quote:flamer
Op donderdag 19 december 2002 13:34 schreef PoTTTenkijker het volgende:
Ik weet dat je moet optiefuh.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:K*tkloon
Op donderdag 19 december 2002 13:33 schreef woordomhoog het volgende:
Je weet toch!
quote:Dwaas.
Op donderdag 19 december 2002 13:35 schreef woordomhoog het volgende:[..]
flamer
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Vind jou ook lief
Op donderdag 19 december 2002 13:35 schreef Nuongirl het volgende:[..]
K*tkloon
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De namen worden steeds dommer
quote:Had je geen leukere kloonnaam kunnen verzinnen
Op donderdag 19 december 2002 13:36 schreef woordomhoog het volgende:[..]
Vind jou ook lief
ik accepteer de cookies.
quote:Nee schat, weet jij der een voor me?
Op donderdag 19 december 2002 13:36 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Had je geen leukere kloonnaam kunnen verzinnen
ik accepteer de cookies.
quote:
Op donderdag 19 december 2002 13:36 schreef woordomhoog het volgende:[..]
tuub
quote:flamer
Op donderdag 19 december 2002 13:37 schreef PoTTTenkijker het volgende:[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Chocobo
Op donderdag 19 december 2002 13:33 schreef woordomhoog het volgende:
Je weet toch!
quote:ik denk dat de namen die ik nu in mijn hoofd heb niet echt geschikt zijn en ook niet echt netjes
Op donderdag 19 december 2002 13:37 schreef woordomhoog het volgende:[..]
Nee schat, weet jij der een voor me?
ik accepteer de cookies.
quote:Chocola
Op donderdag 19 december 2002 13:38 schreef Bastard het volgende:[..]
Chocobo
ik accepteer de cookies.
quote:Niks laat maar.
Op donderdag 19 december 2002 13:38 schreef woordomhoog het volgende:[..]
Chocola
ik accepteer de cookies.
quote:Praat niet van mijn moeder, he boyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Op donderdag 19 december 2002 13:38 schreef Kazz het volgende:
woord aan je moeder!
quote:wat is omhoog? grote omhoog!
Op donderdag 19 december 2002 13:38 schreef Kazz het volgende:
woord aan je moeder!
quote:Klonen zijn dom (de makers ervan ook
K*tkloon
ik accepteer de cookies.
quote:Nou toemaar ken wel wat hebben hoor
Op donderdag 19 december 2002 13:38 schreef Nuongirl het volgende:[..]
ik denk dat de namen die ik nu in mijn hoofd heb niet echt geschikt zijn en ook niet echt netjes
quote:Ik ben blij dat je het met me eens bent, kloon
Op donderdag 19 december 2002 13:41 schreef Boer_Piet het volgende:[..]
Klonen zijn dom (de makers ervan ook
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Op donderdag 19 december 2002 13:43 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Ik ben blij dat je het met me eens bent, kloon
ik accepteer de cookies.
quote:
Op donderdag 19 december 2002 13:44 schreef woordomhoog het volgende:[..]
ik accepteer de cookies.
quote:
Op donderdag 19 december 2002 13:44 schreef Nuongirl het volgende:[..]
ik accepteer de cookies.
quote:Ja.
K*tkloon
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop