Aan alles merk je dat de huidige cliënt enorm snel opgezet is, niet ‘af’ is en verouderd is.quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:01 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind de huidige cliënt wel prima en volgens mij ben ik daar zo'n beetje de enige in, maar de nieuwe ziet er ook wel goed uit.
Prioriteitenquote:Op zaterdag 2 december 2017 12:04 schreef BlockchainStories het volgende:
Ik besef mij net dat de Waves meet-up in Amsterdam samenvalt met de release van Star Wars.
Hoe kunnen ze dat doen?!
Nee, het is ook niet mooi, maar het functioneert wel (voor mij) en iets dat functioneert, hoeft niet mooi te zijn.quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aan alles merk je dat de huidige cliënt enorm snel opgezet is, niet ‘af’ is en verouderd is.
Lmfao! 1 euro per token! En ze maken er ruim 1 miljard? 😂quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:11 schreef chroestjov het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2118552.60
https://equacoin.com/whitepaper.pdf
Dit is de allerslechtste whitepaper die ik ooit heb gezien en ze doen het via Waves, de munt staat ook op de DEX.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 2 december 2017 18:12 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Lmfao! 1 euro per token! En ze maken er ruim 1 miljard? 😂
Haha dat ziet er wel amateuristisch uit. Ik blijf er in ieder geval vandaan 😉quote:Op zaterdag 2 december 2017 18:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja.
Foto's van de presentatie:
https://www.facebook.com/(...)_id=1733007826772004
[ afbeelding ]
Kijk die meneer tevreden kijken, die weet al wat hij vanavond gaat doen.
Ja er zit Tradingview support in volgens mijquote:Op zaterdag 2 december 2017 18:36 schreef Typisch het volgende:
Met name de nieuwe look van de DEX is echt nice. Zelfs wat tools om je paintlijntjes te tekenen.
twitter:KarlKarlsson_ twitterde op zondag 03-12-2017 om 13:12:32The 24h volume on the #Waves #DEX has been over USD 1 million for a couple of consecutive days. Can't wait to see h… https://t.co/r9H3UA2N0Z reageer retweet
zou jij ook doenquote:Op zaterdag 2 december 2017 18:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja.
[ afbeelding ]
Haha heerlijk, ik had waves omgeruild voor bcash toen. Kreeg x5 van wat ik had gekregen als ik met waves had betaald 👌quote:Op zondag 3 december 2017 22:16 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Dit dan weer welGekocht met geairdropte RBX.
Waves airdrops.
Haha ja geweldig die voordelige ratequote:Op zondag 3 december 2017 23:20 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Haha heerlijk, ik had waves omgeruild voor bcash toen. Kreeg x5 van wat ik had gekregen als ik met waves had betaald 👌
Ik geef hem geen ongelijk en die neger die achter ze staat, is het er ook mee eens.quote:
Wie is die lekkere stoot in het midden!?quote:Op zaterdag 2 december 2017 18:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja.
[ afbeelding ]
Volgens de legende wordt haar naam en telefoonnummer in de cliënt zichbaar zodra je meer dan 1000 WCT in je wallet hebt.quote:Op maandag 4 december 2017 00:44 schreef GVU het volgende:
[..]
Wie is die lekkere stoot in het midden!?
WCT nu al +12% in sinds aankondigingquote:Op maandag 4 december 2017 09:44 schreef I.C.O.N. het volgende:
http://liquiditywave.org
Liquidity token supply van 1 mil waarvan 800.000 gedropped gaat worden naar WCT holders. Met die token kunnen andere tokens gegarandeerde liquidity kopen.
Ik hodl nu 54.000 WCT, zou dus ruim 4000 Liquid ontvangen dan.quote:Op maandag 4 december 2017 09:44 schreef I.C.O.N. het volgende:
http://liquiditywave.org
Liquidity token supply van 1 mil waarvan 800.000 gedropped gaat worden naar WCT holders. Met die token kunnen andere tokens gegarandeerde liquidity kopen.
Tering, kom ik aan met mijn 300 WCT. Wtf manquote:Op maandag 4 december 2017 10:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik hodl nu 54.000 WCT, zou dus ruim 4000 Liquid ontvangen dan.
Veel andere tokens verkocht en omgezetquote:Op maandag 4 december 2017 10:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Tering, kom ik aan met mijn 300 WCT. Wtf man.
Ik iets minderquote:Op maandag 4 december 2017 10:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik hodl nu 54.000 WCT, zou dus ruim 4000 Liquid ontvangen dan.
Klinkt mij ook niet slecht in de orenquote:Op maandag 4 december 2017 11:16 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Ik iets minder![]()
4k van iets holden met een max supply van 1 mil waarvan bij elk gebruik er ook nog is geburned gaat worden klinkt niet verkeerd
Ben ik het deels ook wel mee eens eigenlijk.quote:Op maandag 4 december 2017 11:38 schreef Typisch het volgende:
En toch vind ik dat een minpunt. Ik gun het je van harte MaGNeT, maar die airdrops komen dus voornamelijk in de zakken van mensen die ook al de meeste tokens hebben op het Waves platfom.
Wavesmaand.quote:Op maandag 4 december 2017 12:58 schreef VeX- het volgende:
Mooi, dan kan waves op de weg erheen eerst nog even flink gepumped worden.
Maar dat betekent dus wel dat de DEX op de 13e van start gaan en een week later pas Waves NG. Verwachten ze dan niet dat in de tussentijd er dusdanig meer transacties gaan plaatsvinden dat het netwerk het niet aankan? Bottleneck is nu 100 tx/s en max 144tx/s, geloof ik. Of misschien hopen ze juist dat er vertraagde tickets ontstaan zodat waves NG dan extra geweldig lijkt?![]()
Anyway, ik ben benieuwd hoe het allemaal verloopt. Hopelijk krijgen we een kerst op de maan.
Ze gaan Sigma aanpassen voor Waves, moet goedkomen.quote:Op maandag 4 december 2017 13:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wavesmaand.
Maar iets serieuzer: nu nog een lekker systeem voor smart contracts en het kan echt leuk worden.
Het zorgt er ook voor dat de "whales" hodlen, wat weer gunstig is voor de prijs van 1 WCTquote:Op maandag 4 december 2017 11:38 schreef Typisch het volgende:
En toch vind ik dat een minpunt. Ik gun het je van harte MaGNeT, maar die airdrops komen dus voornamelijk in de zakken van mensen die ook al de meeste tokens hebben op het Waves platfom.
Ik snap waar het voor zorgt. Maar het staat mij gewoon een beetje tegen.quote:Op maandag 4 december 2017 13:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het zorgt er ook voor dat de "whales" hodlen, wat weer gunstig is voor de prijs van 1 WCT
Whales heb je toch overal. Overigens ben ik geen whale, daarbij denk ik aan 1 miljoen Waves of meer.
Dat moeten toch een paar mooie feestdagen wordenquote:
Wat zijn die Kitty's eigenlijk? Heb ik weer eens een hype gemist na Doge?quote:Op maandag 4 december 2017 13:33 schreef Typisch het volgende:
Wat er nu echt nodig is zijn projecten op Waves die WavesNG kunnen testen ook.
Neem die kitty's op Ethereum. Daar loopt nu de boel vast doordat iedereen die katjes wil kopen, verkopen en laten broeden.
https://www.cryptokitties.coquote:Op maandag 4 december 2017 13:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat zijn die Kitty's eigenlijk? Heb ik weer eens een hype gemist na Doge?
Nice! Het ziet er vrij goed uit het platformquote:Op maandag 4 december 2017 15:15 schreef Kale het volgende:
Waves is zojuist toegevoegd op CoinRail (Korea)
https://coinrail.co.kr/stock/waves-krw
Wat dan?quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:09 schreef MadMarine het volgende:
Je moet er nog best wat moeite voor doen om waves te kopen via die waves lite app...
Misschien heeft het ermee te maken dat ik wat litecoin heb overgeboekt, en het orderboek is een beetje te rustig...quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat dan?
Naar de exchange en elke token die je hebt kun je kopen/verkopen voor Waves.
Ah. Hoe is het LTC/BTC pair? Misschien heb je daar meer geluk.quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:12 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Misschien heeft het ermee te maken dat ik wat litecoin heb overgeboekt, en het orderboek is een beetje te rustig...
Die kan ik dus niet gebruiken omdat ik nog geen waves heb, en de fee daardoor niet kan betalenquote:Op dinsdag 5 december 2017 11:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah. Hoe is het LTC/BTC pair? Misschien heb je daar meer geluk.
Gebruik een faucet voor wat starters Waves.quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:15 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Die kan ik dus niet gebruiken omdat ik nog geen waves heb, en de fee daardoor niet kan betalen
Als dat niet genoeg is: stuur mij even een dm. Dan stuur ik je genoeg.quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gebruik een faucet voor wat starters Waves.
https://wavesdrop.com/
[quote]Op dinsdag 5 december 2017 11:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gebruik een faucet voor wat starters Waves.
https://wavesdrop.com/
http://wavesplatformfaucet.com/
Als dat niet genoeg is: stuur mij even een dm. Dan stuur ik je genoeg.
Vul je public address in bij de faucets. Die geeft jou dan gratis wat tokens om van start te gaan.quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:31 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Ik zit nog niet helemaal in het waves wereldje, maar die faucets zien er nogal shady uit...
Je hebt DM ;-)
Heb nu een paar keer geklikt op wavesplatformfaucet.com, maar zie niet echt iets gebeuren. Hoe lang duurt het voordat je merkt dat het werkt?quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vul je public address in bij de faucets. Die geeft jou dan gratis wat tokens om van start te gaan.
Je adres kun je rechts bovenin vinden in de Lite Wallet, bij het meest linkse knopje van de vier. En dan de onderste. Dat is jouw adres.
Daar staan overigens ook je private key en seed: houd die goed geheim en schrijf ze op.
Wat is je public address? Dan kijk ik ook even voor je.quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:36 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Heb nu een paar keer geklikt op wavesplatformfaucet.com, maar zie niet echt iets gebeuren. Hoe lang duurt het voordat je merkt dat het werkt?
3PLTjAANUCs4KrXsuR4WuyaLmFrHZw7MMYSquote:Op dinsdag 5 december 2017 11:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is je public address? Dan kijk ik ook even voor je.
Heb je voor de eerste 10 transacties Waves gestuurd.quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:37 schreef MadMarine het volgende:
[..]
3PLTjAANUCs4KrXsuR4WuyaLmFrHZw7MMYS
Held!quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je voor de eerste 10 transacties Waves gestuurd.
Is er informatie over wanneer de airdrop van Liquid ongeveer gaat plaatsvinden?quote:Op dinsdag 5 december 2017 07:06 schreef MaGNeT het volgende:
Teveel Waves nieuws om bij te houden? Hier een samenvatting:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2142722.msg25735715#msg25735715
volgens mij deze maand nog..quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:54 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Is er informatie over wanneer de airdrop van Liquid ongeveer gaat plaatsvinden?
Ja ik heb er stiekem toch wel hoge verwachtingen van.. Ik bedoel, die market making services gaat gewoon om relatief veel geld. Dus ik verwacht ook niet dat het heel goedkoop zal zijn om dit te gaan gebruiken. En dan met 'maar' een supply van 1 miljoen.quote:Op dinsdag 5 december 2017 16:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het heerlijk maandje is gekomen.
Dit vind ik eigenlijk het grootste minpunt van de DEX... HET VOLUME!quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:12 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Misschien heeft het ermee te maken dat ik wat litecoin heb overgeboekt, en het orderboek is een beetje te rustig...
Ik ben sowieso erg benieuwd naar de persoonlijke verhalen van jou en afwazigquote:Op dinsdag 5 december 2017 18:11 schreef BlockchainStories het volgende:
Ik heb ook een uitnodiging voor de dertiende.![]()
Mochten jullie nog vragen hebben: ik ben van plan wel wat interviewtjes af te nemen. In ieder geval wat informatieve gesprekken te voeren...
Stel je vragen gerust hier voor en ik zal kijken wat ik kan doen.
Daarvoor komen ook de luiqidity solutionsquote:Op dinsdag 5 december 2017 18:53 schreef SMS303 het volgende:
Wat was de airdrop voor OCL premium accounts?
Op de 3e is de tweede dividend van WavesDesk geland.....
Ik kreeg 0.24Waves op 3753WavesDesk
@Typisch: de faucets werken bij mij niet.... ik kom de captcha's niet meer voorbij
[..]
Dit vind ik eigenlijk het grootste minpunt van de DEX... HET VOLUME!
Ik heb Wavesnode een pm gestuurd met een aantal vragen voor de 13e, waaronder hoe het Waves platform meer volume gaat genereren?
De vorige keer dat ik bij Waves was was er in ieder geval gratis bier en pizza. Nu met zo'n feestelijke onthulling e.d. zal de sfeer er ook wel goed in zitten.quote:Op dinsdag 5 december 2017 18:53 schreef Dicing het volgende:
[..]
Ik ben sowieso erg benieuwd naar de persoonlijke verhalen van jou en afwazig
Heeft elke FOK'er z'n OCL gedumpt of viel het tegen?quote:Op dinsdag 5 december 2017 18:53 schreef SMS303 het volgende:
Wat was de airdrop voor OCL premium accounts?
zal ff een google search erop loslaten....quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:11 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Daarvoor komen ook de luiqidity solutions
quote:Op dinsdag 5 december 2017 23:00 schreef SMS303 het volgende:
Waves goeroes..... hophop broekie omhoog, stop met kwijlen op je portfolio en post es je mening om me te overtuigen van de mogelijkheden....
https://blog.wavesplatform.com/waves-are-liquid-fbc64ae1755a
Net even snel doorgenomen maar het komt op me over als wat ik al opmerkte in m'n vorige post...
Ik vind het een uiteenzetting van ruw idee wat de indruk geeft om weer een token op de markt te zetten en verder roept het alleen maar vragen op......
Is market-making geen vorm van prijsmanipulatie gedurende de periode dit actief is?
Wordt met de Bancor methode volume van buiten het Wavesplatform gegenereerd?
quote:Op maandag 4 december 2017 20:30 schreef chroestjov het volgende:
http://liquiditywave.org/
Ik begrijp het probleem wel, maar ik begrijp niet hoe dit opgelost gaat worden met deze token. Want zoals ik het nu begrijp, is dat je als uitgever van een token deze token opkoopt dat dan de uitgever van deze token automatisch volume op de DEX gaat generen voor jouw uitgegeven token?
Maar als dat zo is dan loop je volgens mij uiteindelijk tegen het probleem aan dat veel toekomstige volumes eigenlijk niet echt zijn.
[ afbeelding ]
Ja, het toevoegen van meer gateways lijkt mij daarvoor de meest logische en makkelijke oplossing en als het aantal serieuze projecten dat gebruik maakt van Waves toeneemt, zal het volume automatisch groter worden.quote:Op dinsdag 5 december 2017 23:16 schreef SMS303 het volgende:
Hehehehe teruglezen kan geen kwaad![]()
Goed om te lezen dat jij er ook zo over denkt en dat ik het vandaag wel kritisch maar niet op een negatieve manier bekijk
Volume zal van buiten moeten komen anders blijft het zoals het is!
Er zullen dan nog meer onderling gerelateerde tokens uitgebracht worden, met als gevolg roofbouw op de huidige tokenholders of het eigen vermogen van Waves....
dit wist ik niet...quote:Op dinsdag 5 december 2017 23:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
....... een relatieve stijging van circa 500% binnen een paar maanden, nog eens een relatieve stijging van 500% en het ligt al op 5 miljoen USD, dus ik zie ook niet echt een probleem.
En met de komende nieuwe DEX, NG, groei van de cryptomarkt in zijn geheel, nieuwe gateways en een toename van het aantal projecten dat gebruik maakt van Waves verwacht ik persoonlijk een significant hogere relatieve groei dan 500% voor de komende maanden.quote:Op woensdag 6 december 2017 00:27 schreef SMS303 het volgende:
[..]
dit wist ik niet...
in mijn geval zal het ook wel een vorm van het moderne technologie syndroom zijn..
met de snelle nieuwsverspreiding tegenwoordig lijkt het of we de oplossing net zo snel verwachten
Zelfs met een paar duizend Waves is het niet 'waardevol' om te leasen. Het is leuk en je krijgt er dingen voor zonder iets te doen. Daarnaast kan het geen kwaad, dus ga ervoorquote:Op woensdag 6 december 2017 02:00 schreef cb2013 het volgende:
Ik heb 200 waves. Als je dit leased, hoeveel krijg je dan ervoor terug? Is het waardevol om te leasen?
Ik denk dat het voorlopig wel tussen de 6-10 dollar blijft hangen. En nog een flinke daling als BTC corrigeert na de intrede van futures.quote:Op woensdag 6 december 2017 09:26 schreef NatteBever het volgende:
Laten we weer even lekker basaal over de prijs van WAVES pratenWat verwachten jullie, met het oog op de komende releases, wat het het met de waarde gaat doen? Gaan we richting een steady $15 of kunnen we gaan hopen op $20? Place your bets please
![]()
Ik verwacht ook niet een super hoge stijging, al hoop ik het natuurlijk wel. Er komen wat grote releases aan en Waves heeft een kleine rebranding aangekondigd en een marketing budget waar ze vanaf de release van NG en de nieuwe UI/DEX gebruik van gaan maken. Ik dat de toekomst er erg rooskleurig uitziet. Zeker als Ethereum op deze manier blijft vastlopen door schaalproblemen. Wat dat betreft heet Waves een betere roadmap, misschien omdat ze ook hebben kunnen leren van andere platformen. Als volgend jaar smart-contracts en een hoop gateways erbij komen, met daarbij meer tokens op het platform omdat het gewoon beter gaat werken dan Ethereum, verwacht ik stiekem wel een significante stijging.quote:Op woensdag 6 december 2017 11:18 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik denk dat het voorlopig wel tussen de 6-10 dollar blijft hangen. En nog een flinke daling als BTC corrigeert na de intrede van futures.
Als je bepaalde coins hold in je waves wallet, dan kan je daar soms airdrops van krijgen. Met name het holden van tokens zoals OCL, Waves Community Token, WNET en WGO zijn goed voor deze airdrops. Vaak zijn airdrops om aandacht te vragen voor een project. Veel mensen gaan als ze een token krijgen toch even inlezen wat het voor iets is. Soms krijg je wat waardevollere airdrops. De hele supply van Waves Community Token is bijvoorbeeld een airdrop geweest naar mensen die waves holden.quote:Op woensdag 6 december 2017 15:49 schreef cb2013 het volgende:
Uitleg gevraagd over airdrops.
Een paar maanden geleden heb ik waves gekocht op een exchange en deze verplaatst naar mijn waves wallet en OCL voor gekocht. Alleen nu zie ik coffeecoin en cryptowiki in m'n wallet. Hoe zit dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |