SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
het is egt dieptriest en de stream gaat weer te traagquote:Op zondag 19 november 2017 16:34 schreef Monolith het volgende:
Het is op alle fronten weer ruk bij RTL.
Wat ik gisteren en vandaag, voor zover RTL het toelaat, bij MvG zag is dat hij niet echt maximaal gebruik maakt van matige legs van zijn tegenstanders. Als die een zwakke leg gooien, dan gaat hij daar zelf in mee. Dat je dan je eigen legs bijna elke keer binnen twaalf pijlen uitgooit is dan minder van belang.quote:Op zondag 19 november 2017 16:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Taylor gooit 10 punten gemiddeld lager en is bij lange na niet kansloos.
Heb ze al een bericht gestuurd dat ik dit onacceptabel vindt. Die slapen slecht vanavond, mark my words.quote:Op zondag 19 november 2017 16:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Rtl is de Darts zender van Nederland
Marcel Maijer gaat zichzelf van een toren gooienquote:Op zondag 19 november 2017 16:38 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Heb ze al een bericht gestuurd dat ik dit onacceptabel vindt. Die slapen slecht vanavond, mark my words.
ja staan te ver af van de klanten. blijkt maar weerquote:Op zondag 19 november 2017 16:38 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Heb ze al een bericht gestuurd dat ik dit onacceptabel vindt. Die slapen slecht vanavond, mark my words.
Dus dan ontsnap je niet als je al een zaadleg gooit en vervolgens je tegenstander een breakkans mistquote:Op zondag 19 november 2017 16:37 schreef cunial het volgende:
[..]
Flikker op, zo is het darten eenmaal, als de andere de kans niet pakt moet jij hem pakken.
Rustig aan, klompvoet.quote:Op zondag 19 november 2017 16:43 schreef Wereldgozer het volgende:
Phil gaat voor 50-T7-50?Trieste lul
Je heb gelijk, ik was te snelquote:Op zondag 19 november 2017 16:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dus dan ontsnap je niet als je al een zaadleg gooit en vervolgens je tegenstander een breakkans mist
Streamaidsquote:
Als hij die had geraakt, dan had hij de partij gewonnen. Aldus Taylor.quote:Op zondag 19 november 2017 16:43 schreef Wereldgozer het volgende:
Phil gaat voor 50-T7-50?Trieste lul
Niet want het is bijna afgelopenquote:
Taylor’s mondje gesnoerd. Seniele opa, walgelijke man.quote:Op zondag 19 november 2017 16:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
16-8, pijnlijk voor Taylor
Chisnall en shinen......quote:Op zondag 19 november 2017 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Tenzij Lewis of Chisnall gaat shinen op de PC Finals, wat ik uitsluit, is Taylor seed #6 op het WK. In de sheet bij Andersons kwart.
Van Barneveld, Manley.quote:Op zondag 19 november 2017 16:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Wie heeft dat ook alweer een keertje gedaan bij Taylor toen hij had verloren?
BarneyGod.quote:Op zondag 19 november 2017 16:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Barney wel een aantal keerquote:Op zondag 19 november 2017 16:49 schreef Germano het volgende:
[..]
doorgestokenkaart genotquote:Op zondag 19 november 2017 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Tenzij Lewis of Chisnall gaat shinen op de PC Finals, wat ik uitsluit, is Taylor seed #6 op het WK. In de sheet bij Andersons kwart.
Barneygodquote:Op zondag 19 november 2017 16:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat is al de twintigste faalvoorspelling op rij en het is elke keer hetzelfde liedje.quote:
Wat had hij voorspeldquote:Op zondag 19 november 2017 16:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat is al de twintigste faalvoorspelling op rij en het is elke keer hetzelfde liedje.
Barney, QF afgelopen WKquote:Op zondag 19 november 2017 16:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Hahaha, heerlijk. Al is Barney natuurlijk ook een knurft van een vent.quote:
Dat Taylor MvG wel even ging inpakken, zoals gewoonlijk.quote:
Dat gaat hem niet meer lukken.quote:Op zondag 19 november 2017 16:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat Taylor MvG wel even ging inpakken, zoals gewoonlijk.
Ik vind vrachtwagens mooi. Ga ook wel eens vaker bij het hek kijken van nieuwbouwprojecten. Mooi man, lekker dagvullend programma.quote:Op zondag 19 november 2017 16:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mensen die werken.
Dat moet eng voor je zijn
Paar jaar geleden zat VdV de uitslag toen te spoileren, de hond.quote:Op zondag 19 november 2017 17:13 schreef de_boswachter het volgende:
‘De grote finale van de Grand Slam of Darts, vanaf 18:00 LIVE op RTL7’
Zouden er mensen zijn die dan ook echt van 18:00 - 20:15 de herhaling gaan kijken?
"Wright staat 13-7 achter en ligt te spartelen op zijn rug... We maken even een sprongetje in de wedstrijd en het staat nu 15-15..."quote:Op zondag 19 november 2017 17:13 schreef de_boswachter het volgende:
Zouden er mensen zijn die dan ook echt van 18:00 - 20:15 de herhaling gaan kijken?
Bedankt dat je het even zegt. Dus vanaf 20:15 uur is de finale?quote:Op zondag 19 november 2017 17:13 schreef de_boswachter het volgende:
20:45quote:Op zondag 19 november 2017 17:25 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Bedankt dat je het even zegt. Dus vanaf 20:15 uur is de finale?
quote:Op zondag 19 november 2017 17:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Paar jaar geleden zat VdV de uitslag toen te spoileren, de hond.
Staat het op de PDC site? Andere sites zeggen 20:00 uurquote:
Evening session 7pmquote:Op zondag 19 november 2017 17:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Staat het op de PDC site? Andere sites zeggen 20:00 uur
quote:Op zondag 19 november 2017 17:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Staat het op de PDC site? Andere sites zeggen 20:00 uur
20:15 is het begin van de ceremonie, dan moet dat dinggetje haar teksten nog oplezen, tientalle flashbacks, dan mogen de commentatoren nog even terugkijken en vooruitblikken gevolgd door weer flashbacks en dan pas mag mcdonalds aan de slag! Dan is er nig geen pijl gegooid.quote:
Nah vind ik welquote:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zondag 19-11-2017 om 17:07:32MvG net in reactie: 'Nadat ik d12 gooide voor 63 en we een pauze hadden, kreeg ik een duw van Phil. Ik moest niet zo juichen en zo. Onzin. Mijn reactie: Oprotten lul. Blijf van me af. Daarna wilde ik geen leg meer verliezen. Ik heb hem afgeslacht. Heerlijk.' #rtl7darts reageer retweet
Mooi zo, vervelend naar kereltje die Phil. Barney sloopt met name zichzelf maar toont niet dit soort raar gedrag wanneer hij verliest.quote:Op zondag 19 november 2017 18:04 schreef Marcoss het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zondag 19-11-2017 om 17:07:32MvG net in reactie: 'Nadat ik d12 gooide voor 63 en we een pauze hadden, kreeg ik een duw van Phil. Ik moest niet zo juichen en zo. Onzin. Mijn reactie: Oprotten lul. Blijf van me af. Daarna wilde ik geen leg meer verliezen. Ik heb hem afgeslacht. Heerlijk.' #rtl7darts reageer retweet
Blijft ook wel een treurig mannetje die Phil. Wel grappig dat zijn zogenaamde psychologische spelletjes op MvG juist het tegenovergestelde effect hebben.quote:Op zondag 19 november 2017 18:04 schreef Marcoss het volgende:
Sky censuur, weten we nog niet wat MVG zei.quote:Op zondag 19 november 2017 18:04 schreef Marcoss het volgende:
phil is een totaalmallootquote:Op zondag 19 november 2017 18:04 schreef Marcoss het volgende:
Phil is echt een mongoolquote:Op zondag 19 november 2017 18:04 schreef Marcoss het volgende:
Marcel mag een dagje op stap met zijn dartshelden Vincent en Berry, samen gaan ze voetbaldarten. #makeawishfoundationquote:Op zondag 19 november 2017 18:15 schreef Wereldgozer het volgende:
http://www.rtl7darts.nl/v(...)d_voort_vs._berry_v/
cringe
Idd hij met z'n achterlijke en vooral kinderachtige gejuich. Wat een kwal van een vent, wordt tijd dat er een pijl bounced en dan in een oog terecht komt.quote:
quote:Op zondag 19 november 2017 18:20 schreef cunial het volgende:
[..]
Idd hij met z'n achterlijke en vooral kinderachtige gejuich. Wat een kwal van een vent, wordt tijd dat er een pijl bounced en dan in een oog terecht komt.
Hahaha.quote:Op zondag 19 november 2017 18:20 schreef cunial het volgende:
[..]
Idd hij met z'n achterlijke en vooral kinderachtige gejuich. Wat een kwal van een vent, wordt tijd dat er een pijl bounced en dan in een oog terecht komt.
quote:Op zondag 19 november 2017 18:20 schreef cunial het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 november 2017 18:04 schreef Marcoss het volgende:
Wat een ouwe oetlul... In het begin van de match toen het nog gelijk op ging stond ie zelf heel smerig te juichen..quote:Op zondag 19 november 2017 18:04 schreef Marcoss het volgende:
Eens even terug gekeken, maar dat hoofd van Phil als MVG 63 uit gooit voor 12-8 en dat hij vervolgens achter hem aan stuift richting pauzequote:
Kan dat ja, smerig juichen?quote:Op zondag 19 november 2017 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat een ouwe oetlul... In het begin van de match toen het nog gelijk op ging stond ie zelf heel smerig te juichen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |