Dat kun je dus op je buik schrijven. Jij moet een verslagje doen zodat men het af kan branden.quote:Op donderdag 23 november 2017 16:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nogmaals, lees dat boek. Het is gratis. Sandy Hook is zo'n beetje de meest obvious hoax die er is. Mooi om mee te beginnen en het staat barstensvol info.
Ik sta open voor alles , er is niks lekkerders dan dat de grond van je wereldbeeld bruut onder je voeten word weggeslagen met nieuwe informatie .quote:Op donderdag 23 november 2017 16:18 schreef mootie het volgende:
[..]
En jij zou volmondig ja zeggen, uiteraard.
Ojee, dat belooft wat voor je posts vanavondquote:Op donderdag 23 november 2017 16:47 schreef illusions het volgende:
Ik ga naar de kroeg, ik zet 't op een zuipen. Toedels!
WTFquote:Op donderdag 23 november 2017 16:47 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik sta open voor alles , er is niks lekkerders dan dat de grond van je wereldbeeld bruut onder je voeten word weggeslagen met nieuwe informatie .
Ik post nooit als ik dronken ben hoor, maak je niet druk. Daarnaast ben ik vrijwel nooit dronken.quote:Op donderdag 23 november 2017 16:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ojee, dat belooft wat voor je posts vanavond
Deal er maar mee. Een ander vindt de hoaxroepers die al een deeltje of 54 het tegenovergestelde roepen weer bloedirritant. Het blijft een discussie. Met argumenten.quote:Op donderdag 23 november 2017 16:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Sowieso was het niet zo veelzeggend wat illusions bedoelde aangezien jullie dit hier al een deeltje of 54 aan het roepen zijn. Het is inmiddels bloed irritant.
Maar dan blijft het steken bij dat het 'raar' is.quote:Op donderdag 23 november 2017 16:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nogmaals, dat jij het normaal vind dat hordes mensen aanwezig blijven als er op ze geschoten wordt, is jouw probleem. Een beetje weldenkend mens zou concluderen dat het nogal gek is.
Nee hoor, ik vraag enkel of er meerdere kanten worden belicht.quote:Op donderdag 23 november 2017 16:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat kun je dus op je buik schrijven. Jij moet een verslagje doen zodat men het af kan branden.
Ja, men durft niet concreet te worden.quote:Op donderdag 23 november 2017 16:41 schreef mootie het volgende:
En zo blijven we in kringetjes draaien
Och daar wen je ook aan, en leer je mee leven. Blij toe ook eerlijk gezegd. Als ik es het nieuws aan heb staan haal je de leugens en propaganda er zo uit. Zelfs de weerlui doen er aan meequote:Op donderdag 23 november 2017 16:47 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik sta open voor alles , er is niks lekkerders dan dat de grond van je wereldbeeld bruut onder je voeten word weggeslagen met nieuwe informatie .
Wat een verrijkingquote:Op donderdag 23 november 2017 17:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Och daar wen je ook aan, en leer je mee leven. Blij toe ook eerlijk gezegd. Als ik es het nieuws aan heb staan haal je de leugens en propaganda er zo uit. Zelfs de weerlui doen er aan mee
Dat jij het niet normaal vind is jouw probleem.quote:Op donderdag 23 november 2017 16:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nogmaals, dat jij het normaal vind dat hordes mensen aanwezig blijven als er op ze geschoten wordt, is jouw probleem. Een beetje weldenkend mens zou concluderen dat het nogal gek is.
Dat is ook iets wat mij interesseert ja. En als er echt iets nasty's bezig is, kom ik daar liever wel dan niet achter.quote:Op donderdag 23 november 2017 16:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Het enige wat voor mij interessant is eigenlijk, is om te zien, lezen, horen hoe iemand tot een conclusie van hoax komt. Ik zie hier gewoon bijna tot geen goed onderbouwde stellingen. Het blijft vaak bij schoenen, gedrag, gewoon omdat het kan, gewoon omdat ik dat vind.
En dat mis is, dat is toch wel begrijpelijk?
right dus de persoon is interessant maar niet het onderwerpquote:Op donderdag 23 november 2017 17:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat mij interesseert ja. En als er echt iets nasty's bezig is, kom ik daar liever wel dan niet achter.
Aapjes kijken inderdaad, de psyche van de complotter truther analyseren.quote:Op donderdag 23 november 2017 17:29 schreef Summers het volgende:
[..]
right dus de persoon is interessant maar niet het onderwerp
Dat staat er dus niet hè.quote:Op donderdag 23 november 2017 17:29 schreef Summers het volgende:
[..]
Dus jij vindt het een normale reactie? Ook als er mensen om je heen zijn doodgeschoten?quote:Op donderdag 23 november 2017 17:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat jij het niet normaal vind is jouw probleem.
Nog nooit in zo’n situatie gezeten dus geen idee wat normaal is. Bovendien verschilt normaal per gemeente, per buurt, per provincie, per land, per werelddeel, per cultuur, per persoon, etcetera.quote:Op donderdag 23 november 2017 17:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dus jij vindt het een normale reactie? Ook als er mensen om je heen zijn doodgeschoten?
Vooralsnog lijkt dat het tweede ja.quote:Op donderdag 23 november 2017 17:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Aapjes kijken inderdaad, de psyche van de complotter truther analyseren.
quote:Op donderdag 23 november 2017 17:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog nooit in zo’n situatie gezeten dus geen idee wat normaal is. Bovendien verschilt normaal per gemeente, per buurt, per provincie, per land, per werelddeel, per cultuur, per persoon, etcetera.
Zet mij morgen bij een begrafenis van iemand die ik niet ken, en ik jank net zo hard als de familie. Vind jij dat normaal?
Dat staat er natuurlijk helemaal niet. Maar ga er rustig mee aan de haal.quote:Op donderdag 23 november 2017 17:29 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik kom hier over conspiracies praten en niet om mensen te entertainen als studieobject en daarom ga ik geen moeite meer doen om iets uit te leggen aan mensen die zelf geen enkele moeite willen doen of geen interesse tonen in het onderwerp . Onze psyche is OFFTOPIC , als je de psyche van mensen wilt bestuderen dan vraag je eerst maar toestemming gewoon omdat dat fatsoenlijk is .quote:Op donderdag 23 november 2017 17:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Aapjes kijken inderdaad, de psyche van de complotter truther analyseren.
En weer snap je er geen reet vanquote:Op donderdag 23 november 2017 17:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]![]()
Dat is toch niet te vergelijken met in acuut levensgevaar zijn? Man man man.
Het maakt niet uit . Het is heel duideijk wat ontopic is en wat niet . Het is ook duidelijk wie serieus is en wie niet .quote:Op donderdag 23 november 2017 17:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat staat er natuurlijk helemaal niet. Maar ga er rustig mee aan de haal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |