abonnement Unibet Coolblue
pi_175205615
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 21:59 schreef Drug het volgende:

[..]

quran =/= mushaf
Of 'al-Dhikr' of al-Furqan.
pi_175205645
quote:
9s.gif Op maandag 20 november 2017 22:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Of 'al-Dhikr' of al-Furqan.
Ja of Al' Bullshit, of Al' nep..
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_175205677
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2017 15:35 schreef TheJanitor het volgende:
Geschrokken nog wel. In wat voor waanbeeld leefden ze hiervoor vraag je je dan af.
Dit dus.
pi_175205703
quote:
9s.gif Op maandag 20 november 2017 22:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Of 'al-Dhikr' of al-Furqan.
maar door te zeggen dat er x aantal qurans zijn, maak je van de quran een fysiek object (mushaf) en impliceer je dus dat de quran geschapen is, oftewel het mutazili standpunt.
pi_175205744
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 21:59 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Daar is onderstaande user nog niet zo zeker van. Maargoed jullie verdedigen het geloof, ik heb weinig te verliezen in deze.
Ik verdedig het geloof niet, maar ik neem het wel serieus. Dat zou jij beter ook kunnen doen.
pi_175205765
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:05 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Ik verdedig het geloof niet, maar ik neem het wel serieus. Dat zou jij beter ook kunnen doen.
Anders kom jij mij onthoofden als het islamietje wat je bent ?
Ik bibber nu al.
Steek het geloof serieus in je reet vriend en blijf uit mijn buurt. Heel veel mensen moeten niets van jullie rare mensen hebben. En maar goed ook.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_175205778
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:05 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Ik verdedig het geloof niet, maar ik neem het wel serieus. Dat zou jij beter ook kunnen doen.
Serieus?
pi_175205839
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:07 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Serieus?
We nemen immers eenhoorns en aliens ook heel serieus...
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_175205841
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 22:04 schreef Drug het volgende:

[..]

maar door te zeggen dat er x aantal qurans zijn, maak je van de quran een fysiek object (mushaf) en impliceer je dus dat de quran geschapen is, oftewel het mutazili standpunt.
Hoeveel mensen hebben hier nu begrepen waar jij het over hebt dan, denk je?
De theologische discussie over de aard van de Koran en de alternatieve benaming (mushaf) wat je beter kunt gebruiken conform de overtuiging dat er maar 1 absolute Koran was naar mijn weten niet waar ik met Quiche mee bezig was.
pi_175205862
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2017 22:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoeveel mensen hebben hier nu begrepen waar jij het over hebt dan, denk je?
De theologische discussie over de aard van de Koran en de alternatieve benaming (mushaf) wat je beter kunt gebruiken conform de overtuiging dat er maar 1 absolute Koran was naar mijn weten niet waar ik met Quiche mee bezig was.
Je had het dan ook over complete doorgeslagen idiotie waar niemand in geinteresseerd is.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_175205866
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:06 schreef DoubleUU het volgende:
Anders kom jij mij onthoofden als het islamietje wat je bent ?

:')
pi_175205891
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

:')
Gevoelige snaar geraakt islamietje? Je bent ook wel een mietje als je gelooft. Lekker zelf niet nadenken, alles over laten aan een fictieve god. Erg zwak.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_175205905
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 21:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zihni is in het bijzonder luidruchtig kritisch geweest over Turkije, Turken en moslims


Het is alleen jammer voor de Turkse hand in Nederland dat men de politie niet kan inschakelen om hem te arresteren . Beetje vingerlam.
pi_175205920
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:11 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Gevoelige snaar geraakt islamietje? Je bent ook wel een mietje als je gelooft. Lekker zelf niet nadenken, alles over laten aan een fictieve god. Erg zwak.
Hij is geen moslim jij zwakzinnige. :')
pi_175205932
quote:
10s.gif Op maandag 20 november 2017 22:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoeveel mensen hebben hier nu begrepen waar jij het over hebt dan, denk je?
De theologische discussie over de aard van de Koran en de alternatieve benaming (mushaf) wat je beter kunt gebruiken conform de overtuiging dat er maar 1 absolute Koran was naar mijn weten niet waar ik met Quiche mee bezig was.
mushaf is geen alternatieve benaming voor de quran, misschien colloquiaal maar dan bevat de uitspraak wel een afwijking van aqida ahlu sunnah 🤓

ben gwn graag betweter :@
pi_175205965
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hij is geen moslim jij zwakzinnige. :')
Het niveau is evenhoog :) Zo goed als moslim zijnde dan.
Nog geen compliment..
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_175205986
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 22:13 schreef Drug het volgende:

[..]

mushaf is geen alternatieve benaming voor de quran, misschien colloquiaal maar dan bevat de uitspraak wel een afwijking van aqida ahlu sunnah 🤓

ben gwn graag betweter :@
Wel in de context zoals ik het in mijn eerdere zin zou gebruiken, het zou een alternatieve benaming voor 'Korans' zijn, waarbij de bezwaren vooral theologisch van aard zou zijn idd.
pi_175205988
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 22:13 schreef Drug het volgende:

[..]

mushaf is geen alternatieve benaming voor de quran, misschien colloquiaal maar dan bevat de uitspraak wel een afwijking van aqida ahlu sunnah 🤓

ben gwn graag betweter :@
Betweet dan iets waar je wat aan hebt. Deze kennis heb je geen kut aan.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_175206001
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wel in de context zoals ik het in mijn eerdere zin zou gebruiken, het zou een alternatieve benaming voor 'Korans' zijn, waarbij de bezwaren vooral theologisch van aard zou zijn idd.
Boeiend man.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_175206002
In de goede oude tijd werd er in het moderne Nederland en het moderne Westen hard gelachen over religie en de antieke stoffige bonte club van aanhangers.

Totdat de moslims kwamen en we er nu opeens serieus over moeten gaan nadenken en de mentale instabiliteit van gelovigen serieus moeten gaan nemen.

Dat die policor kentering in denken en (be) handelen komt voornamelijk door de grote dominante bek van vele moslims en gepaard gaat met bedreigingen en regelrecht terrorisme is inmiddels bekend.

Deze sufgeneukte en uitgeholde draaikont actie van Groenlinks is om te schijten zo ranzig.
pi_175206023
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:15 schreef DrMabuse het volgende:
In de goede oude tijd werd er in het moderne Nederland en het moderne Westen hard gelachen over religie en de antieke stoffige bonte club van aanhangers.

Totdat de moslims kwamen en we er nu opeens serieus over moeten gaan nadenken en de mentale instabiliteit van gelovigen serieus moeten gaan nemen.

Dat die policor kentering in denken en (be) handelen komt voornamelijk door de grote dominante bek van vele moslims en gepaard gaat met bedreigingen en regelrecht terrorisme is inmiddels bekend.

Deze sufgeneukte en uitgeholde draaikont actie van Groenlinks is om te schijten zo ranzig.
MOETEN? Dat is met geweld afgedwongen vriend. En daarom moeten we ook opstaan tegen dit domme tuig.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_175206055
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:15 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Betweet dan iets waar je wat aan hebt. Deze kennis heb je geen kut aan.
Deze kennis is meer waard dan je diploma..
pi_175206062
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:12 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het is alleen jammer voor de Turkse hand in Nederland dat men de politie niet kan inschakelen om hem te arresteren . Beetje vingerlam.
Lieve Beathoven, ik zou hier graag op reageren, alleen kan ik hier niets inhoudelijks over zeggen. Waar zijn de tijden dat je een flinke discussie aan het voedden was :(
pi_175206070
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:15 schreef DrMabuse het volgende:
In de goede oude tijd werd er in het moderne Nederland en het moderne Westen hard gelachen over religie en de antieke stoffige bonte club van aanhangers.

Totdat de moslims kwamen en we er nu opeens serieus over moeten gaan nadenken en de mentale instabiliteit van gelovigen serieus moeten gaan nemen.

Dat die policor kentering in denken en (be) handelen komt voornamelijk door de grote dominante bek van vele moslims en gepaard gaat met bedreigingen en regelrecht terrorisme is inmiddels bekend.

Deze sufgeneukte en uitgeholde draaikont actie van Groenlinks is om te schijten zo ranzig.
Goed geschreven had het niet beter kunnen verwoorden _O_
I will do what i must !!
pi_175206079
quote:
14s.gif Op maandag 20 november 2017 22:17 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Deze kennis is meer waard dan je diploma..
Als ik in de woestijn zou wonen misschien ja, maar ik heb wel een normaal leven gehad.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')