abonnement Unibet Coolblue
pi_175211304
Zaterdag was de intocht van de Sint en een paar kneusjes moesten dit weer gaan verpesten door 200 meter verder te protesteren. De gemeente stond dit toe (onbegrijpelijk) en dus gingen ze naar Dokkum in een paar bussen.

Pardoes stonden er echter auto's stil op de snelweg. Ja, levensgevaarlijk. Maar echt. Je veroorzaakt er mogelijk ongelukken mee en sowieso veroorzaak je er files mee. Misschien stonden in die file wel kindertjes die naar de intocht wilden. Het waren mensen die het heft in eigen handen hadden genomen om het protest te voorkomen. Er wordt niet meer aan de kinderen gedacht, maar alleen aan de eigen agenda. Het zijn verdomme zelf fucking kinderen.

Klacht 1: een demonstratie houden nabij een kinderfeest
Klacht 2: mensen die zelf besluiten dit te verbieden met levensgevaarlijke capriolen

[ Bericht 1% gewijzigd door Mexicanobakker op 21-11-2017 08:45:30 ]
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175211329
Het gaat niet om de kinderen, het gaat om racisme.
pi_175211347
Slotje
pi_175211385
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:23 schreef zovty het volgende:
Het gaat niet om de kinderen, het gaat om racisme.
Kern van de klacht goed samengevat. Het zou om de kinderen moeten gaan en niet om wat kleinzerige gevoelens van een paar mensen die iets observeren wat er niet is.

En als je dan wil protesteren, doe dat dan ver weg van die intocht zelf.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175211422
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Kern van de klacht goed samengevat. Het zou om de kinderen moeten gaan en niet om wat kleinzerige gevoelens van een paar mensen die iets observeren wat er niet is.

En als je dan wil protesteren, doe dat dan ver weg van die intocht zelf.
Racisme uitbannen lijkt me belangrijker dan een materialistische middag voor wat kinderen. Een land zonder racisme is een geschenk voor het leven.
pi_175211441
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:30 schreef zovty het volgende:

[..]

Racisme uitbannen lijkt me belangrijker dan een materialistische middag voor wat kinderen. Een land zonder racisme is een geschenk voor het leven.
Racisme uitbannen doe je niet door het verstoren van een kinderfeest.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175211453
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Racisme uitbannen doe je niet door het verstoren van een kinderfeest.
Het staat eenieder vrij de vorm van protest te kiezen die het beste bij hem past, zo doen we dat in Nederland.
Ik denk dat niemand verwacht dat we op die manier racisme uitbannen, maar het is voor een hoop mensen nog onduidelijk dat ze racistisch bezig zijn, en op deze manier kun die mensen daar prima op wijzen.
pi_175211470
Gelukkig kwamen die protesterende losers niet in de buurt van die kinderen.

Konden ze snel weer rechtsomkeert en weer aan het werk ^O^
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  dinsdag 21 november 2017 @ 08:34:18 #9
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_175211480
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:32 schreef zovty het volgende:

[..]

Het staat eenieder vrij de vorm van protest te kiezen die het beste bij hem past, zo doen we dat in Nederland.
Ik denk dat niemand verwacht dat we op die manier racisme uitbannen, maar het is voor een hoop mensen nog onduidelijk dat ze racistisch bezig zijn, en op deze manier kun die mensen daar prima op wijzen.
Super. Maar liever niet op de snelweg.
Half bezopen is weggegooid geld.
  dinsdag 21 november 2017 @ 08:38:24 #10
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175211542
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:32 schreef zovty het volgende:

[..]

Het staat eenieder vrij de vorm van protest te kiezen die het beste bij hem past, zo doen we dat in Nederland.
Ik denk dat niemand verwacht dat we op die manier racisme uitbannen, maar het is voor een hoop mensen nog onduidelijk dat ze racistisch bezig zijn, en op deze manier kun die mensen daar prima op wijzen.
Dit zijn nog wel de ergste figuren, gewoon lekker zuigen om het kunnen zuigen. Geen borstvoeding gehad knul?
And so is the past
pi_175211586
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:34 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Super. Maar liever niet op de snelweg.
Dat waren de anti-antis toch?
pi_175211592
quote:
18s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:38 schreef nogeenoudebekende het volgende:

gewoon lekker zuigen om het kunnen zuigen
Wil je ons wat vertellen over je hobby's?
  Redactie Sport dinsdag 21 november 2017 @ 08:44:39 #13
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175211633
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:32 schreef zovty het volgende:

[..]

Het staat eenieder vrij de vorm van protest te kiezen die het beste bij hem past, zo doen we dat in Nederland.
Ik denk dat niemand verwacht dat we op die manier racisme uitbannen, maar het is voor een hoop mensen nog onduidelijk dat ze racistisch bezig zijn, en op deze manier kun die mensen daar prima op wijzen.
Nee, op deze manier krijg je mensen tegen je. Protesteer gewoon verder van de kinderen weg en verpest hun leuke dag niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport dinsdag 21 november 2017 @ 08:46:07 #14
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175211665
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:41 schreef zovty het volgende:

[..]

Dat waren de anti-antis toch?
Werd niet duidelijk uit mijn OP, even aangepast.

Al moet je wel onder een steen hebben gelegen als je dat niet wist
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 21 november 2017 @ 08:47:04 #15
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_175211677
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:41 schreef zovty het volgende:

[..]

Dat waren de anti-antis toch?
Geen idee eigenlijk :D Wie het ook zijn, van mij mag je alles de moeder protesteren, maar alsjeblieft niet op de snelweg.
Half bezopen is weggegooid geld.
  dinsdag 21 november 2017 @ 08:49:51 #16
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175211716
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:41 schreef zovty het volgende:

[..]

Wil je ons wat vertellen over je hobby's?
Kan ik niet maken, heb je moeder beloofd niets te zeggen.
And so is the past
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 08:57:32 #17
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_175211803
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:23 schreef zovty het volgende:
Het gaat niet om de kinderen, het gaat om racisme.
Nee knurft, het gaat om een kleine groep altijdgekwetsten. Die vinden altijd wel wat om over te zeiken.

Straks loop je met een zwarte labrador over straat en begint zo'n aap dingen te roepen over 'rassies".
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_175211899
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zaterdag was de intocht van de Sint en een paar kneusjes moesten dit weer gaan verpesten door 200 meter verder te protesteren. De gemeente stond dit toe (onbegrijpelijk) en dus gingen ze naar Dokkum in een paar bussen.

Pardoes stonden er echter auto's stil op de snelweg. Ja, levensgevaarlijk. Maar echt. Je veroorzaakt er mogelijk ongelukken mee en sowieso veroorzaak je er files mee. Misschien stonden in die file wel kindertjes die naar de intocht wilden. Het waren mensen die het heft in eigen handen hadden genomen om het protest te voorkomen. Er wordt niet meer aan de kinderen gedacht, maar alleen aan de eigen agenda. Het zijn verdomme zelf fucking kinderen.

Klacht 1: een demonstratie houden nabij een kinderfeest
Klacht 2: mensen die zelf besluiten dit te verbieden met levensgevaarlijke capriolen
Degene die echt van sinterklaas houden zijn de mensen die (met hun kinderen) bij de intocht staan, niet een stelletje relschoppers die een kans zien om voor oponthoudt te zorgen omaat het nu net een besprekelijk onderwerp is. Sorry hoor maar er zijn 3 dingen die mij opvallen.

1 zij zien er niet uit als personen die sinterklaas vieren

2 oproerkraaiers (net als die pieten tegenstanders)

3 alleen maar gedreven op wat zij willen en (het geluk hebben) omdat dit een bespreekbaar onderwerp is erkening krijgen (van een grote meerderheid). (Geloof me als ik met mijn maten voor een opstopping had gezorgd omdat we het niet met iets eens zijn zou het heel anders hebben uitgepakt, simpel weg omdat men het geen bespreekbaar onderwerp vind maar omdat mensen hun mening hierbij aansluit gaat zij het slechte als goed zien, kortom egoïstisch, naïef en hypocriet er zou maar net een ambulance met een hart patiënt in die "totaal normale file" staan wat dan?)

[ Bericht 3% gewijzigd door Snwj op 21-11-2017 09:11:39 ]
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 09:07:36 #19
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_175211921
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:32 schreef zovty het volgende:

[..]

Het staat eenieder vrij de vorm van protest te kiezen die het beste bij hem past, zo doen we dat in Nederland.
Ik denk dat niemand verwacht dat we op die manier racisme uitbannen, maar het is voor een hoop mensen nog onduidelijk dat ze racistisch bezig zijn, en op deze manier kun die mensen daar prima op wijzen.
Nee, dat is gelul van een dronken aardbei. Gelul van een klein groepje wijwillenookwatzeggers dat altijd wel wat vindt om zich vanuit het excuus van een zelf aangenomen zieligheids/gekwetstpositie totzooi te trappen.

Zelfde als dat antifa tuig. Vanuit een zogenaamd 'wij zijn tegen racisme' een grote teringbende rotzooi trappen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_175211974
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:57 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee knurft, het gaat om een kleine groep altijdgekwetsten. Die vinden altijd wel wat om over te zeiken.

Straks loop je met een zwarte labrador over straat en begint zo'n aap dingen te roepen over 'rassies".
Dat is waar, er is altijd een kleine minderheid die butt Hurt over alles is.
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 09:38:48 #21
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_175212345
quote:
Tegenstanders van Zwarte Piet proberen met man en macht de namen van Friezen te achterhalen die de groep van Kick Out Zwarte Piet op de Afsluitdijk blokkeerden.
Wat een tuig.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_175212364
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Racisme uitbannen doe je niet door het verstoren van een kinderfeest.
Maar moet je racisme wel benadrukken via een kinderfeest? Kom op zeg, geen enkele oplossing acceptabel vinden en nul empathie hebben en dat dan promoten om kinderen mee groot te brengen.
pi_175212391
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 09:12 schreef Snwj het volgende:

[..]

Dat is waar, er is altijd een kleine minderheid die butt Hurt over alles is.
Dat gedrag wordt aan beide kanten vertoont. Helaas!
pi_175212487
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:32 schreef zovty het volgende:

[..]

Het staat eenieder vrij de vorm van protest te kiezen die het beste bij hem past, zo doen we dat in Nederland.
Ik denk dat niemand verwacht dat we op die manier racisme uitbannen, maar het is voor een hoop mensen nog onduidelijk dat ze racistisch bezig zijn, en op deze manier kun die mensen daar prima op wijzen.
Prima. Echter zou de burgemeester dit moeten verbieden. Kinderen de dupe laten zijn van jouw zielige gevecht.

Geldt ook voor de pro-piet types.

Ik vind het prima dat ze demonstreren en actie voeren tegen racisme. Hun goed recht. Maar verpest er geen kinderfeestje mee. Opgerot.

Daarnaast moeten ze lekker in hun reservaat blijven in Amsterdam. Rot op met je moral high ground. Ik zie ze niet demonstreren over het feit dat het meeste belastinggeld wordt gestoken in hun eigen falende bevolkingsgroepen (waar niet kleur maar cultuur van slachtofferschap en entitlement zorgt voor falen). Bakken met uitkeringsgeld, sloten toeslag en daarbij dan nog allerlei buurtregisseurs en een sociaal woningsysteem vol met dit soort types. Goh wat een discriminatie... Ga na 10 generaties gewoon eens iets nuttigs doen.

Overigens geldt hetzelfde voor de pro-piet figuren die blijkbaar een kick krijgen uit het schelden op Facebook.

Vertel de fabrieksarbeider in Groningen maar dat het geld van hun gas en belastinggeld vooral in de randstad wordt uitgegeven aan onder andere dit soort types, die dan daarna alleen om te schijten buiten de stad komen... Ik snap wel dat ze boos worden hiervan.
Whatever...
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 09:49:32 #25
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_175212548
Het punt is ook dat je uiteindelijk wel een hekel gaat krijgen aan die idioten, waar je vroeger niet over piekerde om ook maar aan discriminatie te denken.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_175212574
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 09:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het punt is ook dat je uiteindelijk wel een hekel gaat krijgen aan die idioten, waar je vroeger niet over piekerde om ook maar aan discriminatie te denken.
Ze doen hun zaak geen goed. Net zoals de marokkaantjes.
Whatever...
pi_175213015
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 09:50 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ze doen hun zaak geen goed. Net zoals de marokkaantjes.
Wat denk je nou? Dat de mensen die je al jaren rascistsch bejegend nu ineens gaan denken; oei, ja, nee, als we er over blijven doorgaan vinden ze ons niet meer leuk.

Jongens toch :').

Het respect was al weg toen je ze ging neerzetten als slaven.
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 10:25:22 #28
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_175213321
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:09 schreef zovty het volgende:

[..]

Wat denk je nou? Dat de mensen die je al jaren rascistsch bejegend nu ineens gaan denken; oei, ja, nee, als we er over blijven doorgaan vinden ze ons niet meer leuk.

Jongens toch :').

Het respect was al weg toen je ze ging neerzetten als slaven.
Flikker toch op idioot. Ze zijn altijd met open armen hier ontvangen. Hebben gratis woning, inrichting, bakken geld, gezinshereniging, voorgetrokken worden bij sollicitaties, o wat een discriminatie.

Als we wat zeggen van hun achterlijk apengedrag dat na 4, 5 generaties nog steeds niet verbetert maar steeds meer allah snackbar wordt, dan noem jij dat ineens discriminatie??

Flikker op. Echt, flikker op. Als het je niet bevalt ligt 5000 km verderop een prachtige zandbak. Ga daar maar eens kijken of je het net zo goed hebt als hier,
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_175213330
Worden ze een keer positief neergezet met het uitdelen van snoepgoed en cadeaus is het weer niet goed. De echte pieten vullen alleen maar de gevangenissen, verkrachten je vriendin en nemen ongevraagd je fiets mee als ze de kans ervoor krijgen.
pi_175213337
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:25 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Flikker toch op idioot. Ze zijn altijd met open armen hier ontvangen. Hebben gratis woning, inrichting, bakken geld, gezinshereniging, voorgetrokken worden bij sollicitaties, o wat een discriminatie.

Als we wat zeggen van hun achterlijk apengedrag dat na 4, 5 generaties nog steeds niet verbetert maar steeds meer allah snackbar wordt, dan noem jij dat ineens discriminatie??

Flikker op. Echt, flikker op. Als het je niet bevalt ligt 5000 km verderop een prachtige zandbak. Ga daar maar eens kijken of je het net zo goed hebt als hier,
Als Nederlander mag ik gewoon m'n mening geven over vanalles en nog wat, en als je dat niet aanstaat doe je je oren dicht en ga je hard zingen. Dat is ook precies van het juiste nivo voor je.

En als ik jou nou elke dag een saucijzenbroodje voer, met een bekertje melk, mag ik dan af en toe in je oog prikken?

Of, met andere woorden, wat doen die materialistische zaken ertoe? Omdat je spullen geeft mag je mensen pesten?

Als jij je vrouw in elkaar stompt denk je het ook weer goed te kunnen maken met een bosje bloemen?
pi_175213468
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:25 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Flikker toch op idioot. Ze zijn altijd met open armen hier ontvangen. Hebben gratis woning, inrichting, bakken geld, gezinshereniging, voorgetrokken worden bij sollicitaties, o wat een discriminatie.

Als we wat zeggen van hun achterlijk apengedrag dat na 4, 5 generaties nog steeds niet verbetert maar steeds meer allah snackbar wordt, dan noem jij dat ineens discriminatie??

Flikker op. Echt, flikker op. Als het je niet bevalt ligt 5000 km verderop een prachtige zandbak. Ga daar maar eens kijken of je het net zo goed hebt als hier,
Ondanks dat ik het, op je bewoordingen na dan, grotendeels met je eens ben rechtvaardigt dat nog steeds niet om ze dan maar op de snelweg te blokkeren. Iemand die een andere mening heeft dan jij hoeft de mond niet gesnoerd te worden op die manier en wanneer je dat goedkeurt ben je zelf geen haar beter en is er ook voor jou nog wel een plekje vrij in de zandbak. Gewoon hier in Nederland dan, tussen de andere kleuters.
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 10:42:17 #32
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_175213623
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:26 schreef zovty het volgende:

[..]

Als Nederlander mag ik gewoon m'n mening geven over vanalles en nog wat, en als je dat niet aanstaat doe je je oren dicht en ga je hard zingen. Dat is ook precies van het juiste nivo voor je.

En als ik me stoor aan algemeen achterlijk apengedrag van mafklappers uit jouw kudde, jouw dom gezwets incluis, dan mag ik daar ook wat van zeggen.

Maar dat vind je dan weer discriminaasie.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 21 november 2017 @ 10:45:58 #33
356891 Abed
hooggeleid
pi_175213676
De mensen hadden toestemming om te protesteren, vrij achterlijk dat het mag bij de intocht zelf en niet ergens anders natuurlijk. Echter hebben ze toestemming en wanneer je dan eigen rechter gaat spelen zit je in the wrong.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_175213821
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:42 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

En als ik me stoor aan algemeen achterlijk apengedrag van mafklappers uit jouw kudde, jouw dom gezwets incluis, dan mag ik daar ook wat van zeggen.

Maar dat vind je dan weer discriminaasie.
Bron?

Volgens mij ben ik juist degene die je steeds netjes, inhoudelijk en scheldwoordvrij te woord staat terwijl jij dat respect al niet op kunt brengen.

[ Bericht 11% gewijzigd door zovty op 21-11-2017 11:05:03 ]
pi_175213935
Deze forum post is bestempeld als kansloos zelfs voor het werd geschreven (simpelweg omdat beide kanten te dom zijn om te redeneren op een respectvolle manier).

De reacties kun je al verwachten, dus waarom alsnog een "mening" vragen?
  dinsdag 21 november 2017 @ 11:05:28 #36
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175213949
Hulde aan de helden van Friesland, dat deze antipietenkneuzen bij elk van hun acties gedwarsboomt mogen blijven worden, zonodig ik er deel van uit moet maken.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_175213954
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:04 schreef Snwj het volgende:
simpelweg omdat beide kanten te dom zijn om te redeneren op een respectvolle manier).
Ik herken mij hier totaal niet in. Ben je niet in de war met vogeltjesdans en nogmaals vogeltjesdans?
  dinsdag 21 november 2017 @ 11:06:02 #38
356891 Abed
hooggeleid
pi_175213963
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:05 schreef BaajGuardian het volgende:
Hulde aan de helden van Friesland, dat deze antipietenkneuzen bij elk van hun acties gedwarsboomt mogen blijven worden, zonodig ik er deel van uit moet maken.
wow wow we have a badass over here.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  dinsdag 21 november 2017 @ 11:07:07 #39
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175213985
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:06 schreef Abed het volgende:

[..]

wow wow we have a badass over here.
Nog een kandidaat grachtenzwemmer gevonden.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 21 november 2017 @ 11:09:31 #40
356891 Abed
hooggeleid
pi_175214039
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:07 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nog een kandidaat grachtenzwemmer gevonden.
Waarom zo bozig?
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_175215056
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:05 schreef zovty het volgende:

[..]

Ik herken mij hier totaal niet in. Ben je niet in de war met vogeltjesdans en nogmaals vogeltjesdans?
Uit je Zielepiet reacties blijkt dat je al tijden niet aan zelfreflectie hebt gedaan, dus het is wel verklaarbaar dat je jezelf daar niet in herkent :')
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 12:12:18 #42
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_175215187
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:45 schreef Abed het volgende:
De mensen hadden toestemming om te protesteren, vrij achterlijk dat het mag bij de intocht zelf en niet ergens anders natuurlijk. Echter hebben ze toestemming en wanneer je dan eigen rechter gaat spelen zit je in the wrong.
Net zoals antifa nette protesten van rechts probeerde te verstoren bedoel je?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 12:23:29 #43
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_175215397
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:05 schreef zovty het volgende:

[..]

Ik herken mij hier totaal niet in. Ben je niet in de war met vogeltjesdans en nogmaals vogeltjesdans?
Nee, maar jij herkent je wel vaker niet in enig fatsoen. #team BG
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_175215429
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:23 schreef zovty het volgende:
Het gaat niet om de kinderen, het gaat om racisme.
Dus zwarte piet is rasisme, ik vind zwarte piet grappig en onschuldig. ben er mee opgegroeid en laat mijn kinderen ermee opgroeien.. Daarmee geef jij aan dat ik fout rasistisch ben, en blijkbaar mijn ouders en grootouders ook (want ik heb deze traditie niet van een vreemde).

Ik wil helemaal geen racist genoemd worden, dus als ik jou dan een kleinzerige zeurpiet noem, hoef ik in ieder geval niet te accepteren dat ik moet veranderen (en dat mijn voorouders mij rasistisch hebben gemaakt)

Prima dat er een groep tegen zwarte piet is, maar bedenk goed dat er niets gaat veranderen zolang je generaties aan mensen gaat veroordelen als rasist.

Bijkomend zie ik dit incident eerder als een positief geheel, niet langer op een achteraf veldje in het koude dokkum, maar prominent op de A7. De slachtoffer rol had men al aangenomen, dus dat is alleen maar versterkt.
Daarbij was het in dokkum vast tot opstootjes enz. gekomen. De 'vreemdelingen' uit het westen van amsterdam vechten met buurman Jelle. Plots is de ani pieten beweging een agresieve, gevaarlijke bende linkse rakkers, en protesten worden verboden.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 12:25:44 #45
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_175215431
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:57 schreef zovty het volgende:

[..]

Bron?

Volgens mij ben ik juist degene die je steeds netjes, inhoudelijk en scheldwoordvrij te woord staat terwijl jij dat respect al niet op kunt brengen.
Domme praat verkopen waarvan je weet dat het onzin is heeft geen meerwaarde met netheid.

En als je bronnen zoekt, dan ga je maar een waterput zoeken in de woestijn.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 21 november 2017 @ 12:34:31 #46
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_175215570
quote:
Klacht 2: mensen die zelf besluiten dit te verbieden met levensgevaarlijke capriolen
De politie doet dit zelf anders ook regelmatig, we mogen toch aannemen dat hulpverleners niet bewust levensgevaarlijke situaties creëren? :?
pi_175215646
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:34 schreef Nobu het volgende:

[..]

De politie doet dit zelf anders ook regelmatig, we mogen toch aannemen dat hulpverleners niet bewust levensgevaarlijke situaties creëren? :?
Bijkomend, hier gaat het om de A7 bij Joure.. dat is al jaren één grote verkeersopstopping, bijna dagelijks blikschade. Nu is de situatie wel aangepast, maar men mag toch bedacht zijn op verkeerspuinhoop daar.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_175215688
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:25 schreef Cultuur058 het volgende:

[..]

Dus zwarte piet is rasisme, ik vind zwarte piet grappig en onschuldig. ben er mee opgegroeid en laat mijn kinderen ermee opgroeien.. Daarmee geef jij aan dat ik fout rasistisch ben, en blijkbaar mijn ouders en grootouders ook (want ik heb deze traditie niet van een vreemde).

Ik wil helemaal geen racist genoemd worden
lekker belangrijk wat je wil.
Als je geen racist genoemd wil worden is de handige methode om je racistische spelletjes te stoppen.

Er is niemand die zegt dat je een naar en onsymphatiek persoon bent, jij hebt het ook maar zo aangeleerd. Maar als iemand het je dan uitlegt is het niet meer dan normaal dat je zegt; oei, sorry, ich habe es nicht gewusst en je je gedrag aanpast.
pi_175215765
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:39 schreef zovty het volgende:

[..]

lekker belangrijk wat je wil.
Als je geen racist genoemd wil worden is de handige methode om je racistische spelletjes te stoppen.

Er is niemand die zegt dat je een naar en onsymphatiek persoon bent, jij hebt het ook maar zo aangeleerd. Maar als iemand het je dan uitlegt is het niet meer dan normaal dat je zegt; oei, sorry, ich habe es nicht gewusst en je je gedrag aanpast.
Omdat er toevallig wat elementen in zitten die jij als rasistisch betiteld wil het nog niet zeggen dat het rasistisch is. Dat zegt iets over jouw persoonlijke associatie. Val andere mensen daarmee niet lastig. Zo belangrijk ben je niet. :{w
pi_175215783
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:43 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Omdat er toevallig wat elementen in zitten die jij als rasistisch betiteld wil het nog niet zeggen dat het rasistisch is. Dat zegt iets over jouw persoonlijke associatie. Val andere mensen daarmee niet lastig. Zo belangrijk ben je niet. :{w
Leer het godverdomme gewoon eerst eens even fucking spellen man voor je aan de grote mensen gesprekken mee wil doen.

RA CIS ME!!!
pi_175215857
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:44 schreef zovty het volgende:

[..]

Leer het godverdomme gewoon eerst eens even fucking spellen man voor je aan de grote mensen gesprekken mee wil doen.

RA CIS ME!!!
Precies dat ja. De splinter van de ander zien maar niet de balk in je eigen ogen. Of het nu spelfouten zijn of een paar kenmerken van zwarte Piet. Echt dikke autist dat je bent. :{w
pi_175215884
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:44 schreef zovty het volgende:

[..]

Leer het godverdomme gewoon eerst eens even fucking spellen man voor je aan de grote mensen gesprekken mee wil doen.

RA CIS ME!!!
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:57 schreef zovty het volgende:

[..]

Bron?

Volgens mij ben ik juist degene die je steeds netjes, inhoudelijk en scheldwoordvrij te woord staat terwijl jij dat respect al niet op kunt brengen.
En dit :')
pi_175215971
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:47 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Precies dat ja. De splinter van de ander zien maar niet de balk in je eigen ogen. Of het nu spelfouten zijn of een paar kenmerken van zwarte Piet. Echt dikke autist dat je bent. :{w
Sjesus man. De Verenigde naties noemt het racistisch na uitgebreid onderzoek, maar huppeltutje van internet ontkent dat.
Ja wat valt er dan nog te discussieren voor me?
Als je gewoon de waarheid ontkent is het wel makkelijk de discussies in je hoofd te winnen, maar in het echt niet.
pi_175216004
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:39 schreef zovty het volgende:

[..]
Als je geen racist genoemd wil worden is de handige methode om je racistische spelletjes te stoppen.
Iedereen die Sinterklaas viert met Zwarte Piet is een racist?

Wel makkelijk zo in die bubbel.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_175216032
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:54 schreef zovty het volgende:

[..]

Sjesus man. De Verenigde naties noemt het racistisch na uitgebreid onderzoek, maar huppeltutje van internet ontkent dat.
Ja wat valt er dan nog te discussieren voor me?
Als je gewoon de waarheid ontkent is het wel makkelijk de discussies in je hoofd te winnen, maar in het echt niet.
Dat dikke donkere mens dat voorheen nog nooit in Nederland was geweest en al jaren haar boterham (en zo te zien het enige is waar ze haar bestaansrecht aan ontleend) mee verdient? Nee dat is een betrouwbare bron :')
pi_175216053
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:57 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Dat dikke donkere mens dat voorheen nog nooit in Nederland was geweest en al jaren haar boterham (en zo te zien het enige is waar ze haar bestaansrecht aan ontleend) mee verdient? Nee dat is een betrouwbare bron :')
Het is geen bron, het is de mening van de verenigde naties.
En die is gevormd door gedegen wetenschappelijk onderzoek.

Maar goed, dat telt natuurlijk alleen als iemand het met je eens is. Anders is het een vetzak.

Zie je nou niet op wat voor kleuternivo je bezig bent om je gelijk door te drammen? Je zit fout, geef het toe, dat respecteer ik.
  dinsdag 21 november 2017 @ 13:00:18 #57
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_175216065
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:32 schreef zovty het volgende:

[..]

Het staat eenieder vrij de vorm van protest te kiezen die het beste bij hem past, zo doen we dat in Nederland.
Ik denk dat niemand verwacht dat we op die manier racisme uitbannen, maar het is voor een hoop mensen nog onduidelijk dat ze racistisch bezig zijn, en op deze manier kun die mensen daar prima op wijzen.
Het probleem is dat je het tegenovergestelde juist bereikt. Je denkt toch niet dat door types als Quincy en Sylvana Simons het racisme minder wordt?
pi_175216085
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:00 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Het probleem is dat je het tegenovergestelde juist bereikt. Je denkt toch niet dat door types als Quincy en Sylvana Simons het racisme minder wordt?
Nee, Quincy en Sylvana zijn wel de laatsten die racistisch zijn. Het probleem zit m echt in de domme blanke autotochtoon. De tokkie zogezegd.
pi_175216104
''De figuur van Zwarte Piet is een uiting van racisme die bestreden moet worden via het onderwijs. De traditie is achterhaald.

Dat concludeert de VN-werkgroep voor Mensen van Afrikaanse Afkomst, bleek vrijdag tijdens de presentatie van voorlopige bevindingen op een persconferentie in Den Haag.''

:') _O-
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 21 november 2017 @ 13:03:02 #60
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_175216108
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:59 schreef zovty het volgende:

[..]

Het is geen bron, het is de mening van de verenigde naties.
En die is gevormd door gedegen wetenschappelijk onderzoek.

Dat je zwarte piet als racistisch stereotype ziet kan prima begrijpen, maar dit geloof je toch zeker zelf niet?
  dinsdag 21 november 2017 @ 13:03:41 #61
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_175216126
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:01 schreef zovty het volgende:

[..]

Nee, Quincy en Sylvana zijn wel de laatsten die racistisch zijn. Het probleem zit m echt in de domme blanke autotochtoon. De tokkie zogezegd.
Dit is echt totaal geen antwoord op de vraag. Maar mooi dat je even tentoonspreidt dat je er helemaal niks van begrijpt.
  dinsdag 21 november 2017 @ 13:03:49 #62
356891 Abed
hooggeleid
pi_175216128
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:43 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Omdat er toevallig wat elementen in zitten die jij als rasistisch betiteld wil het nog niet zeggen dat het rasistisch is. Dat zegt iets over jouw persoonlijke associatie. Val andere mensen daarmee niet lastig. Zo belangrijk ben je niet. :{w
rasistisch?
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  dinsdag 21 november 2017 @ 13:04:42 #63
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_175216144
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:32 schreef zovty het volgende:

[..]

Het staat eenieder vrij de vorm van protest te kiezen die het beste bij hem past, zo doen we dat in Nederland.
Ik denk dat niemand verwacht dat we op die manier racisme uitbannen, maar het is voor een hoop mensen nog onduidelijk dat ze racistisch bezig zijn, en op deze manier kun die mensen daar prima op wijzen.
Zoals een bus op de snelweg stoppen mensen dus kan passen
pi_175216166
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:03 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dit is echt totaal geen antwoord op de vraag. Maar mooi dat je even tentoonspreidt dat je er helemaal niks van begrijpt.
je stelt dan ook een compleet verkeerde vraag.

Het publiek zou de boodschapper van het slechte nieuws maar wat graag vermoorden, maar dat zegt toch meer over het publiek dan over de boodschappers?
pi_175216171
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:04 schreef the-eye het volgende:

[..]

Zoals een bus op de snelweg stoppen mensen dus kan passen
Nee, dat is illegaal.
pi_175216177
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_175216180
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:59 schreef zovty het volgende:

[..]

Het is geen bron, het is de mening van de verenigde naties.
En die is gevormd door gedegen wetenschappelijk onderzoek.

Maar goed, dat telt natuurlijk alleen als iemand het met je eens is. Anders is het een vetzak.

Zie je nou niet op wat voor kleuternivo je bezig bent om je gelijk door te drammen? Je zit fout, geef het toe, dat respecteer ik.
Ja iemand die geobsedeerd is door rasisme een rolletje geven bij de VN en er dan autoriteit aan ontlenen. Kom op zeg, je bent toch wel wat slimmer om dat soort lobby en politiek te kunnen doorzien.

Waarom ga je niet protesteren tegen de Bijbel en alle rasisme die daar in voor komt? Oh nee wacht, toen was het bij voorbeeld een blanke die gekruisigd werd. Dat is geen probleem. }:|
  dinsdag 21 november 2017 @ 13:07:35 #68
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_175216197
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:05 schreef zovty het volgende:

[..]

je stelt dan ook een compleet verkeerde vraag.

Het publiek zou de boodschapper van het slechte nieuws maar wat graag vermoorden, maar dat zegt toch meer over het publiek dan over de boodschappers?
Nee jij kunt niet inzien dat door deze boodschappers het racisme alleen maar erger wordt. Je bereikt er het tegenovergestelde mee. Mensen gaan niet met elkaar in discussie maar beide kanten worden alleen maar extremer. Daarnaast is sowieso Quincy een ontzettende racist.
pi_175216206
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:06 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Ja iemand die geobsedeerd is door rasisme een rolletje geven bij de VN en er dan autoriteit aan ontlenen. Kom op zeg, je bent toch wel wat slimmer om dat soort lobby en politiek te kunnen doorzien.
Ahja, heel de wereld is een complot en zij zijn groot en jij bent klein.

:').
quote:
Waarom ga je niet protesteren tegen de Bijbel en alle rasisme die daar in voor komt? Oh nee wacht, toen was het bij voorbeeld een blanke die gekruisigd werd. Dat is geen probleem. }:|
Ik begrijp niet zo goed wat je allemaal wil zeggen, maar de algemene opvatting is wel dat Jesus niet blank was.
pi_175216212
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:03 schreef Abed het volgende:

[..]

rasistisch?
Ja man. Mijn spellingscontrole op mobiel doet raar. Geen zin om het elke keer te corrigeren. De meeste mensen snappen het zo ook wel.
pi_175216232
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:07 schreef zovty het volgende:

[..]

Ahja, heel de wereld is een complot en zij zijn groot en jij bent klein.

:').

[..]

Ik begrijp niet zo goed wat je allemaal wil zeggen, maar de algemene opvatting is wel dat Jesus niet blank was.
Ga je minderwaardigheidscomplex nu niet op een ander projecteren :')
pi_175216302
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:09 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Ga je minderwaardigheidscomplex nu niet op een ander projecteren :')
Haha, ik zie wat jij daar deed!

Je deed een "alles wat je zegt ben je zelfje"
Precies op jouw nivootje.

Zoet maar, ik ben niet boos op jou, ik vind je alleen maar dom. Maar gelukkig zou je nog dingen kunnen leren, al zal dat wel langzaam gaan.
  dinsdag 21 november 2017 @ 13:14:25 #73
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_175216312
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:13 schreef zovty het volgende:

[..]

Haha, ik zie wat jij daar deed!

Je deed een "alles wat je zegt ben je zelfje"
Precies op jouw nivootje.

Zoet maar, ik ben niet boos op jou, ik vind je alleen maar dom. Maar gelukkig zou je nog dingen kunnen leren, al zal dat wel langzaam gaan.
Voor iemand die commentaar heeft op een ander zijn spelling mag je zelf ook wel even een cursusje Nederlands volgen.
pi_175216359
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:14 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Voor iemand die commentaar heeft op een ander zijn spelling mag je zelf ook wel even een cursusje Nederlands volgen.
?
pi_175216400
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:16 schreef zovty het volgende:

[..]

?
Nivootje
Zoet maar
Deed
Zelfje

:')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_175216420
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:19 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Nivootje
Zoet maar
Deed
Zelfje

:')
Ja, vind ik dus allemaal prima Nederlands eigenlijk.

Maar in de zoveelste discussie over racisme, racisme nog verkeerd spellen vind ik dom.
pi_175216448
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:20 schreef zovty het volgende:

[..]

Ja, vind ik dus allemaal prima Nederlands eigenlijk.

Maar in de zoveelste discussie over racisme, racisme nog verkeerd spellen vind ik dom.
En ik vind jouw vooringenomen mening dom.

Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 13:23:24 #78
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_175216475
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:54 schreef zovty het volgende:

[..]

Sjesus man. De Verenigde naties noemt het racistisch na uitgebreid onderzoek, maar huppeltutje van internet ontkent dat.

BRON??? B-)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 13:24:20 #79
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_175216499
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:20 schreef zovty het volgende:

[..]

Ja, vind ik dus allemaal prima Nederlands eigenlijk.

Maar in de zoveelste discussie over racisme, racisme nog verkeerd spellen vind ik dom.
Dus nu is jouw persoonlijke mening ineens weer leidend _O-

Man man man :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 21 november 2017 @ 13:25:35 #80
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_175216518
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:20 schreef zovty het volgende:

[..]

Ja, vind ik dus allemaal prima Nederlands eigenlijk.

Maar in de zoveelste discussie over racisme, racisme nog verkeerd spellen vind ik dom.
_O-
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 13:26:13 #81
186611 Haags
pi_175216527
Helden zijn het, HELDEN! _O_
Zonder wrijving geen glans
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 13:26:28 #82
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_175216533
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:07 schreef zovty het volgende:

[..]

Ahja, heel de wereld is een complot en zij zijn groot en jij bent klein.

:').
Hoor wie het zegt _O-

quote:
[..]

Ik begrijp niet zo goed wat je allemaal wil zeggen, maar de algemene opvatting is wel dat Jesus niet blank was.
BRON??? B-)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_175219372
Wel tokkie kneusjes ja van die blokkade.

Die mensen hadden gewoon het recht om te demonstreren, vergunninkje en een mooi afgekaderd plekje.

Ik zou tegen die tokkies willen zeggen: als je het niet eens bent met de Nederlandse wet ga je toch lekker naar een ander land?
pi_175219409
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:30 schreef zovty het volgende:

[..]

Racisme uitbannen lijkt me belangrijker dan een materialistische middag voor wat kinderen. Een land zonder racisme is een geschenk voor het leven.
Niet elke dag voor je lol een neger in elkaar beuken :')
pi_175219565
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:30 schreef zovty het volgende:

[..]

Racisme uitbannen lijkt me belangrijker dan een materialistische middag voor wat kinderen. Een land zonder racisme is een geschenk voor het leven.
Alleen wek je op deze manier, alleen maar meer racisme in de hand
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_175219615
Ik heb niks tegen zwarte mensen, ik heb daarom ook niks tegen Zwarte Piet. Kennelijk ben ik dus een racist.
pi_175219741
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:26 schreef zovty het volgende:

[..]

Als Nederlander mag ik gewoon m'n mening geven over vanalles en nog wat, en als je dat niet aanstaat doe je je oren dicht en ga je hard zingen. Dat is ook precies van het juiste nivo voor je.

En als ik jou nou elke dag een saucijzenbroodje voer, met een bekertje melk, mag ik dan af en toe in je oog prikken?

Of, met andere woorden, wat doen die materialistische zaken ertoe? Omdat je spullen geeft mag je mensen pesten?

Als jij je vrouw in elkaar stompt denk je het ook weer goed te kunnen maken met een bosje bloemen?
Iemand prikken is iemand bewust pijn doen, dat is niet het verhaal rond sinterklaas. Of denk je dat mensen het vieren als '5 december, nationale slavendag'?

'Kinderen pak een zweep, en zweep de neger'
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  roze dinsdag 21 november 2017 @ 16:14:05 #88
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_175219757
Demonstreren bij een kinderfeest is sowieso een terechte klacht, walgelijk.
Your beauty never ever scared me.
pi_175219954
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:

Klacht 2: mensen die zelf besluiten dit te verbieden met levensgevaarlijke capriolen
Het leek mij meer een gecontroleerde verkeersstop.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
  dinsdag 21 november 2017 @ 17:35:02 #90
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175221334
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:09 schreef Abed het volgende:

[..]

Waarom zo bozig?
Omdat jij het psychisch terroriseren van kinderen verdedigt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 21 november 2017 @ 17:38:41 #91
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_175221410
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:56 schreef ChickenMan het volgende:
Wel tokkie kneusjes ja van die blokkade.

...

Ik zou tegen die tokkies willen zeggen: als je het niet eens bent met de Nederlandse wet ga je toch lekker naar een ander land?
Ze hebben al een een eigen land.
Alleen hebben die domme Hollanders dat achterlijke landje ooit geannexeerd. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_175221446
KOZP?

Kick Out Zeur Pieten! :7
  dinsdag 21 november 2017 @ 18:17:59 #93
356891 Abed
hooggeleid
pi_175222216
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 17:35 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Omdat jij het psychisch terroriseren van kinderen verdedigt.
Overdrijven is ook een vak he ;)
Daarnaast ben ik ook tegen het protesteren in de buurt van kinderen, onnodig.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 18:19:58 #94
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_175222265
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:59 schreef zovty het volgende:

[..]

Het is geen bron, het is de mening van de verenigde naties.
En die is gevormd door gedegen wetenschappelijk onderzoek.

Een bron is heel wat anders dan een mening en gedegen wetenschappelijk onderzoek.

Schei uit, kleuter. Echt waar, doe jezelf een lol en gooi jezelf weg met je belachelijke apenpraat.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 18:20:56 #95
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_175222287
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 18:17 schreef Abed het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak he ;)
Daarnaast ben ik ook tegen het protesteren in de buurt van kinderen, onnodig.
Kinderen mogen niet protesteren in hun buurt? :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 21 november 2017 @ 18:23:01 #96
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_175222311
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:06 schreef retorbrapi het volgende:
Ik heb niks tegen zwarte mensen
Want je hebt iets tegen alle buitenlanders???! :o EINZ!!!??
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_175222355
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:33 schreef Rozevla het volgende:
Gelukkig kwamen die protesterende losers niet in de buurt van die kinderen.

Konden ze snel weer rechtsomkeert en weer aan het werk ^O^
Lol welk werk? :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_175225360
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:09 schreef zovty het volgende:

[..]

Wat denk je nou? Dat de mensen die je al jaren rascistsch bejegend nu ineens gaan denken; oei, ja, nee, als we er over blijven doorgaan vinden ze ons niet meer leuk.

Jongens toch :').

Het respect was al weg toen je ze ging neerzetten als slaven.
Ik heb niemand als slaaf neergezet.

Deze mensen vinden dat ze racistisch bejegend worden. Dat kan. Daar mogen ze ook vanalles van vinden en ik mag het ermee oneens zijn.

Het is gewoon triest om een kinderfeest op deze manier te moeten willen verpesten met hun gezeik. Het zijn maar een paar mensen die dit vinden. Ik was bij de intocht met mijn dochters (en met het pikzwarte vriendinnetje van mijn dochter). En het valt maar weer op hoeveel gekleurde mensen en hun kinderen net zo hard meefeesten. Dus nee. Ik vind dat er ruimte moet zijn voor protest, maar niet daar en dan.

Ik vind ook dat bussne tegenhouden op de snelweg eigenlijk niet kan. Maar ik moest er ook wel een beetje om grinniken. De zeurpieten kregen een koekje van eigen deeg. Overigens hoor ik heel 'links' nederland nooit mekkeren als AFA pegida opvangt en hun protest onmogelijk maakt.

Ooit was ik links, maar vanwege dit soort triest gedoe ben ik er echt van teruggekomen. Aangeleerde hulpeloosheid en zieligheid vieren hoogtij. De vanzelfsprekendheid waarmee dit soort clubs hun 'rechten' opeisen + een hoop meer heeft mij volledig doen afhaken.

In dit geval is het een slechte beslissing van een domme burgemeester. Ze mogen blij zijn dat dit zo is afgelopen. Overigens zijn de beroepsnegers niet van de erasmusbrug afgeslagen... die mochten ze blijkbaar wél blokkeren...

Dit toont ook direct het grote probleem. Iedereen is zo vol van zijn eigen gelijk en denkt daarmee andermans rechten te kunnen inperken. De enige partij die zichzelf niet kan verdedigen zijn de kinderen. Die zijn niet ractistisch of gewelddadig, maar die gore eikel Afriye wil dus over de rug van kinderen zijn gelijk halen. Dit is ook exact waar hij te ver gaat. Blijf van de kinderen af. Klootzak.
Whatever...
pi_175225487
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:02 schreef BoneThugss het volgende:
''De figuur van Zwarte Piet is een uiting van racisme die bestreden moet worden via het onderwijs. De traditie is achterhaald.

Dat concludeert de VN-werkgroep voor Mensen van Afrikaanse Afkomst, bleek vrijdag tijdens de presentatie van voorlopige bevindingen op een persconferentie in Den Haag.''

:') _O-
Was dat niet die club die Saudi Arabie voorzitter had gemaakt van de vrouwenrechtenclub?

En Dutroux wordt de nieuwe voorvechter van kinderrechten..... Al Baghdadi de leider van de werkgroep antisemitisme en Weinstein de aanranding.
Whatever...
  dinsdag 21 november 2017 @ 23:10:15 #100
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_175230079
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:57 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee knurft, het gaat om een kleine groep altijdgekwetsten. Die vinden altijd wel wat om over te zeiken.

Straks loop je met een zwarte labrador over straat en begint zo'n aap dingen te roepen over 'rassies".
Hou eens op met dat in de slachtofferrol duiken kneusje. Als een ander het prettig vind om "rassies" naar jou te roepen om wat voor reden dan ook moet hij dat toch lekker zelf weten?
Krekker is de bom!
pi_175230122
Strijdend voor ons land en cultuur, ware verzetshelden _O_
  dinsdag 21 november 2017 @ 23:12:19 #102
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_175230131
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:33 schreef Rozevla het volgende:
Gelukkig kwamen die protesterende losers niet in de buurt van die kinderen.

Konden ze snel weer rechtsomkeert en weer aan het werk ^O^
Je weet dat een groot deel v/d Nederlanders op zaterdag vrij heeft hè?
Krekker is de bom!
pi_175231153
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:25 schreef Azpilicueta het volgende:
Worden ze een keer positief neergezet met het uitdelen van snoepgoed en cadeaus is het weer niet goed. De echte pieten vullen alleen maar de gevangenissen, verkrachten je vriendin en nemen ongevraagd je fiets mee als ze de kans ervoor krijgen.
Of je auto.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_175231229
Dat brengt mij bij de volgende vraag is er iemand tussen de fokkers die of zelf slaven heeft gehad of zijn familie een generatie terug? Zo nee dan heb je naar mijn mening geen reden om over slaven te zeuren.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_175231789
Zal ik jullie een geheimpje verklappen, ik ben Fries en los van de hulde heeft hier in Friesland het er bijna niemand meer over. Terwijl jullie nog steeds zitten na te janken, zijn wij gewoon weer aan het werk alsof er niks is gebeurd :)
pi_175233169
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:11 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
Strijdend voor ons land en cultuur, ware verzetshelden _O_
Precies. En dit gaat navolging vinden in heel het land zodat die kleine linkse culturele elite in Mokum en in Medialand zoals bij Pauw en DWDD duidelijk wordt gemaakt dat wij hun opgedrongen gedram niet moeten.
  Redactie Sport woensdag 22 november 2017 @ 08:49:11 #107
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175233805
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 november 2017 12:34 schreef Nobu het volgende:

[..]

De politie doet dit zelf anders ook regelmatig, we mogen toch aannemen dat hulpverleners niet bewust levensgevaarlijke situaties creëren? :?
Een politieblokkade wordt alleen toegepast in zeer speciale situaties waarin de veiligheid op een andere wijze in het gedrang kan komen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175233942
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 00:44 schreef MakkieR het volgende:
Zal ik jullie een geheimpje verklappen, ik ben Fries en los van de hulde heeft hier in Friesland het er bijna niemand meer over. Terwijl jullie nog steeds zitten na te janken, zijn wij gewoon weer aan het werk alsof er niks is gebeurd :)
ik kijk hier uit over de A7 nabij Joure, en het staat nu alweer vast!
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_175234174
Traumatiserend voor de slachtoffers inderdaad, de bestorming van Omaha Beach was er niets bij.
https://www.vn.nl/alma-mathijsen-bus-zwarte-piet/
  woensdag 22 november 2017 @ 09:52:26 #110
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_175234699
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Een politieblokkade wordt alleen toegepast in zeer speciale situaties waarin de veiligheid op een andere wijze in het gedrang kan komen.
Een paar tientjes aan gestolen brandstof, vastgelopen CAO-onderhandelingen, levensgevaarlijk.
pi_175234779
Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan die activisten en dan vooral de beeldvorming. Staan ze die kutbrug in Roffa te blokkeren slingeren ze zoveel mogelijk foto’s de wereld in van 5 verzuurde blanke 65 + figuren zonder kleinkinderen die een spandoekje vasthouden. Ze gebruiken de blanke huidskleur van deze mensen om een statement te maken van; kijk eens, ook blank Nederland is het met ons eens.
Om te kotsen. Deze donkere mensen zijn in het diepst van hun hart zelf racistisch en hoe :r
U MAD?
pi_175234788
Hoe is het trouwens met oppermongool Quincy Gario. Nog niks van gezien of gelezen of wel dan?
U MAD?
pi_175235325
Gelukkig wordt het woord racisme zo vaak en voor alles wat er maar mogelijk is gebruikt. Daardoor heeft het woord voor mij (en velen met mij) weinig betekenis meer. En hoe vaker het gebruikt wordt, hoe minder waarde het heeft.

Dus je vind iemand een racist of iets racistisch ? Boeien !
"Evil preaches tolerance until it is dominant, then it tries to silence good."
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 22 november 2017 @ 11:36:53 #114
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_175236528
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:10 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Hou eens op met dat in de slachtofferrol duiken kneusje. Als een ander het prettig vind om "rassies" naar jou te roepen om wat voor reden dan ook moet hij dat toch lekker zelf weten?
Slachtofferrol? :D Wie zit hier in de slachtofferrol?? :D

Tuurlijk mag iemand dat naar mij roepen, maar dan mag ik ook van alles naar hem roepen. En dat willen ze dan weer niet, want dat werkt dan weer een richting uit :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 22 november 2017 @ 11:42:16 #115
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_175236636
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Een politieblokkade wordt alleen toegepast in zeer speciale situaties waarin de veiligheid op een andere wijze in het gedrang kan komen.
Klopt, zoals een doorrijder die benzine had getankt zonder te betalen proberen tot stoppen te brengen, en wat tot ongelukken en een dode heeft geleid. Echt een zeer speciale situatie inderdaad.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Redactie Sport woensdag 22 november 2017 @ 11:43:25 #116
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175236663
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 11:42 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Klopt, zoals een doorrijder die benzine had getankt zonder te betalen proberen tot stoppen te brengen, en wat tot ongelukken en een dode heeft geleid. Echt een zeer speciale situatie inderdaad.
Oja, dat was wel een vrij 'bijzonder' verhaal inderdaad :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175238143
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 november 2017 15:56 schreef ChickenMan het volgende:
Wel tokkie kneusjes ja van die blokkade.

Die mensen hadden gewoon het recht om te demonstreren, vergunninkje en een mooi afgekaderd plekje.

Ik zou tegen die tokkies willen zeggen: als je het niet eens bent met de Nederlandse wet ga je toch lekker naar een ander land?
Friesland is een ander land :Y
  woensdag 22 november 2017 @ 19:54:19 #118
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_175246276
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 11:36 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Slachtofferrol? :D Wie zit hier in de slachtofferrol?? :D

Tuurlijk mag iemand dat naar mij roepen, maar dan mag ik ook van alles naar hem roepen. En dat willen ze dan weer niet, want dat werkt dan weer een richting uit :')
Wie zijn "ze"?

Is het ooit wel eens bij je opgekomen dat diverse mensen ook op verschillende wijzen zullen reageren op beledigingen?

De ene linkse/rechtse/gekleurde/blanke/zwarte/gele/groene/whatever zal z'n schouders ophalen bij beledigende/kleinerende/lullige/foute/smerige opmerkingen en de ander zal fel terug reageren of je een klap voor je smoel geven. Simple as that.
Krekker is de bom!
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 22 november 2017 @ 20:04:37 #119
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_175246548
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:54 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Wie zijn "ze"?

Is het ooit wel eens bij je opgekomen dat diverse mensen ook op verschillende wijzen zullen reageren op beledigingen?

De ene linkse/rechtse/gekleurde/blanke/zwarte/gele/groene/whatever zal z'n schouders ophalen bij beledigende/kleinerende/lullige/foute/smerige opmerkingen en de ander zal fel terug reageren of je een klap voor je smoel geven. Simple as that.
Waarom mogen 'rechtse' mensen dat dan nooit zonder meteen voor nazi uitgemaakt te worden?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 22 november 2017 @ 20:36:54 #120
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_175247279
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:11 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
Strijdend voor ons land en cultuur, ware verzetshelden _O_
:') Het gaat om de kleur van een figuur in een kinderfeestje. Hoort dramatiseren van onbenulligheden bij onze cultuur?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  woensdag 22 november 2017 @ 20:50:07 #121
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_175247607
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 20:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Waarom mogen 'rechtse' mensen dat dan nooit zonder meteen voor nazi uitgemaakt te worden?
Waar haal je vandaan dat rechtse mensen altijd door iedereen die niet rechts is meteen voor nazi worden uitgemaakt? :?

En besef je wel dat er, zeker d.m.v. social media nagenoeg ALTIJD wel iemand is die een ander ergens voor uitmaakt?
Krekker is de bom!
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 22 november 2017 @ 20:51:20 #122
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_175247645
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 20:50 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Waar haal je vandaan dat rechtse mensen altijd door iedereen die niet rechts is meteen voor nazi worden uitgemaakt? :?
Ik zou eens een krant lezen.

quote:
En besef je wel dat er, zeker d.m.v. social media nagenoeg ALTIJD wel iemand is die een ander ergens voor uitmaakt?
Hoe bedoel je, klootzak??? :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 22 november 2017 @ 21:21:57 #123
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_175248363
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 20:51 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik zou eens een krant lezen.

En dan?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 22 november 2017 @ 21:23:09 #124
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_175248401
quote:
10s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

En dan?
Misschien blijft hij dan van fok af O-)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_175255319
Zeiken over dat je tegengehouden werd bij Dokkum maar wel de Erasmusbrug blokkeren. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')