SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 19-11-2017 16:24:29 ]Fuck the EBU.
Oh shit haha ik heb hem net weggeklikt. Hoeft wmbt ook niet het hele potje af te maken hoor, ff testen of het een beetje chill werkt ofzoquote:Op zondag 19 november 2017 16:21 schreef 2thmx het volgende:
Jawel hoor, maar moet er wel bij zeggen dat ik met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid het spel wegklik als ik achtersta.
Nee hoor, ik probeerde slechts bijdehand te doen. Maar hoogstwaarschijnlijk is dat wel de reden waarom online Monopoly spelen geen groot succes is; mensen klikken 't gewoon weg als ze achterstaanquote:Op zondag 19 november 2017 16:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh shit haha ik heb hem net weggeklikt. Hoeft wmbt ook niet het hele potje af te maken hoor, ff testen of het een beetje chill werkt ofzoZal ik 'm weer open gooien?
Ja kan me wel voorstellenquote:Op zondag 19 november 2017 16:23 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Nee hoor, ik probeerde slechts bijdehand te doen. Maar hoogstwaarschijnlijk is dat wel de reden waarom online Monopoly spelen geen groot succes is; mensen klikken 't gewoon weg als ze achterstaan.
Haha is goed, geef tegen die tijd maar een gil dan openen we er gewoon nog eenquote:Op zondag 19 november 2017 16:24 schreef heywoodu het volgende:
Dit wil ik wel even proberen, maar wel ergens tussen 1800 en 2000 als er even minder sport is
Mijn laptop heeft er ook moeite meequote:
Ja hier ook maar gaat allemaal wel echt moeizaam.quote:Op zondag 19 november 2017 18:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn laptop heeft er ook moeite meemaar met wat geduld wil 'ie uiteindelijk toch wel laden
Geen idee eigenlijk, het is een website dus zou dan via je browser gaan. Maar geen idee of het beeld zich ook aanpast naar mobiele formaten.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Zin om een potje te proberen? De room staat openquote:
Vijf minuten wachten?quote:Op zondag 19 november 2017 19:05 schreef Moira. het volgende:
JaaaZullen we wachten op nog een speler of gaan we gewoon alvast een potje met z'n 2en doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |