abonnement Unibet Coolblue
pi_175202904
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 20:07 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Waarom anders 2 weken radiostilte? Dat is alleen mogelijk met een ander mokkel.
Als iemand zo gek is dat ie dagelijks appt, dan heb je geen 2 weken radiostilte zomaar. Dan is er shit aan de hand.
Ja, heb hem ook betrapt op het appen met zijn ex. Zijn "goede vrienden" volgens hem, maar vind het een vreemd iets.

Misschien toch maar wat meer duidelijkheid vragen en wat minder overal op ingaan.
  maandag 20 november 2017 @ 20:19:15 #27
242879 Onnoman
The On And Only
pi_175202936
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 20:18 schreef Annexjs het volgende:

[..]

Ja, heb hem ook betrapt op het appen met zijn ex. Zijn "goede vrienden" volgens hem, maar vind het een vreemd iets.

Misschien toch maar wat meer duidelijkheid vragen en wat minder overal op ingaan.
je kan hem ook proberen jaloers te maken
wil je mn nummer? :D
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_175203009
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 20:19 schreef Onnoman het volgende:

[..]

je kan hem ook proberen jaloers te maken
wil je mn nummer? :D
Hahaha nou vleiend aanbod, maar heb al 2 jongens die mij op date hebben gevraagd. Heb ze allebei keurig afgewezen, omdat ik me een soort van 'gereserveerd' hou voor hem.

Misschien een idee om hem daar van op de hoogte te brengen, misschien dat ie zn ogen dan n beetje opent.
pi_175203048
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 19:56 schreef Annexjs het volgende:

[..]

Ja klopt, maar ik vind dat hij heel weinig initiatief neemt om af te spreken. Hebben elkaar in die 4 maanden ongeveer 10 keer gezien. Ben gewoon heel erg voorzichtig om hem te laten merken dat ik hem erg leuk vind, een beetje bang dat hij net als de vorigr keeer niet hetzelfde denkt als ik, en ik uiteindelijk weer met n gebroken hart achter blijf.

Maar ga t zeker proberen, om wat meer initiatief van mijn kant te nemen. Pas dan weet ik hoe hij erop reageert.
Garanties heb je sowieso nooit, maar denk dat dit ook niet de beste tactiek is.

quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 19:35 schreef Bivox.Silentic het volgende:
Als ik jou was, dan zou ik wel het vriendschappelijk contact aanhouden, maar niet zo snel meer met hem naar bed gaan. Als hij daar dan over begint, dan zou je kunnen zeggen: ja, ik vind je wel erg leuk, maar ik wil alleen seks in een vaste relatie.

Dan weet hij waar hij aan toe is. En jij ook, vrij snel denk ik.
Dit is dan denk ik wel de meest handige tactiek. Omdat je duidelijk jouw grens aangeeft en hij daar dan op kan reageren. Dat is een stuk meer recht te recht aan dan op elkaars acties reageren vanuit een zelf erbij bedachte context die al dan niet door jullie mentale staat onterecht ingevuld wordt.

Dus, houd het lekker bij jezelf en ga voor wat jij wil. Wil je hem vaker zien? Neem dan initiatief. Schrik je hem af, dan pas je nu toch niet bij elkaar. Omdat jullie niet hetzelfde willen kennelijk en er zonder degelijke communicatie ook niet zo best eraan zouden kunnen werken.
Denk wel even goed na of je jezelf niet voor de gek houdt met vriendschappelijk contact, want dan is de grens bij seks trekken ook geen recept voor geluk. Iets is beter dan niets en als ik maar zus of zo doe, dan wil hij er misschien wel voor gaan zijn doorgaans niet zo lekker voor je zelfvertrouwen. En dat is ook niet zo raar eigenlijk, maar dat moet je wel even doorkrijgen. Dat doe je sneller als je uitgangspunt is waar jij het voor doet en niet om hem te paaien zeg maar..
pi_175203386
Gewoon niet met hem slapen. Hij is niks van je en waarom gun je hem de seks? Gewoon niet doen, laat hem maar zijn best doen voor je en beetje jagen.

Oh en gewoon de andere twee mannen daten hoor. Hij heeft anders ook twee weken niks van zich laten horen omdat hij druk was met andere dames.

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2017 20:36:27 ]
pi_175203423
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 20:23 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Garanties heb je sowieso nooit, maar denk dat dit ook niet de beste tactiek is.

[..]

Dit is dan denk ik wel de meest handige tactiek. Omdat je duidelijk jouw grens aangeeft en hij daar dan op kan reageren. Dat is een stuk meer recht te recht aan dan op elkaars acties reageren vanuit een zelf erbij bedachte context die al dan niet door jullie mentale staat onterecht ingevuld wordt.

Dus, houd het lekker bij jezelf en ga voor wat jij wil. Wil je hem vaker zien? Neem dan initiatief. Schrik je hem af, dan pas je nu toch niet bij elkaar. Omdat jullie niet hetzelfde willen kennelijk en er zonder degelijke communicatie ook niet zo best eraan zouden kunnen werken.
Denk wel even goed na of je jezelf niet voor de gek houdt met vriendschappelijk contact, want dan is de grens bij seks trekken ook geen recept voor geluk. Iets is beter dan niets en als ik maar zus of zo doe, dan wil hij er misschien wel voor gaan zijn doorgaans niet zo lekker voor je zelfvertrouwen. En dat is ook niet zo raar eigenlijk, maar dat moet je wel even doorkrijgen. Dat doe je sneller als je uitgangspunt is waar jij het voor doet en niet om hem te paaien zeg maar..
Heb je gelijk in inderdaad! Ik zie hem niet als een vriend, en zou toch wel graag nog willen proberen met hem. Er is al te veel gebeurd om hem gewoon als een vriend te zien. Ik wil hem het liefst wel 1 keer per week zien, dus zal binnenkort vragen of hij weer zin heeft om af te spreken.
pi_175203489
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 20:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
Gewoon niet met hem slapen. Hij is niks van je en waarom gun je hem de seks? Gewoon niet doen, laat hem maar zijn best doen voor je en beetje jagen.

Oh en gewoon de andere twee mannen daten hoor. Hij heeft anders ook twee weken niks van zich laten horen omdat hij druk was met andere dames.
Is het dan misschien een idee om hem daarover te 'informeren'? Tussen de 1e en 2e keer seks zaten best wel wat weken tussen en misschien dat de eerstvolgende keer ook nog wel even gaat duren...
pi_175203637
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 20:37 schreef Annexjs het volgende:

[..]

Heb je gelijk in inderdaad! Ik zie hem niet als een vriend, en zou toch wel graag nog willen proberen met hem. Er is al te veel gebeurd om hem gewoon als een vriend te zien. Ik wil hem het liefst wel 1 keer per week zien, dus zal binnenkort vragen of hij weer zin heeft om af te spreken.
Maar je wil dus meer dan hem zien, dus beter wees je daar ook open over. Niet om hem onder druk te zetten, maar om hem te laten weten hoe jij je voelt en daar ook naar handelt.

quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 20:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
Gewoon niet met hem slapen. Hij is niks van je en waarom gun je hem de seks? Gewoon niet doen, laat hem maar zijn best doen voor je en beetje jagen.
Hallo, 21e eeuw hier :W Ze had zichzelf ook gewoon seks kunnen gunnen hè.
pi_175203683
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 20:39 schreef Annexjs het volgende:

[..]

Is het dan misschien een idee om hem daarover te 'informeren'? Tussen de 1e en 2e keer seks zaten best wel wat weken tussen en misschien dat de eerstvolgende keer ook nog wel even gaat duren...
Waarom zou je hem informeren? Heeft hij je vooraf geïnformeerd met dat hij je even twee weken compleet zou negeren? Ik heb het idee dat hij de regie in handen heeft. Dat moet anders.
pi_175203804
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 20:48 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Waarom zou je hem informeren? Heeft hij je vooraf geïnformeerd met dat hij je even twee weken compleet zou negeren? Ik heb het idee dat hij de regie in handen heeft. Dat moet anders.
True that dat het anders moet, maar fuck spiegelen van zijn gedrag en geef gewoon het goede voorbeeld hoe je zelf behandeld zou willen worden dan.
pi_175203839
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 20:52 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

True that dat het anders moet, maar fuck spiegelen van zijn gedrag en geef gewoon het goede voorbeeld hoe je zelf behandeld zou willen worden dan.
Even terugkomend op dat van seks. Mag ze hebben, maar als ze slim is doet ze dat met iemand waar ze niks voor voelt (als het te doen is om genot) en gunt ze het deze kerel (die zich echt niet normaal gedraagt) niet. Hij moet seks maar verdienen en dat doet hij nu (nog) niet. Ik be bang dat hij gewoon gebruiken van TS maakt en ze straks achterblijft met pijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2017 20:54:37 ]
pi_175203877
Wel 2x het bed in kunnen duiken, maar niet in staat zijn om te vragen naar z'n beweegredenen :') .

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2017 20:56:55 ]
pi_175204141
Je zou kunnen vragen of jullie exclusief daten? Een relatie hoeft op zich niet zo snel te ontstaan maar exclusief dagen mag je wel verwachten.
pi_175204216
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 20:53 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Even terugkomend op dat van seks. Mag ze hebben, maar als ze slim is doet ze dat met iemand waar ze niks voor voelt (als het te doen is om genot) en gunt ze het deze kerel (die zich echt niet normaal gedraagt) niet. Hij moet seks maar verdienen en dat doet hij nu (nog) niet. Ik be bang dat hij gewoon gebruiken van TS maakt en ze straks achterblijft met pijn.
Ben het wel deels met je eens. Maar de 1e keer dat ik seks met hem had dacht ik oprecht dat we naar een relatie aan het toewerken waren. Omdat we ons daar ook naar gedroegen. En ik had al eeen aantal dates achter de rug + had ik, eerlijk is eerlijk, ook wel een beetje zin na 1.5 jaar droogsta. Ben ook totaal niet iemand die zomaar met iemand in bed duikt, maar bij hem voelde het echt goed.

Ook afgelopen weekend gaf hij me weer een heel goed gevoel, en met iets op ben ik sowieso wat makkelijker met dat soort dingen.

Dus zomaar met iemand naar bed waar ik niks voor voel is eigenlijk niks voor mij.
pi_175204569
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 21:08 schreef Annexjs het volgende:

[..]

Ben het wel deels met je eens. Maar de 1e keer dat ik seks met hem had dacht ik oprecht dat we naar een relatie aan het toewerken waren. Omdat we ons daar ook naar gedroegen.
Nope. Jij als volwassen vrouw maakt de beslissing om met hem seks te gaan hebben, dat is waar jij je naar gedroeg en wat je in hem hoopte te zien.

quote:
En ik had al eeen aantal dates achter de rug + had ik, eerlijk is eerlijk, ook wel een beetje zin na 1.5 jaar droogsta. Ben ook totaal niet iemand die zomaar met iemand in bed duikt, maar bij hem voelde het echt goed.
Dat zou ook helemaal prima zijn, maar kennelijk voelde het ook vooral goed omdat je dacht een relatie met hem te krijgen. Dan heb je stiekem een ander doel en als je dat niet bereikt dan voelt de inmiddels afgelegde weg anders aan..

quote:
Ook afgelopen weekend gaf hij me weer een heel goed gevoel, en met iets op ben ik sowieso wat makkelijker met dat soort dingen.

Dus zomaar met iemand naar bed waar ik niks voor voel is eigenlijk niks voor mij.
Vergelijk qua verwoording eens dat je er een goed gevoel bij had vs. dat hij jou goed liet voelen. Daar ligt een sleutel in hoe je beter bij jezelf kan blijven, wat kan schelen in enige verwijtende gevoelens jegens hem en jezelf enzo..
pi_175205108
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 21:21 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nope. Jij als volwassen vrouw maakt de beslissing om met hem seks te gaan hebben, dat is waar jij je naar gedroeg en wat je in hem hoopte te zien.

[..]

Dat zou ook helemaal prima zijn, maar kennelijk voelde het ook vooral goed omdat je dacht een relatie met hem te krijgen. Dan heb je stiekem een ander doel en als je dat niet bereikt dan voelt de inmiddels afgelegde weg anders aan..

[..]

Vergelijk qua verwoording eens dat je er een goed gevoel bij had vs. dat hij jou goed liet voelen. Daar ligt een sleutel in hoe je beter bij jezelf kan blijven, wat kan schelen in enige verwijtende gevoelens jegens hem en jezelf enzo..
Ik was/ben nog steeds verliefd op hem, en denk dat ik daarom te makkelijk/te snel met hem het bed in ben gedoken. In mijn vorige 2 relaties heb ik daar ook mee gewacht tot we echt iets met elkaar wilden, van beide kanten een relatie dus.

Maar deze jongen ligt toch wel heel gevoelig bij me, waardoor ik misschien al snel te veel wil en geef.

Het kan wel kloppen dat ik er twveel van verwachtte en te snel vooruit ben gaan denken.
pi_175206682
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 21:42 schreef Annexjs het volgende:

[..]

Ik was/ben nog steeds verliefd op hem, en denk dat ik daarom te makkelijk/te snel met hem het bed in ben gedoken. In mijn vorige 2 relaties heb ik daar ook mee gewacht tot we echt iets met elkaar wilden, van beide kanten een relatie dus.

Maar deze jongen ligt toch wel heel gevoelig bij me, waardoor ik misschien al snel te veel wil en geef.

Het kan wel kloppen dat ik er twveel van verwachtte en te snel vooruit ben gaan denken.
Als die laatste zin je motivatie weergeeft om seks met hem te hebben, ja dan ben je te snel gegaan zonder de bevestiging die eigenlijk echt wilde.
Verder hoeft het niet te snel te zijn geweest, het voelde immers goed. Soms kun je jezelf verrassen, dat je misschien toch eens iets anders wil aanpakken dan hoe je het eerder deed. Niks mis mee, zolang jij jezelf maar in de spiegel aan kan blijven kijken.
pi_175206705
Op je 20ste een serieuze relatie beginnen? Niet doen, geniet van je jeugd. Eerst voldoende smaken uitproberen tot je een jaar of 27 bent. Daarna kan je na gaan denken of je jezelf aan iemand wil binden.
pi_175207310
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 21:42 schreef Annexjs het volgende:

[..]

Ik was/ben nog steeds verliefd op hem, en denk dat ik daarom te makkelijk/te snel met hem het bed in ben gedoken. In mijn vorige 2 relaties heb ik daar ook mee gewacht tot we echt iets met elkaar wilden, van beide kanten een relatie dus.

Maar deze jongen ligt toch wel heel gevoelig bij me, waardoor ik misschien al snel te veel wil en geef.

Het kan wel kloppen dat ik er twveel van verwachtte en te snel vooruit ben gaan denken.
Heerlijk, precies dit wil hij.

Beetje lief doen, grapje hier, knipoog daar en hij weet dat je zwicht dus lekker neuken. Als zijn ex weer in beeld is, of een ander lekker ding kan hij daar weer lekker mee neuken... Zolang hij niet zegt hoe het zit houdt hij je warm.

Oplossing is zoals eerder is geopperd: kap met die drank/drugs in zijn buurt en zeg dat je alleen seks wil met hem in een relatie. Kan zijn dat hij deze 180 graden draai opeens niet kan volgen maar dat is zijn probleem :)

Om te voorkomen dat hij je nog verleid zou ik het bij normale dates houden: niet bij je thuis of de kroeg dus, maar alleen de film of in een koffietent.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175207814
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 20:18 schreef Annexjs het volgende:

[..]

Ja, heb hem ook betrapt op het appen met zijn ex. Zijn "goede vrienden" volgens hem, maar vind het een vreemd iets.

Misschien toch maar wat meer duidelijkheid vragen en wat minder overal op ingaan.
Betrapt? Hoezo 'betrapt'? Jullie hebben geen relatie, je weet zelfs niet eens of hij je überhaupt ziet zitten.. en hoe ben je er achter gekomen dat hij nog met zijn ex appt? Heeft hij je dat gewoon verteld, of ben je daar op een andere manier achter gekomen?
pi_175208512
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 23:23 schreef madam-april het volgende:

[..]

Betrapt? Hoezo 'betrapt'? Jullie hebben geen relatie, je weet zelfs niet eens of hij je überhaupt ziet zitten.. en hoe ben je er achter gekomen dat hij nog met zijn ex appt? Heeft hij je dat gewoon verteld, of ben je daar op een andere manier achter gekomen?
Keek perongeluk mee op zijn telefoon, en toen zag ik haar naam staan. Ik zoek er ook verder niks achter , want hij is idd vrij in zijn doen en laten.

Heb besloten volgende week met hem af te spreken om iets meer duidelijkheid te krijgen. Gewoon simpel vragen hoe hij het nu verder ziet. Recht op de man.

Lijkt me beter dan er omheen draaien en afwachten. Heb niks te verliezen, wil alleen iemand die er 100% voor gaat en als hij daar geen behoefte aan heeft en het ook niet wil proberen is het jammer, maar beter voor mij om verder te gaan.
pi_175208814
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 23:51 schreef Annexjs het volgende:

[..]

Keek perongeluk mee op zijn telefoon, en toen zag ik haar naam staan. Ik zoek er ook verder niks achter , want hij is idd vrij in zijn doen en laten.

Heb besloten volgende week met hem af te spreken om iets meer duidelijkheid te krijgen. Gewoon simpel vragen hoe hij het nu verder ziet. Recht op de man.

Lijkt me beter dan er omheen draaien en afwachten. Heb niks te verliezen, wil alleen iemand die er 100% voor gaat en als hij daar geen behoefte aan heeft en het ook niet wil proberen is het jammer, maar beter voor mij om verder te gaan.
Je hebt hem dus niet 'betrapt', je bent er gewoon toevallig achter gekomen dat hij nog met haar appt omdat je mee keek op zijn telefoon..


Dat lijkt me een verstandig plan.
pi_175209027
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 21:08 schreef Annexjs het volgende:

[..]

Ben het wel deels met je eens. Maar de 1e keer dat ik seks met hem had dacht ik oprecht dat we naar een relatie aan het toewerken waren. Omdat we ons daar ook naar gedroegen. En ik had al eeen aantal dates achter de rug + had ik, eerlijk is eerlijk, ook wel een beetje zin na 1.5 jaar droogsta. Ben ook totaal niet iemand die zomaar met iemand in bed duikt, maar bij hem voelde het echt goed.

Ook afgelopen weekend gaf hij me weer een heel goed gevoel, en met iets op ben ik sowieso wat makkelijker met dat soort dingen.

Dus zomaar met iemand naar bed waar ik niks voor voel is eigenlijk niks voor mij.
Volgende keer dus niet meer denken en invullen, maar gewoon vragen en pas als je duidelijkheid hebt... ik begrijp dat je liever seks hebt met iemand waar je wat voor voelt, maar deze jongeman verdient geen seks.

Gewoon deze week vragen wat hij nou wil. Duidelijkheid.
pi_175211707
Dus date - sex - wekenlang niks - nee ik wilde toch niet zo snel / niet meer dan dat, opeens begint hij weer met appen na een tijd.

Het begon gewoon weer te jeuken bij hem in de ballen, meer is het niet.

Anders had jij die duidelijkheid van eventueel verliefdheid of echte interesse allang doorgekregen.
pi_175213041
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 08:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dus date - sex - wekenlang niks - nee ik wilde toch niet zo snel / niet meer dan dat, opeens begint hij weer met appen na een tijd.

Het begon gewoon weer te jeuken bij hem in de ballen, meer is het niet.

Anders had jij die duidelijkheid van eventueel verliefdheid of echte interesse allang doorgekregen.
Dit zal wel kloppen ja. Of hij heeft eerst nog wat andere opties afgewogen en is nu weer bij TS uitgekomen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')