quote:Op maandag 27 november 2017 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar ze waren zo lyrisch over Tamara.. Die wint dus sowieso van Sarah, Tamara valt dus sowieso niet af.
Callan kan nog beter gekookt hebben, of slechter dan Tamara maar beter dan Sarah, of slechter dan Sarah. Dus Sarah of Callan vallen af. Tamara blijft
Heston belt...quote:
Hij is 18 en zat 6 maanden ervoor nog in de schoolbankenquote:
Ja, ik vind het ook erg jammer als hij zou moeten gaan, maar toch denk ik dat hij nu afvaltquote:Op maandag 27 november 2017 20:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij is 18 en zat 6 maanden ervoor nog in de schoolbanken![]()
Omdat geroosterde rijst niet geroosterd genoeg wasquote:Op maandag 27 november 2017 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook erg jammer als hij zou moeten gaan, maar toch denk ik dat hij nu afvalt
Ik denk dat Heston bang is voor hemquote:Op maandag 27 november 2017 20:32 schreef essnhills het volgende:
Ik hoop dat hij bij Heston terecht kan
Kan het me niet voorstellen.. Wel jammer dat er 1 team door mocht. Mocht ze allebei nietquote:Op dinsdag 28 november 2017 19:33 schreef essnhills het volgende:
Is er ooit zo slecht gekookt tijdens een sudden death bij MKR?
Jaquote:Op dinsdag 28 november 2017 19:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen.. Wel jammer dat er 1 team door mocht. Mocht ze allebei niet
Iedere keer zo volgens mij.quote:Op dinsdag 28 november 2017 19:44 schreef franklop het volgende:
Callan mocht niet eens blijven bij de masterclass? Dat is wel matig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |