Alleen 8 en 12 zijn foutquote:Op zondag 26 november 2017 21:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
8 Twee linkerhanden hebben
9 Spaarpot
10 Vlugzout
11 Slap gelul
12 Breinbreker
13 Bliksemafleider
14 Vuurtoren
15 Aardbeving
Misschien dan beter als ik in het vervolg maar 5 nieuwe doe?quote:Op zondag 26 november 2017 21:35 schreef Meike26 het volgende:
Om het spel leuk te houden voor anderen, lijkt het mij wel zo eerlijk/sportief om een maximaal aantal antwoorden te geven, om anderen ook een kans te geven. Ja ik wist er net ook meer, maar ik zou niet meer mee willen spelen als de 1e de beste gelijk zo'n hele lijst neerzet waarvan 80% goed is..
Just saying
Ja, maar dat dan éénieder ook maar 1 antwoord mag geven en na 2 andere pogingen van andere users weer zelf mogen deelnemen ?quote:Op zondag 26 november 2017 21:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Misschien dan beter als ik in het vervolg maar 5 nieuwe doe?
Spoileren is ook nog een optie. Dan kies je zelf of je ze wil zien of nietquote:Op zondag 26 november 2017 21:35 schreef Meike26 het volgende:
Om het spel leuk te houden voor anderen, lijkt het mij wel zo eerlijk/sportief om een maximaal aantal antwoorden te geven, om anderen ook een kans te geven. Ja ik wist er net ook meer, maar ik zou niet meer mee willen spelen als de 1e de beste gelijk zo'n hele lijst neerzet waarvan 80% goed is..
Just saying
En antwoorden verplicht spoileren?quote:Op zondag 26 november 2017 21:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Misschien dan beter als ik in het vervolg maar 5 nieuwe doe?
quote:Op zondag 26 november 2017 21:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Spoileren is ook nog een optie. Dan kies je zelf of je ze wil zien of niet
Werkt dat verplichten?quote:
Je kan het vragen aan de mensen. Als 80+% zich eraan houdt, kom je al een heel eindquote:Op zondag 26 november 2017 21:45 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
Werkt dat verplichten?
Op zich zou het wel fijn zijn als antwoorden inderdaad onder een spoiler gezet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |