SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dekhengst. Hij is er gewoon bij op het WK mensen.quote:
commentaritusquote:Op zaterdag 18 november 2017 20:51 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik vind Berry geen denderende analist.
Nee gij dan kut!quote:Op zaterdag 18 november 2017 20:54 schreef Zipportal het volgende:
In Broabant kunnen ze geen volzinnen maken.
Geintje van z'n bijzonder intelligent uitziende vader denk ik.quote:Op zaterdag 18 november 2017 20:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik besef mij nu pas dat Berry gewoon twee fruitsoorten in zijn naam heeft.
Er is nog steeds geen pijl gegooid godverdommequote:
Gelukkig krijgen de mannen zo iedere 5 legs pauzequote:Op zaterdag 18 november 2017 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is nog steeds geen pijl gegooid godverdomme
Hoe moet Van Peer dit omdraaien?quote:Op zaterdag 18 november 2017 20:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Marcel moet Peer maar niet te veel meer aanspelen.
moc.ioK-uraDquote:Op zaterdag 18 november 2017 21:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoe moet Van Peer dit omdraaien?
jezus nogquote:Op zaterdag 18 november 2017 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is nog steeds geen pijl gegooid godverdomme
Omdat ie zo weinig weetquote:Op zaterdag 18 november 2017 21:12 schreef Zipportal het volgende:
Waarom stelt Marcel zoveel vragen?
ippa? ben je homo?quote:Op zaterdag 18 november 2017 21:12 schreef de_boswachter het volgende:
IPA’tje open getrokken genot
KTSSSSS
Hier een Guinness West Indies Porterquote:Op zaterdag 18 november 2017 21:12 schreef de_boswachter het volgende:
IPA’tje open getrokken genot
KTSSSSS
Berry z'n sponsor omgedraaid henkiequote:Op zaterdag 18 november 2017 21:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hier begrijp ik niks van, Panhuis.
DeLuna.quote:Op zaterdag 18 november 2017 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poll: Wie?
• Daniela Allfree
• Charlotte Wood
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Vrouwen.quote:Op zaterdag 18 november 2017 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poll: Wie?
• Daniela Allfree
• Charlotte Wood
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |