30 euro is een dealquote:
Als ik binnen 2 dagen nog niks van je heb gehoord gaat ie naar sjechovquote:
Nee (ik zoek m morgen even op;))quote:Op dinsdag 28 november 2017 23:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heb jij nog een track and trace nr voor mij?
Vind 'm een beetje erg oud, maar wie weet. 20 incquote:Op dinsdag 28 november 2017 00:48 schreef oinkoink12 het volgende:
Iconbit nog over.. Biedingen zijn welkom
21,50 is wmb akkoord,quote:Op woensdag 29 november 2017 16:30 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Vind 'm een beetje erg oud, maar wie weet. 20 inc
Jij kan je voorstellen dat nadat je hem opgezocht hebt dat ik hem graag heb, dat je hem mij toe laat komen?quote:Op woensdag 29 november 2017 00:22 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Nee (ik zoek m morgen even op;))
Zoek maar niet meer pakket is al ontvangen!quote:
Wmb akkoordquote:
Dat was doosvulling.quote:Op donderdag 30 november 2017 13:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zoek maar niet meer pakket is al ontvangen!
Waarom die marvell wireless erbij er zit toch normaal een humax stickje bij?
geen idee, ik heb geen humax stickje in de verkoop.quote:Op donderdag 30 november 2017 16:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
Okay waar is het Humax stickje dan?
Zit er normaal bij, bij levering van ziggo neem het je niet kwalijk hoor het stond er niet bij, ik gebruik alleen de afstandsbediening en rip de schijf eruit!quote:Op donderdag 30 november 2017 18:45 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
geen idee, ik heb geen humax stickje in de verkoop.
Ik heb deze nooit via ziggo gehad, in de winkel gekocht. daar zat ie denk ik niet bij.quote:Op donderdag 30 november 2017 18:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zit er normaal bij bij levering van ziggo neem het je niet kwalijk hoor het stond er niet bij, ik gebruik alleen de afstandsbediening en rip de schijf eruit!
Deal. Stuur me even een pm met de bankgegevens, dan krijg je een pm terug met het adres.quote:
En betaaldquote:
kom maar door, de communicatie met de andere koper loopt dusdanig stroef dat het me te lang duurt.quote:Op maandag 27 november 2017 19:35 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Mocht het niet lukken heb ik natuurlijk ook nog interesse 👍
Is goed!quote:Op dinsdag 5 december 2017 17:57 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
kom maar door, de communicatie met de andere koper loopt dusdanig stroef dat het me te lang duurt.
Kun je je adresgegevens Pm'en? ALsje nog interesse hebt?
Pakket ontvangen. Zie ook pm. Dank je wel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |