Schedule of Playquote:Format
First Round - Best of 11 legs
Second Round - Best of 11 legs
Third Round - Best of 19 legs
Quarter-Finals - Best of 19 legs
Semi-Finals - Best of 21 legs
Final - Best of 21 legs
World Youth Championship Final - Best of 11 legs
quote:Friday November 24
First Round
Afternoon Session (12.45pm)
Main Stage
Darren Webster v Antonio Alcinas
Robert Thornton v James Richardson
Joe Cullen v Jamie Caven
Dave Chisnall v Joe Murnan
Stephen Bunting v Benito van de Pas
Kim Huybrechts v Chris Dobey
Adrian Lewis v Mike De Decker
Stage Two
Steve Lennon v Zoran Lerchbacher
Justin Pipe v Mark Webster
Richard North v Peter Hudson
Mervyn King v Brendan Dolan
Steve Beaton v Ronny Huybrechts
Steve West v Ryan Searle
Jermaine Wattimena v Keegan Brown
Peter Jacques v Cristo Reyes
James Wade v Kevin Painter
Evening Session (7pm)
Main Stage
Ian White v Raymond van Barneveld
Mensur Suljovic v Andy Boulton
Rob Cross v Robert Owen
Daryl Gurney v Jeffrey de Zwaan
Gary Anderson v Mickey Mansell
Michael van Gerwen v Paul Nicholson
Peter Wright v Steve Hine
Stage Two
Simon Whitlock v Christian Kist
Gerwyn Price v Jimmy Hendriks
James Wilson v William O'Connor
John Henderson v Darren Johnson
Vincent van der Voort v Robbie Green
Jonny Clayton v Jeffrey de Graaf
Kyle Anderson v Ron Meulenkamp
Michael Smith v Jan Dekker
Alan Norris v Jelle Klaasen
Saturday November 25
Afternoon Session (12.45pm)
Second Round
Main Stage
Chisnall/Murnan v Wilson/O'Connor
Suljovic/Boulton v Bunting/Van de Pas
Gurney/De Zwaan v Van der Voort/Green
Cross/Owen v Lennon/Lerchbacher
G Anderson/Mansell v Wattimena/Brown
Van Gerwen/Nicholson v West/Searle
Wright/Hine v Jacques/Reyes
Stage Two
D Webster/Alcinas v King/Dolan
K Huybrechts/Dobey v Thornton/Richardson
Clayton/De Graaf v Price/Hendriks
North/Hudson v Lewis/De Decker
K Anderson/Meulenkamp v Pipe/M Webster
Norris/Klaasen v Beaton/R Huybrechts
Cullen/Caven v Wade/Painter
Smith/Dekker v Whitlock/Kist
White/Van Barneveld v Henderson/Johnson
Evening Session (7pm)
Third Round
Main Stage
Cross/Owen/Lennon/Lerchbacher v North/Hudson/Lewis/De Decker
G Anderson/Mansell/Wattimena/Brown v Norris/Klaasen/Beaton/R Huybrechts
Van Gerwen/Nicholson/West/Searle v D Webster/Alcinas/King/Dolan
Wright/Hine/Jacques/Reyes v Smith/Dekker/Whitlock/Kist
Stage Two
Chisnall/Murnan/Wilson/O'Connor v K Anderson/Meulenkamp/Pipe/M Webster
Suljovic/Boulton/Bunting/Van de Pas v Clayton/De Graaf/Price/Hendriks
Cullen/Caven/Wade/Painter v White/Van Barneveld/Henderson/Johnson
Gurney/De Zwaan/Van der Voort/Green v K Huybrechts/Dobey/Thornton/Richardson
Sunday November 26
Afternoon Session (12pm)
Quarter-Finals
Evening Session (7pm)
Semi-Finals
PDC Unicorn World Youth Championship Final
Mr Green Sport Players Championship Final
Stond ook als een razende autist op het podium.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Scholten gooide eigenlijk zelden goed op het WK.
In 2007 verloor hij van fucking Osbornequote:Op zaterdag 25 november 2017 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stond ook als een razende autist op het podium.
quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:17 schreef xzaz het volgende:
Waarom zijn er in elk topic van die aidsajaxcieden? Met die ajax hun hun naam? Ze wonen niet eens in de hoofdstad. Wat een aids blijff lekker in je topicje over een ploeg wat denkt dat dat ze kunnen voetballen.
madquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:17 schreef xzaz het volgende:
Waarom zijn er in elk topic van die aidsajaxcieden? Met die ajax hun hun naam? Ze wonen niet eens in de hoofdstad. Wat een aids blijff lekker in je topicje over een ploeg wat denkt dat dat ze kunnen voetballen.
Nu al dronken terug uit de kroeg?quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:17 schreef xzaz het volgende:
Bedankt Yannick.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:17 schreef xzaz het volgende:
Lekker weekend in Altrecht zie ikquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:17 schreef xzaz het volgende:
quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:17 schreef xzaz het volgende:
icloud boycot DRT. Gelukkig maarquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:18 schreef Szura het volgende:
Is iCloud al gespot in dit subforum dit jaar?
Genotquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
icloud boycot DRT. Gelukkig maar
Speelde die niet ooit in Baantjer?quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:18 schreef Szura het volgende:
Is iCloud al gespot in dit subforum dit jaar?
Osborne die stond te juichen op het depressieve lijk van James Wade. Walgelijk.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In 2007 verloor hij van fucking Osborne.
Die is nog voor Kerst uitgeschakeld dan.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Vincent kan dus al weer snel aanschuiven in de studio tijdens het WK.
Dagbesteding voor Vinzzent.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Vincent kan dus al weer snel aanschuiven in de studio tijdens het WK.
quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
dans jij met mij dan dansen wij heel samen blij
Bedankt hoor jongens, daar zat het topic echt op te wachten.quote:
quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Bedankt hoor jongens, daar zat het topic echt op te wachten.
Misschien komt Michaella Krajicek ook weer, zit ome Roland weer met een stijfje de hele avondquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jan Dekker zal ook wel zo en nu dan aanschuiven bij Maijerlul...
Michaella Krajicek is van alle sosjale media verdwenen, genot. #zwangergeprikt?quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:28 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Misschien komt Michaella Krajicek ook weer, zit ome Roland weer met een stijfje de hele avond
#MeTooquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:28 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Misschien komt Michaella Krajicek ook weer, zit ome Roland weer met een stijfje de hele avond
Of Bas Muis.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:28 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Daar weet Taylor alles van.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:29 schreef Duveldrinker het volgende:
Langnek moet ook altijd 7x herhalen hoe kapot z'n schouder is, anders zou hij iedereen afstraffen op de PDC.
Dagbesteding.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bas Muijs moet dagelijks om 06:00 al in de microfoon hijgen bij Rdio West.
Wayne Mardle is een fijne man.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wayne Mardle heeft de hele Engelse comjoenietie achter zich aan omdat hij kritisch is op Taylor. #genot
John Part ook.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wayne Mardle is een fijne man.
Taylor komt altijd uit op 162quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Opeens is Zjak heel kritisch op Jacques omdat hij verkeerd rekent terwijl die ransaap van een Taylor om de drie legs walgelijk slecht tot niet rekent.
Het geroeptoeter van Mardle slaat helemaal nergens op en word je binnen de kortste keren zat. Alleen Part is ultiem genot.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou zo graag willen dat we het commentaar van Sky kunnen hebben bij de geluidsopties in plaats van deze twee subjectieve geiten.
Ik wil niet vervelend doen, maar je begaat een blunder in deze post.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het geroeptoeter van Mardle slaat helemaal nergens op en wordt je binnen de kortste keren zat. Alleen Part is ultiem genot.
No emotions, just business.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:38 schreef Slobeend het volgende:
Waar is de emotie van Dekker gebleven?
Die was allang hersteld.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar je begaat een blunder in deze post.
Laatste post van pagina 1. Als je tenminste 25 posts per pagina hebt, zoals het hoort.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb jij dat gifje nog met Dekker in de auto bij 50 Cent oid?
#MeTooquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen wordt Dekker seksueel misbruikt op het podium.
Oh die had ik gemist.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Laatste post van pagina 1. Als je tenminste 25 posts per pagina hebt, zoals het hoort.
Nee, zo hoort dat niet.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Laatste post van pagina 1. Als je tenminste 25 posts per pagina hebt, zoals het hoort.
Hebben Dekker en MVG wel eens tegen elkaar gespeeld op tv?quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen wordt Dekker seksueel misbruikt op het podium.
Op het EK laatst en de GSoD 2014.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hebben Dekker en MVG wel eens tegen elkaar gespeeld op tv?
EK darts nogquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hebben Dekker en MVG wel eens tegen elkaar gespeeld op tv?
Hoop aanwinsten voor mijn folder vandaag.quote:
Te laat naar de wedstrijd heeft ie al 4x afgevinkt vanavondquote:
twitter:ochepedia twitterde op zaterdag 25-11-2017 om 23:28:11Jan Dekker has the best doubles percentage in the PDC (in stage matches). He's the only player to be hitting more than 50% over 100 legs. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja. Dankjewel.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Te laat naar de wedstrijd heeft ie al 4x afgevinkt vanavond
Wat een god.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:50 schreef wimderon het volgende:
twitter:ochepedia twitterde op zaterdag 25-11-2017 om 23:28:11Jan Dekker has the best doubles percentage in the PDC (in stage matches). He's the only player to be hitting more than 50% over 100 legs. reageer retweet
Wel bijzonder hoe dodelijk hij is op dubbel 16. Echt de nieuwe James Wade.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:50 schreef wimderon het volgende:
Moest eigenlijk een kruis zijn. Sorry.quote:
twitter:ochepedia twitterde op zaterdag 25-11-2017 om 22:19:49Rob Cross won 9 of his 16 legs today in 12 darts or less. MvG currently on 4 out of 9. No one else is playing on this level right now. reageer retweet
Wordt belangrijk voor Cross om MVG straks eens te slachten op het grote podium. #ziggo'tjequote:Op zaterdag 25 november 2017 23:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:ochepedia twitterde op zaterdag 25-11-2017 om 22:19:49Rob Cross won 9 of his 16 legs today in 12 darts or less. MvG currently on 4 out of 9. No one else is playing on this level right now. reageer retweet
Ben je dronken?quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Er viel een slokje water verkeerd hier, godverdomme ma
Volgens mij doet iedereen dat in DRT. Dat is wel een beetje het doel van dit subforum.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij heb ik me vanavond als een mongool gedragen. Sorry hiervoor.
Viel best mee, het ging niet over voetbal.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij heb ik me vanavond als een mongool gedragen. Sorry hiervoor.
quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Viel best mee, het ging niet over voetbal.
quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij doet iedereen dat in DRT. Dat is wel een beetje het doel van dit subforum.
quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wordt belangrijk voor Cross om MVG straks eens te slachten op het grote podium. #ziggo'tje
quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Viel best mee, het ging niet over voetbal.
Die ga ik inlijsten, bedankt jongens!quote:
Niet zo hypocriet gaan zitten doen F-A. Ik heb hier werkelijk nog nooit iemand kunnen bestrappen op een intellectueel verantwoorde bijdrage. Het gaat voornamelijk over tieten, chips, bier en kinderlokkers.quote:
quote:Op zondag 26 november 2017 00:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet zo hypocriet gaan zitten doen F-A. Ik heb hier werkelijk nog nooit iemand kunnen bestrappen op een intellectueel verantwoorde bijdrage. Het gaat voornamelijk over tieten, chips, bier en kinderlokkers.
quote:Op zondag 26 november 2017 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee dat slokje water viel serieus compleet verkeerd. Nu heb ik als een fonteintje het water uit mijn bek naast mijn bureau gedeponeerd.
Je bent dronken.quote:Op zondag 26 november 2017 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Enfin, morgen is het tijd voor Ajax, Manchester City, Valencia - FC Barcelona en de toernooizege van Cross. Wat een gedenkwaardige dag wordt de laatste 26 november ooit.
Vergaan we met z'n allen binnenkort?quote:Op zondag 26 november 2017 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Enfin, morgen is het tijd voor Ajax, Manchester City, Valencia - FC Barcelona en de toernooizege van Cross. Wat een gedenkwaardige dag wordt de laatste 26 november ooit.
Hollandersquote:Op zondag 26 november 2017 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik heb slechts een biertje op, zuinig als ik ben.
Gaat Kluivert een goede wedstrijd toevoegen aan zijn resumé van één (1) goede helft in zijn carrière tot nu toe?quote:Op zondag 26 november 2017 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Of gaat Younes voor het eerst van zijn leven een goede wedstrijd spelen?quote:Op zondag 26 november 2017 00:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gaat Kluivert een goede wedstrijd toevoegen aan zijn resumé van één (1) goede helft in zijn carrière tot nu toe?
Randstedelingen zijn schitterende mensen. Een mengeling van multicul en mensen die op 20 januari achter Greet aandansen omdat ze zich gediscrimineerd voelen. Dagelijks word ik onderworpen aan mensen uit de Schilderswijk, want mijn Hogeschool ligt op 500 meter van de Schilderswijk. CDA'er als ik ben loop ik toch langs ze heen. Dat is mijn Randstad, mijn leven, mijn ziel, mijn alles. Jij met je Brabant waarvan alleen Guus Meeuwis iets kan vertellen, maar dat nemen wij totaal niet serieus. Morgen staat Van Gerwen weer als een downie voor de camera en dat is dan jouw vertegenwoordiging, jouw Brabant.quote:
Je moet nog ff werken aan je marketingkunstenquote:Op zondag 26 november 2017 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Randstedelingen zijn schitterende mensen. Een mengeling van multicul en mensen die op 20 januari achter Greet aandansen omdat ze zich gediscrimineerd voelen. Dagelijks word ik onderworpen aan mensen uit de Schilderswijk, want mijn Hogeschool ligt op 500 meter van de Schilderswijk. CDA'er als ik ben loop ik toch langs ze heen. Dat is mijn Randstad, mijn leven, mijn ziel, mijn alles. Jij met je Brabant waarvan alleen Guus Meeuwis iets kan vertellen, maar dat nemen wij totaal niet serieus. Morgen staat Van Gerwen weer als een downie voor de camera en dat is dan jouw vertegenwoordiging, jouw Brabant.
quote:Op zondag 26 november 2017 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Randstedelingen zijn schitterende mensen. Een mengeling van multicul en mensen die op 20 januari achter Greet aandansen omdat ze zich gediscrimineerd voelen. Dagelijks word ik onderworpen aan mensen uit de Schilderswijk, want mijn Hogeschool ligt op 500 meter van de Schilderswijk. CDA'er als ik ben loop ik toch langs ze heen. Dat is mijn Randstad, mijn leven, mijn ziel, mijn alles. Jij met je Brabant waarvan alleen Guus Meeuwis iets kan vertellen, maar dat nemen wij totaal niet serieus. Morgen staat Van Gerwen weer als een downie voor de camera en dat is dan jouw vertegenwoordiging, jouw Brabant.
Gaat Jan Dekker eindelijk winnen van Van Gerwen na vijf mislukte, kansloze, droevige, meelijwekkende pogingen? Ik heb de popcorn al ingeslagen, restjes Maggi-ovenschotel heb ik al klaargezet. Ik kom niet van mijn stoel af. Die dekselse Jan Dekker, de armbeweging van een jonge god. Daarvoor kijken we uiteindelijk naar darten, dat is ons streven als we voor het dartbord staan. Ooit, over 50 jaar, wil je als Jan Dekker zijn. Een razende autist uit Emmen.quote:Op zondag 26 november 2017 00:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gaat Kluivert een goede wedstrijd toevoegen aan zijn resumé van één (1) goede helft in zijn carrière tot nu toe?
Ik heb nog 80 jaar, hoop ik.quote:Op zondag 26 november 2017 00:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Je moet nog ff werken aan je marketingkunsten
Ah jij wordt zo’n fossiel dat tot in de kist CDA blijft stemmen, lekker manquote:
quote:Op zondag 26 november 2017 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat Jan Dekker eindelijk winnen van Van Gerwen na vijf mislukte, kansloze, droevige, meelijwekkende pogingen? Ik heb de popcorn al ingeslagen, restjes Maggi-ovenschotel heb ik al klaargezet. Ik kom niet van mijn stoel af. Die dekselse Jan Dekker, de armbeweging van een jonge god. Daarvoor kijken we uiteindelijk naar darten, dat is ons streven als we voor het dartbord staan. Ooit, over 50 jaar, wil je als Jan Dekker zijn. Een razende autist uit Emmen.
Ik roep ook maar wat. Geen idee hoe ik over tien jaar in het leven sta.quote:Op zondag 26 november 2017 00:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Ah jij wordt zo’n fossiel dat tot in de kist CDA blijft stemmen, lekker man
Ik denk dat Jan Dekker ruim gaat verliezen.quote:Op zondag 26 november 2017 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat Jan Dekker eindelijk winnen van Van Gerwen na vijf mislukte, kansloze, droevige, meelijwekkende pogingen? Ik heb de popcorn al ingeslagen, restjes Maggi-ovenschotel heb ik al klaargezet. Ik kom niet van mijn stoel af. Die dekselse Jan Dekker, de armbeweging van een jonge god. Daarvoor kijken we uiteindelijk naar darten, dat is ons streven als we voor het dartbord staan. Ooit, over 50 jaar, wil je als Jan Dekker zijn. Een razende autist uit Emmen.
Zoals ik al in het bundesliga-topic zei; ik verwijt Bosz natuurlijk dat hij tactisch instabiel is; dat zag je ook in de finale tegen United en al bij de aanstelling twijfelden mensen op basis daarvan al of zijn aanstelling wel goed was. Daar ben ik het vol-ko-men mee eens Wimpje. Alleen gaat er mij om dat mensen opeens lijken te vergeten hoe hoe goed het vorige seizoen was. Dan heb je allerlei dakhazen, ik ga geen namen noemen op dit forum want dan word je voor de bus gegooid, die roepen dat Bosz een sukkel is en nooit prijzen pakt. Maar leg mij dan uit op welke manier hij prijzen had moeten pakken? Dat kan je hem aanrekenen bij Maccabi ja, maar niet bij Heracles en Vitesse of all places.quote:Op zondag 26 november 2017 00:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat Jan Dekker ruim gaat verliezen.
Volgens mij verwar je fan zijn van iemand en de kwaliteiten van iemand beoordelen een beetje. Zo zal Amin Younes als persoon me verder aan m'n reet roesten, zolang hij de beste linksbuiten is van Ajax moet hij spelen. En zo zal ik met meer de bovengemiddelde interesse Jan Dekker blijven volgen, ook als hij er weer kansloos afgaat tegen een lomp, kaal, figuur met het iq van een borrelnoot. En zo vind ik Peter Bosz een arrogante idioot, die de media omtrent zijn vertrek bij Ajax vakkundig naar z'n hand heeft gezet, maar had ik toch liever gehad dat hij nog trainer was van Ajax (zonder Rob Maas als assistent).
Als mensen in een sport fan worden van de beste speler (al dan niet geheel toevallig afkomstig uit het land als waar ze zelf ook geboren zijn) dan hebben die mensen ook nogal eens de neiging heel neerbuigend te doen richting (fans van) andere spelers. En dat slaat ook helemaal nergens op, maar dit geheel terzijde.
quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:53 schreef Slobeend het volgende:
‘Ongemakkelijke handshake’ moet eigenlijk ook op de Bingo-kaart
Zoals ik al zei had ik ook liever gehad dat Bosz nu nog trainer van Ajax was, ondanks de fouten die hij vorig seizoen heeft gemaakt en vooral ondanks dat hij een lul is. De trainer Bosz en de persoon Bosz moet je gewoon apart van elkaar kunnen bekijken. Omdat ik verder niets heb met Dortmund en dus ook niet met de persoon Bosz, vind ik het best leuk dat hij, op Magdeburg voor de beker na, geen potje meer gewonnen heeft sinds Joep Schreuder bij hem op audiëntie kwam op 12 oktober.quote:Op zondag 26 november 2017 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals ik al in het bundesliga-topic zei; ik verwijt Bosz natuurlijk dat hij tactisch instabiel is; dat zag je ook in de finale tegen United en al bij de aanstelling twijfelden mensen op basis daarvan al of zijn aanstelling wel goed was. Daar ben ik het vol-ko-men mee eens Wimpje. Alleen gaat er mij om dat mensen opeens lijken te vergeten hoe hoe goed het vorige seizoen was. Dan heb je allerlei dakhazen, ik ga geen namen noemen op dit forum want dan word je voor de bus gegooid, die roepen dat Bosz een sukkel is en nooit prijzen pakt. Maar leg mij dan uit op welke manier hij prijzen had moeten pakken? Dat kan je hem aanrekenen bij Maccabi ja, maar niet bij Heracles en Vitesse of all places.
Bij Ajax had hij gewoon tijd nodig om een vertaalslag te maken bij de selectie, dat hoort er gewoon bij bij idealistische trainers die vooral hun eigen visie willen zien en niet de visie van Hans Vonk achter het bureau. Revoluties bij andere ploegen gaan ook niet zonder slag of stoot. Nederlanders zijn ongeduldige mensen. En kijk wat er allemaal gebeurde, een hoop aids ging weg en in de tweede seizoenshelft was er een en al genot met een mooi fundament voor seizoen twee. Het is schandalig dat die kutlul van een Van der Sar ook concludeert dat het vooral de lijn-Ajax was die voor het succes zorgde maar dat is gewoon niet zo.
Bosz kan een lul zijn, hij zal vast rare dingen hebben uitgevoerd jegens zijn assistenten, maar een hoop kritiek die hij kreeg is behoudens dat tactisch instabiele allemaal te verwaarlozen of te weerleggen. Bosz is geen perfect mens, maar die lijkenprikkerij houd ik niet van. Daarom neem ik het een beetje voor Peter op, ook al zal hij binnenkort lekker in de Twentse streek met Jolyn dagelijks wijn zuipen of in de zomer naast Hakim op een dancefeest staan. Ik ben die man veel dankbaar, het beste wat Ajax is overkomen in jaren.
Amin Younes, we hebben er zoveel discussies over gevoerd dat ik er niet meer een poging toe doe. Ik vind in ieder geval dat hij nuttiger is voor Ziyech dan Younes. En Ziyech is helaas, hoe je het wendt of keert, waar Ajax het van moet hebben. Draait Ziyech niet, dan draait Ajax niet. Zeker onder Marcel fucking Keizer gaat daar niet snel verandering inkomen.
Tot zover dit epistel. Ik hoop dat je genoten hebt, Wim.
Dat moet kunnen. Nuance moet er op elk moment zijn, beste. Daar ik ben ik scherp op en jij ook. Alleen zitten er hier een hoop mensen die altijd een oordeel willen hebben, meninghijgen. De weg naar een volledig genuanceerde wereld gaat lang duren, maar we komen er ooit. Tenzij de aarde vergaat doordat Trump niet meedoet aan het Klimaatakkoord.quote:Op zondag 26 november 2017 00:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zoals ik al zei had ik ook liever gehad dat Bosz nu nog trainer van Ajax was, ondanks de fouten die hij vorig seizoen heeft gemaakt en vooral ondanks dat hij een lul is. De trainer Bosz en de persoon Bosz moet je gewoon apart van elkaar kunnen bekijken. Omdat ik verder niets heb met Dortmund en dus ook niet met de persoon Bosz, vind ik het best leuk dat hij, op Magdeburg voor de beker na, geen potje meer gewonnen heeft sinds Joep Schreuder bij hem op audiëntie kwam op 12 oktober.
Wat Younes betreft kan ik best begrijpen dat mensen het niet het niveau vinden waar Ajax naar zou moeten streven, of hun frustratie de vrije loop laten als hij slecht afwerkt. En ik vind ook dat hij dit seizoen minder goed speelt dan de afgelopen seizoenen, ondanks dat de statistieken een ander beeld laten zien. Maar als er geschreeuwd wordt dat Younes hét probleem is, dat Kluivert dé oplossing is en dat Younes er helemaal niets van kan dan klim ik vaak wel even in de pen, net zoals jij dat doet als er onterechte kritiek op de trainer Bosz wordt geuit.
Neen.quote:Op zondag 26 november 2017 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stem jij op Hotel California bij de Top 2000?
quote:Op zondag 26 november 2017 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik studeer wat anders, maar toch bedankt voor de interesse. Dat wordt gewaardeerd.quote:Op zondag 26 november 2017 08:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hopelijk studeer je Watermanagement.
Staat er al op.quote:Op zondag 26 november 2017 10:20 schreef Pino112 het volgende:
'Maijer heeft een bijzonder tshirt aan' mag ook wel op de bingokaart.
Met z'n wisselende Rubics Cube
haalbaar scenarioquote:Op zondag 26 november 2017 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jonny Clayton kan Kevin Painter nog wegjagen uit PDC WK door finale te halen. Moet hij wel eventjes winnen van Cross in SF als hij QF al overleeft
Hoe dan? Clayton gaat toch al?quote:Op zondag 26 november 2017 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jonny Clayton kan Kevin Painter nog wegjagen uit PDC WK door finale te halen. Moet hij wel eventjes winnen van Cross in SF als hij QF al overleeft
Huh? Als Clayton de top 32 inkomt, zakt Van der Voort eruit en dan gebeurt er in feite vrij weinig qua mutaties.quote:Op zondag 26 november 2017 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel saai misschien maar zeker Notth kan gewoon iedereen partij geven.quote:Op zondag 26 november 2017 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
De geplaatsten voor WK vanuit ProTour zijn over het algemeen behoorlijk. Alleen de saaie North en Jacques hadden van mij thuis mogen blijven net als palletsorteerder Ronny.
Galavoorstelling van Kluivert. De basisplaats is verstevigd.quote:Op zondag 26 november 2017 13:49 schreef Szura het volgende:
Stijn en Wim, nog wat te zeggen over Kluivert?
Ik wel;quote:Op zondag 26 november 2017 13:49 schreef Szura het volgende:
Stijn en Wim, nog wat te zeggen over Kluivert?
Hey wat grappig, dat staat precies zo op zijn strafblad.quote:Op zondag 26 november 2017 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik Chris Mason zie, heb ik altijd het idee dat hij een alcoholist is en thuis zijn vriendin mishandelt.
Wist ik serieus niet.quote:Op zondag 26 november 2017 13:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey wat grappig, dat staat precies zo op zijn strafblad.
Veldrijgenot zo, Ajax, Davis Cup, F1, darts. Keuzes keuzes.quote:
quote:Op zondag 26 november 2017 14:09 schreef Mani89 het volgende:
Het is eigenlijk aftellen tot de finale MVG - Cross. De rest wordt nauwelijks interessant.
een grote kleuterquote:
Michael is scherp.quote:
Daar krijgt de PDC subsidie voor als reintegratie traject voor depressievelingenquote:Op zondag 26 november 2017 14:16 schreef hafcfan het volgende:
Wade moet de top 32 uit. Voegt echt niks meer toe
Voor rughernia vincent ook zekerquote:Op zondag 26 november 2017 14:19 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Daar krijgt de PDC subsidie voor als reintegratie traject voor depressievelingen
goudenpijlenkanaalquote:Op zondag 26 november 2017 14:20 schreef Fargo het volgende:
Ok, hier komt de vraag van de dag. Word dit nog ergens gestreamd?
Een breek is pas een breek als je je eigen leg weet te houden #jacqueswijshedenquote:
Rob spaart zijn krachten voor het slopen van MvG.quote:Op zondag 26 november 2017 14:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Cross al een wagonlading aan matchdarts gemist en Wade leeft nog
aandoenlijke actquote:Op zondag 26 november 2017 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rob spaart zijn krachten voor het slopen van MvG.
Barney van Barneveld gaat daar niet eens geraken.quote:Op zondag 26 november 2017 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Definitief Van Gerwen v Van Barneveld als QF op 29 december in de avond. Houd uw agenda vrij.
Als Beaton vandaag wint, krijgt hij Darren Webster in de tweede ronde. Sowieso Chisnall in de achtste finales.quote:Op zondag 26 november 2017 14:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Barney van Barneveld gaat daar niet eens geraken.
Webster is te doen maar Chisnall wordt al n kluif. Zowel Chizzy als Barney niet in grootse vorm.quote:Op zondag 26 november 2017 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Beaton vandaag wint, krijgt hij Darren Webster in de tweede ronde. Sowieso Chisnall in de achtste finales.
Van Barneveld piekt wel op het WK.quote:Op zondag 26 november 2017 14:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Webster is te doen maar Chisnall wordt al n kluif. Zowel Chizzy als Barney niet in grootse vorm.
Ik vind Webster beter spelen dan Chizzy.quote:Op zondag 26 november 2017 14:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Webster is te doen maar Chisnall wordt al n kluif. Zowel Chizzy als Barney niet in grootse vorm.
Mja maar niet echt een grote toernooien speler. Op dit soort semi-tv-toernooien kan ie t wel, maar niet de man voor grote zalen. Daarvoor heb je toch echt de Barney Army nodigquote:Op zondag 26 november 2017 14:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind Webster beter spelen dan Chizzy.
Hij speelde daar vorig jaar zijn beste pot ooit... Withlock slaapt er nog niet van.quote:Op zondag 26 november 2017 14:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mja maar niet echt een grote toernooien speler. Op dit soort semi-tv-toernooien kan ie t wel, maar niet de man voor grote zalen. Daarvoor heb je toch echt de Barney Army nodig
Ik hoop heel erg op een stuntje van The Prince of Wales, maar die heeft dit jaar nog niet meer dan 1 wedstrijd op rij gewonnen (behoudens op q school)quote:Op zondag 26 november 2017 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Zitten echt een hoop gevaarlijke klanten bij de qualifiers voor het WK.
Ik bedoel de unseeds op het WKquote:Op zondag 26 november 2017 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg op een stuntje van The Prince of Wales, maar die heeft dit jaar nog niet meer dan 1 wedstrijd op rij gewonnen (behoudens op q school)
Oh ja, die lijken elk jaar beter te worden. Als je een gemakkelijke eerste ronde wilt moet je hopen op de Chinese en Russische qualifier enz (maar die zullen wel voorronde moeten spelen). Taylor en Van Gerwen zullen wel weer zo'n gemakkelijke loting krijgenquote:Op zondag 26 november 2017 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel de unseeds op het WK.
De top 4 krijgt zelden een lastige loting. Zal het voor de lol eens opzoeken per jaarquote:Op zondag 26 november 2017 15:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh ja, die lijken elk jaar beter te worden. Als je een gemakkelijke eerste ronde wilt moet je hopen op de Chinese en Russische qualifier enz (maar die zullen wel voorronde moeten spelen). Taylor en Van Gerwen zullen wel weer zo'n gemakkelijke loting krijgen
Ik weet dat iig de afgelopen 2 jaar ze een gemakkelijke loting hadden (waarbij MvG zich een paar jaar geleden nog bijna verslikte in de toen nog totaal onbekende Rene Eidams)quote:Op zondag 26 november 2017 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De top 4 krijgt zelden een lastige loting. Zal het voor de lol eens opzoeken per jaar
Wright had in 2016 Brown wat op zich een kuitenbijtjertje KON zijn, maar dat was gewoon 3-0 met Keegan 80 gemiddeldquote:Op zondag 26 november 2017 15:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik weet dat iig de afgelopen 2 jaar ze een gemakkelijke loting hadden (waarbij MvG zich een paar jaar geleden nog bijna verslikte in de toen nog totaal onbekende Rene Eidams)
Die is al een jaar lang ruk, dit weekend 6-0 tegen Wattimena met 79 gemiddeld.quote:Op zondag 26 november 2017 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wright had in 2016 Brown wat op zich een kuitenbijtjertje KON zijn, maar dat was gewoon 3-0 met Keegan 80 gemiddeld
heeft Taylor niet 2 keer een Chinees gehad?quote:Op zondag 26 november 2017 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Anderson 3-2 Artut 2012
Van Gerwen had soort van moeite met Cullen 2015
Ja.quote:Op zondag 26 november 2017 15:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft Beaton nieuwe pijlen ofzo? Hij vliegt normaal weleens in de 1 of 5 maar dit weekend lijkt t schering en inslag.
quote:Op zondag 26 november 2017 15:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
heeft Taylor niet 2 keer een Chinees gehad?
Mooi schema. Als je het zo achter elkaar ziet is t bijna schrijnend wat Taylor en in mindere mate MvG voor de kiezen krijgen. Warme ballen-alert aan zou ik zeggen.quote:Op zondag 26 november 2017 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rood = verlies
En Wade v Dolan in 2009 was toen Dolan zijn eerste WK gooide, niet heel bijzonder.
Taylor's laatste lastige 1e ronde was in 2008 (lol)
In 2008 was het nog lastig om er een zware loting uit te vissen. Toen had je Klaasen, Van Gerwen, Walsh en Eccles als lastigste namen. Met de jaren is dat veeeel groter geworden, die lastige bak.quote:Op zondag 26 november 2017 15:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mooi schema. Als je het zo achter elkaar ziet is t bijna schrijnend wat Taylor en in mindere mate MvG voor de kiezen krijgen. Warme ballen-alert aan zou ik zeggen.
quote:Op zondag 26 november 2017 16:26 schreef Szura het volgende:
Pijp gooit een beter gemiddelde dan Gurney
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |