abonnement Unibet Coolblue
pi_175192015
quote:
14s.gif Op maandag 20 november 2017 12:01 schreef NoXia het volgende:
De black people staan meestal wel vooraan in de rij. Zou het daarom ook black friday worden genoemd?
Toch flauw want ze kunnen ook nog eens harder rennen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_175193440
Die korting is toch alleen maar dat de prijsverhoging van een week eerder er weer af gaat?
pi_175193465
Topic goed vogeltjesdans weer.
pi_175193469
TS gunt Fatoumang geen wipje Vrijdag ;(
pi_175194581
#metoo
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_175195519
quote:
15s.gif Op maandag 20 november 2017 11:24 schreef Nielsch het volgende:
Wat de neuk is dat nu weer? Ineens doet iedere winkel en z'n grootmoeder aan Black Friday. Serieus, tyft een pleuriseind heen met je marketing geschoeid op treurige Amerikaanse (?) folklore en tradities.

Ik heb verder ook geen idee wanneer het is? Niet dat het me boeit maar ik dacht dat we er na vrijdag klaar mee waren, maar blijkbaar nog steeds niet. Dus is het dan deze vrijdag of wat?

[..]

We doen hier niet eens aan Thanksgiving dus rot op. Ik denk dat ik ook geen vrij ga krijgen van mijn baas (in ieder geval niet op zijn kosten) dus rot dubbel op. M'n Sinterklaascadeaus heb ik al in huis.

Klacht: achterlijke hippe kutmarketing uit de Oenajtut Steets.
Dat is toch wanneer negers elkaar vertrappen om de winkel binnen te komen bij openingstijd? Wie gaat daar nou tussen staan. Hahahaha.


pi_175195607
Onterechte klacht. Vrijdag weer lekker gezellig met de familie bij het haardvuur. Ondertussen genieten van filmpjes met tokkies die elkaar de hersens inslaan voor de allerlaatste LCD-televee. :) Het brengt ons echt dichter bij elkaar, dat Black Friday.
pi_175199137
Sowieso dingen in de aanbieding kopen :')

Niet gewoon in het buitenland bestellen zodat je nog verzendkosten bijbetaald omdat het anders te goedkoop is. :')
N A P O L I
C A M P A N I A
  maandag 20 november 2017 @ 18:12:05 #34
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_175199727
Is er al een actiegroep Kick Out Black Friday :')
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_175199852
quote:
15s.gif Op maandag 20 november 2017 11:24 schreef Nielsch het volgende:
Wat de neuk is dat nu weer? Ineens doet iedere winkel en z'n grootmoeder aan Black Friday. Serieus, tyft een pleuriseind heen met je marketing geschoeid op treurige Amerikaanse (?) folklore en tradities.

Ik heb verder ook geen idee wanneer het is? Niet dat het me boeit maar ik dacht dat we er na vrijdag klaar mee waren, maar blijkbaar nog steeds niet. Dus is het dan deze vrijdag of wat?

[..]

We doen hier niet eens aan Thanksgiving dus rot op. Ik denk dat ik ook geen vrij ga krijgen van mijn baas (in ieder geval niet op zijn kosten) dus rot dubbel op. M'n Sinterklaascadeaus heb ik al in huis.

Klacht: achterlijke hippe kutmarketing uit de Oenajtut Steets.
Wat maakt het uit. Geniet gewoon van de korting.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
  maandag 20 november 2017 @ 18:47:59 #36
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_175200493
Haten op grote korting. :')
Goede dag om alle kerstcadeaus te kopen gezien die kortingen vaak hoger zijn dan Kerstkorting.
pi_175257109
Terechte klacht
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175257371
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 18:47 schreef Themonk5 het volgende:
Haten op grote korting. :')
Goede dag om alle kerstcadeaus te kopen gezien die kortingen vaak hoger zijn dan Kerstkorting.
Goede korting moet je toch echt zelf bedingen. Korting wat je ziet is 9/10 tov van de adviesprijs en niet verkoopprijs.

Ik heb 15 jaar geleden stage gelopen bij een bedrijf dat hieraan actief meedeed, genoeg over te vinden op Google.
Meer of minder Meeuwen?
pi_175257961
black friday = racisme
pi_175258247
zolang er consumenten zijn die handelen naar Black Friday, BTW vrije weken etc. zullen de winkels dankbaar gebruik maken van het controleren en timen van de verkopen.
pi_175258807
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 11:49 schreef zovty het volgende:

[..]

We exporteren onze watermanagement kennis en daar zijn we trots op. Verder pakken we alleen de suffe amerikaanse dingen over, we gaan hier niet vrij wapenbezit promoten, om maar eens een voorbeeld te verzinnen.

En daarbij lijkt het me in principe geen slecht idee om een voorbeeld te nemen aan de greatest fucking country in the world. Want ja, zo is het toevallig nou ook nog eens een keer.
Greatst country in the world? :')
Als je die meent spoor je niet. Er is zoveel shit aan de hand daar wat niet in de haak is. Slecht zorgstelstel ook nog eens.
pi_175259328
Als ik extra korting kan krijgen zie ik het probleem niet.
pi_175261130
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:48 schreef Pendule het volgende:

[..]

Greatst country in the world? :')
Als je die meent spoor je niet. Er is zoveel shit aan de hand daar wat niet in de haak is. Slecht zorgstelstel ook nog eens.
Er is overal wel iets. Hier in Nederland hebben we een flikkerplaag waar we niet vanaf komen en is het zorgstelsel ook niet te handhaven.
Ondanks alles denk ik dat je in US meer mogelijkheden en meer vrijheden hebt.
pi_175261537
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 15:39 schreef zovty het volgende:

[..]

Er is overal wel iets. Hier in Nederland hebben we een flikkerplaag waar we niet vanaf komen en is het zorgstelsel ook niet te handhaven.
Ondanks alles denk ik dat je in US meer mogelijkheden en meer vrijheden hebt.
Ga toch weg met dat Derde Wereldland van je...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_175261552
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 15:39 schreef zovty het volgende:

[..]

Er is overal wel iets. Hier in Nederland hebben we een flikkerplaag waar we niet vanaf komen en is het zorgstelsel ook niet te handhaven.
Ondanks alles denk ik dat je in US meer mogelijkheden en meer vrijheden hebt.
dat laaste heb je wel gelijk in maar ook daar is er helaas een rookverbod in bepaalde gebieden dus echt vrij.. naja.
pi_175262534
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 16:05 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ga toch weg met dat Derde Wereldland van je...
:r.
pi_175262616
Terechte klacht. Word ook platgespamd door bedrijven die hun speciale sale onder de aandacht willen brengen.

In Amerika is het trouwens helemaal ironisch, want Thanksgiving is juist de dag waar ze dankbaar zijn voor wat ze hebben. En dan een dat later elkaar de hersens inslaan voor korting op een dvd-speler.
pi_175262629
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 15:39 schreef zovty het volgende:

[..]

Er is overal wel iets. Hier in Nederland hebben we een flikkerplaag waar we niet vanaf komen en is het zorgstelsel ook niet te handhaven.
Ondanks alles denk ik dat je in US meer mogelijkheden en meer vrijheden hebt.
Gast :')
pi_175262693



Maar de aanbieding wbt Fire tablets bij www.Amazon.de zijn wel goed, gek genoeg niet bestelbaar vanuit Nederland.
pi_175262714
Overigens mag het opdrijven van je prijzen om ze daarna te laten kelderen in Nederland helemaal niet, guys. In de VS/VK is dat inderdaad de normaalste zaak van de wereld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')