abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 november 2017 @ 17:56:12 #51
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_175221795
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 17:52 schreef habitue het volgende:

[..]

Owja want dit zijn sowieso de enige natuurlijk.
Hoeveel denk je dat het er zijn dan? Zullen we het cijfer verdubbelen? Verdrievoudigen? Vertienvoudigen? Want zelfs met 120 rotte appels lijkt me niet dat we de overige 999.180 vluchtelingen diep in de stront moeten laten zakken.
pi_175221918
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 17:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Hoeveel denk je dat het er zijn dan? Zullen we het cijfer verdubbelen? Verdrievoudigen? Vertienvoudigen? Want zelfs met 120 rotte appels lijkt me niet dat we de overige 999.180 vluchtelingen diep in de stront moeten laten zakken.
Degene die echt de aanslagen zouden plegen, niet zoveel. Lastig in te schatten ook. Aantal dat met de aanslagplegers sympathiseert een heel stuk meer, tientallen procenten kwam er uit een Brits onderzoek. Ik heb nu verder niet zo'n zin om onderzoeken te gaan zoeken. Maar wanneer het om moslimgeweld gaat, zien de statistieken er nooit best uit..
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_175221935
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 17:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Hoeveel denk je dat het er zijn dan? Zullen we het cijfer verdubbelen? Verdrievoudigen? Vertienvoudigen? Want zelfs met 120 rotte appels lijkt me niet dat we de overige 999.180 vluchtelingen diep in de stront moeten laten zakken.
suicide bombers rotte appels. Zegt niet dat de overigen lieverdjes zijn. Dit zijn alleen de allergestoordsten. Onder de rest, welk percentage zal pro homos zijn, of voor een seculiere wetgeving, snel de taal leren, een baan vinden, bijdragen?
  dinsdag 21 november 2017 @ 18:05:08 #54
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_175221936
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:04 schreef habitue het volgende:

[..]

Degene die echt de aanslagen zouden plegen, niet zoveel. Lastig in te schatten ook. Aantal dat met de aanslagplegers sympathiseert een heel stuk meer, tientallen procenten kwam er uit een Brits onderzoek. Ik heb nu verder niet zo'n zin om onderzoeken te gaan zoeken. Maar wanneer het om moslimgeweld gaat, zien de statistieken er nooit best uit..
Dat zien ze er ook niet als het om Westers geweld gaat...
  dinsdag 21 november 2017 @ 18:06:05 #55
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_175221946
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:05 schreef Murdera het volgende:

[..]

suicide bombers rotte appels. Zegt niet dat de overigen lieverdjes zijn. Dit zijn alleen de allergestoordsten. Onder de rest, welk percentage zal pro homos zijn, of voor een seculiere wetgeving, snel de taal leren, een baan vinden, bijdragen?
Gaan we mensen een menswaardig bestaan geven op basis van hun opvattingen, taalbeheersing of economische waarde?
pi_175221978
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Gaan we mensen een menswaardig bestaan geven op basis van hun opvattingen, taalbeheersing of economische waarde?
dat lijkt me een goed plan ja. :)
Of wilde je een schaduwgemeenschap binnenhalen die zeer negatief staat tegenover de autochtone/atheistische bewoners?
  dinsdag 21 november 2017 @ 18:11:17 #57
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_175222054
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

dat lijkt me een goed plan ja. :)
Of wilde je een schaduwgemeenschap binnenhalen die zeer negatief staat tegenover de autochtone/atheistische bewoners?
Het lijkt me een heel slecht plan. Als je niet begrijpt waarom, dan moet je je eens voorstellen dat GL aan de macht komt, en zij het ook wel een goed plan vinden. Dan heb je als PVV'ers toch wel een probleem
pi_175222152
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Het lijkt me een heel slecht plan. Als je niet begrijpt waarom, dan moet je je eens voorstellen dat GL aan de macht komt, en zij het ook wel een goed plan vinden. Dan heb je als PVV'ers toch wel een probleem
hoezo? Je wil mensen die in dit lamd zijn geboren eruit gooien? Dat is wel heel zwart wit. We hebben al problemen met sommige gemeenschappen. En we hebben al genoeg domme tokkies. Laten we het probleem nou niet nog erger maken aub.
pi_175222176
De kerstmarkt van Groningen is aan het water en ik heb vernomen dat er maar weinig van die lui kunnen zwemmen. #helemaalveilig.
  dinsdag 21 november 2017 @ 18:49:42 #60
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_175222802
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:15 schreef Murdera het volgende:

[..]

hoezo? Je wil mensen die in dit lamd zijn geboren eruit gooien? Dat is wel heel zwart wit. We hebben al problemen met sommige gemeenschappen. En we hebben al genoeg domme tokkies. Laten we het probleem nou niet nog erger maken aub.
Neuh, ik wil dat niet. Ik wil je alleen laten inzien dat het een heel dom idee is om de overheid toe te staan om mensenrechten af te pakken op basis van opvattingen, taalbeheersing of economische waarde. Nu klinkt het misschien tof, omdat het mensen treft die je niet mag. Maar als het anderen zou treffen, zou je begrijpen waarom het een slecht idee is.
pi_175223883
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Neuh, ik wil dat niet. Ik wil je alleen laten inzien dat het een heel dom idee is om de overheid toe te staan om mensenrechten af te pakken op basis van opvattingen, taalbeheersing of economische waarde. Nu klinkt het misschien tof, omdat het mensen treft die je niet mag. Maar als het anderen zou treffen, zou je begrijpen waarom het een slecht idee is.
Er worden al verdragen geschonden door ze binnen te laten.
En het "mensen die je niet mag" hebben we het dan over mensen die de rechten van de Nederlanders niet respecteren? Want dan klopt je idee.
Ik ben niet voor "al die buitenlanders eruit". Ik ben voor een goede selectie. En mensen die de waarden waar hier voor gestreden is weigeren te respecteren (gelijkheid, vrouwenrechten, homo rechten, etc.) zijn hier wat mij betreft niet welkom. Wat jou betreft wel?
  dinsdag 21 november 2017 @ 19:58:53 #62
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  dinsdag 21 november 2017 @ 20:08:41 #63
262 Re
Kiss & Swallow
pi_175224507
nou toch prettig dat er onder de vluchtelingen ook goede zitten die deze terroristen eruit weten te vissen...

maar ja dat zal de boodschap niet zijn...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_175224580
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 17:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Hoeveel denk je dat het er zijn dan? Zullen we het cijfer verdubbelen? Verdrievoudigen? Vertienvoudigen? Want zelfs met 120 rotte appels lijkt me niet dat we de overige 999.180 vluchtelingen diep in de stront moeten laten zakken.
De oorlog in Syrië is voorbij. Ze kunnen weer terug om het land op te bouwen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2017 20:11:50 ]
pi_175224661
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 20:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

De oorlog in Syrië is voorbij. Ze kunnen weer terug om het land op te bouwen.
Ja, maar de IS terroristen en de leden van de ruim 90 andere moslim terreurgroeperingen moeten natuurlijk wel onderdak krijgen ......
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_175224855
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 november 2017 20:08 schreef Re het volgende:
nou toch prettig dat er onder de vluchtelingen ook goede zitten die deze terroristen eruit weten te vissen...

maar ja dat zal de boodschap niet zijn...
Het is meer dat het waarschijnlijk zoiets is:
0,1% is kwaadwillend
1% wil deze mensen actief eruit vissen en geeft deze aan.
18,9% is vluchteling en bemoeit zich nergens mee
80% is economische vluchteling en richt zich vooral op de sociale voorzieningen hier.

Nu heb ik hier geen bron voor, maar de verhoudingen zullen wel ongeveer zoiets zijn, aangezien meerdere bronnen al uitgewezen hebben dat het grootste deel van de 'vluchtelingen' geen levensgevaar lopen in hun thuisland.
pi_175228048
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:02 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dit is vast geen oproep om 1/4 vd wereldbevolking uit te moorden.
een oproep of een visie, zoveel vragen.
pi_175228426
sommige reacties hier lijken op de reacties die je terugleest op http://fok.isis.
pi_175230523
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 17:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dus al twaalf terroristen op wat, één miljoen asielzoekers? Dat lijkt me geen reden om de overige 999.988 mensen in de kou te laten staan.
Precies, ze kunnen nu weer allemaal terug naar hun eigen, warme land.
Racist
pi_175230613
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:50 schreef DrMabuse het volgende:
Zoveel mogelijk ellende en leed in naam van een religie willen veroorzaken en daar vervolgens trots op zijn.

Sterker nog, dat hele groeperingen daar trots op willen en ook kunnen zijn.

Die daad van ellende en leed zullen vieren als een grote overwinning.

Hoe volslagen ranzig zit je dan in elkaar?
Die mannen zijn kinderen geweest. Die kinderen zijn van jongs af aan gehersenspoeld. Dat raken ze vaak niet meer kwijt. En nog erger: ze geven het ook weer door aan hun eigen kinderen, als ze die krijgen voordat ze zichzelf opblazen. Het is dus erfelijk, in feite.
pi_175230656
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 november 2017 20:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

De oorlog in Syrië is voorbij. Ze kunnen weer terug om het land op te bouwen.
Lijkt mij ook.

En weer verder gaan met hun favoriete strijd tussen soennieten, sjiieten, alawieten, en wat dies meer zij.
pi_175230765
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:51 schreef Hathor het volgende:
Ga je straks zwaarbewapende beveiliging zien rondlopen op kerstmarkten, te gek voor woorden dat het nodig is in deze tijd.
Lekker blijven importeren.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175241234
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 17:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dus al twaalf terroristen op wat, één miljoen asielzoekers? Dat lijkt me geen reden om de overige 999.988 mensen in de kou te laten staan.
  woensdag 22 november 2017 @ 15:51:43 #74
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175241446
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:04 schreef habitue het volgende:

[..]

Degene die echt de aanslagen zouden plegen, niet zoveel. Lastig in te schatten ook. Aantal dat met de aanslagplegers sympathiseert een heel stuk meer, tientallen procenten kwam er uit een Brits onderzoek. Ik heb nu verder niet zo'n zin om onderzoeken te gaan zoeken. Maar wanneer het om moslimgeweld gaat, zien de statistieken er nooit best uit..
Toch ben ik wel benieuwd, want het Engelse onderzoek dat ik ken kwam uit op een paar procenten (3 a 4 geloof ik) waarbij het gros van die paar procent ging over heel soms onder bepaalde omstandigheden. Het leeuwendeel was onder alle omstandigheden tegen aanslagen.

Dat hogere percentage ging niet over aanslagplegers, maar over zou het gerechtvaardigd kunnen zijn om geweld (oorlog) te gebruiken om de islam te verdedigen.
En dat cijfer was dan weer lager dan bv in Amerika waarbij gevraagd werd of Collateral damage prima was.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175242013
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Gaan we mensen een menswaardig bestaan geven op basis van hun opvattingen, taalbeheersing of economische waarde?
Gaan we mensen die niets geven om onze waarden of onze maatschappij een mens waardig leven geven door zelf krom te liggen zonder een tegenprestatie te verwachten? En alleen omdat we dan kunnen zeggen dat we zo goed zijn?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')