wat jij wilquote:Op maandag 20 november 2017 10:29 schreef Jordy-B het volgende:
Ja, en nu? Wachten op de drukste avondspits?
Ik zie het.quote:Op maandag 20 november 2017 10:36 schreef Jordy-B het volgende:
Ik bedoel met qua topic. Het is enkel een nieuwsdump van een mainstream nieuwsbericht. Je geeft geen richting aan het topic, je geeft geen mening of eigen kijk op de zaak. Het is gewoon "het was een drukke spits"*wooptiedoo*
Is niet perse verplicht in WKN, eerder in NWS.quote:Op maandag 20 november 2017 10:36 schreef Jordy-B het volgende:
Ik bedoel met qua topic. Het is enkel een nieuwsdump van een mainstream nieuwsbericht. Je geeft geen richting aan het topic, je geeft geen mening of eigen kijk op de zaak. Het is gewoon "het was een drukke spits"*wooptiedoo*
dan nog wordt er niet echt een discussie aangezwengeld. Behalve dan over of dit een kuttopic is of niet.quote:Op maandag 20 november 2017 11:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is niet perse verplicht in WKN, eerder in NWS.
WKN heeft ook feedback.quote:Op maandag 20 november 2017 12:11 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
dan nog wordt er niet echt een discussie aangezwengeld. Behalve dan over of dit een kuttopic is of niet.
Gek is het niet. Doordat er minder hard gereden kan worden krijg je al eerder filevorming. Dat icm meer verkeer omdat mensen met de auto gaan vanwege het weer en de fiets in de schuur laten staan krijg je dubbelop de drukte. Dit zijn ook vaak mensen die niet heel veel kilometers maken met de auto en niet zo heel goed kunnen rijden. Het gevolg heel het land staat vast.quote:Op maandag 20 november 2017 11:24 schreef Frutsel het volgende:
Wel opmerkelijk vind ik... het is altijd drukker bij regen maar dit had ik dan weer niet verwacht
Het lijkt me dat het gros van de mensen die normaal met de fiets naar het werk gaan zodanig dichtbij wonen dat ze niet met de snelweg hoeven als ze ineens de auto nemen omdat het regent.quote:Op maandag 20 november 2017 16:38 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Gek is het niet. Doordat er minder hard gereden kan worden krijg je al eerder filevorming. Dat icm meer verkeer omdat mensen met de auto gaan vanwege het weer en de fiets in de schuur laten staan krijg je dubbelop de drukte. Dit zijn ook vaak mensen die niet heel veel kilometers maken met de auto en niet zo heel goed kunnen rijden. Het gevolg heel het land staat vast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |