huybrechts
Van Gerwen/Nicholson/West/Searle v D Webster/Alcinas/King/Dolan
Wright/Hine/Jacques/Reyes v Smith/Dekker/Whitlock/Kist
Stage Two
Chisnall/Murnan/Wilson/O'Connor v K Anderson/Meulenkamp/Pipe/M Webster
Suljovic/Boulton/Bunting/Van de Pas v Clayton/De Graaf/Price/Hendriks
Cullen/Caven/Wade/Painter v White/Van Barneveld/Henderson/Johnson
Gurney/De Zwaan/Van der Voort/Green v K Huybrechts/Dobey/Thornton/Richardson
Sunday November 26
Afternoon Session (12pm)
Quarter-Finals
Evening Session (7pm)
Semi-Finals
PDC Unicorn World Youth Championship Final
Mr Green Sport Players Championship Final
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rangen en standen virtueel.
Dwars door het draad heen, dubbele waarde genot.quote:Op zondag 26 november 2017 17:15 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Het schijnt dat Jan een keer een 8-darter heeft gegooid, wat een held is het ook!
Jan...de man die alles kan!quote:Op zondag 26 november 2017 17:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dwars door het draad heen, dubbele waarde genot.
wat is hier aan de hand?quote:Op zondag 26 november 2017 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
108,49 om 93,23 en slechts 6-4. Lol.
Daar was ik al eens bij. Bij de jeugd wel te verstaan genot.quote:Op zondag 26 november 2017 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar was jij toen Dekker won van Van Gerwen?
Beetje de James Wade van NL. Vies sterk op zn dubbels. Toen hij vorig jaar zich kwalificeerde via dat kwalificatietoernooi in Nederland stond hij in de finale 0-4 achter en telkens 1 triple achter en won nog omdat die alles uitgooidequote:Op zondag 26 november 2017 17:51 schreef Faraday01 het volgende:
Dekker is een prima darter, met een andere tegenstander had hij vandaag kunnen winnen
twitter:GaryAnderson180 twitterde op zondag 26-11-2017 om 14:14:01Thank you for all your lovely messages cheylea is now out of hospital after 3 nights in. just need to keep an eye o… https://t.co/N1H1cIyS8H reageer retweet
Wat had ze? Darteritus?quote:Op zondag 26 november 2017 18:09 schreef Wereldgozer het volgende:
twitter:GaryAnderson180 twitterde op zondag 26-11-2017 om 14:14:01Thank you for all your lovely messages cheylea is now out of hospital after 3 nights in. just need to keep an eye o… https://t.co/N1H1cIyS8H reageer retweet
quote:Op zondag 26 november 2017 18:14 schreef RavenArtus het volgende:
Wie is er klaar voor voor Pipe - MvG, Wedstrijd zal ongeveer een uurtje of 2 duren..
Pipe gooit niet meer zo ontzettend traag. Desondanks zal Marcel M. geen moment onbenut laten om hem te bashen. Vermoeiond.quote:Op zondag 26 november 2017 18:14 schreef RavenArtus het volgende:
Wie is er klaar voor voor Pipe - MvG, Wedstrijd zal ongeveer een uurtje of 2 duren..
CAN YOU FEEL THE FORCE?quote:Op zondag 26 november 2017 18:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pipe gooit niet meer zo ontzettend traag. Desondanks zal Marcel M. geen moment onbenut laten om hem te bashen. Vermoeiond.
Wat, Gurney heeft het nog weggegeven?quote:Op zondag 26 november 2017 18:14 schreef RavenArtus het volgende:
ik prefereer Pipe boven Gurneyquote:Op zondag 26 november 2017 18:14 schreef RavenArtus het volgende:
Blegh pipe... Wat een verschrikkelijke halve finales.quote:
Niet zo janken. Pipe stampt je zo de touwtering in FORCEGODquote:Op zondag 26 november 2017 18:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Blegh pipe... Wat een verschrikkelijke halve finales.
Ook een goedemorgen. Ben je vanmorgen met je kop tegen je stoeptegel aangekneld?quote:Op zondag 26 november 2017 18:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat, Gurney heeft het nog weggegeven?
Lucas, hoe ziet je steen er uit?quote:Op zondag 26 november 2017 18:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo ergerlijk. Een vechter die z'n pijlen zo half in het bord heeft hangen.quote:Op zondag 26 november 2017 18:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet zo janken. Pipe stampt je zo de touwtering in FORCEGOD
Zo ben jij ook wakker? Ik zal eens een stoeptegel naar je hoofd gooien.quote:Op zondag 26 november 2017 18:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat komt door een ongeluk waardoor hij zo gooit. Vroegah gooide hij anders, veel sneller etc maar hij kan zijn werphand niet meer 100% strekken.quote:Op zondag 26 november 2017 18:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo ergerlijk. Een vechter die z'n pijlen zo half in het bord heeft hangen.
Dit is slechte satire.quote:Op zondag 26 november 2017 18:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo ben jij ook wakker? Ik zal eens een stoeptegel naar je hoofd gooien.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
quote:
quote:Op zondag 26 november 2017 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook een goedemorgen. Ben je vanmorgen met je kop tegen je stoeptegel aangekneld?
Doe eens normaal jongens.quote:Op zondag 26 november 2017 18:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo ben jij ook wakker? Ik zal eens een stoeptegel naar je hoofd gooien.
Dan nog. Die achterlijke als avatar nemen man manquote:Op zondag 26 november 2017 18:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb een weddenschap verloren.
In het F1 topic helaas wel, ik word daar vreselijk kort gehouden.quote:Op zondag 26 november 2017 18:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kijk maar uit, ik haal een mod erbij!!
Oh wacht die zijn er nooit.
Jij bent de enige die de mist in gaat. Jammer dat je je eigen falen probeert te verdoezelen door ons iets te verwijten.quote:
Em. Prof. Dr. Mr. Ir. R. Haase niet op waarde schattenquote:Op zondag 26 november 2017 18:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan nog. Die achterlijke als avatar nemen man man![]()
Die hadden ze moeten neersteken ipv Everinkquote:Op zondag 26 november 2017 18:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Em. Prof. Dr. Mr. Ir. R. Haase niet op waarde schattendomoor.
Mensen zonder UI moet hier hun bek over houden.quote:Op zondag 26 november 2017 18:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan nog. Die achterlijke als avatar nemen man man![]()
Fouten maken is menselijk amicequote:Op zondag 26 november 2017 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent de enige die de mist in gaat. Jammer dat je je eigen falen probeert te verdoezelen door ons iets te verwijten.
MAD Kom vechtenquote:Op zondag 26 november 2017 18:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mensen zonder UI moet hier hun bek over houden.
Sowquote:Op zondag 26 november 2017 18:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die hadden ze moeten neersteken ipv Everink
Niet mokken als je op fouten wordt aangesproken. We hanteren een hoog instapniveau.quote:Op zondag 26 november 2017 18:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Fouten maken is menselijk amice
Ach, eerste of tweede ronde eruit maakt weinig verschil voor Vincent. Hoogstens een extra schaaltje bitterballen.quote:Op zondag 26 november 2017 18:31 schreef hafcfan het volgende:
Ik hoop dat Clayton wint zodat Vincent genaaid wordt
Tuulk wah. Snellere aftakeling. Genotquote:Op zondag 26 november 2017 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, eerste of tweede ronde eruit maakt weinig verschil voor Vincent. Hoogstens een extra schaaltje bitterballen.
Ik vind stenen naar iemands hoofd wensen voor een foutje wel wat overdreven.quote:Op zondag 26 november 2017 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet mokken als je op fouten wordt aangesproken. We hanteren een hoog instapniveau.
Op de geschoonde ranking staat hij 34e.quote:Op zondag 26 november 2017 18:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tuulk wah. Snellere aftakeling. Genot
Maar dat was niet de strekking van mijn post. Ik vroeg me af of je met je kop tegen een stoeptegel was aangeknald.quote:Op zondag 26 november 2017 18:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vind stenen naar iemands hoofd wensen voor een foutje wel wat overdreven.
Nee, dat ben ik niet.quote:Op zondag 26 november 2017 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat was niet de strekking van mijn post. Ik vroeg me af of je met je kop tegen een stoeptegel was aangeknald.
Vinnie maakt eurotjes zat met demotjes genotquote:Op zondag 26 november 2017 18:33 schreef Mani89 het volgende:
Vinnie mag hopen dat die dartshop van zijn vrouw iets wordt anders kan hij de rest van zijn leven met een leenvanfrisia.nl boordje aan die desk blijven zitten.
Neequote:Op zondag 26 november 2017 18:49 schreef F.M.D. het volgende:
vandaag is de dag dat cross z'n eerste 'major' gaat winnen.
Nee. MvG heeft in Cross een nieuwe Taylor gevonden. Die gaat hij willen blijven verslaan.quote:Op zondag 26 november 2017 18:49 schreef F.M.D. het volgende:
Kan beter verliezen van Clayton voor een gunstigere WK.quote:Op zondag 26 november 2017 18:49 schreef F.M.D. het volgende:
Kap met deze actquote:Op zondag 26 november 2017 18:49 schreef F.M.D. het volgende:
Hup Clayton dus.quote:Op zondag 26 november 2017 19:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan beter verliezen van Clayton voor een gunstigere WK.
Want bij winst op Clayton komt hij al snel Anderson tegen, bij verlies blijft hij de nummer 20.
[ afbeelding ]
Niemand op dit forum geeft een fuck om Vinniequote:Op zondag 26 november 2017 19:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Clayton wint dan is Van der Voort niet meer de nummer 32. Voor wie moeten we nou zijn!?
Dat kwart rechtsonder is wel genot.quote:Op zondag 26 november 2017 19:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Want bij winst op Clayton komt hij al snel Anderson tegen, bij verlies blijft hij de nummer 20.
[ afbeelding ]
Daar willen we Cross dus niet in hebben dus hij wint dit toernooi of hij verliest van Clayton.quote:
Linksonder is wel enorm gelijkwaardig zeg. Denk Suljo nog het sterkst.quote:Op zondag 26 november 2017 19:00 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat boeit ons die cross nouquote:Op zondag 26 november 2017 19:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Daar willen we Cross dus niet in hebben dus hij wint dit toernooi of hij verliest van Clayton.
Gurney.quote:Op zondag 26 november 2017 19:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Linksonder is wel enorm gelijkwaardig zeg. Denk Suljo nog het sterkst.
Hoezo niet?quote:Op zondag 26 november 2017 19:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Daar willen we Cross dus niet in hebben dus hij wint dit toernooi of hij verliest van Clayton.
Van Barneveld - Crossquote:Op zondag 26 november 2017 19:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Van Gerwen Gurney ene semi
Cross Wright andere semi.
Serieus? Dan maar hup Cross. Zo snel in de 3e ronde tegen Gando is niet leuk.quote:Op zondag 26 november 2017 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Cross het toernooi wint, staat hij gewoon 12e (lol)
De toekomstige top 4 tegen elkaar (Wright is wel een twijfelgeval).quote:Op zondag 26 november 2017 19:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Van Gerwen Gurney ene semi
Cross Wright andere semi.
Anderson geen top 4 lolquote:Op zondag 26 november 2017 19:10 schreef polderturk het volgende:
[..]
De toekomstige top 4 tegen elkaar (Wright is wel een twijfelgeval).
13e bedoel ikquote:Op zondag 26 november 2017 19:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Serieus? Dan maar hup Cross. Zo snel in de 3e ronde tegen Gando is niet leuk.
Cross gaat bij toernooiwinst naar plek 13.quote:Op zondag 26 november 2017 19:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Serieus? Dan maar hup Cross. Zo snel in de 3e ronde tegen Gando is niet leuk.
Ja want Gurney en Cross zijn beter dan Andersonquote:Op zondag 26 november 2017 19:14 schreef polderturk het volgende:
[..]
Vandaar dat ik Wright als twijfelgeval heb neergezet.
Cross en Gurney gaan beter dan Anderson worden.quote:Op zondag 26 november 2017 19:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja want Gurney en Cross zijn beter dan Anderson
Dan gaat Gando vroeg naar huis genotquote:Op zondag 26 november 2017 19:00 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cross wel, Gurney niet.quote:Op zondag 26 november 2017 19:16 schreef polderturk het volgende:
[..]
Cross en Gurney gaan beter dan Anderson worden.
Gurney sowieso niet. Cross maar eerst eens afwachten. Die speelt momenteel zonder druk en heeft nog niet op tv van de toppers gewonnen.quote:Op zondag 26 november 2017 19:16 schreef polderturk het volgende:
[..]
Gurney gaat Newton en Hamilton achterna.quote:Op zondag 26 november 2017 19:16 schreef polderturk het volgende:
[..]
Nee is wel top 15 speler maar geen constante topper als een Cross. Zijn stijl is bij lang format al meh + zijn mentaliteit die niet geweldig is.quote:Op zondag 26 november 2017 19:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Gurney gaat Newton en Hamilton achterna.
Jij kent ze?quote:Op zondag 26 november 2017 19:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee is wel top 15 speler maar geen constante topper als een Cross. Zijn stijl is bij lang format al meh + zijn mentaliteit die niet geweldig is.
Je kunt wel een beetje zien of iemand het heeft ja of nee en nee Gurney heeft het niet, maar is zeker wel iemand die op een goede dag een major kan winnen. Maar zal wel in de top 15 blijven, daarvoor is hij te goed en veel constanter dan mannen als Newton en Hamilton.quote:
Klopt, en even afwachten hoe hij zich houdt als hij elke keer pak op de broek krijgt van van Gerwen.quote:Op zondag 26 november 2017 19:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gurney sowieso niet. Cross maar eerst eens afwachten. Die speelt momenteel zonder druk en heeft nog niet op tv van de toppers gewonnen.
Ik vind Gurney wel een matige nummer 4 voor pdc begrippen.quote:Op zondag 26 november 2017 19:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je kunt wel een beetje zien of iemand het heeft ja of nee en nee Gurney heeft het niet, maar is zeker wel iemand die op een goede dag een major kan winnen. Maar zal wel in de top 15 blijven, daarvoor is hij te goed en veel constanter dan mannen als Newton en Hamilton.
hij staat daar ook alleen maar omdat Taylor dit jaar heel veel heeft overgeslagenquote:Op zondag 26 november 2017 19:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind Gurney wel een matige nummer 4 voor pdc begrippen.
Speelde dit jaar vaak toch wat goede toernooien met verschillende wedstrijden 100+ avg.quote:Op zondag 26 november 2017 19:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind Gurney wel een matige nummer 4 voor pdc begrippen.
True. Ook febo schat ik op een WK hoger in.quote:Op zondag 26 november 2017 19:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
hij staat daar ook alleen maar omdat Taylor dit jaar heel veel heeft overgeslagen
Heeft het goed gedaan op de vloer dit jaar, maar op tv is het nog niet veel bijzonders.quote:Op zondag 26 november 2017 19:47 schreef RavenArtus het volgende:
Ik heb niet zoveel darten gezien de laatste tijd, Is die Clayton een goeie speler?
Een keer dichtbij een stuntje tegen Wright maar toen sloeg hij dicht (lol)quote:Op zondag 26 november 2017 19:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft het goed gedaan op de vloer dit jaar, maar op tv is het nog niet veel bijzonders.
Dat gaat echt niet gebeuren.quote:Op zondag 26 november 2017 20:05 schreef hafcfan het volgende:
Als Clayton wint krijgen we echt een aids finale
Pipe tegen Clayton.quote:Op zondag 26 november 2017 20:05 schreef hafcfan het volgende:
Als Clayton wint krijgen we echt een aids finale
Houd je bekquote:Op zondag 26 november 2017 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hafcfan begint weer geforceerd in de anti-Crossbandwagon te zitten.
Philquote:Op zondag 26 november 2017 20:12 schreef hafcfan het volgende:
Welke darter zal haar wel eens gefixed hebben?
Bunting en Henderson hebben haar wel es gesandwicht.quote:Op zondag 26 november 2017 20:12 schreef hafcfan het volgende:
Welke darter zal haar wel eens gefixed hebben?
Ben je ongesteld joh overdrijviequote:Op zondag 26 november 2017 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Bandwagon de fik in. Ik weet genoeg, kloteteringzooi.
behalve rechtsboven genotseeding. linksonder staat helemaal open. rechtsonder ook spannend.quote:Op zondag 26 november 2017 19:00 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag lijen dat dat Dumoulin wordt. Grootste sportprestatie in 10 jaar tijd.quote:Op zondag 26 november 2017 20:21 schreef Wereldgozer het volgende:
VAN GERWEN SPORTMAN VAN HET JAAR JAAA
Wie zit er in die vakjury?quote:Op zondag 26 november 2017 20:21 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:Op zondag 26 november 2017 20:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Wielrennen is geen sport bestequote:Op zondag 26 november 2017 20:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mag lijen dat dat Dumoulin wordt. Grootste sportprestatie in 10 jaar tijd.
Do normal man.quote:Op zondag 26 november 2017 20:21 schreef Wereldgozer het volgende:
verdommequote:
Psychologie van de koude grond weer in de studioquote:Op zondag 26 november 2017 20:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Cross afschrijven vanwege 1 leg genot
Laatste negendarter gewoon gezienquote:
Ja zeker, Thornton gooide er bijna een. Dat vond ik al heel gek.quote:Op zondag 26 november 2017 20:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laatste negendarter gewoon gezien
Of er moet dit weekend wat geks gebeurd zijn
Daar geloof ik niks van tot ik het gezien hebquote:Op zondag 26 november 2017 20:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja zeker, Thornton gooide er bijna een. Dat vond ik al heel gek.
Wat gebeurde er 10 jaar geleden dan?quote:Op zondag 26 november 2017 20:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mag lijen dat dat Dumoulin wordt. Grootste sportprestatie in 10 jaar tijd.
Zit Aja422 in de studio ja?quote:Op zondag 26 november 2017 20:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Psychologie van de koude grond weer in de studio
quote:Op zondag 26 november 2017 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat gebeurde er 10 jaar geleden dan?
Dit is niet leukquote:
Valencia - Barcelona uiteraard. Valenciaquote:Op zondag 26 november 2017 20:34 schreef Szura het volgende:
Wat gaan we zo nog meer opzetten, Valencia - Barcelona of Monaco - PSG?
Maar dat Spaanse voetbal kan me eigenlijk gestolen worden, zeker Barca.quote:Op zondag 26 november 2017 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valencia - Barcelona uiteraard. Valencia.
Valencia kan tot op een punt naderen. Dat vind ik een stuk interessanter dan de Ligue 1.quote:Op zondag 26 november 2017 20:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar dat Spaanse voetbal kan me eigenlijk gestolen worden, zeker Barca.
De comeback film van Tori Black natuurlijkquote:Op zondag 26 november 2017 20:34 schreef Szura het volgende:
Je kunt ook gewoon antwoord geven. Okee dat Aja niet in de studio zit neem ik zo wel aan.quote:
PSG-godenquote:Op zondag 26 november 2017 20:34 schreef Szura het volgende:
Eigenlijk niet, want ik heb er niets van gezien. Maar hij zal uitstekend gespeeld hebben, dan dwingt hij dus af dat hij blijft staan. Als hij tegen Twente een acceptabel niveau staat blijft hij weer staan, als hij dan weer het niveau van tegen De Dijk niet natuurlijk.quote:Op zondag 26 november 2017 13:49 schreef Szura het volgende:
Stijn en Wim, nog wat te zeggen over Kluivert?
Nee ik zag het vanmiddag pas op Facebookquote:Op zondag 26 november 2017 20:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij was natuurlijk helemaal in extase.
Hoi Wim!quote:Op zondag 26 november 2017 20:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, want ik heb er niets van gezien. Maar hij zal uitstekend gespeeld hebben, dan dwingt hij dus af dat hij blijft staan. Als hij tegen Twente een acceptabel niveau staat blijft hij weer staan, als hij dan weer het niveau van tegen De Dijk niet natuurlijk.
Als hij überhaupt tegen Cross komtquote:Op zondag 26 november 2017 20:48 schreef Szura het volgende:
Voor deze Cross hoeft MvG niet bang te zijn
Zei je gisteren ook al.quote:Op zondag 26 november 2017 20:43 schreef Szura het volgende:
Zjak begint Clayton af te zeiken vanwege een keertje slecht rekenen, dat doet ie nou nooit bij die seniele Taylor
Er zijn wat mensen dronken in dit topic heb ik het idee.quote:Op zondag 26 november 2017 20:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de verkeerde voor je
Wordt weer een easy overwinning voor Van Gerwen dusquote:Op zondag 26 november 2017 20:48 schreef Szura het volgende:
Duvels tikken aanquote:Op zondag 26 november 2017 20:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er zijn wat mensen dronken in dit topic heb ik het idee.
Beetje zoals het tijdperk-Taylor voelde (lol).quote:Op zondag 26 november 2017 20:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wordt weer een easy overwinning voor Van Gerwen dus
Dan raakt ie weer alles.quote:Op zondag 26 november 2017 20:48 schreef Szura het volgende:
Vijf jaar geleden stonden wij op de banken toen hij de WGP won.quote:Op zondag 26 november 2017 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje zoals het tijdperk-Taylor voelde (lol).
Spijtig dat daar dan Justin Pipe bij zitquote:Op zondag 26 november 2017 20:58 schreef DeLuna het volgende:
Nouja, verafschuwen.. ik vind het wel eens leuk om wat minder bekende namen te zien winnen, zoals deze HF.
Ja ik. Maar ik kan er dan weer geen reet van.quote:Op zondag 26 november 2017 20:57 schreef Mani89 het volgende:
Is er ook wel eens een universitair opgeleide darter geweest?
That makes two of usquote:Op zondag 26 november 2017 21:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja ik. Maar ik kan er dan weer geen reet van.
Dat had niet gehoeven neequote:Op zondag 26 november 2017 20:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Spijtig dat daar dan Justin Pipe bij zit
Dit is wel heel doorzichtig inderdaad.quote:Op zondag 26 november 2017 21:02 schreef Wereldgozer het volgende:
GENOT
Alles op Gando te ontlopen op het WK.
Hallo Robin van Galen.quote:Op zondag 26 november 2017 21:04 schreef Zipportal het volgende:
Op naar het Bas Muis en Gerard Sibon topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |