abonnement Unibet Coolblue
  maandag 20 november 2017 @ 10:06:35 #1
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_175189425
Ik heb in mijn Ford Focus uit 2004 een double din autoradio. Alleen dat ding is stervende. Nu vraagt de sloop 40 euro voor een andere radio terwijl ik op marktplaats voor 10 euro bijna nieuwe auto radio's kan kopen.

Kan ik op een creatieve manier van mijn double din een enkel din maken?

Ik zie net dat ik op aliexpress voor 40 dollar een HD touchscreen double din radio kan kopen....
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  maandag 20 november 2017 @ 10:35:08 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175189893
Er zijn wel adapters verkrijgbaar maar daar ben je ook een eurootje of 30 voor kwijt. Dan heb je twee 1 din waarvan een dan een opbergvakje oid wordt.
And so is the past
pi_175190609
De 2004 Focus heeft toch geen 2DIN radio? Meer een eigen formaatje?



In dat geval ben je op zoek naar zoiets. Eventueel nog even rondshoppen voor een lagere prijs. Maar doe jezelf vooral een plezier en koop geen Chinese radio. De respons op het scherm is bagger, dat wat je zelf gezien hebt draait op Windows CE en met het geluid wat er uit komt kan je de radio beter uit houden.

Als geluid je wat boeit zoek dan een leuke hu bij merken zoals Alpine, Kenwood, Pioneer, etc. Als het verdere allemaal geen reet boeit dan inderdaad een willekeurig dingetje van marktplaats, maar ook daar zou ik even rondshoppen en kijken bij de wat grotere merken. Wellicht kan je een high-end model van vroeger voor peanuts scoren.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_175195603
40¤ voor een OEM radio? Zou ik gelijk doen ipv aftermarket/Chinatroep.
.
pi_175198777
Voor 40 euro zou ik lekker het houden bij wat zeker werkt. Mijn hemel, als ik de auto bij de dealer parkeer ben ik meestal al meer kwijt. ;)
pi_175203388
Inderdaad, het beste kun je óf zo'n frontje kopen en een fatsoenlijke 1 din radio.
Of gewoon die 4 tientjes op de sloop lappen voor een radio die zeker past.
Als je die daar koopt let op dat de radiocode er bij is anders krijg je hem niet aan de praat.
pi_175203478
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 11:02 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Maar doe jezelf vooral een plezier en koop geen Chinese radio.
Zitten ook prima dingen tussen hoor; alleen niet voor 40 euro maar voor 300+ euro en dan niet met Windows CE maar met Android 6 minimaal, octacore, 32 gieg etc

Ik heb er eentje onderweg voor mijn Avensis :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_175203704
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 11:02 schreef house_is_a_feeling het volgende:
De 2004 Focus heeft toch geen 2DIN radio? Meer een eigen formaatje
Klopt, is geen 2 DIN.
1,7 DIN, dus grotere units vergen lastige aanpassingen!
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')