abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 november 2017 @ 00:01:04 #101
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175251490
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 23:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dan is je tijd ook beter gebruikt dan om bekvechtjes te gaan zoeken.
I still don't understand the mentality of someone who is satisfied with an official story but feels the need to go and argue about it with people who have an entirely different view of certain issues.
Thats fuckin weird.
Hoe is het een discussieforum als maar 1 helft zich in een onderwerp verdiept en de andere helft stelt alleen maar vragen over wat je gelezen hebt en wat je gezien hebt en over wat je conclusie was . Moeten beide zich niet verdiepen lezen en kijken en een eigen mening vormen zodat je het over de inhoud kan hebben :? , inderdaad weird maar ook lekker makkelijk .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175251515
Ja, gekke mensen allemaal. Gingen ze maar gewoon weg. :'(
  donderdag 23 november 2017 @ 00:56:08 #103
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175251809
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 23:51 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar je komt zelf nooit verder dan wat omslachtig en wollig gepraat.
Hoe minder je onderzoekt hoe verder weg iets klinkt . Sandy hook is bijvoorbeeld 5 jaar geleden gebeurd . Wie nu nog niet weet dat het een hoax was heeft dat toch echt alleen aan zichzelf te danken en vond het de afgelopen 5 jaar blijkbaar niet belangrijk genoeg om tijd aan te besteden of uberhaubt serieus te nemen . Dat kan onmogelijk de fout zijn van de mensen die daar wel tijd aan hebben besteed want ik neem aan dat we allemaal volwassen zijn en zelf onze keuzes maken in het leven en waar we tijd aan wensen te besteden .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 23 november 2017 @ 01:19:56 #104
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175251886
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 00:56 schreef Summers het volgende:

[..]

Hoe minder je onderzoekt hoe verder weg iets klinkt . Sandy hook is bijvoorbeeld 5 jaar geleden gebeurd . Wie nu nog niet weet dat het een hoax was heeft dat toch echt alleen aan zichzelf te danken en vond het de afgelopen 5 jaar blijkbaar niet belangrijk genoeg om tijd aan te besteden of uberhaubt serieus te nemen . Dat kan onmogelijk de fout zijn van de mensen die daar wel tijd aan hebben besteed want ik neem aan dat we allemaal volwassen zijn en zelf onze keuzes maken in het leven en waar we tijd aan wensen te besteden .
Oke prima en duidelijk, in sandy hook was een hoax toch, heb je geïnformeerd bij een lokaal bedrijf wat crisis acteurs inhuurt of ze toevallig alle mensen die daar naar school gingen in hebben gehuurd?

Ander onderzoek, Adam Lanza, aangezien het uberhaupt de vraag was of die gast uberhaupt bestaan heeft, heb je al uitgezocht over zijn achtergrond, uitrekking bevolkings register, geboorte acte etc?

Dit zelfde geld voor alle dubble gangers van de slachtoffers waar contninu over gespeculeerd werd?

neem aan dat daar grondig onderzoek naar is gedaan?

Geinformeerd bij ziekenhuizen of daar inderdaad slachtoffers zijn geweest?

Lokaal mortuarium of daar een stuk of 20 kinderen zijn onder gebracht in die periode?

Geïnformeerd bij lokale wapen verenigingen of er inderdaad een adam Lanza zich heeft ingeschreven?

Begraafplaatsen of daar inderdaad in die periode kinderen zijn begraven..

Als we het hebben over goed onderzoek, neem ik aan dat je dat inderdaad allemaal hebt gecontroleerd!

Lokale Ambulances of ze inderdaad kinderen hebben opgehaald, of dat het poppen waren.

andere getuigenverklaringen afgenomen van betrokkenen?

Bedoel we zijn een paar jaar verder, en jij hebt het over goed onderzoek, dus ik ga er vanuit dat een paar simpele dingen die ik nu even aanhaal dus allemaal is gecontroleerd via goedonderzoek.

Ik verwacht hieronder jou uitgebreide verslag hierover!

of... komen we toch weer terug op youtube video's waar jij je twijfel over uitspreekt?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_175251986
De NLse variant van het Amerikaanse plaatje dat we kennen.



Wil er niet iets mee suggereren verder. Of wel... :+
  donderdag 23 november 2017 @ 02:05:12 #106
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175252096
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 01:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

Oke prima en duidelijk, in sandy hook was een hoax toch, heb je geïnformeerd bij een lokaal bedrijf wat crisis acteurs inhuurt of ze toevallig alle mensen die daar naar school gingen in hebben gehuurd?

Ander onderzoek, Adam Lanza, aangezien het uberhaupt de vraag was of die gast uberhaupt bestaan heeft, heb je al uitgezocht over zijn achtergrond, uitrekking bevolkings register, geboorte acte etc?

Dit zelfde geld voor alle dubble gangers van de slachtoffers waar contninu over gespeculeerd werd?

neem aan dat daar grondig onderzoek naar is gedaan?

Geinformeerd bij ziekenhuizen of daar inderdaad slachtoffers zijn geweest?

Lokaal mortuarium of daar een stuk of 20 kinderen zijn onder gebracht in die periode?

Geïnformeerd bij lokale wapen verenigingen of er inderdaad een adam Lanza zich heeft ingeschreven?

Begraafplaatsen of daar inderdaad in die periode kinderen zijn begraven..

Als we het hebben over goed onderzoek, neem ik aan dat je dat inderdaad allemaal hebt gecontroleerd!

Lokale Ambulances of ze inderdaad kinderen hebben opgehaald, of dat het poppen waren.

andere getuigenverklaringen afgenomen van betrokkenen?

Bedoel we zijn een paar jaar verder, en jij hebt het over goed onderzoek, dus ik ga er vanuit dat een paar simpele dingen die ik nu even aanhaal dus allemaal is gecontroleerd via goedonderzoek.

Ik verwacht hieronder jou uitgebreide verslag hierover!

of... komen we toch weer terug op youtube video's waar jij je twijfel over uitspreekt?
go for it als het je duidelijk is want je gaat me toch niet vertellen dat het de verantwoordeljkheid van de ander is om voor jou de waarheid te achterhalen over een gebeurtenis die zich in onze wereld afspeelde toch ? Als het je interesseerd kan je urenlang je lol op op you tube of waar dan ook en alle antwoorden zelf proberen uit te zoeken . Tenslotte is dat de enige weg om het te begrijpen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 23 november 2017 @ 02:18:31 #107
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175252141
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 02:05 schreef Summers het volgende:

[..]

go for it als het je duidelijk is want je gaat me toch niet vertellen dat het de verantwoordeljkheid van de ander is om voor jou de waarheid te achterhalen over een gebeurtenis die zich in onze wereld afspeelde toch ? Als het je interesseerd kan je urenlang je lol op op you tube of waar dan ook en alle antwoorden zelf proberen uit te zoeken . Tenslotte is dat de enige weg om het te begrijpen .
Je hebt geloof ik niet goed gelezen!

Dit zijn toch wat simpele vragen waarbij je op een goeie manier een hoax kan blootleggen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 23 november 2017 @ 02:37:02 #108
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175252171
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 02:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je hebt geloof ik niet goed gelezen!

Dit zijn toch wat simpele vragen waarbij je op een goeie manier een hoax kan blootleggen!
Wat let je dan :?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 23 november 2017 @ 02:51:48 #109
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175252190
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 02:37 schreef Summers het volgende:

[..]

Wat let je dan :?
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 01:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

Oke prima en duidelijk, in sandy hook was een hoax toch, heb je geïnformeerd bij een lokaal bedrijf wat crisis acteurs inhuurt of ze toevallig alle mensen die daar naar school gingen in hebben gehuurd?

Ander onderzoek, Adam Lanza, aangezien het uberhaupt de vraag was of die gast uberhaupt bestaan heeft, heb je al uitgezocht over zijn achtergrond, uitrekking bevolkings register, geboorte acte etc?

Dit zelfde geld voor alle dubble gangers van de slachtoffers waar contninu over gespeculeerd werd?

neem aan dat daar grondig onderzoek naar is gedaan?

Geinformeerd bij ziekenhuizen of daar inderdaad slachtoffers zijn geweest?

Lokaal mortuarium of daar een stuk of 20 kinderen zijn onder gebracht in die periode?

Geïnformeerd bij lokale wapen verenigingen of er inderdaad een adam Lanza zich heeft ingeschreven?

Begraafplaatsen of daar inderdaad in die periode kinderen zijn begraven..

Als we het hebben over goed onderzoek, neem ik aan dat je dat inderdaad allemaal hebt gecontroleerd!

Lokale Ambulances of ze inderdaad kinderen hebben opgehaald, of dat het poppen waren.

andere getuigenverklaringen afgenomen van betrokkenen?

Bedoel we zijn een paar jaar verder, en jij hebt het over goed onderzoek, dus ik ga er vanuit dat een paar simpele dingen die ik nu even aanhaal dus allemaal is gecontroleerd via goedonderzoek.

Ik verwacht hieronder jou uitgebreide verslag hierover!


of... komen we toch weer terug op youtube video's waar jij je twijfel over uitspreekt?
Niks, ik post het nog een keer ik wacht namelijk op jou verslag!

Jij hebt toch een uitgebreid onderzoek gedaan?

Ik ga niks uitzoeken voor jou! Ik wacht op jou complete verslag over Sandy Hook aangezien je uitgebreid onderzoek hebt gedaan, en nee geen youtube video's! Onderzoek!!!

Wat van mij part wel mag is een youtube video over jou onderzoek hoe je het hebt aangepakt wie je er over gesproken hebt, of je aanvragen voor opvragen van dergelijke informatie werd tegen gehouden, allemaal info waar we iets aan hebben!

En nogmaals Jij hebt onderzoek gedaan, Ik niet Ik vraag alleen om een uitgebreid verslag van jou onderzoek.

We hebben er allemaal wat aan toch :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 23 november 2017 @ 03:07:11 #110
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175252211
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 02:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

[..]

Niks, ik post het nog een keer ik wacht namelijk op jou verslag!

Jij hebt toch een uitgebreid onderzoek gedaan?

Ik ga niks uitzoeken voor jou! Ik wacht op jou complete verslag over Sandy Hook aangezien je uitgebreid onderzoek hebt gedaan, en nee geen youtube video's! Onderzoek!!!

Wat van mij part wel mag is een youtube video over jou onderzoek hoe je het hebt aangepakt wie je er over gesproken hebt, of je aanvragen voor opvragen van dergelijke informatie werd tegen gehouden, allemaal info waar we iets aan hebben!

En nogmaals Jij hebt onderzoek gedaan, Ik niet Ik vraag alleen om een uitgebreid verslag van jou onderzoek.

We hebben er allemaal wat aan toch :)
Ik ga niks voor jou uitzoeken bedoel je want dat kan je zelf .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 23 november 2017 @ 03:07:46 #111
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175252216
En als jou werkwijze niet verder komt dan youtube heb ik nog een mooi plaatje voor je!



je kan het namelijk ook zien als een pc monitor ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 23 november 2017 @ 03:13:02 #112
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175252233
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 03:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik ga niks voor jou uitzoeken bedoel je want dat kan je zelf .
Dat kan ik zeker!

Maar ik maak geen claims dat ik zoveel onderzoek heb gedaan, jij wel!
Beetje raar dat je dat niet wil delen met ons!

Kan je misschien dan wel vertellen wat je werkwijze is hoe je onderzoek doet?

We zijn hier om elkaar te helpen, en om de onderste steen boven te krijgen, Toch?

quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 00:01 schreef Summers het volgende:

[..]

Hoe is het een discussieforum als maar 1 helft zich in een onderwerp verdiept en de andere helft stelt alleen maar vragen over wat je gelezen hebt en wat je gezien hebt en over wat je conclusie was . Moeten beide zich niet verdiepen lezen en kijken en een eigen mening vormen zodat je het over de inhoud kan hebben :? , inderdaad weird maar ook lekker makkelijk .
Dus brand los zou ik zeggen!

Ik ben er wel erg benieuwd naar!

Plaats je het niet is het ook lekker makkelijk en weird dat je het niet wil delen met ons!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 23 november 2017 @ 03:17:50 #113
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175252234
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 03:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat kan ik zeker!

Maar ik maak geen claims dat ik zoveel onderzoek heb gedaan, jij wel!
Beetje raar dat je dat niet wil delen met ons!

Kan je misschien dan wel vertellen wat je werkwijze is hoe je onderzoek doet?

We zijn hier om elkaar te helpen, en om de onderste steen boven te krijgen, Toch?

[..]

Dus brand los zou ik zeggen!

Ik ben er wel erg benieuwd naar!

Plaats je het niet is het ook lekker makkelijk en weird dat je het niet wil delen met ons!
Zo zinloos jezelf steeds herhalen om je zin door te drijven op een pad die nergens toe leid , dat ga ik niet doen welterusten .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 23 november 2017 @ 03:44:24 #114
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175252271
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 03:17 schreef Summers het volgende:

[..]

Zo zinloos jezelf steeds herhalen om je zin door te drijven op een pad die nergens toe leid , dat ga ik niet doen welterusten .
Niks zinloos aan, ik ben gewoon benieuwd aangezien je het zo vaak aanhaalt, slaap lekker.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_175252275
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 02:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

[..]

Niks, ik post het nog een keer ik wacht namelijk op jou verslag!

Jij hebt toch een uitgebreid onderzoek gedaan?

Ik ga niks uitzoeken voor jou! Ik wacht op jou complete verslag over Sandy Hook aangezien je uitgebreid onderzoek hebt gedaan, en nee geen youtube video's! Onderzoek!!!

Wat van mij part wel mag is een youtube video over jou onderzoek hoe je het hebt aangepakt wie je er over gesproken hebt, of je aanvragen voor opvragen van dergelijke informatie werd tegen gehouden, allemaal info waar we iets aan hebben!

En nogmaals Jij hebt onderzoek gedaan, Ik niet Ik vraag alleen om een uitgebreid verslag van jou onderzoek.

We hebben er allemaal wat aan toch :)
hoe kan je nu onderzoek eisen, dit is geen rechtbank waarbij je zaken moet bewijzen.
pi_175252941
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 03:47 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hoe kan je nu onderzoek eisen, dit is geen rechtbank waarbij je zaken moet bewijzen.
Inderdaad zeg. Wat een mafkees joh en die dreigende toon ook. 8)7 -O- :X :{w :r }:| :O |:( B-) :( :|W
pi_175252989
Hier een uitgebreid onderzoek naar Sandy Hook in pdf formaat. Lezen hé, guyvie.

https://www.naturalnews.com/files/NobodyDiedAtSandyHook.pdf

Samenvatting verwachten we volgende week donderdag van je.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2017 08:06:27 ]
  donderdag 23 november 2017 @ 08:50:54 #118
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175253483
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 08:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Inderdaad zeg. Wat een mafkees joh en die dreigende toon ook. 8)7 -O- :X :{w :r }:| :O |:( B-) :( :|W
Waar dreig ik?
Ik stel gewoon dood normale vragen.

Chriscarter? Lavenderr? Evt FA die meelezen? Komen mijn posts dreigend over?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_175253593
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 08:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

Waar dreig ik?
Ik stel gewoon dood normale vragen.

Chriscarter? Lavenderr? Evt FA die meelezen? Komen mijn posts dreigend over?
Onderzoek!!!!
  donderdag 23 november 2017 @ 08:59:17 #120
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175253599
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 08:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Inderdaad zeg. Wat een mafkees joh en die dreigende toon ook. 8)7 -O- :X :{w :r }:| :O |:( B-) :( :|W
Naja bedreigend meer belerend, kleinerend en uit de hoogte. :N
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175253624
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 08:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Naja bedreigend meer belerend, kleinerend en uit de hoogte. :N
Ja, je hebt gelijk. Was niet het goede woord.
  donderdag 23 november 2017 @ 09:39:39 #122
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175254235
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 08:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

Waar dreig ik?
Ik stel gewoon dood normale vragen.

Chriscarter? Lavenderr? Evt FA die meelezen? Komen mijn posts dreigend over?
Normaal als ik je personal assistent was en ik op je loonlijst stond en anders zijn we elkaars gelijke en deel ik mijn eigen tijd in en is het mijn zaak wat ik wel en niet geloof ,jij doet alsof ik je iets verschuldigd bent omdat ik iets anders geloof en dat is niet zo . Ik help je juist door te zeggen dat je het zelf moet onderzoeken omdat dat de ENIGE weg is om het te begrijpen . Als dat echt je doel is moet je toch echt zelf aan de slag . Sommige kennis die je kan vergaren in het leven vereist het gebruik van je eigen bewustzijn zonder tussenkomst van een derde .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175254768
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 09:39 schreef Summers het volgende:

[..]

Normaal als ik je personal assistent was en ik op je loonlijst stond en anders zijn we elkaars gelijke en deel ik mijn eigen tijd in en is het mijn zaak wat ik wel en niet geloof ,jij doet alsof ik je iets verschuldigd bent omdat ik iets anders geloof en dat is niet zo . Ik help je juist door te zeggen dat je het zelf moet onderzoeken omdat dat de ENIGE weg is om het te begrijpen . Als dat echt je doel is moet je toch echt zelf aan de slag . Sommige kennis die je kan vergaren in het leven vereist het gebruik van je eigen bewustzijn zonder tussenkomst van een derde .
Dat is hetzelfde als een kind helpen leren zwemmen door hem in het kanaal te gooien en roepen: Zwem!.
Daarmee help je mensen niet.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175254794
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 08:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier een uitgebreid onderzoek naar Sandy Hook in pdf formaat. Lezen hé, guyvie.

https://www.naturalnews.com/files/NobodyDiedAtSandyHook.pdf

Samenvatting verwachten we volgende week donderdag van je.
Naturalnews :Y
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175254827
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 10:06 schreef Wantie het volgende:

[..]

Naturalnews :Y
Die linken naar het document van Jim Fetzer. Prima leesvoer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')