Kom d'r bij kom d'r bij.quote:Op woensdag 22 november 2017 15:25 schreef JDude het volgende:
Wat gaat dit topic opeens hard dan.
2 is het nieuwe 3.
Verdomme gemist.quote:
Ik was er al hoorquote:
Ik kom er nu pas achter dat de hele zooi in MUZ staat, dat zegt genoeg vrees ik. Jarenlang trouw autoluisteraar van 3FM geweest en Ekdom en Stenders nog een tijdje aangehoord op 2, maar de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar Spotifygenot. Voor de Top2000 misschien maar weer eens een uitzondering maken.quote:
Als je Borsato, Coldplay, Blaf, U2, Miss Montreal, Adele, Kensington en Sjakkelien even vergeet is het een behoorlijk leuke zender hoorquote:Op woensdag 22 november 2017 15:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter dat de hele zooi in MUZ staat, dat zegt genoeg vrees ik. Jarenlang trouw autoluisteraar van 3FM geweest en Ekdom en Stenders nog een tijdje aangehoord op 2, maar de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar Spotifygenot. Voor de Top2000 misschien maar weer eens een uitzondering maken.
Doe ze de groeten.quote:Op woensdag 22 november 2017 15:28 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme gemist.![]()
Volgend jaar ga ik ze voor de 7e keer zien.![]()
Zal ik doen. Moet ik nog een boodschap overbrengen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop