abonnement Unibet Coolblue
pi_175174039
Het lijkt me sowieso iets om hulp bij te zoeken als dat verleden hem dwars zit
pi_175174171
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 16:10 schreef Riann het volgende:

[..]

Hij was sexwerker er zijn er wel meer die het tegenzin doen om aan geld te komen.
Maar heeft hij zijn leven verder wel weer op de rit. Daar bedoel mee vast inkomen verblijfplaats en dan wel een relatie met jou.
Ja, we wonen nu bijna 2 jaar samen, helemaal gestopt met drugs en een vaste baan. Alleen betrapte ik hem erop dat hij al een jaar lang op gay sites komt waarin hij gesprekken voert met mannen boven de 40..en ook zegt hoe geil het hem lijkt door 2 mannen genomen te worden, onderdanig etc. En hij heeft dit ook met zijn moeder besproken en verteld haar ook dat hij dit in het “echt” nooit zou willen. Overigens, de keren dat hij in zijn verleden afsprak, is het nooit tot echte seks gekomen, alleen orale bevrediging.. niet dat dat het minder erg maakt, maar goed.
He
pi_175174261
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 16:12 schreef Allures het volgende:
Het lijkt me sowieso iets om hulp bij te zoeken als dat verleden hem dwars zit
Dat gaat hij ook sowieso doen.. gekke is dat ik erachter moest komen dat hij dit in zijn verleden gedaan heeft, maar als ik hem hoor praten zegt ie: ik heb die oude mannen gebruikt voor geld, ik bedacht vaak smoesjes zodat ik niks hoefde te doen en soms rende ik weg zonder iets te hebben gedaan. Wat misschien goed is om te weten, is dat hij werkelijk waar nergens anders terecht kon. Soms sliep hij bij mannen voor onderdak etc
He
pi_175174337
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 16:17 schreef NewBloggerx het volgende:

[..]

Ja, we wonen nu bijna 2 jaar samen, helemaal gestopt met drugs en een vaste baan. Alleen betrapte ik hem erop dat hij al een jaar lang op gay sites komt waarin hij gesprekken voert met mannen boven de 40..en ook zegt hoe geil het hem lijkt door 2 mannen genomen te worden, onderdanig etc. En hij heeft dit ook met zijn moeder besproken en verteld haar ook dat hij dit in het “echt” nooit zou willen. Overigens, de keren dat hij in zijn verleden afsprak, is het nooit tot echte seks gekomen, alleen orale bevrediging.. niet dat dat het minder erg maakt, maar goed.
Wat hij voor jou tijd gedaan heeft moet jij los laten. Maar waarom gaat hij geile gesprekken voeren met andere mannen als hij het nooit zou willen en er eigenlijk van walgt. Ik denk dus dat dit wel een fantasie van hem is wat hij waarschijnlijk nooit zou willen uitvoeren. Je moet je afvragen hoe erg vind jij het dat hij seksuele gesprekken voert met andere mannen en vrouwen? en heeft hij er last van lijkt er op van niet. Zo ja moet hij hulp gaan zoeken bij bijv een psycholoog. En verder adviseer ik je dat jij eens een serieus gesprek aan moet gaan met hem en dat je duidelijk aangeeft wat jou stoort, en wat je gevoelens erbij zijn.
  Moderator zondag 19 november 2017 @ 16:43:47 #30
441859 crew  Lenny77
pi_175174946
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 16:07 schreef Riann het volgende:
Dit was mijn reactie op je topic in SEX


dit heeft toch niks met seksueel misbruik te maken? Vroeger heeft hij dus vrijwillig sex gehad met mannen dat hij zijn drugs kon bekostigen. Hij staat nu op een gaysite maar wil het eigenlijk niet? Waarom gooit hij zijn profiel er niet af. Facebook heeft hier helemaal niks mee te maken.
En 40 plus vrouwen zal hem waarschijnlijk opwinden.
Nuja ik vind dit erg kort door de bocht. Hoe oud was hij toen? Wat heeft hij meegemaakt? Was sowieso al een 'verstoteling' en heeft dit moeten doen om te overleven. Dat vind ik toch enigszins anders dan een gewone sexwerker zijn.
Daarbij was hij dakloos en drugsverslaafd. God weet wat dit in zijn hersenen heeft veroorzaakt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175175344
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 16:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nuja ik vind dit erg kort door de bocht. Hoe oud was hij toen? Wat heeft hij meegemaakt? Was sowieso al een 'verstoteling' en heeft dit moeten doen om te overleven. Dat vind ik toch enigszins anders dan een gewone sexwerker zijn.
Daarbij was hij dakloos en drugsverslaafd. God weet wat dit in zijn hersenen heeft veroorzaakt.
Ja vond ik ook, hij was toen 18 en stond op straat, zijn moeder heeft hem totaal geen opvoeding gegeven en heeft hem op straat gegooid toen hij aan het ontsporen was. Hij heeft dit idd echt moeten doen om te overleven, hij was op dat moment zwaar drugsverslaafd, is ook opgenomen ik een kliniek e.d. Nu hij een relatie met mij heeft, heeft hij geen drugs meer aangeraakt en heeft een vaste baan, we hebben het zelfs al over trouwen en kinderen gehad.. vandaar dat ik zo in shock ben dat hij sex contact zoekt met mannen (boven de 40, de mannen waarmee hij dit deed waren ook boven de 40) mijn vriend ziet dit ook niet als seksueel misbruik omdat dit zijn “keuze” was ondanks dat hij diep ongelukkig was. Nu is het wel zo dat hij een erectie heeft gekregen van die oudere man, maar op internet lees ik dat dit normaal kan zijn en niet perse hoeft te betekenen dat je bi/homo bent. Hij heeft het afgelopen jaar 6/7 keer sex contact gezocht met mannen waarin hij ook aangeeft eerdere ervaringen te hebben. En telkens had hij daarna een ontzettend vies gevoel, nu ook hij doet niks anders dan huilen en aangeven dat hij nooit verliefd zou kunnen worden op een man.
He
pi_175175379
Het zou een probleem zijn als hij bi zou zijn ofzo?
pi_175175581
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 16:07 schreef NewBloggerx het volgende:

[..]

Hij weet het inderdaad zelf niet eens, hij zegt dat hij ook walgt van zichzelf als hij op die sites komt, hij raakt er op dat moment wel opgewonden van.. is nogal confusing allemaal maar dit vond ik dus op internet

http://www.metcompassie.com/Traumaseksueel/mobile/
Maar je probleem is niet zijn seksualiteit. Want hij houdt ook gewoon van jou. Als het verder goed zit in jullie relatie en seksleven, wat is dan het probleem? Tenzij hij weer mannen opzoekt maar je zei dat hij die heeft geblokt
pi_175175638
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 17:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar je probleem is niet zijn seksualiteit. Want hij houdt ook gewoon van jou. Als het verder goed zit in jullie relatie en seksleven, wat is dan het probleem? Tenzij hij weer mannen opzoekt maar je zei dat hij die heeft geblokt
Precies, en als hij zijn sexualitiet niet te ver hoeft te onderdrukken in deze relatie maar er openlijk over kan zijn, en dus ook die kant zou mogen hebben, dan is er geen probleem, tenzij hij deze kant ook wil exploreren in het echt dan wordt het een probleem in een monogame relatie.
pi_175175816
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 17:19 schreef Adept het volgende:

[..]

Precies, en als hij zijn sexualitiet niet te ver hoeft te onderdrukken in deze relatie maar er openlijk over kan zijn, en dus ook die kant zou mogen hebben, dan is er geen probleem, tenzij hij deze kant ook wil exploreren in het echt dan wordt het een probleem in een monogame relatie.
Hij heeft dus ook echt al afspraken gemaakt met die mannen via internet en heeft echt de intentie gehad om vreemd te gaan maar hij zei dat hij te bang was om te gaan
He
pi_175175966
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 17:31 schreef NewBloggerx het volgende:

[..]

Hij heeft dus ook echt al afspraken gemaakt met die mannen via internet en heeft echt de intentie gehad om vreemd te gaan maar hij zei dat hij te bang was om te gaan
Precies, dus het is een wens die hij graag zou verzilveren, dat geeft jou de gelegenheid hiervan doordrongen te worden en te handelen naar het voor de hand liggende :)
pi_175176222
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 17:31 schreef NewBloggerx het volgende:

[..]

Hij heeft dus ook echt al afspraken gemaakt met die mannen via internet en heeft echt de intentie gehad om vreemd te gaan maar hij zei dat hij te bang was om te gaan
Oké maar dan is de vraag waarom hij de drang heeft om vreemd te gaan, biseksueel of niet.
  Moderator zondag 19 november 2017 @ 18:12:56 #38
441859 crew  Lenny77
pi_175176530
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 17:19 schreef Adept het volgende:

[..]

Precies, en als hij zijn sexualitiet niet te ver hoeft te onderdrukken in deze relatie maar er openlijk over kan zijn, en dus ook die kant zou mogen hebben, dan is er geen probleem, tenzij hij deze kant ook wil exploreren in het echt dan wordt het een probleem in een monogame relatie.
Of niet, als ze vrede heeft met zijn seksualiteit.
Ik heb zo een vriend gehad ooit en hij had ook zo een trekjes. Ook enkel oraal en met vreemde mannen. Ik moet zeggen dat ik daar eigenlijk geen probleem mee had. Hij was ook nooit verliefd geweest op een man. Dit was meer iets voor de kick.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175177293
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 18:12 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Of niet, als ze vrede heeft met zijn seksualiteit.
Ik heb zo een vriend gehad ooit en hij had ook zo een trekjes. Ook enkel oraal en met vreemde mannen. Ik moet zeggen dat ik daar eigenlijk geen probleem mee had. Hij was ook nooit verliefd geweest op een man. Dit was meer iets voor de kick.
Probleem is alleen wel dat ieder mens deze neigingen heeft, op welk eender vlak dan ook.. En dat durven erkennen en bespreken is eigenlijk een must voor elke liefdevolle relatie omdat dat een eerlijke benadering is..

Ontkennen van onze realiteit leidt tot gebroken harten.. En dat hoeft niet zolang men eerlijk is, en eerlijk zijn betekent niet dat je hoeft toe te geven aan elke gedachte of gevoel, maar meer dat je in eerlijkheid bespreekt wat het betekend om mens te zijn :)
pi_175177645
Dus hij is op straat gedumpt en had niks vervolgens drugs gaan gebruiken, is aan geld gekomen en heeft inmiddels een vaste baan en een relatie. Dat zijn verleden niet ideaal was kan best, maar hij heeft het wel goed opgepakt. Hij zou wel wat vertrouwen moeten krijgen.
  Moderator zondag 19 november 2017 @ 19:08:27 #41
441859 crew  Lenny77
pi_175177737
quote:
7s.gif Op zondag 19 november 2017 18:52 schreef Adept het volgende:

[..]

Probleem is alleen wel dat ieder mens deze neigingen heeft, op welk eender vlak dan ook.. En dat durven erkennen en bespreken is eigenlijk een must voor elke liefdevolle relatie omdat dat een eerlijke benadering is..

Ontkennen van onze realiteit leidt tot gebroken harten.. En dat hoeft niet zolang men eerlijk is, en eerlijk zijn betekent niet dat je hoeft toe te geven aan elke gedachte of gevoel, maar meer dat je in eerlijkheid bespreekt wat het betekend om mens te zijn :)
Maar de meerderheid durft dit natuurlijk niet te zeggen. Ze willen niet kwetsen of veroordeeld worden.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175177814
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 19:08 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar de meerderheid durft dit natuurlijk niet te zeggen. Ze willen niet kwetsen of veroordeeld worden.
Nou.. kwetsen is men over het algemeen erg goed in, bewust of niet :P Beter de andere veroordelen dan jezelf ontdekken zeg maar..
pi_175184425
Misschien denken een hoop mensen "die gast is gewoon bi of homo", maar psychische issues kunnen je seksualiteit behoorlijk beinvloeden.

Het zou best kunnen zijn dat zijn gedrag iets weg heeft van een soort automutilatie. Hij voelt zich trash en hij laat zich seksueel ook misbruiken als trash.

Tja... je kan hier weinig tegen doen. Ik heb zelf een veel minder heftig verleden, doch ik weet hoe moeilijk het is en hoe langzaam het gaat om van zelfdestructief gedrag af te komen.

Maar stel dat hij toch biseksueel zou zijn en ook op mannen zou vallen. Zou jij dat erg vinden? Er zijn meer biseksuele mannen die gewoon getrouwd zijn met een vrouw en waarvan de vrouw dat weet en akkoord gaat dat hij weleens seks heeft met mannen, mits het veilig is en zolang hij daar eerlijk over is naar haar.

Ik vraag dit omdat het hem wel zou helpen dat mensen hem onvoorwaardelijk accepteren.
pi_175187776
Een vorm van zelfdestructief gedrag zou goed kunnen idd. Dat je je waardeloos voelt en teruggaat naar hetgeen wat je zelfbeeld bevestigt. Automutilatie, hoe je het ook wilt noemen. Dat lucht dan tijdelijk even op.
pi_175191672
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 15:46 schreef terrorsjaak het volgende:
Welke site voor 40+ vrouwen? :9~
Bestaan ze dan toch? De sites vol echte hitsige huisvrouwtjes
pi_175198977
Bedankt voor alle reacties, aan sommige reacties heb ik zeker wat gehad!
He
pi_175199234
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 16:07 schreef Riann het volgende:
Dit was mijn reactie op je topic in SEX

dit heeft toch niks met seksueel misbruik te maken? Vroeger heeft hij dus vrijwillig sex gehad met mannen dat hij zijn drugs kon bekostigen. Hij staat nu op een gaysite maar wil het eigenlijk niet? Waarom gooit hij zijn profiel er niet af. Facebook heeft hier helemaal niks mee te maken.
En 40 plus vrouwen zal hem waarschijnlijk opwinden.
In hoeverre kun je spreken van vrijwillig als je een verslaving te bekostigen hebt? De tippelzones staan vol met vrouwen die "vrijwillig"zichzelf prostitueren, in het geval van een ernstige verslaving kun je niet spreken van vrijwillig.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175200344
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 22:44 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Misschien denken een hoop mensen "die gast is gewoon bi of homo", maar psychische issues kunnen je seksualiteit behoorlijk beinvloeden.

Het zou best kunnen zijn dat zijn gedrag iets weg heeft van een soort automutilatie. Hij voelt zich trash en hij laat zich seksueel ook misbruiken als trash.

Tja... je kan hier weinig tegen doen. Ik heb zelf een veel minder heftig verleden, doch ik weet hoe moeilijk het is en hoe langzaam het gaat om van zelfdestructief gedrag af te komen.

Maar stel dat hij toch biseksueel zou zijn en ook op mannen zou vallen. Zou jij dat erg vinden? Er zijn meer biseksuele mannen die gewoon getrouwd zijn met een vrouw en waarvan de vrouw dat weet en akkoord gaat dat hij weleens seks heeft met mannen, mits het veilig is en zolang hij daar eerlijk over is naar haar.

Ik vraag dit omdat het hem wel zou helpen dat mensen hem onvoorwaardelijk accepteren.
Klopt wat jij zegt. Je ziet het bij misbruikte kinderen ook vaak.
Hey
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')